Ik vind dat eerlijk gezegd echt een heel lelijke blazer. Raar gesneden, raar model, lullige snit. Shirt daarentegen is echt leuk (uilenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:35 schreef limbolandjgirl het volgende:
Beetje van Kiss Therapy () & All Stars..
![]()
Blazer dicht:
[ afbeelding ]
Blazer open. (allebei van Kiss Therapy!)
[ afbeelding ]
& Broek.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:20 schreef Marouska het volgende:
[..]
Ik vind dat eerlijk gezegd echt een heel lelijke blazer. Raar gesneden, raar model, lullige snit. Shirt daarentegen is echt leuk (uilen wolven)..
wolven.quote:
Dolfje Weerwolfje is vast al boven de 18 nuquote:Op woensdag 24 maart 2010 00:31 schreef Marouska het volgende:
[..]
wolven.![]()
Ik trouw later een man met wolvenshirt. Hell, ik trouw later een man in wolvenshirt.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:52 schreef Tijgertje. het volgende:
Tering wat zie ik er in deze verhoudingen uit als een dwerg.![]()
[ afbeelding ]
Niks mis mee naar mijn inziensquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:52 schreef Tijgertje. het volgende:
[ afbeelding ]
mooie broekquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:52 schreef Tijgertje. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:52 schreef Tijgertje. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het rokje er echt niet bij passen.quote:
cutequote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:01 schreef Monita het volgende:
super gaaf tijgertje !
vandaag:
[ afbeelding ]
Broek <3.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:52 schreef Tijgertje. het volgende:
[ afbeelding ]
Myspace pose, maar goede fitquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:23 schreef Jan-Beton het volgende:
Na heel lang gelurkt te hebben, ook mijn bijdrage:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De t-shirt is van Lee en de spijkerbroek van Kentarro heb ik uit Barcelona gehaald. Die vind ik erg leuk, omdat het a-symmetrisch gemaakt is.
Geen flits, ik stond vlak voor een ruit, daarom dat het witte rokje nogal fel wit is denk ik. maar dankjewelquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:33 schreef One_conundrum het volgende:
Goeie zandloper
Misschien had je beter een wat lichter shirt aan kunnen doen, het contrast met je rokje is nu wel heel groot, al komt dat wrs ook door de flitser. An sich niets mis mee though
Ik moest even opzoeken wat met 'Myspace pose' bedoeld werdquote:
Haha, na regen komt zonneschijn dus ben jij uiteindelijk de winnaarquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:11 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Ik moest even opzoeken wat met 'Myspace pose' bedoeld werd. Er kan inderdaad wel een lachje af, maar gezien de situatie lach ik niet zoveel (baan verliezen over 2 maanden, na 11 jaar voor dat bedrijf gewerkt te hebben). Vanavond ga ik weer uit en ik hoop een hoop lol te hebben. Uiteraard neem ik mijn goed humeur mee!
Anyway: thanks voor de complimenten!!
Tof!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:01 schreef Monita het volgende:
super gaaf tijgertje !
vandaag:
[ afbeelding ]
Bijzondere broekquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:23 schreef Jan-Beton het volgende:
Na heel lang gelurkt te hebben, ook mijn bijdrage:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De t-shirt is van Lee en de spijkerbroek van Kentarro heb ik uit Barcelona gehaald. Die vind ik erg leuk, omdat het a-symmetrisch gemaakt is.
duidelijke foto'squote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:14 schreef Marouska het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gister, toen het nog wel lekker weer was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |