Nog ergerquote:Op maandag 22 maart 2010 21:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
"Als Messi voor Italië speelt, dan wordt Italië wereldkampioen."
Dat was een grapje dat bepaald niet overkwam. Overigens heb ik een pleurishekel aan Karin Bloemen.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:21 schreef tong80 het volgende:
Mijn god :
'Als Messi speelt wordt Italië wereldkampioen.'
Dan verdient ze een Oscar.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat was een grapje dat bepaald niet overkwam. Overigens heb ik een pleurishekel aan Karin Bloemen.
Dat is Dorien Rose, de nederlandse look-a-like van Angelina. Zoek maar op Googlequote:Op maandag 22 maart 2010 20:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Niet geheel onverdienstelijk, zo leek het in een oogopslag
quote:Komende uitzendingDe gasten in de uitzending van dinsdag 23 maart zijn onder anderen: Arnold Karskens, Teun de Groot jr., Bram Moszkowicz, Mei Li Vos, Peter Faber en Aaf Brandt Corstius. Muziek is er van Rowwen Hèze, Roué Verveer is tafelheer.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:14 schreef pberends het volgende:
Beetje jammer dat Hans van Baalen niet vorige week te gast was bij DWDD. Had je 4 lullo's aan tafel gehad.
Wat een nerd inderdaad die Prem, het waren de Falklandoorlogen.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:17 schreef macca728 het volgende:
Golfoorlog ?
die kwam toch pas jaren later ?
Het einde is wel grappig, hoe Van Baalen klapt. Heel rustig als een balquote:
De mediahoeren in Hilversum.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:22 schreef Xenomaniac het volgende:
Op basis waarvan zijn die dames nou eigenlijk geselecteerd om daar eens gezellig over voetbal te komen klessebessen? Beats me..
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:14 schreef DrDentz het volgende:
Echt helemaal toppiejoppie die goal van Pierre.
quote:
Excuusneger als tafelheerquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:28 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja positieve discriminatie, het stokpaardje van links
nou je ziet waar het toe leidt
Maar ABC is uitgebaard dus die maakt een glorieuze come back.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:41 schreef macca728 het volgende:
geen Prem of Rottenberg dit keer ? Hadden ze geen tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |