Ja maar weet je hoe moeilijkquote:Op maandag 22 maart 2010 13:20 schreef Sm0keZ het volgende:
Leg de lat gewoon zo hoog mogelijk en wees geen mietje. Wil je nou wat bereiken of niet?
Ik ga vanavond na het eten, dan zijn er meer leuke meiden waar ik me voor kan uitslovenquote:Op maandag 22 maart 2010 13:21 schreef OmniRocket het volgende:
in de tijd dat je die post geschreven had had je je ook kunnen om kleden om te gaan sporten!
quote:Op maandag 22 maart 2010 12:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben sinds vandaag gestopt met roken, nja ik heb nog 1 Luky Strike liggen, die ga ik vanmiddag nog doen
Lees eerst eens een stukje over transvetten en hoe hard dat je lichaam verneukt, als je genoeg hebt gezien ga je hardlopen ofzo. Zo moeilijk is het niet.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja maar weet je hoe moeilijk?
Door roken gaat je eetlust weg, nu heb ik dus honger en trek in lekkere dingen.
Dat wordt dus versterkt door dat ik gestopt ben met roken
Gewoon oproken, wees eens een echte ventquote:Op maandag 22 maart 2010 13:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die ga ik denk ik weg gooien, symbolisch ofzo
quote:Op maandag 22 maart 2010 13:21 schreef OmniRocket het volgende:
in de tijd dat je die post geschreven had had je je ook kunnen om kleden om te gaan sporten!
Ik ben gewoon te lui gewordenquote:Op maandag 22 maart 2010 13:25 schreef snakelady het volgende:
Zou het ook niet allemaal ineens doen, zou eerst gaan sporten en wat gezonder eten.
Als je geen tijd hebt om te koken, er zijn genoeg dingen die supersnel klaar zijn en ook nog gezond en lekker is.
Wat je ook kan doen is een gezonde maaltijd koken en daar porties van invriezen, als je dan thuiskomt kan je er snel een in de pan of magnetron gooien.
Dat stoppen met roken zou ik persoonlijk later doen, dan merk je namenlijk meteen goed verschil als je ook nog eens actief bezig bent.
En dan hou je het makkelijker vol.
En wat ook helpt is om als je een auto hebt wat meer de fiets te pakken, inplaats van de lift de trap nemen enz.
Dat zijn kleine beetjes die wel meehelpen.
Nu met het mooie weer is fietsen ook weer aantrekkelijker.
Succes!
Leuk dat percentage, maar slibben je aderen niet alsnog dicht dan?quote:Op maandag 22 maart 2010 13:44 schreef Dark0z het volgende:
ga sporten inplaats van je eet-patroon in te perken.
Ik sport 3x in de week.
Ik eet/drink:
16 broodjes per dag (kipfilet, pindakaas, pasta)
rijst/kip
3 cola blikjes ( om het vol te houden op kantoor.. jaja kantoor-baan 5x8uur stilzitten)
avond maaltijd (2borden willekeurig voedsel)
Bak kwark (500gr)
banaantje
in het weekend gaat er nog eens +-70euro aan bier naar binnen. Zaterdag als ochtenontbijt patat/sate + cola. Zondag als ontbijt een broodje kebab en in de avond nog een pizza.
Vetpercentage 8,4% bij 85kg... en het is geen aanleg dat ik dun blijf oid. Mn pa is 120 kg
Ik ga sowieso genoeg blijven eten hoor, het gaat me er alleen om dat ik gezonder eet.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:44 schreef Dark0z het volgende:
Ik sport 3x in de week.
Ik eet/drink:
rijst/kip
3 cola blikjes ( om het vol te houden op kantoor.. jaja kantoor-baan 5x8uur stilzitten)
Bak kwark (500gr)
banaantje
in het weekend gaat er nog eens +-70euro aan bier naar binnen. Zaterdag als ochtenontbijt patat/sate + cola. Zondag als ontbijt een broodje kebab en in de avond nog een pizza.
Vetpercentage 8,4% bij 85kg... en het is geen aanleg dat ik dun blijf oid. Mn pa is 120 kg
Dat gaat wel lukken hoor, normaal eet ik 1x per week iets ongezonds.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:47 schreef Dark0z het volgende:
Njaals je niet zonder fastfood kan, dan moet je harder sporten... het kan makkelijk hoor
Ja dat staat in de planningquote:Op maandag 22 maart 2010 13:51 schreef eQuaL het volgende:
Naar veel HS feesten gaan, stamp je het er wel weer af
i.c.m. speed zeker. Lekker je kaken trainen op beukende beatsquote:Op maandag 22 maart 2010 13:51 schreef eQuaL het volgende:
Naar veel HS feesten gaan, stamp je het er wel weer af
Gewoon een stuk postbode elastiek meenemen om op te kauwenquote:Op maandag 22 maart 2010 13:54 schreef Dark0z het volgende:
[..]
i.c.m. speed zeker. Lekker je kaken trainen op beukende beats
Doordat je jezelf vergelijkt met een ouwe kerel denk je nu dat je wel aanleg hebt?quote:Op maandag 22 maart 2010 13:44 schreef Dark0z het volgende:
Ik sport 3x in de week.
Ik eet/drink:
rijst/kip
Bak kwark (500gr)
banaantje
Vetpercentage 8,4% bij 85kg... en het is geen aanleg dat ik dun blijf oid. Mn pa is 120 kgGewoon anderhalf uur flink sporten en gewichten slepen
Dat is waar, ik denk dat hij beter kan vergelijken met het figuur van zijn vader wat hij op die leeftijd had.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Doordat je jezelf vergelijkt met een ouwe kerel denk je nu dat je wel aanleg hebt?
Je wil teveel tegelijk.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nu heb ik me dus voorgenomen om:Gezonder te eten Weer te beginnen met sporten om wat vet kwijt te raken Ook direct maar te stoppen met roken En dus ook direct weer conditie op te bouwen
3x whey op een dag doen. Verdringt redelijk je honger.. Wel Whey nemen waarin zilvervliesrijst zit verwerkt - ook weer gezonder en lekker (weet het merk ff niet)quote:Op maandag 22 maart 2010 13:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja maar weet je hoe moeilijk?
Door roken gaat je eetlust weg, nu heb ik dus honger en trek in lekkere dingen.
Dat wordt dus versterkt door dat ik gestopt ben met roken
Gefeliciteerd, je krijgt kanker.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga trouwens vanaf volgende week ook een maand lang 2x per week onder de zonnebank
Dat is om een beetje een kleurtje te krijgen en niet dood te verbranden wanneer ik op vakantie ga volgende maand...
\quote:Op maandag 22 maart 2010 13:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga trouwens vanaf volgende week ook een maand lang 2x per week onder de zonnebank
Dat is om een beetje een kleurtje te krijgen en niet dood te verbranden wanneer ik op vakantie ga volgende maand...
Ooh dat wist ik dus niet, thnxquote:Op maandag 22 maart 2010 14:29 schreef Dark0z het volgende:
[..]
\
Grootste vergissing ooitvan een zonnenbank word je wel bruin, maar je krijg geen beschermlaag tegen de zon. Dus zodra jij lekker ga bakken op vakantie, dan verbrand je levend :p
begin er niet overquote:Op maandag 22 maart 2010 14:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waar ik helemaal niet tegen kan zijn van die homo's die met dit soort dingen beginnen op 1 januaril
quote:Op maandag 22 maart 2010 13:25 schreef Penisbaard het volgende:
Haha, TS trekt altijd een prinsessenjurkje aan en zegt dan "Ik ben een vieze meid" tegen zichzelf voor de spiegel.
Had dan gewoon die peuk gerooktquote:Op maandag 22 maart 2010 15:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb gewoon zo'n trek in iets zoets dat ik een hap chocopasta uit een pot genomen heb
Maar dat is meer omdat ik alleen ontbeten heb en niet geluncht heb
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb gewoon zo'n trek in iets zoets dat ik een hap chocopasta uit een pot genomen heb
Die ligt thuis, ik zit nu op mijn werk.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:38 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Had dan gewoon die peuk gerookt
Om af te vallen moet je geen eten over slaan.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat?!quote:Op maandag 22 maart 2010 14:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En waarom zit er precies nu zo'n KFC banner naast Fok!?
Ja ik weet het.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:28 schreef LePoo het volgende:
[..]
Om af te vallen moet je geen eten over slaan.
Ontbijten, lunchen en avondeten, en het daar bij laten.
Nja ik vind het gewoon geen fijne gedachten dat nu bij mijn vader én moeder huidkanker is geconstateerd.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:32 schreef afcajos het volgende:
Overigens zou ik als ik jou was niet stoppen met roken. Krijg je alleen maar meer honger/trek.
Ik ben 79 kilo met 1m89quote:Op maandag 22 maart 2010 21:28 schreef afcajos het volgende:
Ik weeg nu 83 kilo op 1m85 lang. Dus er mogen nog wat kilootjes bij toch?
Ik heb ook wel spieren hoor, die wegen zwaarquote:Op maandag 22 maart 2010 22:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben 79 kilo met 1m89. Jos is een stevige kerel
.
Boeiequote:Op woensdag 24 maart 2010 11:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben nu dus vanaf zondag gestopt met roken.
En heb ik nu 2x gesport.
Alleen ik heb zo'n lekkere trek, vanaf maandag nu 2 tompoezen, 1 zak chips met dipsaus en 1 mcflurry gegeten
Motiveert juist welquote:Op maandag 22 maart 2010 13:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ga vanavond na het eten, dan zijn er meer leuke meiden waar ik me voor kan uitsloven
Nu zijn er alleen maar huismoeders, die motiveren mij niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |