quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:33 schreef Evilicious het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)rg-cremersstraat-42/
In de categorie, ontzettend ouderwets...
in 1 woord AF SCHUW LIJK!!!
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:36 schreef Evilicious het volgende:
En in de categorie "had ik mijn huis niet beter eerst even kunnen opruimen voordat de fotograaf langskwam"
http://www.funda.nl/koop/(...)burg-gielenstraat-1/
Om over de 3 kussens maar te zwijgenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:16 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vroom kruis naast die sexspiegelwand
Weer een lekker praktische wc.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:20 schreef soapie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Makkelijk zitten, met je benen in je nek......
Ja echt he? Hebben hebben hebben!quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:00 schreef Gwywen het volgende:
Wat ik grappig vind is dat 't ook nog gewoon betaalbaar is, je zou verwachten dat zo'n monumentje van 300 jaar oud toch veel duurder is!
Toen die herberg gebouwd werd was het overal The Middle Of Nowherequote:Op woensdag 24 maart 2010 21:14 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Ja echt he? Hebben hebben hebben!![]()
(Maar het is dan ook wel echt in de f-ing middle of nowhere... Je vraagt je af waarom er daar een herberg was, waar ging je heen als je daar langskwam?)
Oei dat hadden ze beter kunnen fotograferenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:20 schreef soapie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Makkelijk zitten, met je benen in je nek......
Ik vind dat legerbehang opmerkelijker (wat geef je je kind dan mee vraag ik me af...)quote:Op donderdag 25 maart 2010 02:10 schreef jaronsch het volgende:
Zouden ze die knuffeldier zelf hebben afgeschoten?
[ afbeelding ]
link
quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:11 schreef Pollewoppie het volgende:
op een dag word je wakker en zie je de buurman met een pot roze verf staan:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)erikstraat-18/fotos/
Linkje?quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:24 schreef caroline88 het volgende:
Bij zo'n prachtige foto denk je toch meteen : kopen!
[ afbeelding ]
of deze dan:
[ afbeelding ]
overigens goede serie maar deze 2 hadden ze beter weg kunnen laten.
Wat een mooi huis!quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:59 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Dit vind ik een ontieglijk lief schattig huisje!![]()
[ afbeelding ]
"Aangeboden sinds 6 dagen", toch heb ik het idee dat deze foto een heleboel topics geleden al is langsgekomen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:52 schreef snellejelle het volgende:
Zouden de trouwjurk en 't jasje bij de prijs inbegrepen zijn?
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
Link
hij staat inderdaad al wel langer te koop dan 6 dagen ja.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
"Aangeboden sinds 6 dagen", toch heb ik het idee dat deze foto een heleboel topics geleden al is langsgekomen.
Waarschijnlijk even uit de verkoop gehaald door de makelaar en weer opnieuw aangemeld. Dat staat beter dan dat een huis al 1,5 jaar te koop staat. Ken meer makelaars die dat doen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
"Aangeboden sinds 6 dagen", toch heb ik het idee dat deze foto een heleboel topics geleden al is langsgekomen.
Komt inderdaad regelmatig langs, maar ik bleef twijfelen of ik het me had ingebeeld bij dezequote:Op donderdag 25 maart 2010 22:53 schreef error_404 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk even uit de verkoop gehaald door de makelaar en weer opnieuw aangemeld. Dat staat beter dan dat een huis al 1,5 jaar te koop staat. Ken meer makelaars die dat doen.
Voor dat uitzicht en de luxe van 'n heuse oprijlaan zou ik 't doen!quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:06 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)96-winschoterweg-12/
Opknappertje![]()
Idd!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:29 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Voor dat uitzicht en de luxe van 'n heuse oprijlaan zou ik 't doen!![]()
[ afbeelding ]
platgooien en iets volledig nieuws erop,quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:29 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Voor dat uitzicht en de luxe van 'n heuse oprijlaan zou ik 't doen!![]()
[ afbeelding ]
Dat vroeg ik me juist af, krijg je daar vergunning voor? Het huis is lieflijk maar veel te klein en nieuwbouw is waarschijnlijk ook goedkoper dan een renovatie.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:58 schreef Soohr het volgende:
[..]
platgooien en iets volledig nieuws erop,
prachtig wonen (als er werk in de buurt zou zijn)
jammer dat er geen foto's van de binnenkant bijstaan...quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:06 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)96-winschoterweg-12/
Opknappertje![]()
Mooie foto. Terrein van iemand anders valt nog wel mee denk ik - 1570 m2quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:41 schreef 9611Niels het volgende:
Heb het even opgezocht op Bing Maps omdat ik er vrijwel dagelijks langsfiets maar het huis nooit zie staan.
[ afbeelding ]
Je woont eigenlijk gewoon op het terrein van iemand anders
je hebt in elk geval niet de eigen oprit zoals het lijkt op de foto.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:32 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Mooie foto. Terrein van iemand anders valt nog wel mee denk ik - 1570 m2
Was het vloerkleed in de aanbieding of zo?quote:
Ben bang voor de laatste...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bij de volgende foto zijn er 3 mogelijkheden:
1) de foto is slecht genomen
2) die mensen kunnen niet recht verven
3) ze hebben hier daadwerkelijk tapijt aan de muur![]()
[ afbeelding ]
link
Iddquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:04 schreef aloe_vera het volgende:
Ik kom er echt niet uit, tapijt of verf???
nee, dat is een schuurplafond, dat geeft juist een heel gaaf effectquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:19 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Idd
Het lijkt er ook nog eens op dat het plafond behangen is
Inderdaad een schuurplafond, maar gaaf vind ik het nietquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:40 schreef Dulk het volgende:
[..]
nee, dat is een schuurplafond, dat geeft juist een heel gaaf effect
Ik zou toch zweren dat ik drie woorden en tweemaal spatie zie...quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:03 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger thuis (jaren 80, toen kon dat, kennelijk) in de keuken van dat Japanse grasbehang. Muren en plafond dus. Met als resultaat dat de kat geregeld ondersteboven aan het plafond hing
Snap niet helemaal dat ze dat bed op de foto zetten.. krijg je die bij het huis of zo iets??quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Deze kamer is op zich niks bijzonders:
[ afbeelding ]
Maar de volgende foto vond ik toch wel een grappige verassing![]()
[ afbeelding ]
link
Nou, ideaal... dat plafond zag er niet meer uit natuurlijk . En Japans gras in je eten is ook niet lekker...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:40 schreef Sodium het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat ik drie woorden en tweemaal spatie zie...
[..]
Woow, de ideale kattenkrabpaal dus! Dat is echt grappig, zie de kat al hangen, haha.
smaken verschillen inderdaadquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:21 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
Inderdaad een schuurplafond, maar gaaf vind ik het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |