Gezien.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:47 schreef Flammie het volgende:
Kijk eens naar xchar.
Ze blijft 1; doorgaan 2: t slaat nergens op 3: t is offtopic 4: ze trolled
tnx
Nee.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:47 schreef _Led_ het volgende:
Oho, dan wil ik die 3 graag wel bij naam horen !
Je leidt aan tunnelvisie, je kan blijven hameren op het tarot topic tot je vingers bloeden maar daar heb ik al mijn excuses voor aangeboden. Het gaat om het gehele gedrag van de afgelopen 5 dagen. De overige 90% dus. Moet het nog duidelijker worden uitgelegd? Ik denk niet dat het kan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik vind het trouwens sowieso nogal lachwekkend wat hier gebeurt. Dat topic zit al tijden te verstoffen. Beloftes en afspraken over tarotleggings en andere helderziendheden worden niet nagekomen.
En dan is er een keer iemand die zegt van:
"Hee, ik ga er wat mee doen, ik heb daar zin in!"
En dan wordt daar zo overheen gewalst![]()
!
quote:je kan blijven hameren op het tarot topic tot je vingers bloeden maar daar heb ik al mijn excuses voor aangeboden.
Maar dat is dan jouw visie en mening over Flammie en die gaat natuurlijk niet voor iedereen op. Bovendien was mijn post ook niet specifiek aan jou gericht, maar gewoon in het algemeen over wat er gebeurde vanaf het moment dat Flammie aanbood een legging te doen.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:08 schreef jogy het volgende:
Je leidt aan tunnelvisie, je kan blijven hameren op het tarot topic tot je vingers bloeden maar daar heb ik al mijn excuses voor aangeboden. Het gaat om het gehele gedrag van de afgelopen 5 dagen. De overige 90% dus. Moet het nog duidelijker worden uitgelegd? Ik denk niet dat het kan.
En wat er gebeurde vloeide weer voort uit het gedrag van de afgelopen 5 dagen. Tadaa. Hebben we het nu door?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:14 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar dat is dan jouw visie en mening over Flammie en die gaat natuurlijk niet voor iedereen op. Bovendien was mijn post ook niet specifiek aan jou gericht, maar gewoon in het algemeen over wat er gebeurde vanaf het moment dat Flammie aanbood een legging te doen.
Ja, het is allemaal de schuld van Adolf Hitlerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:19 schreef jogy het volgende:
En wat er gebeurde vloeide weer voort uit het gedrag van de afgelopen 5 dagen. Tadaa. Hebben we het nu door?.
Wat tarot betreft wens ik je in ieder geval veel plezier en hopelijk doe je weer gewoon zoals je bent en zet je geen personages meer op. Dan is het wat mij betreft allemaal weer koek en ei.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:21 schreef Flammie het volgende:
Nee want dat heeft niks met tarot te maken maar goed
We zullen wel zien waar het schip gaat stranden zullen we maar zeggen.
Hadden we een prijsvraagquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:53 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ben niet héél bekend met prijsvragen hier op Fok! maar ik heb meegedaan met de prijsvraag voor Paranormal Activity en die is sinds 6 mei gesloten. Wanneer krijgen we een uitslag?
Ik zit elke dag in spanning te kijken of er al winnaars zijn
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
[WIN!] Een van de DVD's van Paranormal Activity
edit: jaaaaaa, diiiie
Hij staat er heul niet bijquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:00 schreef Summers het volgende:
[..]
FOK!mededelingen
WINNEN! - Acties en prijsvragen op FOK! in mei 2010
succes
moet je ff geduld hebben , duurt misschien wel 2 weken ofzo , ik had ook net meegedaanquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:01 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hij staat er heul niet bijwat is dit?
Hoezo niet?quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:48 schreef _Led_ het volgende:
Meh, ik voel dat je 'm toch niet gewonnen hebt
_Led_ is heldervoelend, helderwetend, helderhorend, helderziend, en helderruikend. Maar hij is totaal niet zweverig hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |