Hoe maak jij die guacamole?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:19 schreef motorbloempje het volgende:
had nog een kogelbiefstukje over
[ afbeelding ]
was érg lekker
met zelfgemaakte guacamole en wraps
Jammer, had gehoopt op wat authentieke tips, maar ik ga eens experimenterenquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moeke is noch iers noch Brits maar half Indo
Die shephrads heb ik leren maken door enkele Britten die lang geleden mijn huisgenoten waren.
De basis is gewoon gehakt, aardappelpurree, wortels en doperwten ui . Natuurlijk kun je dat kruiden op de manier die jij wilt.
Maar dit bv is ook een goede guideline: http://recipeland.com/recipe/v/Basic-Shepherds-Pie-14086
Klinkt weer top!quote:Op donderdag 1 april 2010 15:48 schreef Windigo het volgende:
Vanavond pizza met rode ui, geitenkaas, basilicum, pijnboompitjes en pecorino romanoErbij een groene salade.
wat ik doe:quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoe maak jij die guacamole?
Ik lees er veel over maar bij jou op de foto ziet het er wel erg lekker uit
Dankjewel!quote:
Oh, hou op alsjeblieftquote:Op donderdag 1 april 2010 15:51 schreef Windigo het volgende:
[..]
Dankjewel!![]()
Ik was vergeten het toetje te melden, maar dat is chocolademousse met frambozen en slagroom
Bedoelde het vooral omdat ik aan het afvallen benquote:Op donderdag 1 april 2010 15:52 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja, kwestie van een goed voorraadje en wat ervaring, kan iedereen hoor!
Helpt dat een beetje?
als je 't zelf maakt valt 't wel meequote:Op donderdag 1 april 2010 15:54 schreef LieLie het volgende:
[..]
Bedoelde het vooral omdat ik aan het afvallen ben
Hoe slecht (of niet slecht) is pizza eigenlijk?
Ligt eraan wat je er op doet natuurlijkquote:Op donderdag 1 april 2010 15:54 schreef LieLie het volgende:
[..]
Bedoelde het vooral omdat ik aan het afvallen ben
Hoe slecht (of niet slecht) is pizza eigenlijk?
Oh, kijk, dat was sowieso het idee. Want van diepvriespizza's krijg ik toch buikpijnquote:Op donderdag 1 april 2010 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je 't zelf maakt valt 't wel mee
Ja, en die zijn veel vetter en zwaarder dan gewone pizza's.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:56 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, kijk, dat was sowieso het idee. Want van diepvriespizza's krijg ik toch buikpijn
Ha kijkquote:Op donderdag 1 april 2010 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat ik doe:
sjalotje fijnsnijden, tomaatje in kleine stukjes (hart eruit), chilipepertje in kleine stukjes.
dit goed mengen met een fijngeprakte avocado (lekker grof laten vind ik wel fijn, doe 't nooit helemaal 'vloeibaar', zodat je nog wat echte stukjes avocado proeft) en dan op smaak brengen met vers citroensap, peper en zout
nom!
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:17 schreef Enfermera het volgende:
Vanavond uit eten bij Brunel in Gouda, we gaan vieren dat ik een baan heb!Dus ik post hier later nog wel wat ik gegeten heb
![]()
Lekkerrr! Is in de aanbieding hier (2 pakken x 15 vissticks voor 3,-). Ik drink nu limonade en neem een stukje spekkoek erbijquote:
Change of plans en dus moest ik een maaltijd voor 3 in elkaar flansen met wat ik nog in de koelkast had. Het werd pasta met kip, bacon, ricotta, ui, knoflook en parmezaan met daarbij een salade van tomaat, komkommer, feta, olijven en paprika.quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:13 schreef PiperMaru het volgende:
Vanavond waarschijnlijk een broodje ofzo; moet rond etenstijd weg. Alvast nadenken over wat voor nieuwe dingen ik dit weekend ga koken.
Ben van plan voor paasbrunch deze quiche te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |