quote:Op maandag 29 maart 2010 12:54 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
crosspost
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 maart 2010 09:13 schreef WHATSHESAID het volgende:
Schattig rokje, Debsterr
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 maart 2010 13:54 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Let niet op die muur, ik ben niet zo geniaal in foto's makenEn mijn laars is afgezakt zie ik
![]()
Positief of negatiefquote:
Leuk jasjequote:Op maandag 29 maart 2010 13:54 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Let niet op die muur, ik ben niet zo geniaal in foto's makenEn mijn laars is afgezakt zie ik
![]()
Beetje donker op de 1e foto, wat ik op de 2e foto zie vind ik ook heel leuk, leuk vestje! Alleen de riem iets minder. Beetje too much met het aparte vestje. Vind ik persoonlijk.quote:
Ja, vandaar ook de 2e foto erbij!quote:Op maandag 29 maart 2010 17:35 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Leuk jasje
[..]
Beetje donker op de 1e foto, wat ik op de 2e foto zie vind ik ook heel leuk, leuk vestje! Alleen de riem iets minder. Beetje too much met het aparte vestje. Vind ik persoonlijk.
Met je laarzen staat het ook heel leukquote:Op maandag 29 maart 2010 17:50 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja, vandaar ook de 2e foto erbij!Ik heb de riem aan omdat dat matcht met m'n laarzen haha.
Is een jeans van Antony Morato, is geen raw volgens mij. Heb hem ook al wel een poosje hoor.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:38 schreef Azaron het volgende:
[..]
wat voor jeans zijn het, als je raw jeans hebt gekocht maar niet weet hoe je er mee moet omgaan, wordt hij snel lelijk idd.
Niet op hem reageren hoor.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:31 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Cool.
Doe je dat vaker, in huis rondwandelen in een duikpak?
Ik heb hier al zo vaak een foto geplaatst dus houd jij je mondje maar dicht!quote:Op maandag 29 maart 2010 20:25 schreef Vetklep het volgende:
[..]
op jouw reactie. Hij post tenminste nog een foto.
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:31 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Cool.
Doe je dat vaker, in huis rondwandelen in een duikpak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |