Verkeerde foto, modderbloempjequote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
eerste poging! Volgende keer iets grotere 'putten' maken denk ik, maar verder issie heerlijk![]()
Ziet er goed uit!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
eerste poging! Volgende keer iets grotere 'putten' maken denk ik, maar verder issie heerlijk![]()
lekker zeg, ik wil erin happenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:41 schreef Enfermera het volgende:
Zelfgemaakte champignonsoep. Met 500 gram champignons!
En gelukkig hebben ze bospaddenstoelen bouillonblokjes bij de AH, dat smaakt extra lekker. Al bestaan bospaddestoelen niet, magoed
Verder wat gebonden met bloem en een lente uitje erdoorheen. Wat peper. Verder niets. Brood erbijHeerlijk!
Omnomnomnom!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:10 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!
Ik eet vanavond spaghetti met knof, rode peper en peterselie en een salade met geitenkaas, pijnboompitjes en bacon
Zelfgemaakte pizza margharita(bodem wel gekocht want waardeloze oven
)
Uhhuh, was zeer lekker! Mn man had nog heel lief een Turks brood gehaald bij de bakker om de hoekquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:44 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Klinkt goed
Ik ook aan de champignons.. Pasta met champignon-roomsaus en een of andere salade die ik nog moet verzinnen. Dus bij elkaar gooien wat ik nog over heb. Couscous met radijsjes ofzoIemand tips?
Ik ga er maar eens aan de pasta beginnen
wowquote:
Turks brood, altijd goed.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Uhhuh, was zeer lekker! Mn man had nog heel lief een Turks brood gehaald bij de bakker om de hoekerg lekker erbij!
Oh lekker!
Heb je al wat lekkers gevonden om door je salade heen te gooien?
Same here! (van dat koken met bloem: afgelopen weken al zelf pasta, naan, wraps, turkse pizza etc. gemaakt)quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:18 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben echt kook en 'helemaal-zelf-maak' verslaafd de laatste weken.. sinds ik de kracht van bloem heb ontdekt![]()
wraps, naan, focaccia, pizza, turks brood.. nu alleen nog een keer pita's![]()
het is heel slecht, dit SOG, maar ik vind 't wel heerlijk, en omdat 't voornamelijk bij 'bloemproducten' blijftis 't nog relatief goedkoop.
Is er trouwens een mogelijkheid om gist 'groter' in te slaan dan van die mini instant-zakjes van de super?
Bij de St. Annamolen verkopen ze kilopakkenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:18 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben echt kook en 'helemaal-zelf-maak' verslaafd de laatste weken.. sinds ik de kracht van bloem heb ontdekt![]()
wraps, naan, focaccia, pizza, turks brood.. nu alleen nog een keer pita's![]()
het is heel slecht, dit SOG, maar ik vind 't wel heerlijk, en omdat 't voornamelijk bij 'bloemproducten' blijftis 't nog relatief goedkoop.
Is er trouwens een mogelijkheid om gist 'groter' in te slaan dan van die mini instant-zakjes van de super?
hmmmm yumie, taco's met quacamolequote:Op woensdag 31 maart 2010 17:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Taco'smet toebehoren natuurlijk, lekker hoor
Eet dan gewoon aardappel andersquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:56 schreef Mikkie het volgende:
De planning was chicken tonight, maar daar heb ik eigenlijk geen zin meer in.
Jammie! Dat ziet er lekker uit! Recept plzquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:22 schreef edcetera het volgende:
Vandaag vrij, dus tijd gehad om Irish Stew te maken:
[ afbeelding ]
![]()
Dat ziet er idd lekker uit. Goed idee voor vrijdagquote:
Vlees op goede vrijdag??quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat ziet er idd lekker uit. Goed idee voor vrijdag
Breng je me op een volgend idee, heb hem weleens kant en klaar bij de supermarkt gehaald. Was niet zo'n succesquote:
Ik ben niet gelovigquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:10 schreef edcetera het volgende:
[..]
Vlees op goede vrijdag??![]()
[..]
Breng je me op een volgend idee, heb hem weleens kant en klaar bij de supermarkt gehaald. Was niet zo'n succes(begrijpelijk)
Je moeder is Iers/Brits?quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben niet gelovig
Die shephards pie moet je daarom ook zelf maken. Niet kant en klaar want dan kan ik me goed voorstellen dat het smaak noch kraak heeft.
Het is in feite heel simpel en vullend.
Een goedkope doch gezonde maaltijd zoals mijn moeke wel eens heeft gezegd.
Moeke is noch iers noch Brits maar half Indoquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:39 schreef edcetera het volgende:
[..]
Je moeder is Iers/Brits?
Maar ik ga die shepards pie zeker eens zelf proberen te maken. Irritante is altijd dat er zoveel verschillende manieren zijn bij recepten, maar ik kijk dan naar de hoofdingredienten en recepten die er teveel afwijkende dingen bij doen, laat ik links liggen.
Grappige is wel, dat in een echte klassieke Irish Stew volgens sommige Ieren geen Guinness bij moet, maar het geeft het wel een geweldige smaak!
Zo, dat ziet er lekker uit!quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:19 schreef motorbloempje het volgende:
had nog een kogelbiefstukje over
[ afbeelding ]
was érg lekker
met zelfgemaakte guacamole en wraps
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |