quote:Beste PVV-stemmer
David Pinto, 22-03-2010
volkskrant
Mij is gevraagd wat mijn reactie zou zijn als iemand tegen mij zegt dat hij of zij op de PVV wil stemmen. Mijn reactie zou zijn:
Ik kan me goed voorstellen waarom je op PVV wilt stemmen. Niet om mijn gelijk te halen. Ik heb namelijk ruim 20 jaar via de media ervoor gewaarschuwd dat de typisch Nederlandse aanpak, wat ik ‘doodknuffelen’ van migranten heb genoemd, alleen maar verliezers oplevert.
Migranten worden afhankelijk gemaakt van softe maar wel z.g. ‘progressieve lieden’, à la Job Cohen. En de autochtone bevolking moet met lede ogen dagelijks zien wat en hoeveel zij voortdurend moet inleveren dankzij deze aanpak. Materieel en immaterieel. De langzaam opgebouwde belangrijk goed van de vrijheid van meningsuiting, moet definitief wijken voor de angst om zich kritisch te uiten over moslims en hun religie. De tijd dat je in dit landje overal en in welk tunnel dan ook veilig kon fietsen zonder gevaar om van de fiets gesleurd te worden, uitgekleed en beroofd te worden, is definitief voorbij.
Deze softe progressieve politici zijn ook laf. Als iemand zich bikkelhard opstelt tegen zijn eigen moslimbroeders, dan wordt hij op handen gedragen en krijgt een mooie baan. Al gaat het om een volkomen middelmatig figuur, in alle opzichten.
Of is dat juist een extra aanbeveling? Nederland is immers wars van excelleren, hoge kwaliteit en deskundigheid. Zijn naam moet echter geen Jan of Kees zijn. Nee, hij moet wel Ahmed heten, zoals Ahmed Marcouch en Ahmed Aboutaleb.
En zolang de oude politiek doorgaat en de vertrouwde figuren een prominente rol daarbinnen blijven spelen, is de kans voor verbetering nihil. Daarom zal ik jouw stem op PVV begrijpen.
Natuurlijk roept Geert Wilders soms onverstandige en onuitvoerbare zaken (daarom zal ik zelf ook niet op hem stemmen). Dat weet ik heel goed. Maar welke politicus doet dat niet? De ergste dingen worden met de mantel der liefde bedekt.
Wat te zeggen van de volkomen oneerlijke stap van Wim Kok naar de club bankiers die hij eerst verfoeide? En van de enorme blunders van Cohen met de exorbitant dure Noord-Zuidlijn en de Diamantbuurt waarbij hij misdragingen en het wegpesten van bewoners ongestraft liet passeren? Hoor je de overwegend linkse media hierover morren? Wat moet er nog gebeuren voordat de goegemeente in de Lage Landen wakker wordt geschut en zich verlost van de naïeve, softe elite die de groep verliezers steeds groter en verbitterder maakt?
Als diverse therapieën niet helpen, kent de psychologie er altijd nog één: de schoktherapie.
Ja. Iedereen die beweert van niet, moet eens vaker kranten gaan lezen.quote:En van de enorme blunders van Cohen met de exorbitant dure Noord-Zuidlijn en de Diamantbuurt waarbij hij misdragingen en het wegpesten van bewoners ongestraft liet passeren? Hoor je de overwegend linkse media hierover morren?
QFTquote:
quote:De tijd dat je in dit landje overal en in welk tunnel dan ook veilig kon fietsen zonder gevaar om van de fiets gesleurd te worden, uitgekleed en beroofd te worden, is definitief voorbij.
Hehe, ik vroeg me ook al af wanneer dat wel kon ja.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:58 schreef Kiegie het volgende:
[..]
![]()
Populistisch gebral en suggestieve bangmakerij.
Dit kon in 1912 ook al niet.
Boeven en straatrovers zijn van alle tijden, meneer Pinto!
Je moet eens op de "weblog" van meneer Pinto kijken (en nee, ik doe 'm geen plezier met gratis reclame, gewoon de eerste link via Google als je op David Pinto zoekt), je lacht je dood.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het zoveelste betoog van Pinto waarbij je je af moet vragen over de beweringen allemaal wel juist zijn.
Wát een jaloezie.quote:Deze softe progressieve politici zijn ook laf. Als iemand zich bikkelhard opstelt tegen zijn eigen moslimbroeders, dan wordt hij op handen gedragen en krijgt een mooie baan. Al gaat het om een volkomen middelmatig figuur, in alle opzichten.
Of is dat juist een extra aanbeveling? Nederland is immers wars van excelleren, hoge kwaliteit en deskundigheid. Zijn naam moet echter geen Jan of Kees zijn. Nee, hij moet wel Ahmed heten, zoals Ahmed Marcouch en Ahmed Aboutaleb
Met grof geschut ja!quote:
quote:@David Pinto (13:24u) -
1. 'De langzaam opgebouwde belangrijk goed van de vrijheid...' moet zijn: 'Het langzaam opgebouwde belangrijke goed van de vrijheid...'.
2. '...overal en in welk tunnel dan ook...' is krom Nederlands, maar in elk geval had er '...in welke tunnel dan ook...' moeten staan.
3. '...zonder gevaar om van de fiets gesleurd te worden, uitgekleed en beroofd te worden...' moet zijn: '...zonder gevaar (voor of om) van de fiets gesleurd,
uitgekleed en beroofd te worden...'.
4. 'volkomen middelmatige figuren' krijgen een mooie baan, als ze zich maar hard tegen hun medemoslems opstellen. Want volgens U is Nederland 'wars van excelleren, hoge kwaliteit en deskundigheid'. U wil me toch niet met droge ogen vertellen dat Wilders, Brinkman, Agema, de Roon, Graus en de Mos al die mooie eigenschappen wel in huis hebben?
5. Een deskundig politicus mag van U eigenlijk geen Ahmed heten, wel Jan of Kees. Kan het nog flauwer? Ik roep toch ook niet dat een goed leider beter niet Moshe of Itzhak moet heten, maar liever Arie of Klaas? Waarom roept U zulke onzin? Kritiek op namen werd mij op mijn vijfde al afgeleerd. U niet?
6. Voortbordurend op het vorige: noemt U mij dan eens de bijzondere kwaliteiten van de PVV (bijv. op het gebied van het klimaat, theologie, economie, juridisch terrein, en ga zo maar door - Wilders heeft enkele brevetjes rechten, maar is al vroeg daarmee gestopt).
7. '...kans voor verbetering...': dit moet zijn: '...kans op verbetering...'.
8. '...jouw stem op PVV...': dit moet zijn: '...jouw stem op de PVV...'.
9. Men roept eerder 'dingen' dan 'zaken'. Kwestie van aanvoelen.
10. De stap van Kok naar ING mag dan veel geweest zijn, hij was zeer zeker niet oneerlijk (= in strijd met de waarheid). Dit is een grote betekenisfout.
11. Cohen kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor alle ellende rondom de Noord-Zuidlijn. Hij heeft geen vetorecht, en dat project is geentameerd door wethouder Geert Dales (VVD, leest U dit?).
12. '...overwegend linkse media...'. Ja ja, als je het maar vaak genoeg roept... dat wist Goebbels ook. Nederland kent ook de Telegraaf, GeenStijl, Elsevier, HP/deTijd, de AVRO, de TROS, de EO, de KRO, en alle RTL-netten. Linkse media? Kom nou!
13. '...wakker wordt geschut...': dit moet zijn: '...wakker wordt geschud...'.
14. De psychologie kent geen schoktherapie. De psychiatrie kent 'electro-convulsive therapy', ofwel ECT: gedoseerde stroomschokken verhogen de niveaus van neurotrofe substanties in de hersenen, waardoor depressie verminderd kan worden. De psychologie kent hooguit confrontatietherapie, je zou kunnen denken aan cognitieve gedragstherapie, waarbij iemand met een angststoornis blootgesteld wordt aan datgene wat hem/haar zo bang maakt; dit heet ook wel 'flooding'. Maar dit heeft U zeker niet bedoeld.
Wat een ongelooflijk raak stuk.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:31 schreef Mutant01 het volgende:
lol @ één van die reacties op de website:
[..]
Erg vermakelijkquote:Op maandag 22 maart 2010 15:03 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Je moet eens op de "weblog" van meneer Pinto kijken (en nee, ik doe 'm geen plezier met gratis reclame, gewoon de eerste link via Google als je op David Pinto zoekt), je lacht je dood.
Wil je nu zeggen dat als iemand een belachelijke brief/mail/column naar de Volkskrant stuurt die wordt geplaatst, het vervolgens de schuld is van de Linkse Media dat die brief PVV stemmers belachelijk maakt?quote:Op maandag 22 maart 2010 16:02 schreef zatoichi het volgende:
Hij heeft wel gelijk over de linkse media; het feit dat de volkskrant zijn brief heeft gepubliceerd maakt van dergelijke PVV stemmers natuurlijk weer een lachertje...
Precies! Ik was alleen even een sarcasme smiley als posticoon te plaatsen...quote:Op maandag 22 maart 2010 16:16 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat als iemand een belachelijke brief/mail/column naar de Volkskrant stuurt die wordt geplaatst, het vervolgens de schuld is van de Linkse Media dat die brief PVV stemmers belachelijk maakt?
Idd, dat dit kan in Nederland, het moet niet gekker worden.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:20 schreef IHVK het volgende:
Linkse media die zulke dingen plaatsen! Het moet niet gekker worden natuurlijk.
Die is wel nodig ja, je weet het tegenwoordig maar nooit op dit forum. Genoeg mensen die zoiets serieus zouden zeggen.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:55 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Precies! Ik was alleen even een sarcasme smiley als posticoon te plaatsen...
Het is kort door de bocht, maar ik begrijp zijn punt wel. Zijn Marcouch en Aboutaleb zo bijzonder? Volgens mij heeft hun afkomst ze nogal geholpen. Daarom heb ik zo'n problemen met de PvdA: het is een discriminatoir zooitje. Geforceerd mannen en vrouwen om en om op de lijst, alsof geslacht (of afkomst, wat dat betreft) ertoe doet in de politiek. Albayrak vind ik een bijzonder goed politica, maar zij is toch een van de weinige kundige allochtone en/of vrouwelijke politici die er bij de PvdA rondlopen. Lieden als Marcouch en Hamer kunnen op basis van hun kwaliteiten absoluut geen aanspraak maken op een prominente functie binnen de partij, maar op basis van hun afkomst en geslacht blijkbaar wel.quote:
Wat deden die jongeren verkeerd dan?quote:Op maandag 22 maart 2010 17:14 schreef OeJ het volgende:
Laatst stond er hier vlakbij een clubje hangjongeren in het park, ik kon niet zien welke afkomst, maar dat doet er ook niet toe.
Dan de politie, rijdt met de auto en al, het fiets/voetpad op om die jongeren aan te spreken. Nog te lam om ff uit te stappen. Dat vind ik pas shockerend. Geen zwaailicht, er gebeurde ook helemaal niks bijzonders. Die waren daar alleen maar aan het hangen, ja, om het hangen waarschijnlijk. Wat een ontzettende stel lamballen. Als ik daar bijstond, ik kan je nu al zeggen, ik zou mijn mond niet houden. Dat wil dan respect afdwingen
Niks. Zou je als burger eens moeten doen, met je auto en al het voetpad oprijden om een praatje te maken. Dan zijn de rapen gaar.quote:
Yeah right, een groepje jongeren zien agenten, trekken direct hun wapens, en beginnen om zich heen te schieten. Zie je het voor je! Uh-huh. Bovendien, ze waren nog met tweeen ook, wat is er nou zoveel moeite om met je luie donder uit die wagen te stappen.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:16 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Wat maakt dat nu uit! Denk eens aan wat ze hadden kunnen doen!
Marcouch en Aboutaleb zijn net zo bijzonder als een willekeurige ander politicus. Ze zijn uiteraard aan de top gekomen door te lobbyen en door op de voorgrond te treden. Daarbij hebben ze kunnen inspelen op tendensen die juist tegen hen ageren, dat hebben ze goed om weten te draaien er voordeel mee weten te pakken. Heeft niks met "discriminatoir" zooitje te maken, maar gewoon slim de kansen pakken die er liggen. Het lijkt haast zo dat jij van mening bent dat elke allochtoon en vrouw doormiddel van positieve discriminatie aan de top is gekomen. Waarschijnlijk hangt het samen met wat ik al eerder zei: jaloezie - de aanname is immers nergens op gebaseerd verder.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het is kort door de bocht, maar ik begrijp zijn punt wel. Zijn Marcouch en Aboutaleb zo bijzonder? Volgens mij heeft hun afkomst ze nogal geholpen. Daarom heb ik zo'n problemen met de PvdA: het is een discriminatoir zooitje. Geforceerd mannen en vrouwen om en om op de lijst, alsof geslacht (of afkomst, wat dat betreft) ertoe doet in de politiek. Albayrak vind ik een bijzonder goed politica, maar zij is toch een van de weinige kundige allochtone en/of vrouwelijke politici die er bij de PvdA rondlopen. Lieden als Marcouch en Hamer kunnen op basis van hun kwaliteiten absoluut geen aanspraak maken op een prominente functie binnen de partij, maar op basis van hun afkomst en geslacht blijkbaar wel.
nou nee. Een blogger doet dat. Pas als er een hoofdredactioneel stuk komt die de PVV de hemel in prijst kan je het stellen.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:48 schreef phpmystyle het volgende:
De Volkskrant heeft eindelijk het licht gezien en hemelen de pvv de hemel in!
Jij mag nog niet eens stemmenquote:Op maandag 22 maart 2010 17:48 schreef phpmystyle het volgende:
Heb je mijn stukje over Albayrak gelezen? Ik was al bang dat je je er gemakkelijk vanaf zou maken door die kaart te spelen.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Marcouch en Aboutaleb zijn net zo bijzonder als een willekeurige ander politicus. Ze zijn uiteraard aan de top gekomen door te lobbyen en door op de voorgrond te treden. Daarbij hebben ze kunnen inspelen op tendensen die juist tegen hen ageren, dat hebben ze goed om weten te draaien er voordeel mee weten te pakken. Heeft niks met "discriminatoir" zooitje te maken, maar gewoon slim de kansen pakken die er liggen. Het lijkt haast zo dat jij van mening bent dat elke allochtoon en vrouw doormiddel van positieve discriminatie aan de top is gekomen. Waarschijnlijk hangt het samen met wat ik al eerder zei: jaloezie - de aanname is immers nergens op gebaseerd verder.
Alsof ik dat zeiquote:
Ik vind dat: "best PVV-stemmer" al een verkeerd begin. Ik was zelf begonnen met: "Debiele PVV-stemmer, hallo, leuk dat je dit leest, stuk onbenul dat je daar bent...Vroeger waarschuwden mensen ook dat je 's nachts niet onder tunneltjes door moest rijden."quote:Op maandag 22 maart 2010 17:48 schreef phpmystyle het volgende:
Dat maakt toch ook niks uit wat ze lezen, maar gewoon, dat stel josti's wat elkaar maar loopt na te blaten, het stel infantiele schapen, ingegeven door ongegronde angsten, hetgeen resulteert in nog veel belachelijker standpunten, zoals daar zijn: een verbod op dit, en een verbod op dat. Als iemand zo graag voor lul wil lopen met een hoofddoek: LAAT HET! GEWOON. LAAT HET! Maar nee, daar moet weer een regeltje voor bedacht worden, anders kunnen we het allemaal niet overzien.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Zouden er dan PVV-stemmers zijn die de VK lezen?
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:09 schreef OeJ het volgende:
[..]
Dat maakt toch ook niks uit wat ze lezen, maar gewoon, dat stel josti's wat elkaar maar loopt na te blaten, het stel infantiele schapen, ingegeven door ongegronde angsten, hetgeen resulteert in nog veel belachelijker standpunten, zoals daar zijn: een verbod op dit, en een verbod op dat. Als iemand zo graag voor lul wil lopen met een hoofddoek: LAAT HET! GEWOON. LAAT HET! Maar nee, daar moet weer een regeltje voor bedacht worden, anders kunnen we het allemaal niet overzien.
Nou, je leert er maar mee leven.
Je bevestigt direct je domheid. Ik heb niet eens een uitkering. Was het maar zo'n feest!quote:Op maandag 22 maart 2010 18:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Komt je uitkering in het gedrang??
Zijn andere politici zo bijzonder dan? Je kunt moeilijk volhouden dat met name die twee bleek afsteken tegen al die andere overweldigend getalenteerde politici in Nederland.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Het is kort door de bocht, maar ik begrijp zijn punt wel. Zijn Marcouch en Aboutaleb zo bijzonder? Volgens mij heeft hun afkomst ze nogal geholpen.
Waarom meteen die ad hominem?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:11 schreef OeJ het volgende:
[..]
Je bevestigt direct je domheid. Ik heb niet eens een uitkering. Was het maar zo'n feest!
Nee, maar ze worden wel overladen met lof binnen de PvdA, en gezien als grote politieke talenten. Maar je hebt gelijk: in het land der blinden...quote:Op maandag 22 maart 2010 18:12 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Zijn andere politici zo bijzonder dan? Je kunt moeilijk volhouden dat met name die twee bleek afsteken tegen al die andere overweldigend getalenteerde politici in Nederland.
Zo'n Aboutaleb doet het -voorzover ik dat kan beoordelen- altijd nog een stuk beter dan die slappe zak die zich burgemeester van Utrecht mag noemen.
Gebrek aan cognitieve vaardigheden?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:15 schreef OeJ het volgende:
[..]
Hahahaha, ik maar denken dat je er zelf mee begon. Wat dom.
Je kunt wel vragen blijven stellen, poppedop, maar een inhoudelijke reactie blijft vooralsnog uit. Da's dan weer een beetje jammer.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gebrek aan cognitieve vaardigheden?
Ik heb tot op heden nog geen enkele inhoudelijk reactie van jouw kunnen lezen op dit forum, dat in tegenstelling tot mij.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:20 schreef OeJ het volgende:
[..]
Je kunt wel vragen blijven stellen, poppedop, maar een inhoudelijke reactie blijft vooralsnog uit. Da's dan weer een beetje jammer.
Wen er maar aan dat het straks ook jouw vice-premier zal zijn.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:28 schreef OeJ het volgende:
Geert W. zit voor mij in de categorie: Saddam H. Een categorie waarbij je zegt: mis je niks aan. Dat je je afvraagt: "Goh, hoe is het toch in godsnaam mogelijk dat god zo'n miscreatie op de wereld heeft gezet."
Dat er debielen rondlopen, ok, da's niks nieuws. Maar Geert Wilders. En dan zwijg ik nog over de aanhang.
En dan kies ik jou als mijn slachtoffer. Dek je maar alvast. Het zal je berouwen, vriend.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wen er maar aan dat het straks ook jouw vice-premier zal zijn.
Ik zit hier te sidderen, ik ga kijken als ik nog aan volmachten kan komen, ook die stemmen zullen dan naar de pvv gaan, speciaal voor jouquote:Op maandag 22 maart 2010 18:31 schreef OeJ het volgende:
[..]
En dan kies ik jou als mijn slachtoffer. Dek je maar alvast. Het zal je berouwen, vriend.
Ik zal me proberen in te houden, maar als je er expliciet om vraagt(!), is het lastig.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:33 schreef Bowlingbal het volgende:
Kunnen we het even fatsoenlijk houden?
Die jongen heeft mij zojuist bedreigd, gaarne hem te bannen, dergelijke uitlating zijn ongewenst op dit forum dacht ik zo.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:33 schreef Bowlingbal het volgende:
Kunnen we het even fatsoenlijk houden?
Allah Vogelaar heeft een nieuw boek uitgebracht, allicht interessant voor je.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:35 schreef KoosVogels het volgende:
Nou nou, poeh poeh, wat een raak stukBonte verzameling retoriek waar zelfs Wilders nog wat kan opsteken. Als dit de intellectuelen zijn die 'rechts' voortbrengt, dan zie ik het somber in. Ooh nee, aan de rechterzijde hebben we natuurlijk ook nog figuren als Bart-Jan Spruyt en Amanda Kluveld
Grappig, ik zou mensen bannen met de mededeling: "Te dom voor dit forum, Tot over een jaar". Maar goed, meningen verschillen, nietwaar?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die jongen heeft mij zojuist bedreigd, gaarne hem te bannen, dergelijke uitlating zijn ongewenst op dit forum dacht ik zo.
Is dit weer een van je vele hypotheses?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:39 schreef OeJ het volgende:
[..]
Grappig, ik zou mensen bannen met de mededeling: "Te dom voor dit forum, Tot over een jaar". Maar goed, meningen verschillen, nietwaar?
Nou, als je PVV stemt, vind ik je per definitie een uilskuiken, ontzettend dom.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is dit weer een van je vele hypotheses?
Hij mag nog niet stemmen, dus dat is dan weer een meevaller.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:41 schreef OeJ het volgende:
[..]
Nou, als je PVV stemt, vind ik je per definitie een uilskuiken, ontzettend dom.
Ok, ik houd nu echt op. Vergeef me. *smekende hondenoogjes*quote:Op maandag 22 maart 2010 18:42 schreef Bowlingbal het volgende:
Vanaf nu on-topic, posts over verder gekissebis tussen OeJ en phpmysyle worden gewist.
Zoek je nog posters van Mohammed Volkerts van der G of Stalin?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:42 schreef OeJ het volgende:
Als je niet inziet wat voor een xenofobe droeftoeter Geert Wilders () is, dan ben je gewoon een droeftoeter.
Toch telkens weer ''even'' reageren.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij mag nog niet stemmen, dus dat is dan weer een meevaller.
Als je een stuk wilt publiceren in een taal die je niet zo goed machtig bent dan laat je dat eerst even door iemand met taalgevoel lezen en verbeteren voor je het ter publicatie aanbiedt lijkt mij.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:02 schreef voice-over het volgende:
Jullie moeten niet zo zeuren over het Nederlands van de schrijver van het Volkskrantstuk. Pinto is een Marokkaanse jood die slechts 43 jaar in Nederland woont.
Jij begon met de afkomst en de positieve discriminatiekaart, vriend.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:52 schreef Sloggi het volgende:
Heb je mijn stukje over Albayrak gelezen? Ik was al bang dat je je er gemakkelijk vanaf zou maken door die kaart te spelen.
Nee. Omdat er een bepaalde volgorde wordt gehanteerd is er sprake van positieve discriminatie?quote:Dit is de kandidatenlijst van de PvdA voor de Kamerverkiezingen van 2006:
http://nl.wikipedia.org/w(...)Kandidatenlijst/PvdA
# Wouter Bos
# Nebahat Albayrak
# Aleid Wolfsen
# Jet Bussemaker
# Ton Heerts *
# Sharon Dijksma
# Bert Koenders
# Mariëtte Hamer
# Martijn van Dam
# Marianne Besselink *
De top 10, en zo gaat het verder. Man-vrouw-man-vrouw etc. Is verdere onderbouwing nodig of begrijp je mijn punt?
Want hij heeft ook zo veel kans gehad om zich te bewijzen als een goede burgemeester. Hij zit er ook zó lang. Maar als jij het moeilijk te bewijzen vindt dat hij doormiddel van positieve discriminatie zo aan de macht is gekomen, dan moet je er ook niet over beginnen natuurlijk - want dan krijg je dit soort backfire reacties. Ik ageer tegen de onderbuik - en jouw post zit vol met onderbuikgevoelens.quote:In het geval van Aboutaleb en Marcouch is positieve discriminatie natuurlijk moeilijk te bewijzen, dus het heeft weinig zin om daar verder over te discussiëren. Laat ik wel zeggen dat Leefbaar Rotterdam (jammer genoeg) gelijk lijkt te hebben gekregen, want Aboutaleb doet het niet al te best als burgemeester. Liep er bij de PvdA nu echt niemand rond die wel 'zwaar' genoeg was voor de functie?
Je kan alleen vice-premier worden als je in de regering komt.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wen er maar aan dat het straks ook jouw vice-premier zal zijn.
Wel als die volgorde zo aan wordt gehouden om de emancipatie te bevorderen. Mannen en vrouwen om de beurt op de lijst. Het is zo geforceerd allemaal.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee. Omdat er een bepaalde volgorde wordt gehanteerd is er sprake van positieve discriminatie?
http://mijn.pvda.nl/rende(...)10/instanceId/37429/quote:Dat vrouwen in de Nederlandse politiek beter vertegenwoordigd zijn, is voor een belangrijk deel te danken aan de inzet van de Rooie Vrouwen, en de Socialist International Women, waarvan de Nederlandse Marlène Haas secretaris-generaal is. Door hun inspanningen heeft de PvdA tien jaar geleden besloten om bij de vaststelling van de kandidatenlijst voor de Tweede Kamer om en om een man en een vrouw te kandideren.
Hij heeft al aardig wat fouten weten te maken in de korte tijd dat hij er zit - wat uiteraard los staat van zijn afkomst. Een onderscheid dat Leefbaar Rotterdam niet weet te maken.quote:[..]
Want hij heeft ook zo veel kans gehad om zich te bewijzen als een goede burgemeester. Hij zit er ook zó lang. Maar als jij het moeilijk te bewijzen vindt dat hij doormiddel van positieve discriminatie zo aan de macht is gekomen, dan moet je er ook niet over beginnen natuurlijk - want dan krijg je dit soort backfire reacties. Ik ageer tegen de onderbuik - en jouw post zit vol met onderbuikgevoelens.
Dat zegt niets over de competentie of non-competentie van de personen die er op staan.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:29 schreef Sloggi het volgende:
Wel als die volgorde zo aan wordt gehouden om de emancipatie te bevorderen. Mannen en vrouwen om de beurt op de lijst. Het is zo geforceerd allemaal.
Hij heeft aardig wat fouten moeten OPRUIMEN bedoel je. De wan-organisatie bij het Rotterdamse korps kwam allemaal voor zijn kiezen.quote:Hij heeft al aardig wat fouten weten te maken in de korte tijd dat hij er zit - wat uiteraard los staat van zijn afkomst. Een onderscheid dat Leefbaar Rotterdam niet weet te maken.
Aannames - op niets gebaseerd, tja dat noem ik onderbuikgevoelens. Als je wil gaan definitieneuken moet je dat vooral doen, maar dat verandert niets aan (zoals je al zelf gelukkig zegt) de enorme zwakheid van je betoog. Maar ik vind het vooral laf, dit soort aannames - er zou maar zo over je gesproken worden, terwijl jij met bloed, zeet en tranen aan de top bent gekomen.quote:Verder is mijn eerste reactie niet zwak omdat hij 'vol zit met onderbuikgevoelens'. Daar heb ik gelukkig doorgaans geen last van. Hij is zwak omdat ik een aantal aannames doe die ik niet kan onderbouwen. Iets dat ik zelf al aangaf.
Wat is er mis met Karin Bloemen?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:01 schreef OeJ het volgende:
Dat je daar op kunt stemmen?!Nog liever neem ik de verkeerde afslag als ik schaats, nog liever hak ik mijn lul eraf, nog liever dans ik de Rumba met Patty Brard, nog liever laat ik mij anaal nemen door een neger met een lul van 24 cm, nog liever sluit ik mij op in een kluis, 25 meter onder de zeespiegel, nog liever verhang ik mij, nog liever voer ik een serieus gesprek met Karin bloemen, nog liever...
Niks, maar ik zou te geobsedeerd zijn door haar blonde krulletjes, om nog naar haar te kunnen luisteren.quote:
Ok, ik zal het nu ècht niet meer doen. Beloofd.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:00 schreef Bowlingbal het volgende:
OeJ, kun je wat rustiger en fatsoenlijker gaan posten? Na 10 van dat soort posts op een rij is de boodschap wel duidelijk.
Wat dacht je van Job Cohen: laat gewoon burgers de buurt uitpesten door Marokkanen en heeft van de NZ-lijn een puinhoop gemaakt. Dus of je nou door de hond of de kat gebeten wordt ....quote:Op maandag 22 maart 2010 18:42 schreef OeJ het volgende:
Als je niet inziet wat voor een xenofobe droeftoeter Geert Wilders () is, dan ben je gewoon een droeftoeter.
De PvdA is nog erger. Dankzij die afschuwelijke politici bestaat het fenomeen Wilders.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:11 schreef OeJ het volgende:
Had ik dat al gezegd: Geert Wilders, een laag bij de grond stuk vreten.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 06:39 schreef voice-over het volgende:
[..]
De PvdA is nog erger. Dankzij die afschuwelijke politici bestaat het fenomeen Wilders.
Ik hoef Job Cohen niet per se te verdedigen hoor, en ik weet om eerlijk te zijn ook niet precies hoe dat allemaal is gegaan met die NZ-lijn, maar die grondverzakkingen - waar ik wel over gehoord heb - dat kun je hem niet echt aanrekenen, maar eerder de "experts".quote:Op dinsdag 23 maart 2010 06:34 schreef voice-over het volgende:
[..]
Wat dacht je van Job Cohen: laat gewoon burgers de buurt uitpesten door Marokkanen en heeft van de NZ-lijn een puinhoop gemaakt. Dus of je nou door de hond of de kat gebeten wordt ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |