jij je zin dan,quote:Op maandag 29 maart 2010 21:42 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Zonder giletje vind ik het een goeie outfit
drop the belt. Is veel mooier zonder riem.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:54 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Let niet op die muur, ik ben niet zo geniaal in foto's makenEn mijn laars is afgezakt zie ik
![]()
vestding en riem zijn niet mijn smaak, vind het een beetje 'tacky', zien eruit als zwartemarktkwaliteit en -stijl. Ik zou de twee iig niet combineren (zeker niet met zoveel sieraden). Laarzen zijn daarentegen fijn.quote:
Eens met klacht. Giletjes bij mannen? Alleen bij een pak/als je gehele stijl klassiek is. Staat anders toch wel erg ballerig.quote:
Goeie kaaklijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:03 schreef MilanILF het volgende:
Vage gezichtsuitdrukking en The Beatles![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Heel tofquote:Op maandag 29 maart 2010 22:18 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
I.v.m. dikke legging wil ik nu niemand meer horen over hoe dun mijn benen wel niet zijn. Shirt, rok & legging: H&M; blazer Zara; tassen Mango.
Ja inderdaad. Zo kan je er voor kiezen om één, twee, drie, vier of vijf verschillende dingen over elkaar aan te doen. De mogelijkheden zijn eindeloos.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:48 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.styleforum.net/showthread.php?t=164389
Zelfde idee. Heerlijke variatie van stijlen.
Ah bedankt voor het posten van die foto, de combinatie van verschillende lagen ziet er erg goed uit. Zoiets ga ik ook een keer proberen!quote:Op maandag 29 maart 2010 23:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Zo kan je er voor kiezen om één, twee, drie, vier of vijf verschillende dingen over elkaar aan te doen. De mogelijkheden zijn eindeloos.
[ afbeelding ]
Je kan er voor kiezen inderdaad...quote:Op maandag 29 maart 2010 23:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Zo kan je er voor kiezen om één, twee, drie, vier of vijf verschillende dingen over elkaar aan te doen. De mogelijkheden zijn eindeloos.
[ afbeelding ]
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 29 maart 2010 22:05 schreef Marouska het volgende:
[..]
drop the belt. Is veel mooier zonder riem.
Ik vind het jasje en de riem samen inderdaad een beetje too much, en niet zo bij het jurkje passen. De rest van je outfit is leukquote:Op maandag 29 maart 2010 13:54 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Let niet op die muur, ik ben niet zo geniaal in foto's makenEn mijn laars is afgezakt zie ik
![]()
Jasje met marinestreepjeshirt, hoi hoi!quote:
Als je slanker wil ogen raad ik echt heel erg een zwarte panty aan die enigszins doorzichtig is, 40 den. of zo, net-aan-beetje-doorschemeren dus. Werkt echt enorm. Zo'n legging zou ik bijvoorbeeld niet doen, alles wat naar wittig/grijzig neigt maakt breder. En een dun riempje proberen idd.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 07:32 schreef rena het volgende:
[..]
Bedankt voor de tipEnige probleem is dan dat het tuniekje dan een beetje vormloos wordt en juist omdat ik wat molliger ben leek het me mooier om er een taille er in te creeeren. Maar ik zal het de volgende keer eens anders proberen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |