Dan beredeneer jij maar vooral lekker simpel dan doen andere dat nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Ga nou niet de vermoorde onschuld spelen, een paar dagen geleden kreeg je de waarschuwing toen jij samen met joepiepoepie Fbreijer een loer aan het draaien waren door een doorgedraaide believer te spelen en sindsdien ben je erin blijven hangen. Dus ik blijf erbij dat die twee keuzes valide zijn, of er is iets met je mentale gezondheid gebeurd waardoor je dus zo goedgelovig ben geworden dat je overal in trapt en zonder enige vorm van logica alles op het paranormale wil schuiven (iets wat ik anderen, ook believers, niet zie doen) en anders vind je het gewoon leuk om net alsof te doen, simpel en zo doorzichtig als het maar kan.
[..]
En dit als dank voor al het respect dat ik in jouw tarottopics gestoken hebquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:26 schreef Bastard het volgende:
Om aan toe te voegen, wij als vast TRU volk zien wel dat hij de believer speelt en andere mensen wat op de mouw wil spelden. De andere casual gebruiker ziet dat niet.
Het is als grap bedoelt waar vast smakelijk om gelachen word, maar het is gewoon niet grappig.. het is moedwillig verkloten en ondermijnen van het forum wat mij betreft.
Och och, til daar niet zo zwaar aan jogyquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:18 schreef jogy het volgende:
Ga nou niet de vermoorde onschuld spelen, een paar dagen geleden kreeg je de waarschuwing toen jij samen met joepiepoepie Fbreijer een loer aan het draaien waren door een doorgedraaide believer te spelen
Kijk, het is ook echt niet zo dat ik me laat tegenhouden omdat hier mensen zitten die liever alleen readings willen geven en hier alleen de superster in willen zijn. Ik ga het toch gewoon doen voor de volle 100% en we zien wel wat er uit gaat komen vanavondquote:
Ok, er even vanuitgaande dat Flammie niets met tarot/druidisme/Ogham doet volgens jou... Waarom maakt ie je dan per direct foto's van zijn tarotdecks? Waarom heeft ie dan boeken over tarot? En ouija-bord? En waarom biedt hij het dan aan om te doen? INCLUSIEF FOTOS?! Dit slaat toch allemaal nergens op dat hij zich moet verantwoorden met fotomateriaal. Het feit dat hij al een uitwerking zal leveren, terwijl er al foto's zijn, en hij IDD nergens respectloos heeft gesproken over tarot OOIT, is voor ____JOU_____ als power-user/mod reden om te dreigen met een ban en maar rotsvastig te volharden da thij de boel zit te verzieken?quote:Al mijn vrienden denken heel anders over practisch alles waar ik over nadenk, van esoterie, religie tot politiek aan toe, ik ga nog steeds heel graag met ze om maar ben het oneens met hun wereldbeeld, simpel. Mensen waarmee je omgaat hoeven niet je mening te weerspiegelen. Hetgeen waar ik en bastard over vallen is het feit dat hij van de een op de andere dag zijn hele beoordelingsvermogen heeft laten varen en dat is onmogelijk zonder één of ander trauma in combinatie met geheugenverlies van een aantal jaar.
Je blijft hangen op het tarot gedoe, ik heb het over je algehele gedrag binnen TRU. Nogal een verschil. Maar ga vooral door met je gedrag met alle gevolgen van dien. Ik zal het je makkelijk maken, Wat betreft het tarot topic: mijn excuses.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:25 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dan beredeneer jij maar vooral lekker simpel dan doen andere dat nietSimpel toch?
Jij vroeg om foto's. Die ga je krijgen. Een paar heb je al gekregen de rest komt vanavond. Waar heb jij me ooit neerbuigend zien doen over tarotleggingen dan? Volgens mij laat je geheugen je nogal in de steek. Ik heb nogal respect voor bastards leggingen en heb dit ook altijd getoont.
En ik vind jouw gedrag binnen TRU sneu, een beetje de verdwaasde believer uithangen waar zoals Bastard ook al terecht over begon: de vaste bezoekers geen trappen er geen seconde in maar de toevallige bezoeker wel en dat is zonde van het topic en van die persoons energie om jou te proberen te overtuigen van iets wat ten eerste al je mening niet is.quote:Dus ik vind het gewoon sneu dat jullie nu geen wederzijds respect kunnen tonen
dude.. ik heb nooit negatief over tarot gesproken. Er is een thread waarin bastard readings gaf en nooit en te nimmer heb ik me negatief uitgelaten. Hij heeft zelfs een reading voor mij gedaan waarn ik me kon herkennen en dat had ik toentertijd ook eerlijk toegegeven.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:33 schreef hexenwind het volgende:
[..]
Ok, er evne vanuitgaande dat Flammie niets met tarot doet volgens jou... Waarom maakt ie je dan per direct foto's van zijn tarotdecks? Waarom heeft ie dan boeken over tarot? En ouija-bord? En waarom biedt hij het dan? INCLUSIEF FOTOS?! Dit slaat toch allemaal nergens op dat hij zich moet verantwoorden. Het feit dat hij al een uitwerking zal leveren, terwijl er al foto's zijn, en hij IDD nergens respectloos heeft gesproken over tarot OOIT, is voor ____JOU_____ als power-user/mod reden om te dreigen met een ban en maar rotsvastig te volharden da thij de boel zit te verzieken?
Haha, go FOK!.Bedankt voor alle smileys.
Respect? Je bedoelt de "_O_ " posts daarmee denk ikquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:28 schreef Flammie het volgende:
[..]
En dit als dank voor al het respect dat ik in jouw tarottopics gestoken hebWil ik het doen krijg je dit terug.
Aardige gozers zijn jullie zeg! ECHT WAAR!!
Kappen met die flauwekul dus.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:33 schreef Flammie het volgende:
En weet je, ik vond het serieus leuk om gisteravond de believer te spelenHet was vooral erg makkelijk
![]()
]quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Je blijft hangen op het tarot gedoe, ik heb het over je algehele gedrag binnen TRU. Nogal een verschil. Maar ga vooral door met je gedrag met alle gevolgen van dien. Ik zal het je makkelijk maken, Wat betreft het tarot topic: mijn excuses.
Wat betreft de rest (de overige 90%) Je bent gewaarschuwd.
[..]
En ik vind jouw gedrag binnen TRU sneu, een beetje de verdwaasde believer uithangen waar zoals Bastard ook al terecht over begon: de vaste bezoekers geen trappen er geen seconde in maar de toevallige bezoeker wel en dat is zonde van het topic en van die persoons energie om jou te proberen te overtuigen van iets wat ten eerste al je mening niet is.
Dat ging niet eens over tarot.... iets met context enzo.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Respect? Je bedoelt de "_O_ " posts daarmee denk ik![]()
Jij en ik weten hoe je denkt over paranormale onderwerpen, het is allemaal een truc, alles is doorgestoken kaart (whehe kaart) te verklaren en mensen die het beoefenen zijn charlatans. Zeg me nou niet dat dit niet is hoe je je profileert op TRU.
Dus als jij in een serieus topic je wil gaan uitgeven als hulpvaardig persoon, val je wel een beetje door de mand.
Helemaal door de fratsen eerder van de week of vorige week waar je zelf over hebt aangegeven dat je "believertje speelt"
[..]
Kappen met die flauwekul dus.
Nee ik laat me niet tegenhouden. Ik doe dit graag.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:34 schreef JoepiePoepie het volgende:
En verder ben ik het wel met Flammie eens. Er werden aan Flammie foto's gevraagd die hij als bewijsmateriaal moest posten. Hij doet dat en vervolgens wordt hij daarom nog meer afgezeken door de personen die dat bewijs zo graag wilden.
Als ik Flammie zou zijn, zou ik zeggen:
"Ja daahaag, bekijk het maar lekker met je legging."
'Legging'... ik vind dat trouwens zo'n raar woord
Superster?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:33 schreef Flammie het volgende:
[..]
Kijk, het is ook echt niet zo dat ik me laat tegenhouden omdat hier mensen zitten die liever alleen readings willen geven en hier alleen de superster in willen zijn. Ik ga het toch gewoon doen voor de volle 100% en we zien wel wat er uit gaat komen vanavond
Ik ben er nu al een tijdje mee bezig en vind het zowel leuk als boeiend om kaarten te leggen.
Fabian wel, mooi. Ik en Bastard niet. Zal ik het nog één keer uitleggen? TRU is niet ONZ, in ONZ mag je typetjes spelen en je voordoen als doorgesnoven SS soldaat wat mij betreft. In TRU niet. Het verstoord de topics als er weer één of andere parodie rondloopt die zich voordoet alsof ie dommer is dan modder.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Och och, til daar niet zo zwaar aan jogy. Fabian kon de grap achteraf best waarderen (vond het zelfs vermakelijk
) en is daar allang overheen hoor
.
Bedankt voor je reactie.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:33 schreef Flammie het volgende:
Kijk, het is ook echt niet zo dat ik me laat tegenhouden omdat hier mensen zitten die liever alleen readings willen geven en hier alleen de superster in willen zijn. Ik ga het toch gewoon doen voor de volle 100% en we zien wel wat er uit gaat komen vanavond
Ik ben er nu al een tijdje mee bezig en vind het zowel leuk als boeiend om kaarten te leggen.
Zie foto: Tarot voor Dummies.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:45 schreef Flammie het volgende:
neuh voel me niet aangesproken. Ik zeg alleen dat ik me niet laat ontmoedigen
Als mensen mijn readings ruk vinden : so be it
Als mensen mijn readings mooi vinden: so be it
Het enige dat ik kan doen is het serieus proberen aan te pakken. Ik ben ook niet een expert ofzo maar iedereen moet toch ergens beginnen lijkt me.
Gezien.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:47 schreef Flammie het volgende:
Kijk eens naar xchar.
Ze blijft 1; doorgaan 2: t slaat nergens op 3: t is offtopic 4: ze trolled
tnx
Nee.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:47 schreef _Led_ het volgende:
Oho, dan wil ik die 3 graag wel bij naam horen !
Je leidt aan tunnelvisie, je kan blijven hameren op het tarot topic tot je vingers bloeden maar daar heb ik al mijn excuses voor aangeboden. Het gaat om het gehele gedrag van de afgelopen 5 dagen. De overige 90% dus. Moet het nog duidelijker worden uitgelegd? Ik denk niet dat het kan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik vind het trouwens sowieso nogal lachwekkend wat hier gebeurt. Dat topic zit al tijden te verstoffen. Beloftes en afspraken over tarotleggings en andere helderziendheden worden niet nagekomen.
En dan is er een keer iemand die zegt van:
"Hee, ik ga er wat mee doen, ik heb daar zin in!"
En dan wordt daar zo overheen gewalst![]()
!
quote:je kan blijven hameren op het tarot topic tot je vingers bloeden maar daar heb ik al mijn excuses voor aangeboden.
Maar dat is dan jouw visie en mening over Flammie en die gaat natuurlijk niet voor iedereen op. Bovendien was mijn post ook niet specifiek aan jou gericht, maar gewoon in het algemeen over wat er gebeurde vanaf het moment dat Flammie aanbood een legging te doen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:08 schreef jogy het volgende:
Je leidt aan tunnelvisie, je kan blijven hameren op het tarot topic tot je vingers bloeden maar daar heb ik al mijn excuses voor aangeboden. Het gaat om het gehele gedrag van de afgelopen 5 dagen. De overige 90% dus. Moet het nog duidelijker worden uitgelegd? Ik denk niet dat het kan.
En wat er gebeurde vloeide weer voort uit het gedrag van de afgelopen 5 dagen. Tadaa. Hebben we het nu door?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar dat is dan jouw visie en mening over Flammie en die gaat natuurlijk niet voor iedereen op. Bovendien was mijn post ook niet specifiek aan jou gericht, maar gewoon in het algemeen over wat er gebeurde vanaf het moment dat Flammie aanbood een legging te doen.
Ja, het is allemaal de schuld van Adolf Hitlerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:19 schreef jogy het volgende:
En wat er gebeurde vloeide weer voort uit het gedrag van de afgelopen 5 dagen. Tadaa. Hebben we het nu door?.
Wat tarot betreft wens ik je in ieder geval veel plezier en hopelijk doe je weer gewoon zoals je bent en zet je geen personages meer op. Dan is het wat mij betreft allemaal weer koek en ei.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:21 schreef Flammie het volgende:
Nee want dat heeft niks met tarot te maken maar goed
We zullen wel zien waar het schip gaat stranden zullen we maar zeggen.
Hadden we een prijsvraagquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ben niet héél bekend met prijsvragen hier op Fok! maar ik heb meegedaan met de prijsvraag voor Paranormal Activity en die is sinds 6 mei gesloten. Wanneer krijgen we een uitslag?
Ik zit elke dag in spanning te kijken of er al winnaars zijn
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
[WIN!] Een van de DVD's van Paranormal Activity
edit: jaaaaaa, diiiie
Hij staat er heul niet bijquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:00 schreef Summers het volgende:
[..]
FOK!mededelingen
WINNEN! - Acties en prijsvragen op FOK! in mei 2010
succes
moet je ff geduld hebben , duurt misschien wel 2 weken ofzo , ik had ook net meegedaanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hij staat er heul niet bijwat is dit?
Hoezo niet?quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:48 schreef _Led_ het volgende:
Meh, ik voel dat je 'm toch niet gewonnen hebt
_Led_ is heldervoelend, helderwetend, helderhorend, helderziend, en helderruikend. Maar hij is totaal niet zweverig hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |