Ik wilde het niet meteen spoilen maar zoals jullie dus gezien hebben!!quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:58 schreef Tazmaniac het volgende:
Holy shit!!!
Parenthood just got HOT!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gezellig toch, zo'n topic just for the two of usquote:Op donderdag 8 april 2010 20:14 schreef Tegan het volgende:
Volgens mij zijn wij de enige twee die deze serie volgen.
Ze was er gewoon hoorquote:
Ze speelt de autisme begeleidster van Maxquote:Op donderdag 15 april 2010 12:41 schreef flyguy het volgende:
[..]
Dan moet ik toch maar iets beter opletten
Tof.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:13 schreef criminal_mind het volgende:
Is vandaag vernieuwd voor een 2de seizoen
Vind het wel zwaar klote voor Adam en Kristina.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:53 schreef Tegan het volgende:
Ik dacht eerst, omg niet nog een Asperger. Maar ik vind het heel tof dat Sydney gifted is.
J&J zijn verre van perfect hoor.quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:18 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Vind het wel zwaar klote voor Adam en Kristina.![]()
Julia en Joel zijn al zo perfect ten opzichte van hun en nu krijgen ze i.p.v. een kind met Asperger ook nog eens een hoogbegaafd kind
Maar buiten dat idd tof dat ze gifted is
Bedoel je dat je liever op de tv kijkt? Je kan ook de afleveringen op een dvdtje brandenquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
Hoop dat het 1e seizoen dit jaar nog op dvd verschijnt. Ik kijk series liever op dvd, dan downloaden. Heb de pilot gezien en sprak me best wel erg aan, leek op Brothers & Sisters..maarja dvd release zou nog even op zich laten wachten denk ik..
Er zit geen brander op mijn laptopquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bedoel je dat je liever op de tv kijkt? Je kan ook de afleveringen op een dvdtje branden.
las werd ik nieuwsgierig dus ben nu aan het downloaden, hopelijk heb ik snel tijd om te kijkenquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
Hoop dat het 1e seizoen dit jaar nog op dvd verschijnt. Ik kijk series liever op dvd, dan downloaden. Heb de pilot gezien en sprak me best wel erg aan, leek op Brothers & Sisters..maarja dvd release zou nog even op zich laten wachten denk ik..
Forever Young blér ik alltijd keihard meequote:Op zondag 16 mei 2010 16:33 schreef Esje-lief het volgende:
Ik ben ook een trouwe kijker..
Ik vind trouwens de opening tune ook weg leuk..
Zo lekker hillbilly
Kristina , gespeeld door Monica Potter, speelde in Boston Legal ook al mee; en ik vond haar blik ook altijd zo mooiquote:Op woensdag 26 mei 2010 12:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net gekeken![]()
Blijft een mooie serie met allerlei elementen erin, op dit moment echt mijn favo![]()
Ik vind dat Kristina altijd zo geweldig kan kijken henu ook weer dat ze zo dr tong voor dr tanden langs deed
en sowieso altijd die blank stare.. Kan het niet echt uitleggen
Ook vind ik dat Haddie best wel wat weg heeft van Kristina, goed gecast
En wat ik zo geweldig aan deze serie vind is dat altijd alles gewoon door elkaar gaat, net als bij een echt gezin.. De een is aan het schreeuwen maar de ander tussendoor ook, en dan probeert iemand anders weer de boel te sussenDus eigenlijk versta je geen zak van wat er gezegd wordt door bepaalde mensen.. maar zo gaat het in real life ook.. niet dat iedereen netjes zijn beurt afwacht om iets te mogen zeggen
2009/2010 was zowiezo een goed seizoen met nieuwe series. Life Unexpected en Parenthood als drama ; en The Good Wife als drama / advocatenserie.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:43 schreef Tazmaniac het volgende:
Cast is gewoon helemaal geweldig en voor mij de beste nieuwe serie around
Het is het beste te vergelijken met Brothers & Sisters, alhoewel er nog wel verschillen inzitten. Verder is het gewoon drama ; maar dat hoeft niet te betekenen dat het een vrouwenserie isquote:Op donderdag 27 mei 2010 03:15 schreef steefstijf het volgende:
Ik vraag het maar even op de man(vrouw) af: Wat kan ik verwachten bij deze serie?
Vrouwelijke drama a la Gilmore Girls of Desperate Houswifes of toch meer een soort van unisex serie?
Niet dat het me verder uitmaakt; Ik kijk Glee ook met veel plezier. Ben dus alleen nogal benieuwd wat ik kan verwachten.
Die show mis ik nog steeds. Vind haar erg leuk spelen in Parenthood, maar de rol van Lorelai Gilmore kan ze in mijn ogen niet meer evenaren. Die rol had alles.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik kwam hier trouwens uit door Alwayshappy, ik zag Lauren Graham in zijn avatar en dacht dat het een aantal van de cast van Parenthood waren, maar het is natuurlijk vanGilmore Girls
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wel grappig dat het dezelfde initialen zijnLauren Graham en Lorelai Gilmore
Kyra Sedgwick had hem nu wel een keer verdiend. 5 jaar genomineerd en nu wint ze m pas terwijl ze al 5 jaar een stabiele goede rol neerzetquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:38 schreef Tazmaniac het volgende:
Dat Connie Britton de award zondag niet heeft gekregen is pas een schande.. I mean Kyra Sedwick?
Belachelijk!! (maar dat ff ter zijde)
Nog drie weken en dan gaan we er weer tegenaan!!! (21 september dus)
Dat vond Joel duidelijk ookquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:38 schreef Tegan het volgende:
De nieuwe aflevering kwam dinsdag (de 14e) al hoor.
Ben denk ik vergeten dat Zeek en Camille weer bij elkaar zijn...
Verder, dat gesprek over een tweede kind kwam echt uit het niets vond ik.
Arme Joelquote:
Ik ook, haha, ben nu pas klaar met alle series van vorige week, terwijl ik eigenlijk wel tijd genoeg hadquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:20 schreef Tazmaniac het volgende:
Met enige vertraging.. way to go Joelen Max was ook wel cewl op het eind
Julia
Er was ook een ruzie.. tering zeg die was REAL!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik ook, haha, ben nu pas klaar met alle series van vorige week, terwijl ik eigenlijk wel tijd genoeg had
Maar verder alles wat jij zegt
God wat vind ik deze serie geweldig, en het grootste pluspunt vind ik nog steeds dat iedereen altijd door elkaar praat, net zoals in real life
Vind ik jammer.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:58 schreef Tegan het volgende:
Vind de serie steeds minder worden. Beetje kijken als ik me verveel of op de achtergrond. Kijk er niet echt naar uit iedere week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begin van het seizoen leken de ratings tegen te vallen, maar ik denk dat je er nu wel stiekem van uit kunt gaan dat het terugkomt.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Taz,. Goed nieuws! Zal er nog niet op rekenen maar ik dacht eigenlijk dat het redelijk zeker gecancelled zou worden dus dit is al veel positiever.
goed nieuws dan!quote:Op woensdag 20 april 2011 20:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
![]()
![]()
Deze serie MOET gewoon terugkomen, anders ben ik best verdrietig
quote:Op zaterdag 14 mei 2011 09:21 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb eergisteren voor het eerst naar een aflevering van Parenthood gekeken, naar aanleiding van dit topic. Ik ben alweer bij ep1x10. Erg verslavende serie.
Ik begrijp het ook niet goed, want echt vanaf aflevering 1 was ik hooked.. Terwijl ik bij de serie terecht kwam omdat ik op IMDB had gekeken watquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:30 schreef k_i_m het volgende:
Ik kan nog niet echt meelezen omdat ik pas aan het eind van seizoen 1 ben, maar wat lekker weg kijkende serie. Grappig dat er maar zo weinig mensen hier posten
.
Agree! Het is dat ik gewoon achterloop en ik eigenlijk te veel volg al om een heel seizoen in te gaan halen ( seizoen 2 ) maar anders kijk ik het ook wekelijks. Heb seizoen 1 wel gezien en het is zeer goed! Ben er ook terecht bij gekomen door Lauren Graham..wat een actrice is dat zeg! Seizoen 2 kijk ik wel als de series weer stil liggen in de winter of a.s. zomer en dan meteen seizoen 3 erachter aanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet goed, want echt vanaf aflevering 1 was ik hooked.. Terwijl ik bij de serie terecht kwam omdat ik op IMDB had gekeken watLauren Graham
eigenlijk na Gilmore Girls is gaan doen..
Er wordt zo echt geacteerd, en die hele familie situaties komen altijd zo oprecht over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
Eerste seizoen heeft dezequote:Op zondag 16 oktober 2011 22:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee toch? Het is toch nog steeds forever young van Bob Dylan? iig in 3 weer wel
De seizoen 1 intro vond/vind ik ook leukerquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:26 schreef k_i_m het volgende:
Oh jammer, het paste er zo leuk bij. Nouja, levert ook weer tijdswinst op als je de intro's kan skippen.
Precies, en past geweldig in de sfeer die gecreëerd wordt tijdens de show.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:53 schreef Tegan het volgende:
Waar hebben jullie het over? Het was altijd Forever Young.
Seizoen 1 niet hoor, althans niet op de dvd. Kan zijn dat ze bij de netwerk uitzendingen wel gewoon gebruik maakten van Forever Young maar op de dvd niet dusquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:53 schreef Tegan het volgende:
Blijkbaar ook niet voor de dvd.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:14 schreef Tegan het volgende:
Oh, volgens wiki is dat andere nummer alleen in internationale versies... Maar het is altijd Forever Young geweest.
Misschien hebben ze de rechten niet voor dat nummer in het buitenland?
Gohquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:24 schreef Tegan het volgende:
Maar nogmaals, het origineel is dus echt Forever Young.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:53 schreef Tegan het volgende:
Een ontkenning, maar je bedoelde: Klopt. En los daarvan heeft de dvd dit en dit nummerquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Seizoen 1 niet hoor, althans niet op de dvd. Kan zijn dat ze bij de netwerk uitzendingen wel gewoon gebruik maakten van Forever Young maar op de dvd niet dus
Brothers & Sisters nooit gezien? Die maakten pas ruziequote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:03 schreef Tegan het volgende:
Owja en, de Bravermans hebben echt enorm vaak ruzie.
Nu heb ik er 15 staanquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:21 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik heb ze alle 5 nog staan, binnenkort maar een mini marathon houden
Valt nog mee....de laatste die ik heb gezien is de 2e aflevering van seizoen 2. De rest wel op de computer staan totaan de laatst uitgezonden. Maar ik kijk vrij veel series...en met veel series loop ik al achter dus beetje tijd te weinig :pquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:41 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Nu heb ik er 15 staan![]()
Die mini marathon wordt een maxi marathon
Rest van de week vrij, dus zal lekker een aantal episodes kunnen kijken
Ik vond de ep van gister ook niet echt heel speciaal nee.. Komt misschien ook omdat ik ben begonnen met het kijken van Desperate Houswives en dat ik daar verder helemaal in zit. Maar kon ook mijn aandacht er niet bij houden.quote:
Dat vind ik ook altijd alquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:06 schreef Tegan het volgende:
. Owja, Zoe is ook tof. Eigenlijk moet Julia gewoon Zoe adopteren.
Laatste 3 waren echt goed maar daarvoor zakte het voor mij een beetje in.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:34 schreef Tegan het volgende:
True. Laatste paar eps vond ik veel beter dan het begin van het seizoen, jij?
Kijkcijfers waren voor NBC begrippen best prima hoor, dus ik ben totaal niet verrast.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:38 schreef Tegan het volgende:
Ik had het echt niet verwacht, maar er komt gewoon een seizoen vier.
Ben weer bij met kijkenquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit echt elke ep te janken tegenwoordig.
Fuck me ja... heftig!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat moment dat Christina het verteld aan de familie en de reactieszo mooi gedaan!
![]()
Nice, wel jammer dat het wel final isquote:Op maandag 12 mei 2014 19:30 schreef Tazmaniac het volgende:
PARENTHOOD RENEWED FOR A FINAL 6th SEASON
13 episodes om te bouwen naar een einde
Ja dat is het zeker, maar het was even nog niet helemaal duidelijk of ze voor een 6e terug zouden komen..quote:Op maandag 12 mei 2014 22:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nice, wel jammer dat het wel final is
[ Bericht 2% gewijzigd door Tazmaniac op 04-02-2015 15:42:50 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:20 schreef Tazmaniac het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nice little reunionOh ja, nu zie ik het pas. Leuk zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben jaloers, ik wou dat ik hier nog aan kon beginnen. Een van de beste feelgoodseries ooitquote:Op maandag 27 juli 2015 16:25 schreef DonnaRush het volgende:
Ik ben deze serie net gaan kijken. Zo leuk!
Spoilers!
Arny Wives was ook leuk ja.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:22 schreef DonnaRush het volgende:
Ja he? Leuk!
Ik heb Army Wives met veel plezier gekeken en denk dat ik hier wel met net zoveel plezier na ga kijken. Feel good is fijn.
Haha exact mijn plan!quote:Op maandag 27 juli 2015 21:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Arny Wives was ook leuk ja.
Dan kan je hierna door met Brothers and Sisters
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |