Zolang hij niet persoonlijk gaat worden of ander _led_-heeft-het-op-zijn-heupen posts zet zal er een stuk minder gewijzigd wordenquote:Op maandag 3 mei 2010 13:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar wat deze discussie in elk geval opgeleverd heeft en dat was ook de reden dat ik 'm begonnen ben (het ging mij namelijk helemaal niet om xxxxxxxxxx, want die ken ik helemaal niet, ook wist ik niet dat ze in een ******** zit of zat), is dat er nu vandaag wat meer door-Bastard-ongewijzigde-posts van _Led_ zijn.
[ Bericht 1% gewijzigd door Bastard op 03-05-2010 13:16 ]
iets met:quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:46 schreef JoepiePoepie het volgende:
Misschien dat er iemand is die Manke z.s.m. kan begeleiden naar goede professionele hulp?
Nee deze heb ik even naar achteren genomen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:31 schreef Michielos het volgende:
[..]
iets met:
"heb je daar een bevoegdheid voor?" nee = laster!...
Soms gaat het weleens te ver inderdaad en dan wordt er (zo goed en kwaad als het kan op teh interwebs) gekeken naar wat er mogelijk is. TRU is echter van nature al wat vreemder dan de rest van FOK dus moeten we wel de grenzen bewaken en niet te snel iets afgekapt worden.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:50 schreef Flammie het volgende:
En dan te bedenken dat we nooit mochten zeggen dat hij hulp nodig had, want we waren gemeen en kortzichtig
Ik ben blij -ervan uitgaande dat het geen troll is of kloon- dat er eindelijk eens wat aan gedaan wordt tbh
Toch mooi om te zien dat de kortzichtige mensen het achteraf toch niet mis gehad hebben.. Ik vond het vanaf het begin al vreemd (nogmaals: als het allemaal serieus is dus) en jeweetz.. mijn gevoel laat mij iig niet in de steekquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Soms gaat het weleens te ver inderdaad en dan wordt er (zo goed en kwaad als het kan op teh interwebs) gekeken naar wat er mogelijk is. TRU is echter van nature al wat vreemder dan de rest van FOK dus moeten we wel de grenzen bewaken en niet te snel iets afgekapt worden.
Zelfs kortzichtige mensen kunnen weleens gelijk hebben. Een stilstaande klok geeft ook twee keer per dag de juiste tijd aanquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:15 schreef Flammie het volgende:
[..]
Toch mooi om te zien dat de kortzichtige mensen het achteraf toch niet mis gehad hebben.. Ik vond het vanaf het begin al vreemd (nogmaals: als het allemaal serieus is dus) en jeweetz.. mijn gevoel laat mij iig niet in de steek
quote:Op donderdag 6 mei 2010 13:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Zelfs kortzichtige mensen kunnen weleens gelijk hebben. Een stilstaande klok geeft ook twee keer per dag de juiste tijd aan.
Stel; je niet aan Ledje, waarom zou je er niet over mogen praten?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:35 schreef _Led_ het volgende:
Mental note to self : verboden te praten overSaraRaats Manke
Nog meer mensen op de lijst ?
Euhm...nee? alleen is het beter als er dan een vers topic geopend word over stemmen, het oude topic is niet meer relevant.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:21 schreef Bastard het volgende:
Euhm... gaan we nu ieder topic sluiten waar Manke post ofzo![]()
Het was JP dr topic namelijk....
Ik respecteer jouw mening en geloof over en in Manke, respecteer dan ook de keuze om deze mensen geen plek op FOK! te geven.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nou ja, die stemmen hoort Manke in elk geval wel echt. Daar heb ik nooit aan getwijfeld. Misschien dat yvonne denkt dat hij de boel in de zeik aan het nemen is.
En over sararaats weet ik nog steeds niks, dus daar praat ik dan verder niet over! En verder maak ik zelf wel uit over wie ik wel praat en wat ik daarvan vind en wat ik erover zeg
.
Alles wat ik hier zeg meen ik 100%![]()
.
Uhm, zodra joepiepoepie de naam ook maar noemt wordt de naam weggeedit tot een stel x-jes ?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stel; je niet aan Ledje, waarom zou je er niet over mogen praten?
Praten hè, niet bashen, groot verschil... zoals je wel weet, je zit al wat langer op FOK!
Nou, misschien ooit dan, want Manke is verzot op bandstemmenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:25 schreef yvonne het volgende:
Euhm...nee? alleen is het beter als er dan een vers topic geopend word over stemmen, het oude topic is niet meer relevant.
Ik snap dat jullie geen hulpverleners zijn, maar iemand die op het punt staat een eind aan zijn leven te maken en dat in het forum en mijn pm gaat melden, vind ik wel een vrij ernstige zaak en ik ben daar ook zeker van geschrokken, ook al 'is het maar internet'.quote:Ik respecteer jouw mening en geloof over en in Manke, respecteer dan ook de keuze om deze mensen geen plek op FOK! te geven.
Nogmaals, wij zijn geen hulpverleners.
Nee nooitquote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:23 schreef _Led_ het volgende:
Omdat je een beetje last hebt van verbale diarree ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |