Ik wil meer zien.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:14 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gister, toen het nog wel lekker weer was.
zie het als een... stijlimpressie?quote:
Mooi hoofd en mooie zonnebril.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:20 schreef don-diablo het volgende:
Vandaag was het hier nog zonnig en wel lekker op zich.. Vandaar de zonnebril.
[ afbeelding ]
Erg leukquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:52 schreef Tijgertje. het volgende:
Tering wat zie ik er in deze verhoudingen uit als een dwerg.![]()
[ afbeelding ]
Meh, ik had eigenlijk alleen een t-shirt (+jeans offcourse) aan, maar kreeg het koud en moest ff de deur uitquote:
Je hoeft je niet te verantwoorden hoorquote:Op zondag 28 maart 2010 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, ik had eigenlijk alleen een t-shirt (+jeans offcourse) aan, maar kreeg het koud en moest ff de deur uit. Khad ook maar 1 vest bij me, want was bij me pa.
Eigenlijk zou ik wat nettere kleding willen dragen, maar icm mijn opleiding (helemaal nu @ stage) zal dat niet echt handig zijn (ik doe werktuigbouw, loop nu stage als protobouwer @ remeha)
wat voor jeans zijn het, als je raw jeans hebt gekocht maar niet weet hoe je er mee moet omgaan, wordt hij snel lelijk idd.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:08 schreef Vinniiee het volgende:
Ja nou ja, ik wou er toch ff op reageren![]()
Jeans begint ook verpauperd te worden, hij is al veel lichter als dat ie was
@Debster: Leuk!![]()
Je rokje!quote:Op zondag 28 maart 2010 20:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Erg leuk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind je outfit leuk, maar doordat je rok op die hoogte valt lijken je benen wel 3x zo breedquote:Op zondag 28 maart 2010 20:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Erg leuk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee hoor, ik heb gewoon gezonde Hollandse benenquote:Op maandag 29 maart 2010 08:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik vind je outfit leuk, maar doordat je rok op die hoogte valt lijken je benen wel 3x zo breed
Ik vind je benen er ook gewoon normaal uit zien hoor niets mis mee!quote:Op maandag 29 maart 2010 09:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb gewoon gezonde Hollandse benen. Die ik overigens niet breed vind lijken zo, maar misschien dat jij een ander perspectief hebt op breedte.
En thanks iedereen. Tliciouz, rokje is van de Zara, in heul veul kleurtjes en maar ¤ 9,95
.
Denim shirtquote:Op maandag 29 maart 2010 09:13 schreef WHATSHESAID het volgende:
Schattig rokje, Debsterr
[ afbeelding ]
Niiice. Show die lange benenquote:Op maandag 29 maart 2010 09:13 schreef WHATSHESAID het volgende:
Schattig rokje, Debsterr
[ afbeelding ]
Leukquote:Op maandag 29 maart 2010 09:13 schreef WHATSHESAID het volgende:
Schattig rokje, Debsterr
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |