quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
vorige deeltjesquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.
Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.
Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
quote:Op maandag 22 maart 2010 14:34 schreef 2cv het volgende:
Ik trek alles maar niet iedereen.
Bijna alles, niet jokkenquote:Op maandag 22 maart 2010 13:25 schreef 2cv het volgende:
Zullen we het weer gezellig over trekken enzo hebben ? Want dit gezwets trek ik niet.
Eigenlijk moet ik nu wekelijks wel een 30 km fietsen op de mountainbikequote:Op maandag 22 maart 2010 15:09 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ga z.s.m. ook een mountainbike kopen. Het wordt weer zomer dus ik heb die auto niet meer dagelijks nodig
Ruil je die dikke pickup op toch in ?? heb je alvast een goed begin voor een mooie Cannondalequote:Op maandag 22 maart 2010 15:09 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ga z.s.m. ook een mountainbike kopen. Het wordt weer zomer dus ik heb die auto niet meer dagelijks nodig
`quote:Op maandag 22 maart 2010 15:06 schreef Sjoegerd het volgende:
Tvp.. Net weer mijn eerste mountainbikeritje van t jaar er op zitten
Leuk voor de lolquote:Op maandag 22 maart 2010 16:41 schreef Barcaconia het volgende:
Wat is dat toch tegenwoordig met al die lemmings in PTA
Ik weet nog wel een paar leuke maar ik ga Anne en 2cv niet zo veel werk bezorgenquote:
Ja, maar [insert goede, geloofwaardig uitleg].quote:Op maandag 22 maart 2010 14:49 schreef Sounddragon het volgende:
OP![]()
![]()
Barca for president![]()
[..]
[..]
Bijna alles, niet jokken
He een Specialized?quote:Op maandag 22 maart 2010 16:33 schreef Anne het volgende:
[..]
`
Ha, ik was in januari al bezig.
Maar dat telt zeker niet op deze manier:
[ afbeelding ]
quote:
Ik heb ook een Specializedquote:Op maandag 22 maart 2010 19:00 schreef Anne het volgende:
[..].
Ik heb sinds vandaag ook eindelijk mijn fietsbroek thuis liggen, in plaats van bij mijn ouders.
Kan ik eindelijk eens fietsen zonder die spierpijn in mijn billen erna.
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb ook een Specialized
Maar ik fiets gewoon op een 3/4 baggy broek, t-shirt en skateschoenen
Nergens last van, hooguit van een beetje normale zadelpijnquote:Op maandag 22 maart 2010 19:05 schreef Anne het volgende:
[..]![]()
. Geen last van spierpijn nee?
Ik kan helaas niet met 'gewone' schoenen fietsen, ik heb van die klik-dingen.
Je hebt ook fietsjurkjes en rokjesquote:Op maandag 22 maart 2010 19:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nergens last van, hooguit van een beetje normale zadelpijn.. En daarnaast vind ik al die fietskleding er niet uitzien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoort hier niet een quote voor van Alexxxx en wandelen?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:56 schreef Barcaconia het volgende:
Pics or it didn't happen.
Ik was blij dat ik de dans ontsprongen wasquote:Op maandag 22 maart 2010 14:45 schreef Barcaconia het volgende:
Gvd weer die lapo. Wat een zoekwerk om zo'n op te maken
Oeh, nog eventjes dusquote:Op maandag 22 maart 2010 14:35 schreef Barcaconia het volgende:
Niks aparts. Saaie dag, ik heb geen auto deze week (was ergens anders nodig..) en ik wacht tot ik donderdag met mijn pickup weg kan
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:57 schreef Paladijn het volgende:
Speciaal voor Lexxx en Marijke: http://www.benlada.webs.com/
De womanizerquote:
Ik vind OPs maken wel leuk, maar het is zo veel werk.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was blij dat ik de dans ontsprongen was
[..]
Oeh, nog eventjes dusEn wanneer komen je ouders aan?
En belangrijker, hoe is het met de geur in huis?
T is echt waar hoor!quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:25 schreef Windigo het volgende:
[..]
Wat Alexxx zo leuk vind aan mij wil hij vast straks zelf wel vertellen als hij thuis is over n uurtjeDat ga ik niet voor hem invullen
Wat ik leuk vind aan hem is dat hij gewoon stabiel in het leven staat, geen drama's, nuchter, vriendelijk. Hij is aardig en attent (heb meteen al 3 cadeautjes van hem gehad!) en hij heeft evenveel aandacht voor mij als ik voor hem. Bovendien is hij Fries (dat is een plus want ik heb daar gewoond en wil er weer naar terug), en hij is gewoon ontzettend knap!
![]()
Hij heeft ook dezelfde levensbeschouwelijke ideeën als ik, en we willen ongeveer hetzelfde in het leven. Ik zie veel overeenkomsten en we hebben continue wat te bespreken en dezelfde humor, dus het gaat welzeker goedkomen!
Ik kan zo nog wel een aantal pagina's volschrijven hoor..
quote:
Sorryquote:
Ik heb gister mijn camera niet uit mijn tas gehadquote:
Wandelen was gewoon leukquote:Op maandag 22 maart 2010 20:00 schreef lipje het volgende:
[..]
hoort hier niet een quote voor van Alexxxx en wandelen?
@L:
feli, ga je deze langer houden?
grom... En ik doe niet aan pasen, dus dat scheeltquote:Op maandag 22 maart 2010 20:13 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Poul'tje maken of deze de pasen haalt?![]()
tevens tvp
Wanneer had jij je laatste (en enige, tot nu toe) vriendin ook al weer? 9 jaar geleden inmiddels toch?quote:
Ik ga denk ik de Niva meenemen de Alpen inquote:Op maandag 22 maart 2010 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik zou mee kunnen doen
Ware het niet dat ik geen 295 euro ga neerleggen voor zoiets
Valt wel mee toch?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De womanizerMaar leuk Lex, ik hoop d'r snel eens te ontmoeten
Ik wil wel met de Niva over je auto heen rijden, nog raarder!quote:Op maandag 22 maart 2010 21:25 schreef PeuRac het volgende:
M'n broertje is lief, hij brengt mn auto naar de garage morgen voor de Apkwel raar om je eigen auto weg te zien rijden, dat doe ik niet graag
quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wil wel met de Niva over je auto heen rijden, nog raarder!
[..]
Hoe wil je met zo'n speelgoed dingetje die niet eens over een paar heuveltjes komt over mijn auto heen rijden?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wil wel met de Niva over je auto heen rijden, nog raarder!
[..]
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe wil je met zo'n speelgoed dingetje die niet eens over een paar heuveltjes komt over mijn auto heen rijden?
Ik weet het echt niet. Zo wanhopig ben ik nou ook weer niet. Daarbij reageerde ik op Alfisti.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wanneer had jij je laatste (en enige, tot nu toe) vriendin ook al weer? 9 jaar geleden inmiddels toch?![]()
Daarom reageert Alex op jou.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:59 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet. Zo wanhopig ben ik nou ook weer niet. Daarbij reageerde ik op Alfisti.
Grapje hoor Lexxxquote:Op maandag 22 maart 2010 21:31 schreef Alexxxxx het volgende:
grom... En ik doe niet aan pasen, dus dat scheeltOstara hebben we alvast gehaald, daarentegen
[..]
30 km per dag op wekelijkse basis, of 30 km per week?quote:Op maandag 22 maart 2010 15:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik nu wekelijks wel een 30 km fietsen op de mountainbike..
Ja, ik heb er vaak het geduld niet voorquote:Op maandag 22 maart 2010 21:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik vind OPs maken wel leuk, maar het is zo veel werk.
En ze zijn al hier, daarom heb ik nu geen auto. Die is meegenomenIk heb iig weer een andere geregeld, dus ik heb weer vervoer.
Ik ruik nog steeds niks. Ik houd jullie op de hoogte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Avondquote:
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
14.gif (geloof ik).quote:Op maandag 22 maart 2010 23:54 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb maar even een lemming in KLB gemaakt. Even kijken hoe dat gaat.
sleuteltje 10 en 2 boutjesquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:52 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
In het USA-topic heeft iemand deze foto gezet. Deze auto rijdt in Amerika rond volgens niet-geheel-legale wijze heb ik het idee (zie RDW.nl). Hebben jullie ideeën hoe dit gaat?
quote:
M4 is voor watjes, net meccanoquote:
Ik wil 3 lekkere vrouwen in mijn bed elke avond. Helaas blijven sommige dingen dromen.quote:
Ik wil dat Feyenoord kampioen wordt dit jaarquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik wil 3 lekkere vrouwen in mijn bed elke avond. Helaas blijven sommige dingen dromen.
Goed voorbeeld van een eeuwige droomquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:35 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik wil dat Feyenoord kampioen wordt dit jaar
Denk dat de kans om een Westfield te bouwen groter is dan dat je 3 lekkere vrouwen elke avond in bed hebt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik wil 3 lekkere vrouwen in mijn bed elke avond. Helaas blijven sommige dingen dromen.
Welnee, droom kan maar een jaar durenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Goed voorbeeld van een eeuwige droom
Jij kent mij nietquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Denk dat de kans om een Westfield te bouwen groter is dan dat je 3 lekkere vrouwen elke avond in bed hebt.
Kheb al een plannetje in mijn hoofd voor zo'n kitcarquote:
Misschien heb ik ook een plannetjequote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kheb al een plannetje in mijn hoofd voor zo'n kitcar
Hij vast ook voor die 3 vrouwenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kheb al een plannetje in mijn hoofd voor zo'n kitcar
En ik voor Feyenoordquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij vast ook voor die 3 vrouwen![]()
Helaas denken vrouwen vaak anders over mijn plannetjes dan ikzelfquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij vast ook voor die 3 vrouwen![]()
Ik wil t wel goed doenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:49 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Misschien heb ik ook een plannetje
Over die kitkar: Daar heb ik ook al vaak over nagedacht en plannen getrokken. Koop een ouwe Sierra 2.0, koop de kit etc... Uiteindelijk zit je toch gewoon op 15.000 euro als je een fatsoenlijke auto wilt bouwen. Laat je niet verleiden door verkooppraatjes dat je zo'n ding voor 5.000 kunt bouwen. Dan heb je een wrak.
Stomme vrouwen ook altijdquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:53 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Helaas denken vrouwen vaak anders over mijn plannetjes dan ikzelf
Ik zeg alleen maar, verkijk je niet op kosten van onderdelen. Je zult gedurende de bouw er achter komen dat standaard onderdelen niet passen. Dan moet je hier 2 nieuwe remschijven kopen en daar 2 nieuwe draagarmen. Dan nog wat extra remleiding en benzineslang. Dan nog wat gereedschap en wat nieuwe rubbers. Dat ging toch ook niet helemaal goed dus die dwarsbalk moet anders.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik wil t wel goed doen... 2.0 VTEC uit een Honda S2000
... En ik ben t niet van plan om t voor 5000 te doen
.. Denk dat ik eerder tegen de 20.000-25.000 kom
.. Maar zoveel geld heb ik nog niet
Dat zei ik niet! Ik kan ook best monogaam zijn.quote:
Ik moet het ook niet nu doenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar, verkijk je niet op kosten van onderdelen. Je zult gedurende de bouw er achter komen dat standaard onderdelen niet passen. Dan moet je hier 2 nieuwe remschijven kopen en daar 2 nieuwe draagarmen. Dan nog wat extra remleiding en benzineslang. Dan nog wat gereedschap en wat nieuwe rubbers. Dat ging toch ook niet helemaal goed dus die dwarsbalk moet anders.
Dan geef je weer 1000 euro extra uit. Dan is het al 26.000. Oh wacht, die stoel past zo niet. Even de gordels aanpassen en dergelijke. Doe nog maar 200 euro. En nog 500 voor een ander spruitstuk want deze komt in de knoei met de body.
etcZoiets moet je eigenlijk niet doen als je op een budget zit. Dan krijg je knoeiwerk.
Ik ga ook nog wel eens iets bouwen. Ik wou dat ik hier een schuurtje met een lasapparaat had. Ik heb tijd zat nu. Ik wil echter geen kitcar maar een zelfbouw. Mooi buizenframe, V8 achter de vooras, aandrijving op de achterwielen, eigen wielophanging en stuurinrichting.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik moet het ook niet nu doen.. Heb niet eens de plek om het te doen
Ik ben dol op monogame mannen met grote auto'squote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:57 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat zei ik niet! Ik kan ook best monogaam zijn.
Koop een visum en een vliegticket, dan zie ik je volgende week wel verschijnenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben dol op monogame mannen met grote auto's![]()
Ik ben wel gecharmeerd van zo'n Seven replicaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:00 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ga ook nog wel eens iets bouwen. Ik wou dat ik hier een schuurtje met een lasapparaat had. Ik heb tijd zat nu. Ik wil echter geen kitcar maar een zelfbouw. Mooi buizenframe, V8 achter de vooras, aandrijving op de achterwielen, eigen wielophanging en stuurinrichting.
Lijkt me een mooie ervaring. Daar leer je flink wat van geloof ik.
Kon dat maarquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Koop een visum en een vliegticket, dan zie ik je volgende week wel verschijnen
Ik heb foto's van mijn huidige voiture gemaakt. Dadelijk even uploaden. Dat ding is nog 2x zo groot als de Jeep
Tja, ik heb in mijn huidige baan behoorlijk veel geleerd over wielophangingen en stuurgeometrie. Daarnaast heb ik ondersteuning van iemand die behoorlijk wat metaalsterkte kennis heeft voor chassisopbouw. Lassen kan ik zelf goed, motor en aandrijving ken ik redelijk goed dus ik denk dat ik het best zou kunnen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben wel gecharmeerd van zo'n Seven replica.. Ook met minder technisch verstand goed te doen, tenzij je een ongebruikelijke motor enzo gaat gebruiken.
Tja ik ga misschien volgend jaar motorvoertuigentechniek doenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Tja, ik heb in mijn huidige baan behoorlijk veel geleerd over wielophangingen en stuurgeometrie. Daarnaast heb ik ondersteuning van iemand die behoorlijk wat metaalsterkte kennis heeft voor chassisopbouw. Lassen kan ik zelf goed, motor en aandrijving ken ik redelijk goed dus ik denk dat ik het best zou kunnen.
Het zal ook wel duur zijn en veel tijd en denkwerk kosten, maar dat maakt het alleen maar leuk denk ik dan.
Ja kan ook proberen een vak te leren waar je geld mee verdient en sleutelen als hobbyquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tja ik ga misschien volgend jaar motorvoertuigentechniek doen.. Lekker leren sleutelen enzo
, dus daar kan ik ook wel wat kennis uit halen
..
Ik doe liever een vak wat ik leuk vindquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:18 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ja kan ook proberen een vak te leren waar je geld mee verdient en sleutelen als hobby
Ik doe liever in mijn vrije tijd wat ik leuk vindquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:18 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik doe liever een vak wat ik leuk vind
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:20 schreef Barcaconia het volgende:
Je hebt eerder al aangegeven dat je een lasapparaat en een vader met kennis thuis hebt. Je kunt beter een ouwe roestige Volvo/DAF Chevy/Dodge kopen en in een half jaar dat ding uit elkaar trekken en technisch in orde brengen dan 3 jaar van je leven verkrachten met een opleiding waar je hetzelfde leert.
Dat is mijn ervaring tenminste.
Als je beide wilt, ga eens naar de website van IVA-driebergen.
Ik ben er in geinteresseerdquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:20 schreef Barcaconia het volgende:
Je hebt eerder al aangegeven dat je een lasapparaat en een vader met kennis thuis hebt. Je kunt beter een ouwe roestige Volvo/DAF kopen en in een half jaar dat ding uit elkaar trekken en technisch in orde brengen dan 3 jaar van je leven verkrachten met een opleiding waar je hetzelfde leert.
Dat is mijn ervaring tenminste.
Als je beide wilt, ga eens naar de website van IVA-driebergen.
Ik heb genoeg andere hobby'squote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:20 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik doe liever in mijn vrije tijd wat ik leuk vind
In een klaslokaal leer je weinigquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben er in geinteresseerd, wil een praktisch beroep leren
MBO motorvoertuigentechniekquote:
Kan wel kloppen, maar je leert nog altijd meer met je neus onder de motorkap in de avonduren, wanneer je eigen geld in die auto zit.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
MBO motorvoertuigentechniek.. Dus zit ook genoeg praktijk in
Tja.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:31 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Kan wel kloppen, maar je leert nog altijd meer met je neus onder de motorkap in de avonduren, wanneer je eigen geld in die auto zit.
quote:
Ik ben uitgeluldquote:
Conclusie: Marktplaats op en vanavond/morgen een oldtimer ophalenquote:
Of die oude Benz van de parkeerplaats meenemenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:49 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Conclusie: Marktplaats op en vanavond/morgen een oldtimer ophalen
Dat laatste dusquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:51 schreef Dingest het volgende:
Ik heb nog wel een aantal oefenobjecten hier staan - inclusief een 121 waar je een hele nieuwe bodem in mag lassen. Als je toch wilt oefenen...![]()
Overigens, als je het als beroep wilt doen ontkom je niet aan die schooluren. Knutselen in de avonduren is leuk, maar je krijgt er geen erkend diploma voor
Daar hebben jullie dan ook wel weer gelijk in.quote:
Je had mijn 360 moeten zien toen ik hem kochtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:15 schreef Sounddragon het volgende:
Ik zie op bijna elke plaatwerkdeel roest..
Weet jij een optie dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:15 schreef Sounddragon het volgende:
Ik zie op bijna elke plaatwerkdeel roest..
http://link.marktplaats.nl/332519281quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Weet jij een optie dan?.. Oldtimer, max 1000-1500 euro.
Ik was vergeten dat Nederlands kenteken ook wel handig isquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/332519281
Die is nog wel interessantquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:25 schreef Sounddragon het volgende:
http://link.marktplaats.nl/327994371
Moet het per se een klein hok zijn ???quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat Nederlands kenteken ook wel handig is..
http://link.marktplaats.nl/328106496
Deze heb ik ook nog
In mijn prijsklasse vaak met heel veel gebreken of geen Nederlands kentekenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Moet het per se een klein hok zijn ???
D'r staat echt zat op MP.. ouwe Kadeaths, golfies, powlow's, you name it...lijkt me toch allemaal niet zo moeilijk ??
Voor 1000 euro vind je nu eenmaal geen Ferrariquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
In mijn prijsklasse vaak met heel veel gebreken of geen Nederlands kenteken
Maar mijn ouders zijn daar niet zo mee eensquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Voor 1000 euro vind je nu eenmaal geen Ferrari
En als je autotechniek wilt leren is het helemaal geen slecht plan om een slechte auto te kopen voor 200 euro en er 800 aan onderhoud instoppen zodra je hem hebt.
Dan moeten ze je budget verhogenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar mijn ouders zijn daar niet zo mee eens.. Want hij moet wel op hun terrein staan
Dat doen ze nietquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan moeten ze je budget verhogen
voor jouw kanon welquote:
Dan moeten ze niet zeurenquote:
Ouders zijn er om te overtuigen. Zodra je dat ding hebt gaat het aan hun groeienquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Maar mijn ouders zijn daar niet zo mee eens.. Want hij moet wel op hun terrein staan
Tja die verrotte Daf waren ze het toch niet mee eensquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:43 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ouders zijn er om te overtuigen. Zodra je dat ding hebt gaat het aan hun groeien
Die DAF vonden ze toch leuk? Daar zijn zat goedkope slechte auto's van te vinden. Trek een keer de motor er uit en bouw die opnieuw op (+-300 euro aan nieuwe lagers/pakkingen/pompen/keerringen etc), bouw eens een vario volledig opnieuw op (+-400 euro aan onderdelen), haal de wielophanging er onder uit en voorzie deze van nieuwe dempers, gewrichten, laklaagje, lagers etc (+-300 euro aan onderdelen) etc.
Dan heb je een goedkope DAF die helemaal goed rijdt en nog steeds lelijk is. Dan kun je lassen gaan leren en eventueel spuiten/laten spuiten en dan heb je een prachtige DAF die goed rijdt waar je alles op geleerd hebt en die ook nog eens wat geld waard is (misschien niet zoveel als je er in gestopt hebt, maar de ervaring is meer waard).
Je bent een jaar of anderhalf verder en je kent de auto van binnen en van buiten.
Dan rest de laatste optie nog om gewoon dat ding te kopen en thuis neer te zetten. Dan kunnen ze er ook niks meer van zeggenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tja die verrotte Daf waren ze het toch niet mee eens
Had al moeite om ze te overtuigen dat ik een auto mag
een auto mág ??quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:45 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tja die verrotte Daf waren ze het toch niet mee eens
Had al moeite om ze te overtuigen dat ik een auto mag
Kleine auto's zijn voor homo's of meisjesquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:31 schreef Sjoegerd het volgende:
En prefereer toch wel een wat kleinere auto ja
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:48 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dan rest de laatste optie nog om gewoon dat ding te kopen en thuis neer te zetten. Dan kunnen ze er ook niks meer van zeggen
Ik heb het enige fatsoen om dat met mijn ouders te overleggenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
een auto mág ??
Ik neem aan dat je gewoon 18 bent ??
Pffff. ben ik FF blij dat ik oud ben
Erg leuk als je vol tattoos en oorbellen zit. Met een klein staartje en een ringbaard.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:49 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Kleine auto's zijn voor homo's of meisjes
http://link.marktplaats.nl/294751645 kun je perfect op leren lassen
Betaal jij het verschil in kostenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:49 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Vaste wat?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Betaal jij het verschil in kosten.. Kleinere auto is ook gewoon goedkoper qua vaste lasten
Verzekering is voor zo'n ding vast duurder dan voor bijvoorbeeld een Fiëstaquote:
nee..een Yank met een V6, dát is een echte testosteron bakquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:49 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
dat dan weer niet natuurlijkquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Verzekering is voor zo'n ding vast duurder dan voor bijvoorbeeld een Fiësta
oh.... dat zijn dezelfde motorretjes als de Buick GNX, die met een Turbo-uitvoering toch wel vooruit te knallen isquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
nee..een Yank met een V6, dát is een echte testosteron bak
Voor het behoud van mijn rijbewijs ben ik elke keer nog dankbaar dat ik met een V6 rijd. Alleen die V8 die ik nu rijd klinkt toch wel heeeeeerlijk hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
nee..een Yank met een V6, dát is een echte testosteron bak
OK.. bij dat ringbaardje haak ik afquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:50 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Erg leuk als je vol tattoos en oorbellen zit. Met een klein staartje en een ringbaard.
doe er eens 600 kilo vanaf joh mafkeesquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:54 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
oh.... dat zijn dezelfde motorretjes als de Buick GNX, die met een Turbo-uitvoering toch wel vooruit te knallen is, en weeg minder dan die 2500kg Caprice van je
En de gigantische draaikolk in de tankquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
doe er eens 600 kilo vanaf joh mafkees![]()
Ik heb geen haast in dat ding, gaat ook niet om peekaa's, maar om da sound
Mooi met tijgerbekleding, en toch met mooie roze pluche Dobbelstenenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
OK.. bij dat ringbaardje haak ik af
Even een klein fotootje geüpload. Wat een heerlijke bak. Hij is een inch verlaagd, dikke bumpers en side-steps, V8 met heerlijke roffel in de uitlaat!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:54 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Voor het behoud van mijn rijbewijs ben ik elke keer nog dankbaar dat ik met een V6 rijd. Alleen die V8 die ik nu rijd klinkt toch wel heeeeeerlijk hoor
In élke auto kun je RBW kwijt raken.. óók in een V6quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:54 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Voor het behoud van mijn rijbewijs ben ik elke keer nog dankbaar dat ik met een V6 rijd. Alleen die V8 die ik nu rijd klinkt toch wel heeeeeerlijk hoor
Mijn Jeep gaat niet harder dan 100mphquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
In élke auto kun je RBW kwijt raken.. óók in een V6![]()
Het gaat gwewoon on het geluid.. je verwacht gewoon dikke V8 sound als je zo'n ding ziet... en als er dan zo'n mislukte startmotor onde kap ligt, is meteen de lol eraf voor mij
Dobbelstenen zat in onze chevy ook, maar daar heeft Hooch binnen 2 minuten snippers van gemaakt; die vond het ook geen porumquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:57 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Mooi met tijgerbekleding, en toch met mooie roze pluche Dobbelstenen
Da's hard zat in zo'n hobbelhokquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:58 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mijn Jeep gaat niet harder dan 100mph
Als ik de plaats had.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:20 schreef Dingest het volgende:
http://link.marktplaats.nl/323236323
Reed er toevallig gisteren op de fiets langs, wist toen nog niet hoeveel hij moest kosten.
70 = max.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's hard zat in zo'n hobbelhok![]()
55 = max toch ??
Haha, ik ken het, mijn buurman heeft een Dodge Ram, waar we wel eens een aanhangertje mee trekken..ik vind zo'n ding zowieso een beetje aanvoelen als een vrachtwagenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
70 = max.
Hij gaat opzich wel over de 100, maar wel in zijn 4. 5 en 6 zijn beide overdrives.
En in de 4de 100+mph rijden is niet aan te raden. Dat voelt ongeveer aan als met een trekker-oplegger 180kmpu rijden
Ik heb nog nooit met een Ram gereden. Die Silverado's voelen wmb behoorlijk stevig aan op de weg. Zie foto in mijn eerdere post voor de auto die ik nu rijd.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Haha, ik ken het, mijn buurman heeft een Dodge Ram, waar we wel eens een aanhangertje mee trekken..ik vind zo'n ding zowieso een beetje aanvoelen als een vrachtwagen![]()
Rijdt op zich wel goed though
Ik had hem gezien, net als die Ram van de buurman vind ik hem buttuglyquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met een Ram gereden. Die Silverado's voelen wmb behoorlijk stevig aan op de weg. Zie foto in mijn eerdere post voor de auto die ik nu rijd.
Ik vind hem gaaf, maar ik zou hem zelf nooooooit kopen. Daar is het veel te veel rotzooi voor.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik had hem gezien, net als die Ram van de buurman vind ik hem buttugly![]()
Ik vind de chevy's van 80 - 90 erg mooi, met die rechthoekige koplampen nog.. die kijken nog lekker nors... die nieuwere dingen zijn mij veel te rond
Lees voor je er aan begint even dit topic doorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben wel gecharmeerd van zo'n Seven replica.. Ook met minder technisch verstand goed te doen, tenzij je een ongebruikelijke motor enzo gaat gebruiken.
Dit soort topics spoken door mijn hoofd als 1 grote inspiratiebron vol ideeën. Ik moet dan zoiets eigenlijk ook gewoon niet lezenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Lees voor je er aan begint even dit topic door
Een 7kloon staat ook nog steeds op mijn wishlist, maar dan waarschijnlijk wel een die ik zelf opbouw...
Flink topicquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Lees voor je er aan begint even dit topic door
Een 7kloon staat ook nog steeds op mijn wishlist, maar dan waarschijnlijk wel een die ik zelf opbouw...
Chassis bouwen lijkt mij het moeilijkste van de hele auto inderdaad. Maar wel leuk om te doen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Flink topic.. En ik wil m ook zelf bouwen, maar dan gewoon als kit aangeleverd krijgen zeg maar
.. Ga niet zelf een chassis maken
Om te baggeren zijn er andere speeltjes te krijgenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
een 4x4 seven met tractorwielen zou ook gaaf zijn trouwens
Ja, maar die heb ik alquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Om te baggeren zijn er andere speeltjes te krijgen
nee, nee.. Niet verhogen.. De giga tractorwielen NAAST de autoquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:37 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb er aan zitten denken om dat voor mijn 360 te doen![]()
Afhankelijke fuseeas aan de voorkant en aangedreven starre as aan de achterkant. Panhardstangen voor en achter, motor 20cm lager hangen met vaste versnellingsbak ipv transaxle, langere dempers. Zou mooi zijn.
The American way
Wel verhogenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, nee.. Niet verhogen.. De giga tractorwielen NAAST de auto
Wowquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:28 schreef Barcaconia het volgende:
Sjoegerd:
http://link.marktplaats.nl/309704406
Prachtig model. Haast roestvrij, belastingvrij en de verkoper is een hele bekende van de V3C (oprichter van de club). Deze man heeft kennis genoeg van de V300 om zo'n auto goed te beoordelen.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:58 schreef Afab het volgende:
Aha, het was dus een forumfout. Nouja, ik blijf misschien wel even onder dit kloontje doorposten.
Lolquote:
Bluhquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:09 schreef Barcaconia het volgende:
Koffie, dat kan ik wel gebruiken ja.
Gvd zit ik weer te snotteren en met koppijn hier.. Wtf is er aan de hand, ik ben normaal nooit ziek
Ik ben wel op het werk trouwens, ik wilde niet nog een dag vrijnemen...
Bitches lijkt me meer voor de hand liggendquote:
Bisexualquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bitches lijkt me meer voor de hand liggendor Brilliant, or Badass, or Bisexual or, or or...
Afab is toch dat leenbedrijf?quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:29 schreef Afab het volgende:
[..]
LolIk denk dat ik deze kloon weg moet gooien
Afab is een bedrijf hier tegenover op het industrieterrein, ik had even gouw die naam gebruikt omdat ik niets kon verzinnen
Ik mis mijn AT wel een beetje. Ik denk dat ik maar weer terug switch.quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Afab is toch dat leenbedrijf?![]()
Ik zou zo'n naam houden, alleen al om mensen te irriteren
![]()
Geen idee, ze zijn namelijk op een roadtrip en ik zit op mijn werk. Ik heb ze dit weekend ongeveer anderhalve dag gezienquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BluhBeterschap dan maar
En hoe is het met je ouders, vind je het gezellig dat ze er zijn?
Dat merk ik jaquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:35 schreef 2cv het volgende:
Oldtimer rijden is duur. Die krengen gaan vaker stuk, onderdelen zijn moeilijk(er) te verkrijgen en als je er 1 hebt die wel goed is, is die weer duur in de aanschaf.
Je hebt het over je eigen baggerzooi uit Frankrijk, wel ff reeel blijven, Nelis!quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:35 schreef 2cv het volgende:
Oldtimer rijden is duur. Die krengen gaan vaker stuk, onderdelen zijn moeilijk(er) te verkrijgen en als je er 1 hebt die wel goed is, is die weer duur in de aanschaf.
Je kan ook gewoon je voeten eens goed wassenquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:01 schreef Anne het volgende:
is het normaal dat mijn airco muf ruikt, de eerste tien minuten dat ie aanstaat? alsof er geitenkaas voor zit. bah.
ik heb daarnet ook besloten dat ik volgend jaar wil beginnen met het halen van mijn motorrijbewijs. zo!
Heb al 3 jaar geen vakantie gehadquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:13 schreef 2cv het volgende:
Ben jij vandaag met je verkeerde been uit bed gestapt ofzo ?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:53 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Geen idee, ze zijn namelijk op een roadtrip en ik zit op mijn werk. Ik heb ze dit weekend ongeveer anderhalve dag gezien
En dan ook nog mijn auto meenemen
Dat zei ik je laatst ook al (dat een kleine geen old timer waarschijnlijk voordeliger is), maar toen werd ik raar aangekekenquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:31 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij is het nog goedkoper om een Panda te rijden dan een oldtimer
Maar waarom niet? Neem je de tijd niet, ben je geen reiziger, andere dingen? Ik hoop wel dat je wel eens "gewoon" vrij neemt om dan thuis vakantie te houden? Anders is dat niet gezondquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:19 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Heb al 3 jaar geen vakantie gehad.... mensen!, laat mij een waarschuwing voor jullie zijn
Ik ga morgen 1000km rijden om ze op te zoeken!quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wanneer komen ze weer bij jou op bezoek?
Wazig hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik ga morgen 1000km rijden om ze op te zoeken!
Leuk, morgenvroeg om ongeveer 4 uur 's morgens mijn nest uit
Ik denk dat je daar Sjoegerd blij mee kan maken, dus ik zou em even PMen als ik jou wasquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:37 schreef lipje het volgende:
Zocht er nog iemand een Volvo 33?
Zag er twee te koop staan in Moerkapelle, een groene en een oranje/bruine..
Dat lijkt mij wel wat verstandiger jaquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat merk ik ja.. En voor een Panda zijn er nog onderdelen in overvloed, simpele techniek en qua wegenbelasting en verzekering kost het ook geen drol.
Ik dacht dat Citroen's in het algemeen (de oudere modellen dan) onderhoudsgevoelig waren, of vergis ik me nou? En Panda's zijn over het algemeen juist degelijk en zuinig toch? Of vergis ik me daar ook in?quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:39 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel wat verstandiger ja![]()
In die categorie heb je de Seat Marbella, Suzuki Alto, Daihatsu Cuore en Subaru Vivio ook nog. En als je iets groter gaat zitten heb je iets dat vrij fatsoenlijk op de snelweg mee kan komen én nog altijd vrij goed en goedkoop is. Een Citroën AX niet iets voor je?
We hebben een beurs waar ik moet werken, daar ontmoet ik mijn ouders. Ik moet dus sowieso die kant op. En de auto die ik meeneem gaat met een andere vertegenwoordiger mee naderhand, dus ik kan mooi met mijn ouders mee terug rijdenquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wazig hoorJouw ouders nemen jouw auto mee en vervolgens moet jij vet veel rijden om ze te zien
Er gaat iets niet goed bij jou
Tenzij je stiekem een reden moest hebben om 1000 km te mogen rijden
![]()
Maar niet fijn zo vroeg opstaan als je niet fit bent...Succes!
Sjoegerd leest toch wel mee, al twijfel ik of hij ooit een auto gaat kopenquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar Sjoegerd blij mee kan maken, dus ik zou em even PMen als ik jou wasDan weet je zeker dat ie het leest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:43 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
We hebben een beurs waar ik moet werken, daar ontmoet ik mijn ouders. Ik moet dus sowieso die kant op. En de auto die ik meeneem gaat met een andere vertegenwoordiger mee naderhand, dus ik kan mooi met mijn ouders mee terug rijden
Zo werkt het allemaal
[..]
Sjoegerd leest toch wel mee, al twijfel ik of hij ooit een auto gaat kopenVolgens mij gaan de laatste 20 SC's al over zijn toekomstige voiture
Aha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love it when a plan comes together
Btw, ik ben nu de beloofde interieur foto voor je aan het uploadenEn ik had m'n gebakje in de roze turtlewax gezet, dus heb ook een shiney foto
Sodeju die ziet er nog netjes uit van binnenquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Opgepoetst en glimmend voor de deur van mijn ouders (moest even een rare hoek nemen voor de foto, vandaar dat ze er niet helemaal op staat)
[ afbeelding ]
En het interieur BarcaMet mijn luchtverfrisser die dienst doet als afdekplaatje van een leeg gaat
![]()
[ afbeelding ]
Ja he?quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:52 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Sodeju die ziet er nog netjes uit van binnenDie stoelen lijken wel nieuw joh!!
En die bloem ziet er wel erg fout uit
Kleine Fransozen zijn over het algemeen wel goede wagentjes. De AX heeft wel een redelijk waslijst van potentiële problemen, maar daar staat tegenover dat onderdelen - en zeker van de sloop - niets kosten. Voor twee aandrijfassen was een vriend van mij 50e kwijt. En ze zitten niet bijster ingewikkeld in elkaar, wat misschien leuk is voor Sjoegerd. Ze zijn niet zo betrouwbaar als een Japanner, maar probleembakken zijn het ook niet. Bovendien is zelfs de 1.1 al vrij vlot (12 seconden) met een fatsoenlijk top (165 - zodat de motor niet volop moet draaien bij 120 op de snelweg, in tegenstelling tot die andere wagentjes die amper de 140 aan kunnen tikken) en erg zuinig. Het is een simpel, goedkoop wagentjequote:Op woensdag 24 maart 2010 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik dacht dat Citroen's in het algemeen (de oudere modellen dan) onderhoudsgevoelig waren, of vergis ik me nou? En Panda's zijn over het algemeen juist degelijk en zuinig toch? Of vergis ik me daar ook in?Maar ik zou dan, als mijn gedachten kloppen, niet zo snel voor een AXje gaan, de kans dat je een "miskoop" hebt lijkt me relatief groot dan
Maar ja, ik heb dan ook geen verstand van auto's qua motor enzo
Dat viel mij ook al op ja, ziet er erg netjes uit allemaalquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:52 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Sodeju die ziet er nog netjes uit van binnenDie stoelen lijken wel nieuw joh!!
Ja he?quote:
Ah, dankje voor de infoquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:57 schreef Dingest het volgende:
[..]
Kleine Fransozen zijn over het algemeen wel goede wagentjes. De AX heeft wel een redelijk waslijst van potentiële problemen, maar daar staat tegenover dat onderdelen - en zeker van de sloop - niets kosten. Voor twee aandrijfassen was een vriend van mij 50e kwijt. En ze zitten niet bijster ingewikkeld in elkaar, wat misschien leuk is voor Sjoegerd. Ze zijn niet zo betrouwbaar als een Japanner, maar probleembakken zijn het ook niet. Bovendien is zelfs de 1.1 al vrij vlot (12 seconden) met een fatsoenlijk top (165 - zodat de motor niet volop moet draaien bij 120 op de snelweg, in tegenstelling tot die andere wagentjes die amper de 140 aan kunnen tikken) en erg zuinig. Het is een simpel, goedkoop wagentje
Helaas luisteren vogels niet goedquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he?Heb met liefde 2 uur gepoetst
Bij deze een mededeling voor vogels: STOP MET POEPEN OP MIJN AUTO![]()
Maar nu heb ik het even berekendquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wanneer komen ze weer bij jou op bezoek?
[..]
Dat zei ik je laatst ook al (dat een kleine geen old timer waarschijnlijk voordeliger is), maar toen werd ik raar aangekeken
Gelulquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:35 schreef 2cv het volgende:
Even globaal uitgezocht, AX is nog goedkoper dan een Pandaquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:30 schreef Sjoegerd het volgende:
Oh en AX-en zijn ook wel lachen al weet ik niet of ze net zo goedkoop zijn als een Panda.
Ze ziet er netjes uitquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja he?Heb met liefde 2 uur gepoetst
Bij deze een mededeling voor vogels: STOP MET POEPEN OP MIJN AUTO![]()
Bij het gemiddelde tuincentrum hebben ze vaak van die mooie plastic slechtvalkjes te koop; zet maar op de nok van je dak thuis; werkt als een speerquote:Op woensdag 24 maart 2010 20:14 schreef Barcaconia het volgende:
Ik moet ook stoppen met jeepforums lezen op internet. Ik wil voor en achter een difflock bestellen maar dat is duur
[..]
Helaas luisteren vogels niet goedDat heb ik al vaker geprobeerd te roepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
En wat is lang? Een maand? Een jaar?quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:07 schreef 2cv het volgende:
Schimmel in je airco. Gebeurt als die te lang niet gebruikt wordt.
En als ik dit zo lees is ie net zo vlot als onze Astra.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:57 schreef Dingest het volgende:
[..]
Kleine Fransozen zijn over het algemeen wel goede wagentjes. De AX heeft wel een redelijk waslijst van potentiële problemen, maar daar staat tegenover dat onderdelen - en zeker van de sloop - niets kosten. Voor twee aandrijfassen was een vriend van mij 50e kwijt. En ze zitten niet bijster ingewikkeld in elkaar, wat misschien leuk is voor Sjoegerd. Ze zijn niet zo betrouwbaar als een Japanner, maar probleembakken zijn het ook niet. Bovendien is zelfs de 1.1 al vrij vlot (12 seconden) met een fatsoenlijk top (165 - zodat de motor niet volop moet draaien bij 120 op de snelweg, in tegenstelling tot die andere wagentjes die amper de 140 aan kunnen tikken) en erg zuinig. Het is een simpel, goedkoop wagentje
Geen idee, maar je kunt een airco zo laten spoelen. Mijn monteur deed het gratis even tussendoor voor mij. Normaal kost het je geloof ik een paar tientjes hooguit.quote:
Ah, ik heb eigenlijk nog een airco vulling tegoed van mijn vorige auto.quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Geen idee, maar je kunt een airco zo laten spoelen. Mijn monteur deed het gratis even tussendoor voor mij. Normaal kost het je geloof ik een paar tientjes hooguit.
Volgens het boekje van de Benz moet je hem in de winter één keer in de 2 weken even laten draaien, een paar minuten is zat, alleen even de lucht verversenquote:
Whehe, die heb ik toevallig zo'n 2 uurtjes geleden gehad!quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:08 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb zin in een frikandel speciaal![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Whehe, die heb ik toevallig zo'n 2 uurtjes geleden gehad!
quote:
Ik stuur wel een scheermesje meequote:Op woensdag 24 maart 2010 21:16 schreef Sounddragon het volgende:
Die is behoorlijk behaard tegen de tijd dat hij aankomt
Shit, daar gaat mijn snode plannetjequote:Op woensdag 24 maart 2010 21:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Jaja en dan mij aanklagen wegens voedselvergiftiging.
Ik heb je wel door, vlegel!
Harige frikandellen, hmmm, ik weet niet of ik daar zo van houd.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:16 schreef Sounddragon het volgende:
Die is behoorlijk behaard tegen de tijd dat hij aankomt
Ik nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Van wierook word ik altijd zo misselijkbrr.
Is ook Dutch only he.. eerst bewijzen dat je nl'er bent die daar woont, of werkt; anders krijg je ze nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:32 schreef Barcaconia het volgende:
Kroketten worden hier wel verkocht. Maar frikandellen hebben ze al geprobeerd en daar is te weinig vraag naar. Kroketten zijn die Amerikanen nog wel voor te porren blijkbaar.
Dan spoelt hij de vloeistof door lijkt me en niet de luchtkanalen (waar de schimmels zitten).quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Geen idee, maar je kunt een airco zo laten spoelen. Mijn monteur deed het gratis even tussendoor voor mij. Normaal kost het je geloof ik een paar tientjes hooguit.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ze ziet er netjes uit![]()
[..]
Bij het gemiddelde tuincentrum hebben ze vaak van die mooie plastic slechtvalkjes te koop; zet maar op de nok van je dak thuis; werkt als een speer
Ik ben bang dat dat in mijn geval weinig gaat helpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik woon in een bovenwoning, tussen allemaal bomen en heb een supermarkt (met veel etensresten e.d.) voor de deur
![]()
Dus ach, ik moet d'r gewoon wat vaker poetsen
Zou je die dingen diepbevroren mee mogen nemen in het vliegtuig? Aangezien het geen vers voedsel is, lijkt het me op zich geen belemmering toch?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:12 schreef Barcaconia het volgende:
Kan me niet verrekken wat populairder is, ik wil frikandellenDan kom ik en je koelkast doen en frikadellen brengen
![]()
U vraagt, wij draaienquote:Op woensdag 24 maart 2010 22:12 schreef Barcaconia het volgende:
Kan me niet verrekken wat populairder is, ik wil frikandellen
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zou je die dingen diepbevroren mee mogen nemen in het vliegtuig? Aangezien het geen vers voedsel is, lijkt het me op zich geen belemmering toch?Dan kom ik en je koelkast doen en frikadellen brengen
![]()
Pan is bijna op temperatuurquote:
Doe mij ook maar een dellekequote:
You spoiler of all that is fun!quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
![]()
Bevroren, gedroogd, in een blok beton verpakt![]()
Wel als je het gewoon via een bedrijf laat inkopen en importeren via de reguliere wegen.. maar als persoon krijg je dat niet naar binnen volgens mij.. zéker niet daar
Wat ga je precies met die auto doen eigenlijk? Ga je em weer in elkaar zetten of gaat ie gewoon weg?quote:
Dus zo ziet onze 2cv er uitquote:
Ik zie potentie voor een Citroen El Caminoquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien
Lekker bij een biertje;
[ afbeelding ]
Speciaal
[ afbeelding ]
broodje erbij ??
[ afbeelding ]
To stay on-topic :
[ afbeelding ]
* Sounddragon gaat even de pan aankeilen
Halverwege wel, op de laatste pics niet meerquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:36 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik zie potentie voor een Citroen El Camino
Ik ben niet zo'n fobolurkerquote:
Versleten, roest, ellende. Het ding was eerder al van de sloop gered.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fobolurker...
Maar waarom moest die BX helemaal uit elkaar?
Ah okay, weet jij trouwens wat van AX-en af?quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:42 schreef 2cv het volgende:
[..]
Versleten, roest, ellende. Het ding was eerder al van de sloop gered.
Sorry hoor, kon het écht niet latenquote:
Maakt niet uit, die foto van die frikandel speciaal ziet er tè lekker uit.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sorry hoor, kon het écht niet laten![]()
FYI : ik heb geen frituurpan
Kzal even kijkenquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:46 schreef 2cv het volgende:
AXen zijn wel redelijk dacht ik. maar echt verstand heb ik er niet van. Kijk anders even op www.citroen-forum.nl daar voor.
I know, kreeg er zelf ook trek van; chow is on its wayquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:48 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Maakt niet uit, die foto van die frikandel speciaal ziet er tè lekker uit.
Maar van die speciale wijn/drankjes tussendoor kan wel erg lekker zijn!quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:12 schreef PeuRac het volgende:
pfff, net een alcohol diner gehad, in tussen en bij elke gang alcohol, verschillende soorten. Is niet goed als je overdag weinig gegeten hebt...![]()
Nu maar ff slapen, hopen dat ik er morgen geen last van heb, heb een flink lange dag...
Woah! Awesome!quote:
Graagquote:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:48 schreef PeuRac het volgende:
T was zeker errug lekker, ik heb nergens last van, behalve een beetje van mn nek, maar dat komt niet door de alcohol.
Oew !! da's een mooie idd.. mijn buurman heeft net een maat opgehaald uit CA, die kan wel ff gaan kijken voor je; alleen gaat ie over 10 dagen pas weer terug, en voor die prijs gaat hij vast niet zo lang staanquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:09 schreef ellevehC86 het volgende:
http://sfbay.craigslist.org/sby/cto/1656090183.html
Ik had hem zonder veel nadenken gekocht als hij eenkilometer of 20 dichter bij me was
quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:09 schreef ellevehC86 het volgende:
http://sfbay.craigslist.org/sby/cto/1656090183.html
Ik had hem zonder veel nadenken gekocht als hij eenkilometer of 20 dichter bij me was
Woont bijna iedereen hier in Amerika ofzo?quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Oew !! da's een mooie idd.. mijn buurman heeft net een maat opgehaald uit CA, die kan wel ff gaan kijken voor je; alleen gaat ie over 10 dagen pas weer terug, en voor die prijs gaat hij vast niet zo lang staan
Hmm, niks bijzonder, kwestie van hoge druk vanuit de klant, te weinig tijd en ook nog andere klanten tevreden proberen te houden. Dat gaat soms in mijn nek zitten. Over 4 weken ben ik klaar, ff een weekje rust dan is t wel weer over.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En wat heb jij dan gedaan dat jij last van je nek hebt?
![]()
Neuh, ik ben ook gewoon inwoner van Cheesehead County hoor, maar ergens in het begin van de vorige eeuw hebben ze van die vliegdingen uitgevonden heah; de 'P' van PTAquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Woont bijna iedereen hier in Amerika ofzo?Of laat ik het anders zeggen, zij Sjoegerd, MSTR en ik de enigen die "gewoon" in NL wonen?
Ah, da's wel stom... Heb je tijgerbalsem of spierbalsem in huis? Even smeren vanavondquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, niks bijzonder, kwestie van hoge druk vanuit de klant, te weinig tijd en ook nog andere klanten tevreden proberen te houden. Dat gaat soms in mijn nek zitten. Over 4 weken ben ik klaar, ff een weekje rust dan is t wel weer over.
En over 6 weken ga ik een weekje naar Elba, daar heb ik ook wel zin in.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neuh, ik ben ook gewoon inwoner van Cheesehead County hoor, maar ergens in het begin van de vorige eeuw hebben ze van die vliegdingen uitgevonden heah; de 'P' van PTA![]()
De maat van mijn buurman werkt bij een vliegmaatschappij als monteur, en heeft daarom 'WW free flying' en zodoende komt hij regelmatig een tijdje logeren
Zwollequote:Op donderdag 25 maart 2010 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Woont bijna iedereen hier in Amerika ofzo?Of laat ik het anders zeggen, zij Sjoegerd, MSTR en ik de enigen die "gewoon" in NL wonen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |