quote:La Primavera (Circa 300 chilometri)
1 Mark Cavendish
2 Daniele Bennati
3 Alessandro Petacchi
4 Tom Boonen
5 Fillipo Pozzato
quote:Op zondag 21 maart 2010 19:31 schreef Steven184 het volgende:
1. LL Sanchez
2. Roche Kreuziger
3. Kreuziger Roche
4. Joaquim Rodriguez
5. Menchov
Nieuw lijstje voor Catalunyaquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:50 schreef Bismarck het volgende:
Volta a Catalunya
1. Ivan Basso
2. Carlos Sastre Candil
3. Vladimir Karpets Luis Leon Sanchez Gil
4. Igor Antón Denis Menchov
5. Ezequiel Mosquera Miguez
1. Cavendishquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:30 schreef hetsjhokleek het volgende:
Volgende deadline
Zondag 28 maart om 11u30 Gent Wevelgem.
Die hadden we wmb ook kunnen voorspellen ook al zitten ze in één weekend.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:50 schreef Gillingham het volgende:
Eigenlijk is de E3-prijs veel leuker.
Ik heb een een afweging gemaakt welke van de twee de grootste koers is en daarom heb ik gekozen voor Gent Wevelgem. We hadden ze inderdaad beide kunnen pakken maar ben nu wel blij dat we dat niet doen aangezien de ronde van Catalonië ook dit weekend eindigt en we dan dus drie koersen in een weekend moesten tellen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Die hadden we wmb ook kunnen voorspellen ook al zitten ze in één weekend.
G-W
1. Boonen
2. Cavendish
3. Freire
4. Benatti
5. Boasson Hagen
aanpassing:quote:Op zaterdag 27 maart 2010 08:38 schreef Sporttv het volgende:
1. Cavendish
2. Farrar
3. Boonen
4. Benatti
5. Boasson Hagen
volgens mij ben je nog te laat ook, want ze begonnen al om 11:40quote:Op zondag 28 maart 2010 12:07 schreef jakkop het volgende:
Oei, bijna vergeten!
Gent-Wevelgem
1 Freire
2 Benatti
3 Farrar
4 Iglinsky
5 Bos
Kut!quote:Op zondag 28 maart 2010 17:20 schreef franklop het volgende:
[..]
volgens mij ben je nog te laat ook, want ze begonnen al om 11:40
4 puntjes..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:13 schreef icebliss het volgende:
Catalonië
1. LL Sanchez
2. Mosquera
3. Joaquim Rodriguez
4. Menchov
5. Castroviejo
excuus, ik zet je er de volgende keer in, heb de sheet al naar Hetsj verstuurd.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:44 schreef icebliss het volgende:
Mij over het hoofd gezien?
[..]
4 puntjes..
5 puntjesquote:Op maandag 22 maart 2010 09:28 schreef Beregd het volgende:
ronde van whatever
1. kreuziger
2. leipheimer
3. LL sanchez
4.Efimkin
5.J rodriguez
Stomme Roelandtsquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:13 schreef hetsjhokleek het volgende:
1 Boasson Hagen
2 Breschel
3 Eisel
4 Burghardt
5 Roelandts
Hey Hetsj en Jakkop, ik heb voor Catalonie (ik meen 7) en GW (4) geen punten gekregenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:02 schreef solaire het volgende:
Catalonie
1 LL Sanchez
2 Menchov
3 Kreuziger
4 J Rodriguez
5 Tondo
Gent Wevelgem
1 Boasson Hagen
2 Flecha
3 Gilbert
4 Boonen
5 Freire
Klopt inderdaad, ik verwerk beide scores in het excel sheet na de Ronde van Vlaanderen staat alles weer goed in de tussenstand.quote:Op maandag 29 maart 2010 10:08 schreef solaire het volgende:
[..]
Hey Hetsj en Jakkop, ik heb voor Catalonie (ik meen 7) en GW (4) geen punten gekregen
groeten
Doe je ook die van Beregd en Icebliss?quote:Op maandag 29 maart 2010 11:28 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, ik verwerk beide scores in het excel sheet na de Ronde van Vlaanderen staat alles weer goed in de tussenstand.
Die eerste 3 stonden inderdaad al in mijn planquote:Op maandag 29 maart 2010 11:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Benieuw hoeveel variaties van het rijtje Cancellara, Boonen, Flecha, Pozzato, Breschel er nu gaan komen.
Ja je zou er 1 of 2 gokken in kunnen zetten. Laten we Maaskant als voorbeeld nemen. Stel Maaskant word eerste dan heb je mogelijk 7 extra punten op (ervan uitgaande dat je maaskant op de eerste plek hebt voorspelt) de overige deelnemers. En als je tweede gok (laten we Iglinsky nemen) tweede eindigd (en je hebt hem zelf ook als tweede gegokt) dan wordt dat totaal 12 (7+5) punten. Maar goed dit zijn twee voorbeelden. De kans dat dat echt gebeurt is natuurlijk heel, heel erg klein. Maarja je weet het nooit. Ikzelf verwacht niet dat dit zal gebeuren. Ik zal Maaskant en Iglinsky niet op plek 1 en twee zetten.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Benieuw hoeveel variaties van het rijtje Cancellara, Boonen, Flecha, Pozzato, Breschel er nu gaan komen.
Zo'n gok is waarschijnlijk veels te kostbaar. Als je wilt gokken dan kun je het denk ik beter met de plaatsen 4 en 5 doen, daar kun je misschien net wat minder mee winnen, maar het verlies is ook een stuk minder groot als het niet uit komt.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:05 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ja je zou er 1 of 2 gokken in kunnen zetten. Laten we Maaskant als voorbeeld nemen. Stel Maaskant word eerste dan heb je mogelijk 7 extra punten op (ervan uitgaande dat je maaskant op de eerste plek hebt voorspelt) de overige deelnemers. En als je tweede gok (laten we Iglinsky nemen) tweede eindigd (en je hebt hem zelf ook als tweede gegokt) dan wordt dat totaal 12 (7+5) punten. Maar goed dit zijn twee voorbeelden. De kans dat dat echt gebeurt is natuurlijk heel, heel erg klein. Maarja je weet het nooit. Ikzelf verwacht niet dat dit zal gebeuren. Ik zal Maaskant en Iglinsky niet op plek 1 en twee zetten.
Drie of 4 namen die SOK noemt zijn grote kanshebbers om in mijn top 5 te komen.
De puntenverschillen komen vaak ook door de posities. Ik had in MSR toevallig de top 3 goed, maar het is niet alsof niet bijna iedereen Freire, Boonen en Alejet in hun lijstje had. Toch leverde het veel punten opquote:Op maandag 29 maart 2010 12:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zo'n gok is waarschijnlijk veels te kostbaar. Als je wilt gokken dan kun je het denk ik beter met de plaatsen 4 en 5 doen, daar kun je misschien net wat minder mee winnen, maar het verlies is ook een stuk minder groot als het niet uit komt.
Ja dusquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
RvV:
1. Breschel
2. Boonen
3. Pozzato
4. Flecha
5. Cancellara
Ben benieuwd of iemand renners buiten deze 5 gaat kiezen..
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:30 schreef Gitank2 het volgende:
Had je punten?
De mijne van Catalunya staat er overigens ook niet bij en dat is in mijn geval maar goed ook met zero points
Matti was toch in de top 10 gekomen? Bovendien staan ook de 0 punters erbij vermeld.quote:Op zondag 28 maart 2010 01:02 schreef rubbereend het volgende:
Gent -Wevelgem
1. Freire
2. Boasson Hagen
3. Boonen
4. Bennati
5. Breschel
Klopt , had ik ook, dus ze hebben er bij jou even overheen gelezen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
Matti was toch in de top 10 gekomen? Bovendien staan ook de 0 punters erbij vermeld.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
RvV:
1. Breschel
2. Boonen
3. Pozzato Cancellara
4. Flecha Flecha
5. Cancellara Gilbert
Sorry voor de late reactie (ben een aantal dagen niet op Fok! geweest) maar je hebt inderdaad 1 punt. Ik zal deze verwerken in de excel sheet. In de tussenstand na de ronde van Vlaanderen komt deze erbij te staan.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
Matti was toch in de top 10 gekomen? Bovendien staan ook de 0 punters erbij vermeld.
Na de berichtgeving van vanmiddag toch nog een wijziging..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:46 schreef ElYefe het volgende:
Voorlopig...
Vlaanderens Mooiste [ afbeelding ]
1. Fabian Cancellara
2. Tom Boonen
3. Philippe Gilbert
4. JA Flecha
5. Pippo Pozzato Matti Breschel
geen probleemquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:51 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie (ben een aantal dagen niet op Fok! geweest) maar je hebt inderdaad 1 punt. Ik zal deze verwerken in de excel sheet. In de tussenstand na de ronde van Vlaanderen komt deze erbij te staan.
Wijziging:quote:Op donderdag 1 april 2010 15:50 schreef Szura het volgende:
RvV
1. Cancellara
2. Pozzato
3. Boonen
4. Flecha
5. Gilbert
Aanpassing ivm het niet rijden van Pozzato.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:43 schreef Hoolii het volgende:
RvV:
1. Fabian Cancellara
2. Tom Boonen
3. Filippo Pozzato
4. Matti Breschel
5. Juan Antonio Flecha
Lijkt me een goed ideequote:Op donderdag 1 april 2010 16:33 schreef KneiterS het volgende:
5. Pozzato (kom ik misschien nog op terug)
edit, wordtquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:55 schreef thettes het volgende:
RvV:
1.Boonen
2.Cancellara
3.Breschel
4.Flecha
5.Pozzato
excuses voor het gebrek aan originaliteit
Nieuwquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:52 schreef Steven184 het volgende:
1. Boonen
2. Cancellara
3. Pozzato
4. Flecha
5. Gilbert
aanpassingquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:44 schreef Sporttv het volgende:
1. Boonen
2. Cancellara
3. Gilbert
4. Pozzato
5. Flecha
Wijziging!quote:Op donderdag 1 april 2010 12:26 schreef Felagund het volgende:
Ronde van VLaanderen:
1. Boonen
2. Cancellara
3. Breschel
4. Flecha
5. Ballan
Toch een beetje riskantquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:23 schreef jakkop het volgende:
1. Cancellara
2. Flecha
3. Boonen
4. Breschel
5 Ivanov Gilbert
Komt me bekend voor, deze pronostiek.quote:Op zondag 4 april 2010 05:14 schreef wimderon het volgende:
1. Breschel
2. Boonen
3. Cancellara
4. Flecha
5. Gilbert
Lekker, weet je zeker dat je goed gaat scoren.quote:Op zondag 4 april 2010 10:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Komt me bekend voor, deze pronostiek.
Hij mag blij zijn, in mijn debuutjaar 2009 stond ik boven hem totdat ik tijdens de Tour op vakantie ging en vervolgens stoptequote:Op zondag 4 april 2010 11:14 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Lekker, weet je zeker dat je goed gaat scoren.
De laatste twee jaar won wim de prono.
En ook de schaatsprono dit jaar en in de XL tennisgame staat ie ook altijd hoogquote:Op zondag 4 april 2010 11:14 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Lekker, weet je zeker dat je goed gaat scoren.
De laatste twee jaar won wim de prono.
Ik weet dat het mierenneuken is, maar volgens mij heb ik met het bovenstaande rijtje 14 punten behaald i.p.v. 12 punten.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:15 schreef Illuminator het volgende:
Ronde van Vlaanderen
1. Fabian Cancellara
2. Tom Boonen
3. Juan Antonio Flecha
4. Matti Breschel
5. Philippe Gilbert
Het verschil is idd erg groot.quote:Op maandag 5 april 2010 13:36 schreef ScottTracy het volgende:
Gelukkig, wat winst geboekt omdat ik Canc-Boonen had en niet Boonen-Canc, dat scheelt zomaar even 8 punten
Maakt niet uit, ik heb het voor je aangepast in de excel sheet. Na Parijs Roubaix zal je tussenstand weer kloppen.quote:Op maandag 5 april 2010 15:48 schreef Illuminator het volgende:
[..]
Ik weet dat het mierenneuken is, maar volgens mij heb ik met het bovenstaande rijtje 14 punten behaald i.p.v. 12 punten.
Klopt inderdaad. Ik vind het een beetje jammer dat niemand een andere optie voor de puntentelling aandraagt. Dit seizoen zal ik er niets meer meedoen maar misschien voor volgend jaar. Dus als iemand een goed idee heeft...quote:Op maandag 5 april 2010 16:18 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Het verschil is idd erg groot.
Zijn al vaker discussies over geweest.
Ik zeur er volgens mij ook elk jaar over maar ik vergeet altijd om een alternatief aan te dragen in januariquote:Op maandag 5 april 2010 16:57 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Ik vind het een beetje jammer dat niemand een andere optie voor de puntentelling aandraagt. Dit seizoen zal ik er niets meer meedoen maar misschien voor volgend jaar. Dus als iemand een goed idee heeft...
Met jokers bedoel je net zoiets als bij sporza? En dan werken met een zwarte lijst?quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:12 schreef solaire het volgende:
Misschien een puntentelling met een podium en 2 jokers voorspellen,
1 tm 3 is meestal nog wel iets van kennis, de nummers 4 en 5 goed hebben is vaak gewoon geluk
Ik eigenlijk ook wel, hoewel zo'n joker idee wel leuk is, maar ook weer meer werk met zich mee brengt denk ik. Met de kans dat iedereen alsnog dezelfde jokers gaat kiezen. Vind het zo ook primaquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:12 schreef rubbereend het volgende:
Ik ben zeer tevreden over de huidige puntentelling. Elk jaar wordt er wel een "onderhandeld" over een nieuwe puntentelling maar er is nog nooit goed alternatief gekomen.
Eens.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:12 schreef rubbereend het volgende:
Ik ben zeer tevreden over de huidige puntentelling. Elk jaar wordt er wel een "onderhandeld" over een nieuwe puntentelling maar er is nog nooit goed alternatief gekomen.
Dit is op zich een goede optie het verminderd de schade bij een verkeerde gok. Enige nadeel is dat je slecht drie renners voorspeld ipv vijf. Zou je kunnen oplossen door nog twee renners te voorspellen voor een top 10 klassering of zo.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:30 schreef solaire het volgende:
ik dacht meer aan iets als:
podium 1 2 3
goede plaats
25
20
15
verkeerde plek wel top 3
10 punten
geen podium plek wel top 10
5 punten
en dan iets met een of 2 jokers waar je nog wat bonuspunten mee kan sprokkelen 10 of 5 punten als die hoog genoeg eindigt
levert ook wat meer diversiteit in sommige koersen op.
(oftewel een hyvride van de sporza en fok)
En een ziek volle inbox voor diegenequote:Op donderdag 8 april 2010 20:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zou de namen PM-en naar de puntenteller en niet meer in het topic posten, dat lijkt me eerlijker.
Maar waarschijnlijk ook minder leuk/interessant.
Dit wordt m:quote:Op donderdag 8 april 2010 10:52 schreef Szura het volgende:
FF vast wat invullen voordat ik het vergeet:
1. Spartacus
2. Boonen
3. Hushovd
4. Pozzato
5. Flecha
Pozzato?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De Hel
1. Breschel
2. Boonen
3. Cancellara
4. Pozzato
5. Hushovd
en de nr 3 ookquote:
kan in de herhalingquote:
je zou er bijna bonus punten voor geven:quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:41 schreef Wombcat het volgende:
1. Cancellara
2. Boonen
3. Breschel
4. Pozzato
5. Hincapie
quote:Op maandag 5 april 2010 16:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Bereid je maar vast mentaal voor op Parijs-Roubaix dan. Als Cancellara dan net zo goed is als gisteren, rijdt 'ie met een km of 50 te gaan van de rest weg en daarna wordt 't gat alleen maar groter.
stuur anders maar de excel naar mij probeer ik het even.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:06 schreef jakkop het volgende:
Excuses, iedere keer als ik de lijsten vanuit excel kopieer loopt mn browser vastIk zoek nog even door naar een oplossing.
quote:Op woensdag 14 april 2010 14:42 schreef whitesosa het volgende:
Kan ik nog gewoon instappen voor komend weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |