Tof.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:13 schreef criminal_mind het volgende:
Is vandaag vernieuwd voor een 2de seizoen
Vind het wel zwaar klote voor Adam en Kristina.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:53 schreef Tegan het volgende:
Ik dacht eerst, omg niet nog een Asperger. Maar ik vind het heel tof dat Sydney gifted is.
J&J zijn verre van perfect hoor.quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:18 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Vind het wel zwaar klote voor Adam en Kristina.![]()
Julia en Joel zijn al zo perfect ten opzichte van hun en nu krijgen ze i.p.v. een kind met Asperger ook nog eens een hoogbegaafd kind
Maar buiten dat idd tof dat ze gifted is
Bedoel je dat je liever op de tv kijkt? Je kan ook de afleveringen op een dvdtje brandenquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
Hoop dat het 1e seizoen dit jaar nog op dvd verschijnt. Ik kijk series liever op dvd, dan downloaden. Heb de pilot gezien en sprak me best wel erg aan, leek op Brothers & Sisters..maarja dvd release zou nog even op zich laten wachten denk ik..
Er zit geen brander op mijn laptopquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bedoel je dat je liever op de tv kijkt? Je kan ook de afleveringen op een dvdtje branden.
las werd ik nieuwsgierig dus ben nu aan het downloaden, hopelijk heb ik snel tijd om te kijkenquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
Hoop dat het 1e seizoen dit jaar nog op dvd verschijnt. Ik kijk series liever op dvd, dan downloaden. Heb de pilot gezien en sprak me best wel erg aan, leek op Brothers & Sisters..maarja dvd release zou nog even op zich laten wachten denk ik..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |