Ik vind dat eerlijk gezegd echt een heel lelijke blazer. Raar gesneden, raar model, lullige snit. Shirt daarentegen is echt leuk (uilenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:35 schreef limbolandjgirl het volgende:
Beetje van Kiss Therapy () & All Stars..
![]()
Blazer dicht:
[ afbeelding ]
Blazer open. (allebei van Kiss Therapy!)
[ afbeelding ]
& Broek.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:20 schreef Marouska het volgende:
[..]
Ik vind dat eerlijk gezegd echt een heel lelijke blazer. Raar gesneden, raar model, lullige snit. Shirt daarentegen is echt leuk (uilen wolven)..
wolven.quote:
Dolfje Weerwolfje is vast al boven de 18 nuquote:Op woensdag 24 maart 2010 00:31 schreef Marouska het volgende:
[..]
wolven.![]()
Ik trouw later een man met wolvenshirt. Hell, ik trouw later een man in wolvenshirt.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:52 schreef Tijgertje. het volgende:
Tering wat zie ik er in deze verhoudingen uit als een dwerg.![]()
[ afbeelding ]
Niks mis mee naar mijn inziensquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:52 schreef Tijgertje. het volgende:
[ afbeelding ]
mooie broekquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:52 schreef Tijgertje. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:52 schreef Tijgertje. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het rokje er echt niet bij passen.quote:
cutequote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:01 schreef Monita het volgende:
super gaaf tijgertje !
vandaag:
[ afbeelding ]
Broek <3.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:52 schreef Tijgertje. het volgende:
[ afbeelding ]
Myspace pose, maar goede fitquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:23 schreef Jan-Beton het volgende:
Na heel lang gelurkt te hebben, ook mijn bijdrage:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De t-shirt is van Lee en de spijkerbroek van Kentarro heb ik uit Barcelona gehaald. Die vind ik erg leuk, omdat het a-symmetrisch gemaakt is.
Geen flits, ik stond vlak voor een ruit, daarom dat het witte rokje nogal fel wit is denk ik. maar dankjewelquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:33 schreef One_conundrum het volgende:
Goeie zandloper
Misschien had je beter een wat lichter shirt aan kunnen doen, het contrast met je rokje is nu wel heel groot, al komt dat wrs ook door de flitser. An sich niets mis mee though
Ik moest even opzoeken wat met 'Myspace pose' bedoeld werdquote:
Haha, na regen komt zonneschijn dus ben jij uiteindelijk de winnaarquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:11 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Ik moest even opzoeken wat met 'Myspace pose' bedoeld werd. Er kan inderdaad wel een lachje af, maar gezien de situatie lach ik niet zoveel (baan verliezen over 2 maanden, na 11 jaar voor dat bedrijf gewerkt te hebben). Vanavond ga ik weer uit en ik hoop een hoop lol te hebben. Uiteraard neem ik mijn goed humeur mee!
Anyway: thanks voor de complimenten!!
Tof!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:01 schreef Monita het volgende:
super gaaf tijgertje !
vandaag:
[ afbeelding ]
Bijzondere broekquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:23 schreef Jan-Beton het volgende:
Na heel lang gelurkt te hebben, ook mijn bijdrage:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De t-shirt is van Lee en de spijkerbroek van Kentarro heb ik uit Barcelona gehaald. Die vind ik erg leuk, omdat het a-symmetrisch gemaakt is.
duidelijke foto'squote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:14 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gister, toen het nog wel lekker weer was.
Ik wil meer zien.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:14 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gister, toen het nog wel lekker weer was.
zie het als een... stijlimpressie?quote:
Mooi hoofd en mooie zonnebril.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:20 schreef don-diablo het volgende:
Vandaag was het hier nog zonnig en wel lekker op zich.. Vandaar de zonnebril.
[ afbeelding ]
Erg leukquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:52 schreef Tijgertje. het volgende:
[ afbeelding ]
Meh, ik had eigenlijk alleen een t-shirt (+jeans offcourse) aan, maar kreeg het koud en moest ff de deur uitquote:
Je hoeft je niet te verantwoorden hoorquote:Op zondag 28 maart 2010 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, ik had eigenlijk alleen een t-shirt (+jeans offcourse) aan, maar kreeg het koud en moest ff de deur uit. Khad ook maar 1 vest bij me, want was bij me pa.
Eigenlijk zou ik wat nettere kleding willen dragen, maar icm mijn opleiding (helemaal nu @ stage) zal dat niet echt handig zijn (ik doe werktuigbouw, loop nu stage als protobouwer @ remeha)
wat voor jeans zijn het, als je raw jeans hebt gekocht maar niet weet hoe je er mee moet omgaan, wordt hij snel lelijk idd.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:08 schreef Vinniiee het volgende:
Ja nou ja, ik wou er toch ff op reageren![]()
Jeans begint ook verpauperd te worden, hij is al veel lichter als dat ie was
@Debster: Leuk!![]()
Je rokje!quote:Op zondag 28 maart 2010 20:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Erg leuk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind je outfit leuk, maar doordat je rok op die hoogte valt lijken je benen wel 3x zo breedquote:Op zondag 28 maart 2010 20:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Erg leuk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee hoor, ik heb gewoon gezonde Hollandse benenquote:Op maandag 29 maart 2010 08:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vind je outfit leuk, maar doordat je rok op die hoogte valt lijken je benen wel 3x zo breed
Ik vind je benen er ook gewoon normaal uit zien hoor niets mis mee!quote:Op maandag 29 maart 2010 09:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb gewoon gezonde Hollandse benen. Die ik overigens niet breed vind lijken zo, maar misschien dat jij een ander perspectief hebt op breedte.
En thanks iedereen. Tliciouz, rokje is van de Zara, in heul veul kleurtjes en maar ¤ 9,95
.
Denim shirtquote:Op maandag 29 maart 2010 09:13 schreef WHATSHESAID het volgende:
Schattig rokje, Debsterr
[ afbeelding ]
Niiice. Show die lange benenquote:Op maandag 29 maart 2010 09:13 schreef WHATSHESAID het volgende:
Schattig rokje, Debsterr
[ afbeelding ]
Leukquote:Op maandag 29 maart 2010 09:13 schreef WHATSHESAID het volgende:
Schattig rokje, Debsterr
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:54 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
crosspost
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 maart 2010 09:13 schreef WHATSHESAID het volgende:
Schattig rokje, Debsterr
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 maart 2010 13:54 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Let niet op die muur, ik ben niet zo geniaal in foto's makenEn mijn laars is afgezakt zie ik
![]()
Positief of negatiefquote:
Leuk jasjequote:Op maandag 29 maart 2010 13:54 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Let niet op die muur, ik ben niet zo geniaal in foto's makenEn mijn laars is afgezakt zie ik
![]()
Beetje donker op de 1e foto, wat ik op de 2e foto zie vind ik ook heel leuk, leuk vestje! Alleen de riem iets minder. Beetje too much met het aparte vestje. Vind ik persoonlijk.quote:
Ja, vandaar ook de 2e foto erbij!quote:Op maandag 29 maart 2010 17:35 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Leuk jasje
[..]
Beetje donker op de 1e foto, wat ik op de 2e foto zie vind ik ook heel leuk, leuk vestje! Alleen de riem iets minder. Beetje too much met het aparte vestje. Vind ik persoonlijk.
Met je laarzen staat het ook heel leukquote:Op maandag 29 maart 2010 17:50 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja, vandaar ook de 2e foto erbij!Ik heb de riem aan omdat dat matcht met m'n laarzen haha.
Is een jeans van Antony Morato, is geen raw volgens mij. Heb hem ook al wel een poosje hoor.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:38 schreef Azaron het volgende:
[..]
wat voor jeans zijn het, als je raw jeans hebt gekocht maar niet weet hoe je er mee moet omgaan, wordt hij snel lelijk idd.
Niet op hem reageren hoor.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:31 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Cool.
Doe je dat vaker, in huis rondwandelen in een duikpak?
Ik heb hier al zo vaak een foto geplaatst dus houd jij je mondje maar dicht!quote:Op maandag 29 maart 2010 20:25 schreef Vetklep het volgende:
[..]
op jouw reactie. Hij post tenminste nog een foto.
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:31 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Cool.
Doe je dat vaker, in huis rondwandelen in een duikpak?
Zonder giletje vind ik het een goeie outfitquote:
jij je zin dan,quote:Op maandag 29 maart 2010 21:42 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Zonder giletje vind ik het een goeie outfit
drop the belt. Is veel mooier zonder riem.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:54 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
vestding en riem zijn niet mijn smaak, vind het een beetje 'tacky', zien eruit als zwartemarktkwaliteit en -stijl. Ik zou de twee iig niet combineren (zeker niet met zoveel sieraden). Laarzen zijn daarentegen fijn.quote:
Eens met klacht. Giletjes bij mannen? Alleen bij een pak/als je gehele stijl klassiek is. Staat anders toch wel erg ballerig.quote:
Goeie kaaklijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:03 schreef MilanILF het volgende:
Vage gezichtsuitdrukking en The Beatles![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Heel tofquote:Op maandag 29 maart 2010 22:18 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
I.v.m. dikke legging wil ik nu niemand meer horen over hoe dun mijn benen wel niet zijn. Shirt, rok & legging: H&M; blazer Zara; tassen Mango.
Ja inderdaad. Zo kan je er voor kiezen om één, twee, drie, vier of vijf verschillende dingen over elkaar aan te doen. De mogelijkheden zijn eindeloos.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:48 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.styleforum.net/showthread.php?t=164389
Zelfde idee. Heerlijke variatie van stijlen.
Ah bedankt voor het posten van die foto, de combinatie van verschillende lagen ziet er erg goed uit. Zoiets ga ik ook een keer proberen!quote:Op maandag 29 maart 2010 23:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Zo kan je er voor kiezen om één, twee, drie, vier of vijf verschillende dingen over elkaar aan te doen. De mogelijkheden zijn eindeloos.
[ afbeelding ]
Je kan er voor kiezen inderdaad...quote:Op maandag 29 maart 2010 23:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Zo kan je er voor kiezen om één, twee, drie, vier of vijf verschillende dingen over elkaar aan te doen. De mogelijkheden zijn eindeloos.
[ afbeelding ]
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 29 maart 2010 22:05 schreef Marouska het volgende:
[..]
drop the belt. Is veel mooier zonder riem.
Ik vind het jasje en de riem samen inderdaad een beetje too much, en niet zo bij het jurkje passen. De rest van je outfit is leukquote:Op maandag 29 maart 2010 13:54 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Jasje met marinestreepjeshirt, hoi hoi!quote:
Als je slanker wil ogen raad ik echt heel erg een zwarte panty aan die enigszins doorzichtig is, 40 den. of zo, net-aan-beetje-doorschemeren dus. Werkt echt enorm. Zo'n legging zou ik bijvoorbeeld niet doen, alles wat naar wittig/grijzig neigt maakt breder. En een dun riempje proberen idd.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 07:32 schreef rena het volgende:
[..]
Bedankt voor de tipEnige probleem is dan dat het tuniekje dan een beetje vormloos wordt en juist omdat ik wat molliger ben leek het me mooier om er een taille er in te creeeren. Maar ik zal het de volgende keer eens anders proberen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |