Dat gaat wel lukken hoor, normaal eet ik 1x per week iets ongezonds.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:47 schreef Dark0z het volgende:
Njaals je niet zonder fastfood kan, dan moet je harder sporten... het kan makkelijk hoor
Ja dat staat in de planningquote:Op maandag 22 maart 2010 13:51 schreef eQuaL het volgende:
Naar veel HS feesten gaan, stamp je het er wel weer af
i.c.m. speed zeker. Lekker je kaken trainen op beukende beatsquote:Op maandag 22 maart 2010 13:51 schreef eQuaL het volgende:
Naar veel HS feesten gaan, stamp je het er wel weer af
Gewoon een stuk postbode elastiek meenemen om op te kauwenquote:Op maandag 22 maart 2010 13:54 schreef Dark0z het volgende:
[..]
i.c.m. speed zeker. Lekker je kaken trainen op beukende beats
Doordat je jezelf vergelijkt met een ouwe kerel denk je nu dat je wel aanleg hebt?quote:Op maandag 22 maart 2010 13:44 schreef Dark0z het volgende:
ga sporten inplaats van je eet-patroon in te perken.
Ik sport 3x in de week.
Ik eet/drink:
16 broodjes per dag (kipfilet, pindakaas, pasta)
rijst/kip
3 cola blikjes ( om het vol te houden op kantoor.. jaja kantoor-baan 5x8uur stilzitten)
avond maaltijd (2borden willekeurig voedsel)
Bak kwark (500gr)
banaantje
in het weekend gaat er nog eens +-70euro aan bier naar binnen. Zaterdag als ochtenontbijt patat/sate + cola. Zondag als ontbijt een broodje kebab en in de avond nog een pizza.
Vetpercentage 8,4% bij 85kg... en het is geen aanleg dat ik dun blijf oid. Mn pa is 120 kgGewoon anderhalf uur flink sporten en gewichten slepen
Dat is waar, ik denk dat hij beter kan vergelijken met het figuur van zijn vader wat hij op die leeftijd had.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Doordat je jezelf vergelijkt met een ouwe kerel denk je nu dat je wel aanleg hebt?
Je wil teveel tegelijk.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nu heb ik me dus voorgenomen om:Gezonder te eten Weer te beginnen met sporten om wat vet kwijt te raken Ook direct maar te stoppen met roken En dus ook direct weer conditie op te bouwen
3x whey op een dag doen. Verdringt redelijk je honger.. Wel Whey nemen waarin zilvervliesrijst zit verwerkt - ook weer gezonder en lekker (weet het merk ff niet)quote:Op maandag 22 maart 2010 13:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja maar weet je hoe moeilijk?
Door roken gaat je eetlust weg, nu heb ik dus honger en trek in lekkere dingen.
Dat wordt dus versterkt door dat ik gestopt ben met roken
Gefeliciteerd, je krijgt kanker.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga trouwens vanaf volgende week ook een maand lang 2x per week onder de zonnebank
Dat is om een beetje een kleurtje te krijgen en niet dood te verbranden wanneer ik op vakantie ga volgende maand...
\quote:Op maandag 22 maart 2010 13:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga trouwens vanaf volgende week ook een maand lang 2x per week onder de zonnebank
Dat is om een beetje een kleurtje te krijgen en niet dood te verbranden wanneer ik op vakantie ga volgende maand...
Ooh dat wist ik dus niet, thnxquote:Op maandag 22 maart 2010 14:29 schreef Dark0z het volgende:
[..]
\
Grootste vergissing ooitvan een zonnenbank word je wel bruin, maar je krijg geen beschermlaag tegen de zon. Dus zodra jij lekker ga bakken op vakantie, dan verbrand je levend :p
begin er niet overquote:Op maandag 22 maart 2010 14:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waar ik helemaal niet tegen kan zijn van die homo's die met dit soort dingen beginnen op 1 januaril
quote:Op maandag 22 maart 2010 13:25 schreef Penisbaard het volgende:
Haha, TS trekt altijd een prinsessenjurkje aan en zegt dan "Ik ben een vieze meid" tegen zichzelf voor de spiegel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |