Eerste seizoen heeft dezequote:Op zondag 16 oktober 2011 22:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee toch? Het is toch nog steeds forever young van Bob Dylan? iig in 3 weer wel
De seizoen 1 intro vond/vind ik ook leukerquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:26 schreef k_i_m het volgende:
Oh jammer, het paste er zo leuk bij. Nouja, levert ook weer tijdswinst op als je de intro's kan skippen.
Precies, en past geweldig in de sfeer die gecreëerd wordt tijdens de show.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:53 schreef Tegan het volgende:
Waar hebben jullie het over? Het was altijd Forever Young.
Seizoen 1 niet hoor, althans niet op de dvd. Kan zijn dat ze bij de netwerk uitzendingen wel gewoon gebruik maakten van Forever Young maar op de dvd niet dusquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:53 schreef Tegan het volgende:
Blijkbaar ook niet voor de dvd.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:14 schreef Tegan het volgende:
Oh, volgens wiki is dat andere nummer alleen in internationale versies... Maar het is altijd Forever Young geweest.
Misschien hebben ze de rechten niet voor dat nummer in het buitenland?
Gohquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:24 schreef Tegan het volgende:
Maar nogmaals, het origineel is dus echt Forever Young.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:53 schreef Tegan het volgende:
Een ontkenning, maar je bedoelde: Klopt. En los daarvan heeft de dvd dit en dit nummerquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:42 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Seizoen 1 niet hoor, althans niet op de dvd. Kan zijn dat ze bij de netwerk uitzendingen wel gewoon gebruik maakten van Forever Young maar op de dvd niet dus
Brothers & Sisters nooit gezien? Die maakten pas ruziequote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:03 schreef Tegan het volgende:
Owja en, de Bravermans hebben echt enorm vaak ruzie.
Nu heb ik er 15 staanquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:21 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik heb ze alle 5 nog staan, binnenkort maar een mini marathon houden
Valt nog mee....de laatste die ik heb gezien is de 2e aflevering van seizoen 2. De rest wel op de computer staan totaan de laatst uitgezonden. Maar ik kijk vrij veel series...en met veel series loop ik al achter dus beetje tijd te weinig :pquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:41 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Nu heb ik er 15 staan![]()
Die mini marathon wordt een maxi marathon
Rest van de week vrij, dus zal lekker een aantal episodes kunnen kijken
Ik vond de ep van gister ook niet echt heel speciaal nee.. Komt misschien ook omdat ik ben begonnen met het kijken van Desperate Houswives en dat ik daar verder helemaal in zit. Maar kon ook mijn aandacht er niet bij houden.quote:
Dat vind ik ook altijd alquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:06 schreef Tegan het volgende:
. Owja, Zoe is ook tof. Eigenlijk moet Julia gewoon Zoe adopteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatste 3 waren echt goed maar daarvoor zakte het voor mij een beetje in.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:34 schreef Tegan het volgende:
True. Laatste paar eps vond ik veel beter dan het begin van het seizoen, jij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |