Had dan gewoon die peuk gerooktquote:Op maandag 22 maart 2010 15:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb gewoon zo'n trek in iets zoets dat ik een hap chocopasta uit een pot genomen heb
Maar dat is meer omdat ik alleen ontbeten heb en niet geluncht heb
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb gewoon zo'n trek in iets zoets dat ik een hap chocopasta uit een pot genomen heb
Die ligt thuis, ik zit nu op mijn werk.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:38 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Had dan gewoon die peuk gerookt
Om af te vallen moet je geen eten over slaan.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat?!quote:Op maandag 22 maart 2010 14:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En waarom zit er precies nu zo'n KFC banner naast Fok!?
Ja ik weet het.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:28 schreef LePoo het volgende:
[..]
Om af te vallen moet je geen eten over slaan.
Ontbijten, lunchen en avondeten, en het daar bij laten.
Nja ik vind het gewoon geen fijne gedachten dat nu bij mijn vader én moeder huidkanker is geconstateerd.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:32 schreef afcajos het volgende:
Overigens zou ik als ik jou was niet stoppen met roken. Krijg je alleen maar meer honger/trek.
Ik ben 79 kilo met 1m89quote:Op maandag 22 maart 2010 21:28 schreef afcajos het volgende:
Ik weeg nu 83 kilo op 1m85 lang. Dus er mogen nog wat kilootjes bij toch?
Ik heb ook wel spieren hoor, die wegen zwaarquote:Op maandag 22 maart 2010 22:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben 79 kilo met 1m89. Jos is een stevige kerel
.
Boeiequote:Op woensdag 24 maart 2010 11:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben nu dus vanaf zondag gestopt met roken.
En heb ik nu 2x gesport.
Alleen ik heb zo'n lekkere trek, vanaf maandag nu 2 tompoezen, 1 zak chips met dipsaus en 1 mcflurry gegeten
Motiveert juist welquote:Op maandag 22 maart 2010 13:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ga vanavond na het eten, dan zijn er meer leuke meiden waar ik me voor kan uitsloven
Nu zijn er alleen maar huismoeders, die motiveren mij niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |