Zolang hij niet persoonlijk gaat worden of ander _led_-heeft-het-op-zijn-heupen posts zet zal er een stuk minder gewijzigd wordenquote:Op maandag 3 mei 2010 13:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar wat deze discussie in elk geval opgeleverd heeft en dat was ook de reden dat ik 'm begonnen ben (het ging mij namelijk helemaal niet om xxxxxxxxxx, want die ken ik helemaal niet, ook wist ik niet dat ze in een ******** zit of zat), is dat er nu vandaag wat meer door-Bastard-ongewijzigde-posts van _Led_ zijn.
[ Bericht 1% gewijzigd door Bastard op 03-05-2010 13:16 ]
iets met:quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:46 schreef JoepiePoepie het volgende:
Misschien dat er iemand is die Manke z.s.m. kan begeleiden naar goede professionele hulp?
Nee deze heb ik even naar achteren genomen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:31 schreef Michielos het volgende:
[..]
iets met:
"heb je daar een bevoegdheid voor?" nee = laster!...
Soms gaat het weleens te ver inderdaad en dan wordt er (zo goed en kwaad als het kan op teh interwebs) gekeken naar wat er mogelijk is. TRU is echter van nature al wat vreemder dan de rest van FOK dus moeten we wel de grenzen bewaken en niet te snel iets afgekapt worden.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:50 schreef Flammie het volgende:
En dan te bedenken dat we nooit mochten zeggen dat hij hulp nodig had, want we waren gemeen en kortzichtig
Ik ben blij -ervan uitgaande dat het geen troll is of kloon- dat er eindelijk eens wat aan gedaan wordt tbh
Toch mooi om te zien dat de kortzichtige mensen het achteraf toch niet mis gehad hebben.. Ik vond het vanaf het begin al vreemd (nogmaals: als het allemaal serieus is dus) en jeweetz.. mijn gevoel laat mij iig niet in de steekquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Soms gaat het weleens te ver inderdaad en dan wordt er (zo goed en kwaad als het kan op teh interwebs) gekeken naar wat er mogelijk is. TRU is echter van nature al wat vreemder dan de rest van FOK dus moeten we wel de grenzen bewaken en niet te snel iets afgekapt worden.
Zelfs kortzichtige mensen kunnen weleens gelijk hebben. Een stilstaande klok geeft ook twee keer per dag de juiste tijd aanquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:15 schreef Flammie het volgende:
[..]
Toch mooi om te zien dat de kortzichtige mensen het achteraf toch niet mis gehad hebben.. Ik vond het vanaf het begin al vreemd (nogmaals: als het allemaal serieus is dus) en jeweetz.. mijn gevoel laat mij iig niet in de steek
quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Zelfs kortzichtige mensen kunnen weleens gelijk hebben. Een stilstaande klok geeft ook twee keer per dag de juiste tijd aan.
Stel; je niet aan Ledje, waarom zou je er niet over mogen praten?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:35 schreef _Led_ het volgende:
Mental note to self : verboden te praten overSaraRaats Manke
Nog meer mensen op de lijst ?
Euhm...nee? alleen is het beter als er dan een vers topic geopend word over stemmen, het oude topic is niet meer relevant.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:21 schreef Bastard het volgende:
Euhm... gaan we nu ieder topic sluiten waar Manke post ofzo![]()
Het was JP dr topic namelijk....
Ik respecteer jouw mening en geloof over en in Manke, respecteer dan ook de keuze om deze mensen geen plek op FOK! te geven.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nou ja, die stemmen hoort Manke in elk geval wel echt. Daar heb ik nooit aan getwijfeld. Misschien dat yvonne denkt dat hij de boel in de zeik aan het nemen is.
En over sararaats weet ik nog steeds niks, dus daar praat ik dan verder niet over! En verder maak ik zelf wel uit over wie ik wel praat en wat ik daarvan vind en wat ik erover zeg
.
Alles wat ik hier zeg meen ik 100%![]()
.
Uhm, zodra joepiepoepie de naam ook maar noemt wordt de naam weggeedit tot een stel x-jes ?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stel; je niet aan Ledje, waarom zou je er niet over mogen praten?
Praten hè, niet bashen, groot verschil... zoals je wel weet, je zit al wat langer op FOK!
Nou, misschien ooit dan, want Manke is verzot op bandstemmenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:25 schreef yvonne het volgende:
Euhm...nee? alleen is het beter als er dan een vers topic geopend word over stemmen, het oude topic is niet meer relevant.
Ik snap dat jullie geen hulpverleners zijn, maar iemand die op het punt staat een eind aan zijn leven te maken en dat in het forum en mijn pm gaat melden, vind ik wel een vrij ernstige zaak en ik ben daar ook zeker van geschrokken, ook al 'is het maar internet'.quote:Ik respecteer jouw mening en geloof over en in Manke, respecteer dan ook de keuze om deze mensen geen plek op FOK! te geven.
Nogmaals, wij zijn geen hulpverleners.
Nee nooitquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:23 schreef _Led_ het volgende:
Omdat je een beetje last hebt van verbale diarree ?
Kheb het erg druk ATM, terugwerkende kracht zeg maar.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:24 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee nooit, ik ben jou namelijk niet, maar hij zit ook posts van gisteren te editen
.
Dat heb ik dus juist gedaanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:27 schreef Bastard het volgende:
Wat Led zegt inderdaad, kijk de kunst van hem eens af anders?
O.k., Bastardje, maar waarom per se op vrijdagmiddag eigenlijkquote:En overigens heb ik nooit met zoveel woorden gezegd dat je op vrijdagmiddag mag posten wat je wilt! Maar ik kan wel een keer hebben gezegd dat ik begrijp dat er op vrijdagmiddag wat lossere opmerkingen kunnen zijn, meestal is daar dan 1 topic voor waar de lolbroeken kunnen lachen, de rest blijft dan ontopic en word niet 'verziekt' .
Je rukt gewoon overal de essentie uit een topic door er offtopic te posten op het moment, storend.
Oh toen je nog jong was, voor je bierbuik zekerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:32 schreef _Led_ het volgende:
Omdat ik op vrijdagmiddag vroeger nog wel eens los ging met een troll-topic waarin iedereen zich kon laten gaan
En daar is een werkbare oplossing voor gevonden.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:32 schreef _Led_ het volgende:
Omdat ik op vrijdagmiddag vroeger nog wel eens los ging met een troll-topic waarin iedereen zich kon laten gaan
Leg uitquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:40 schreef Bastard het volgende:
En daar is een werkbare oplossing voor gevonden.
trollen in je eigen vrijdagmiddag-troll-topic wordt gedoogd (mits er niet 5 vrijdagmiddag troll topics komen),quote:
Nee vlgs mij ook niet..quote:
Oh myquote:Op vrijdag 7 mei 2010 15:26 schreef _Led_ het volgende:
trollen in je eigen vrijdagmiddag-troll-topic wordt gedoogd (mits er niet 5 vrijdagmiddag troll topics komen),
bij verbale diarree in *elk* topic fronsen mensen hun wenkbrauwen en wordt er gemodereerd / gewaarschuwd / geband
het is allemaal niet zo moeilijk
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:30 schreef _Led_ het volgende:
Ik moet me nu naar m'n leeftijd gaan gedragen he, de volle 21 jaar !
Meh, ik ben gewoon redelijk goed in het opzoeken van de grenzen om er vervolgens iemand anders overheen te duwen
Hij is overgestapt naar een andere zielengroepquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:49 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En ik heb liever niet dat je de mediaconsument uithangt.
Klopt, het is allemaal niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:01 schreef jogy het volgende:
Maar op zich is het best simpel inderdaad, met mate is veel gedoogd. Gebruik gewoon je eigen beoordelingsvermogen of het wel of niet in een topic past en mocht je niet het benodigde beoordelingsvermogen hebben dan kan je wel rekenen op wat welgemeende assistentie.
QFTquote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:30 schreef _Led_ het volgende:
Meh, ik ben gewoon redelijk goed in het opzoeken van de grenzen om er vervolgens iemand anders overheen te duwen
Als de hemel naar beneden valt, hebben we allemaal blauwe mutsjesquote:
Maak er dan maar een mooie post van inclusief leuk linkje om na te kunnen lezen enzoquote:Op maandag 10 mei 2010 10:30 schreef JoepiePoepie het volgende:
Jogy, dat verhaal van _Led_ is geen onzin hoor, maar gewoon een heel bekend verhaal!
Google: bloody mary spiegel
Is zelfs al een heel topic over.quote:Op maandag 10 mei 2010 10:33 schreef jogy het volgende:
Maak er dan maar een mooie post van inclusief leuk linkje om na te kunnen lezen enzo.
Daar zijn we ook voor, respect voor een ieder.quote:Op maandag 10 mei 2010 19:20 schreef sararaats het volgende:
ok, ik ben niet de perfecte user maar het moet eens gedaan zijn met mijn posts te bagatelliseren.![]()
Ik voel mij in ieder geval niet bewogen om andere mensen te behoeden voor uitspraken van [insert user] om daarmee hun mogelijke geloofwaardigheid aan te tasten.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:25 schreef _Led_ het volgende:
Maar dat wil niet zeggen dat mensen het niet meewegen in hun oordeel over bepaalde beweringen natuurlijk.
Als ik in PTA mensen loop te vertellen hoe ze moeten autorijden terwijl men weet dat ik momenteel voor de 31e keer na een autoongeluk in het ziekenhuis lig vind ik het ook fijn als ik respect krijg, maar kan ik dan eerlijk verwachten dat mensen mijn tips serieus zullen nemen ?
Ga nou niet de vermoorde onschuld spelen, een paar dagen geleden kreeg je de waarschuwing toen jij samen met joepiepoepie Fbreijer een loer aan het draaien waren door een doorgedraaide believer te spelen en sindsdien ben je erin blijven hangen. Dus ik blijf erbij dat die twee keuzes valide zijn, of er is iets met je mentale gezondheid gebeurd waardoor je dus zo goedgelovig ben geworden dat je overal in trapt en zonder enige vorm van logica alles op het paranormale wil schuiven (iets wat ik anderen, ook believers, niet zie doen) en anders vind je het gewoon leuk om net alsof te doen, simpel en zo doorzichtig als het maar kan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:27 schreef Flammie het volgende:
[..]
Jezus anders doe je even normaal ofzo. Post ik foto's is het weer niet goed? Ga ik vanavond foto's maken is het weer niet goed? Ik vind het leuk om te zien dat juist de mensen die zichzelf het meeste bloot geven het meest in twijfel getrokken worden t.o.v. de mensen die alleen komen met een klein beetje tekst en dan ineens op handen en voeten gedragen worden. En opmerkingen over 60% van IQ kwijtraken mag je wat mij betreft best achterwege laten, vooral als die persoon gewoon doet waar jijzelf om gevraagd hebtDat heb ik volgens mij ook nog nooit tegen jou gezegd of tegen niemand hier dus ik vraag me af waar ik dat nou helemaal aan verdien
Al mijn vrienden denken heel anders over practisch alles waar ik over nadenk, van esoterie, religie tot politiek aan toe, ik ga nog steeds heel graag met ze om maar ben het oneens met hun wereldbeeld, simpel. Mensen waarmee je omgaat hoeven niet je mening te weerspiegelen. Hetgeen waar ik en bastard over vallen is het feit dat hij van de een op de andere dag zijn hele beoordelingsvermogen heeft laten varen en dat is onmogelijk zonder één of ander trauma in combinatie met geheugenverlies van een aantal jaar.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:36 schreef hexenwind het volgende:
Mag ik hier iets op toevoegen? Ik ben niet meer zo actief op FOK, maar Flammie verwees me hier. Ik lees iets over dat hij zich als een troll zou begeven in cold reading topics? Flammie read jullie als de besten. You better believe it. Jullie geloven zeker ook niet dat Flammie heeft deelgenomen aan druidistische cirkels en Ogham-divinaties he? Stel je voor zeg.Mag ik jullie even verwijzen naar OBOD, Nemeton, Dryade. En ja, ik schrijf/schreef ervoor. Beetje triest dat hier gesproken wordt over 60% IQ kwijtraken - en dat voor een moderator. Flammie heeft tevens buddha monks als beste vrienden. Zeker ook onzin....
Ik weet al meteen weer waarom ik hier niet veel meer kom. Succes vanavond Flammie. Ik voorspel een ban, want het is hier toch nooit goed met die betweterige power-users.Al plaats je foto's en praat je netjes mee. Awen. Groetjes van Torc trouwens
. Is zeker ook nep he mods.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |