Klopt inderdaad. Ik vind het een beetje jammer dat niemand een andere optie voor de puntentelling aandraagt. Dit seizoen zal ik er niets meer meedoen maar misschien voor volgend jaar. Dus als iemand een goed idee heeft...quote:Op maandag 5 april 2010 16:18 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Het verschil is idd erg groot.
Zijn al vaker discussies over geweest.
Ik zeur er volgens mij ook elk jaar over maar ik vergeet altijd om een alternatief aan te dragen in januariquote:Op maandag 5 april 2010 16:57 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Ik vind het een beetje jammer dat niemand een andere optie voor de puntentelling aandraagt. Dit seizoen zal ik er niets meer meedoen maar misschien voor volgend jaar. Dus als iemand een goed idee heeft...
Met jokers bedoel je net zoiets als bij sporza? En dan werken met een zwarte lijst?quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:12 schreef solaire het volgende:
Misschien een puntentelling met een podium en 2 jokers voorspellen,
1 tm 3 is meestal nog wel iets van kennis, de nummers 4 en 5 goed hebben is vaak gewoon geluk
Ik eigenlijk ook wel, hoewel zo'n joker idee wel leuk is, maar ook weer meer werk met zich mee brengt denk ik. Met de kans dat iedereen alsnog dezelfde jokers gaat kiezen. Vind het zo ook primaquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:12 schreef rubbereend het volgende:
Ik ben zeer tevreden over de huidige puntentelling. Elk jaar wordt er wel een "onderhandeld" over een nieuwe puntentelling maar er is nog nooit goed alternatief gekomen.
Eens.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:12 schreef rubbereend het volgende:
Ik ben zeer tevreden over de huidige puntentelling. Elk jaar wordt er wel een "onderhandeld" over een nieuwe puntentelling maar er is nog nooit goed alternatief gekomen.
Dit is op zich een goede optie het verminderd de schade bij een verkeerde gok. Enige nadeel is dat je slecht drie renners voorspeld ipv vijf. Zou je kunnen oplossen door nog twee renners te voorspellen voor een top 10 klassering of zo.quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:30 schreef solaire het volgende:
ik dacht meer aan iets als:
podium 1 2 3
goede plaats
25
20
15
verkeerde plek wel top 3
10 punten
geen podium plek wel top 10
5 punten
en dan iets met een of 2 jokers waar je nog wat bonuspunten mee kan sprokkelen 10 of 5 punten als die hoog genoeg eindigt
levert ook wat meer diversiteit in sommige koersen op.
(oftewel een hyvride van de sporza en fok)
En een ziek volle inbox voor diegenequote:Op donderdag 8 april 2010 20:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zou de namen PM-en naar de puntenteller en niet meer in het topic posten, dat lijkt me eerlijker.
Maar waarschijnlijk ook minder leuk/interessant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |