Kijkcijfers waren voor NBC begrippen best prima hoor, dus ik ben totaal niet verrast.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 21:38 schreef Tegan het volgende:
Ik had het echt niet verwacht, maar er komt gewoon een seizoen vier.
Ben weer bij met kijkenquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit echt elke ep te janken tegenwoordig.
Fuck me ja... heftig!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat moment dat Christina het verteld aan de familie en de reactieszo mooi gedaan!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice, wel jammer dat het wel final isquote:Op maandag 12 mei 2014 19:30 schreef Tazmaniac het volgende:
PARENTHOOD RENEWED FOR A FINAL 6th SEASON
13 episodes om te bouwen naar een einde
Ja dat is het zeker, maar het was even nog niet helemaal duidelijk of ze voor een 6e terug zouden komen..quote:Op maandag 12 mei 2014 22:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nice, wel jammer dat het wel final is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Tazmaniac op 04-02-2015 15:42:50 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:20 schreef Tazmaniac het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nice little reunionOh ja, nu zie ik het pas. Leuk zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben jaloers, ik wou dat ik hier nog aan kon beginnen. Een van de beste feelgoodseries ooitquote:Op maandag 27 juli 2015 16:25 schreef DonnaRush het volgende:
Ik ben deze serie net gaan kijken. Zo leuk!
Spoilers!
Arny Wives was ook leuk ja.quote:Op maandag 27 juli 2015 18:22 schreef DonnaRush het volgende:
Ja he? Leuk!
Ik heb Army Wives met veel plezier gekeken en denk dat ik hier wel met net zoveel plezier na ga kijken. Feel good is fijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |