Nu heb ik er 15 staanquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:21 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik heb ze alle 5 nog staan, binnenkort maar een mini marathon houden
Valt nog mee....de laatste die ik heb gezien is de 2e aflevering van seizoen 2. De rest wel op de computer staan totaan de laatst uitgezonden. Maar ik kijk vrij veel series...en met veel series loop ik al achter dus beetje tijd te weinig :pquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:41 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Nu heb ik er 15 staan![]()
Die mini marathon wordt een maxi marathon
Rest van de week vrij, dus zal lekker een aantal episodes kunnen kijken
Ik vond de ep van gister ook niet echt heel speciaal nee.. Komt misschien ook omdat ik ben begonnen met het kijken van Desperate Houswives en dat ik daar verder helemaal in zit. Maar kon ook mijn aandacht er niet bij houden.quote:
Dat vind ik ook altijd alquote:Op donderdag 9 februari 2012 12:06 schreef Tegan het volgende:
. Owja, Zoe is ook tof. Eigenlijk moet Julia gewoon Zoe adopteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatste 3 waren echt goed maar daarvoor zakte het voor mij een beetje in.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:34 schreef Tegan het volgende:
True. Laatste paar eps vond ik veel beter dan het begin van het seizoen, jij?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |