Wat een Mart Smeets OP trouwens.quote:Op zondag 4 april 2010 17:51 schreef marcodej het volgende:
Je kan ook té goed zijn.![]()
Klacht: Ronde van Vlaanderen was geen wielerkoers maar een galavoorstelling.
Wees dan blij dat je Eddy Merkxcs niet hebt meegemaakt.quote:Op zondag 4 april 2010 17:51 schreef marcodej het volgende:
Je kan ook té goed zijn.![]()
Klacht: Ronde van Vlaanderen was geen wielerkoers maar een galavoorstelling.
Dit dus.quote:
Oh, ik was niet de eerste die dat posttequote:
nee, jij faalt. en nu van een ravijn afspringen!quote:Op zondag 4 april 2010 18:20 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Oh, ik was niet de eerste die dat postte
Als je de Ronde van Vlaanderen wint piek je nooit te vroegquote:Op maandag 5 april 2010 09:45 schreef zovty het volgende:
Te vroeg in het seizoen.
quote:Op maandag 5 april 2010 12:48 schreef RickoKun het volgende:
HEY!!!!!!!!!
IK WAS DE EERSTE DIE CANCERELLA ZEI!!! Ik vind dat jullie MIJ juist moeten quoten en niet die naabs!
Dat eigenlijk wel ja, de klasse van Cancellara druipt er vanaf. Geweldige coureur.quote:
Zwitsers.quote:Op maandag 5 april 2010 14:19 schreef bl_henkie2 het volgende:
Galavoorstelling, asociaal hard.
Italiaans?
We weten genoeg.
Ik hoorde de commentator zeggen dat boonen niet was los te rijden en toen flikte canccellara hetquote:Op maandag 5 april 2010 14:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat eigenlijk wel ja, de klasse van Cancellara druipt er vanaf. Geweldige coureur.![]()
Maar eigenlijk was het nooit echt spannend, en dat heb ik toch graag.
Bereid je maar vast mentaal voor op Parijs-Roubaix dan. Als Cancellara dan net zo goed is als gisteren, rijdt 'ie met een km of 50 te gaan van de rest weg en daarna wordt 't gat alleen maar groter.quote:Op maandag 5 april 2010 14:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat eigenlijk wel ja, de klasse van Cancellara druipt er vanaf. Geweldige coureur.![]()
Maar eigenlijk was het nooit echt spannend, en dat heb ik toch graag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |