Meki is een soort Prem zonder enig talent.quote:
Mooi toch.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:45 schreef DrDentz het volgende:
Als Prem een Fok!'er was stonden al zijn posts in caps want EEN NEGER KRIJGT MOOI VOOR ELKAAR WAT 50 BLANKE MANNEN NIET KONDEN.
En ze ziet er gewoon vies uit.quote:
De anderen hier zullen het wel een lekker wijf vinden.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:52 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
En ze ziet er gewoon vies uit.
Of ben ik de enige die dat vindt?
Die heeft gewoon iedere dag in z'n agenda staan dat 'ie bij DWDD zit volgens mij, hij heeft het iig altijd vrij gepland.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:50 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik hoop dat ze straks nog een surprise act hebben; Felix Rottenberg!
Die dan komt vertellen wat ie allemaal gedaan heeft afgelopen weekend. Gezellig.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Inez_Weskiquote:Op maandag 22 maart 2010 19:52 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
En ze ziet er gewoon vies uit.
Of ben ik de enige die dat vindt?
Vrouwen die over voetbal lullen iddquote:Op maandag 22 maart 2010 20:10 schreef DoubleHawk het volgende:
karin bloemen zei ooit (ek 2004) dat nederland op de counter moest gaan spelen tegen letland.
rot toch op met die idioten.
nou, ik wil mensen als barbara barend niet gaan afzeiken, maar karin bloemen des te meer.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:11 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Vrouwen die over voetbal lullen idd
Bergkamp
Daar heb je dan weer een puntje.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:12 schreef DoubleHawk het volgende:
[..]
nou, ik wil mensen als barbara barend niet gaan afzeiken, maar karin bloemen des te meer.
achter daan, jup iemand die wel heel erg de moeite doet om erop te lijken.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zat daar nou een Angelina Jolie look-a-like
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |