Jij denkt dat een top-CIA'er niet kan liegen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:05 schreef Tazmaniac het volgende:
hoe kan Beckman nou niet weten dat Sarah die vrouw ombracht?
Oh kom op, Lester en Jeff dragen juist bij aan de variatie in de serie, als ik alleen maar spy gebeuren wil zien ga ik wel Bourne/Bond bekijkenquote:Op zondag 4 april 2010 21:50 schreef Ritmo het volgende:
Kan Lester niet een keer heel veel pijn gaan hebben? Ik wil hem gemarteld zien worden en daarna uit de serie zien verdwijnen met nog meer pijn.
Wat? Lester is echt megavetquote:Op zondag 4 april 2010 21:50 schreef Ritmo het volgende:
Kan Lester niet een keer heel veel pijn gaan hebben? Ik wil hem gemarteld zien worden en daarna uit de serie zien verdwijnen met nog meer pijn.
Geniaal stukje inderdaad!quote:[b]Op dinsdag 6 april 2010 13:05 schreef
Cancel air support, cancel tactical. And the tank, cancel the tank!
Dankje!quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:19 schreef Symer het volgende:
Nee, nu eerst 3 weken pauze. Daarna de laatste 6 afleveringen.
Ik heb daar inderdaad ook zo mijn bedenkingen bij... Dat zou het karakter Morgan niet ten goede komen volgens mij.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:44 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het maar stom dat Morgan nu bij het team hoort.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:38 schreef Etcetera het volgende:Toffe aflevering
Ben benieuwd wat ze verder nog gaan doen dit seizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooralsnog vaart het personage van Morgan er anders prima bij. Bovendien is er nu Chuck meer 'pro' wordt best plaats voor wat 'klungeligheid´ in team Bartowski.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:27 schreef Ludootje het volgende:
Yay voor Chuck en Sarah!About time he got lucky.
[..]
Ik heb daar inderdaad ook zo mijn bedenkingen bij... Dat zou het karakter Morgan niet ten goede komen volgens mij.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:05 schreef Mr.Silencer het volgende:
Vorig jaar had NBC in eerste instantie 13 afleveringen besteld, extra afleveringen was toen nog een mogelijkheid.quote:Op woensdag 7 april 2010 00:17 schreef Dizer het volgende:
Dit had een mooie seizoen of series finale kunnen zijn
dat hebben ze toch allemaal opgerold? De leider van the ring zit bij casey op schoot dus daar zullen we wel niets meer van horenquote:Op woensdag 7 april 2010 10:52 schreef Professional het volgende:
Dit had best de afsluiter van de serie kunnen zijn, maar misschien krijgen we nu wat meer te weten over The Ring en die nieuwe intersect die ze zouden bouwen.
Waar heb je die informatie vandaan?quote:Op woensdag 7 april 2010 12:36 schreef Johnny Blaze het volgende:
Volgende week gaat het nier verder he, pas over 3 weken
quote:Monday, April 12, 8/7c
"Chuck vs. First Class"
On his first solo mission, Chuck battles a Ring agent at 30,000 feet. Kristin Kreuk and Stone Cold Steve Austin guest star.
Dat is een re-run.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waar heb je die informatie vandaan?
Volgens de officiele website, next on air:
[..]
Euh, die aflevering is oud... Dat is aflevering 3x05, waar hij Hannah voor het eerst ontmoet.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waar heb je die informatie vandaan?
Volgens de officiele website, next on air:
[..]
Chuck me, daar gaat mijn blijheidquote:Op woensdag 7 april 2010 13:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Euh, die aflevering is oud... Dat is aflevering 3x05, waar hij Hannah voor het eerst ontmoet.
Vogens mijn seriekalender de 20e?quote:Op woensdag 7 april 2010 12:36 schreef Johnny Blaze het volgende:
Volgende week gaat het nier verder he, pas over 3 weken
Amen!quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa! Eindelijk sexy time voor Chuck![]()
Werd godver wel eens tijd ook zeg!
Ik denk dat er nog wel meer komt aangezien er nog 6 eps gepland staan...quote:Op donderdag 8 april 2010 11:52 schreef Game_Error het volgende:
Ik had overigens wel een grotere eindbaasverwacht als hoofd van the Ring, het is een beetje een laffe gozer die casey nu heeft.
ken 'm alleen uit BSG maar daar had ie idd een leukere rol. Al ging dat karakter na een tijdje ook wat irriterenquote:Op donderdag 8 april 2010 12:16 schreef Jivis het volgende:
Meestal is Mark A. Sheppard wel een baas, maar in Chuck viel die wat tegen ja.
Ik zie pas net in hoeveel series hij wel niet heeft gespeeld.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:16 schreef Jivis het volgende:
Meestal is Mark A. Sheppard wel een baas, maar in Chuck viel die wat tegen ja.
Shaw: "I would have done the same thing. Except the stealth bombers maybe"quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:05 schreef Mr.Silencer het volgende:
Toen dat gevecht met Shaw plaats vond dacht ik echt: wat ziet dat er nep uit zeg, kies dan op z'n minst voor betere camera posities om het er realistischer uit te laten zien.
Het was dan ook komisch om te zien dat Morgan er precies hetzelfde over dacht.
Tsja, vind ik ook jammer. Wellicht nemen ze hem alleen in de maling of mag hij alleen in "castle" blijven.quote:Op dinsdag 6 april 2010 19:44 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het maar stom dat Morgan nu bij het team hoort.
Morgan gaat een deel van de knulligheid overnemen van Chuck, nu Chuck wat 'volwassener' is.quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Tsja, vind ik ook jammer. Wellicht nemen ze hem alleen in de maling of mag hij alleen in "castle" blijven.
Volgens mij is het gewoon muziek die gecomponeerd is voor de TV-serie.quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:05 schreef Mr.Silencer het volgende:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:36 schreef planethugo het volgende:
even wennen dat er vandaag geen chuck is
Was vorige week niet de seizoensfinale dan ? Zo leek het mij wel:')quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:36 schreef planethugo het volgende:
even wennen dat er vandaag geen chuck is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op woensdag 14 april 2010 20:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, 26 april is de volgende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...
Boeiend, als ze daarmee onze show kunnen behouden vind ik het prima.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:09 schreef Professional het volgende:
Hoezo sluikreclame? Ook al die aflevering waar Big Mike een broodje van Subway at en daarna nog even met Casey richting Subway ging.
Idd.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:25 schreef Game_Error het volgende:
[..]
Boeiend, als ze daarmee onze show kunnen behouden vind ik het prima.
Zou je dat ook zeggen als je niet eerst de berichten had gelezen over sponsoring door Subway? Ze zitten ook de hele tijd in een Best Buy of een Orange Orange. Het enige verschil is dat Subway een bestaand bedrijf isquote:Op donderdag 15 april 2010 13:38 schreef Professional het volgende:
Boeit mij ook vrij weinig, zeg alleen dat er veel van die reclame in zit
Och, heb er geen last van. Productplacement vind ik een vorm van reclame die vrij goed te doen is, mits er niet zo lomp mee wordt omgegaan zoals in GTSTquote:Op donderdag 15 april 2010 13:38 schreef Professional het volgende:
Boeit mij ook vrij weinig, zeg alleen dat er veel van die reclame in zit
Ach, het werkt wel, ookal bestaan ze niet. ze zitten in een Buy More en jij moet gelijk aan de Best Buy denkenquote:Op donderdag 15 april 2010 13:52 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zou je dat ook zeggen als je niet eerst de berichten had gelezen over sponsoring door Subway? Ze zitten ook de hele tijd in een Best Buy of een Orange Orange. Het enige verschil is dat Subway een bestaand bedrijf is
Kijk, ik bedoel maarquote:Op donderdag 15 april 2010 13:54 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ach, het werkt wel, ookal bestaan ze niet. ze zitten in een Buy More en jij moet gelijk aan de Best Buy denken
Ik heb het andersomquote:Op donderdag 15 april 2010 13:54 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ach, het werkt wel, ookal bestaan ze niet. ze zitten in een Buy More en jij moet gelijk aan de Best Buy denken
Oh wat erg. Kun je Subway ook in NL krijgen dan?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:09 schreef Professional het volgende:
Hoezo sluikreclame? Ook al die aflevering waar Big Mike een broodje van Subway at en daarna nog even met Casey richting Subway ging.
In de grotere steden wel ja!quote:Op donderdag 15 april 2010 14:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Oh wat erg. Kun je Subway ook in NL krijgen dan?
Zelfs in kleine kut dorpjes tegenwoordig, al is hij wel vorige maand failliet gegaanquote:
Denk dat Best Buy niet blij is als een show die winkel zo belachelijk maaktquote:Op donderdag 15 april 2010 13:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Kijk, ik bedoel maar
Het verbaast me eigenlijk dat ze niet wat meer van die sluikreclame toepassen, zou voor de show niet uitmaken als het daadwerkelijk een Best Buy (en een Subway) was en ze zouden een hoop meer geld binnenkrijgen.
Elke keer als ik er loop denk ik aan Chuck inderdaad. Ook omdat ze zo'n Geek Squad (Nerd Herd) hoekje hebben en allemaal blauwe polo's dragenquote:Op donderdag 15 april 2010 13:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb het andersomWanneer ik iets lees over de Best Buy, moet ik aan Chuck denken
quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:18 schreef Professional het volgende:
Krijg opeens erg zin in een brood van de Subway, chicken teriyaki is erg lekker
http://en.wikipedia.org/w(...)ational_distributionquote:Op zondag 18 april 2010 17:44 schreef Johnny Blaze het volgende:
Overigens zend RTL5 nog helemaal geen Chuck uit.
Zelfs in Zwolle zit er eenquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:40 schreef Merkie het volgende:
Natuurlijk kun je Subway in NL krijgen. In Rotterdam weet ik iig 3 vestigingen te vinden.
Ik heb volgens mij een keer een aankondiging gezien.quote:Op zondag 18 april 2010 17:47 schreef pberends het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)ational_distribution
weirddddd. march 2010 staat erbij. Niemand het gezien?
Ikquote:Op zondag 18 april 2010 18:39 schreef Tazmaniac het volgende:
uhm wie heeft de OP opeens aangepast?
sad.
Niet dat ik Nederlandse tv kijkquote:Op zondag 18 april 2010 18:45 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij een keer een aankondiging gezien.
En ook een van Burn Notice. RTL goed bezig.
Zend RTL uberhaupt die series in HD uit?quote:Op zondag 18 april 2010 18:57 schreef n0ir het volgende:
Ik ook niet maar ik gun het de mensen die niet kunnen downloaden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |