Wat een Mart Smeets OP trouwens.quote:Op zondag 4 april 2010 17:51 schreef marcodej het volgende:
Je kan ook té goed zijn.![]()
Klacht: Ronde van Vlaanderen was geen wielerkoers maar een galavoorstelling.
Wees dan blij dat je Eddy Merkxcs niet hebt meegemaakt.quote:Op zondag 4 april 2010 17:51 schreef marcodej het volgende:
Je kan ook té goed zijn.![]()
Klacht: Ronde van Vlaanderen was geen wielerkoers maar een galavoorstelling.
Dit dus.quote:
Oh, ik was niet de eerste die dat posttequote:
nee, jij faalt. en nu van een ravijn afspringen!quote:Op zondag 4 april 2010 18:20 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Oh, ik was niet de eerste die dat postte
Als je de Ronde van Vlaanderen wint piek je nooit te vroegquote:Op maandag 5 april 2010 09:45 schreef zovty het volgende:
Te vroeg in het seizoen.
quote:Op maandag 5 april 2010 12:48 schreef RickoKun het volgende:
HEY!!!!!!!!!
IK WAS DE EERSTE DIE CANCERELLA ZEI!!! Ik vind dat jullie MIJ juist moeten quoten en niet die naabs!
Dat eigenlijk wel ja, de klasse van Cancellara druipt er vanaf. Geweldige coureur.quote:
Zwitsers.quote:Op maandag 5 april 2010 14:19 schreef bl_henkie2 het volgende:
Galavoorstelling, asociaal hard.
Italiaans?
We weten genoeg.
Ik hoorde de commentator zeggen dat boonen niet was los te rijden en toen flikte canccellara hetquote:Op maandag 5 april 2010 14:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat eigenlijk wel ja, de klasse van Cancellara druipt er vanaf. Geweldige coureur.![]()
Maar eigenlijk was het nooit echt spannend, en dat heb ik toch graag.
Bereid je maar vast mentaal voor op Parijs-Roubaix dan. Als Cancellara dan net zo goed is als gisteren, rijdt 'ie met een km of 50 te gaan van de rest weg en daarna wordt 't gat alleen maar groter.quote:Op maandag 5 april 2010 14:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat eigenlijk wel ja, de klasse van Cancellara druipt er vanaf. Geweldige coureur.![]()
Maar eigenlijk was het nooit echt spannend, en dat heb ik toch graag.
Eens.quote:Op maandag 5 april 2010 17:29 schreef Jahr00n het volgende:
Op Armstrong na de grootste baas van het peloton.
Rot op zeg met die door injectienaalden lekgeprikte epo addict...... maar wel met een doktersattest hé....quote:Op maandag 5 april 2010 17:29 schreef Jahr00n het volgende:
quote:Op maandag 5 april 2010 17:29 schreef Jahr00n het volgende:
Enig idee hoe vaak hij wordt gecontroleerd?quote:Op maandag 5 april 2010 19:12 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Rot op zeg met die door injectienaalden lekgeprikte epo addict...... maar wel met een doktersattest hé....
Heel vaak. En zolang hij maar steeds dat doktersattest kan laten zien kan de EPO die is voorgeschreven niet als doping worden bestempeld. Dat bedoel ik dus.quote:Op maandag 5 april 2010 19:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Enig idee hoe vaak hij wordt gecontroleerd?
Ja Armstrong krijgt EPO voorgeschreven.quote:Op maandag 5 april 2010 20:31 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Heel vaak. En zolang hij maar steeds dat doktersattest kan laten zien kan de EPO die is voorgeschreven niet als doping worden bestempeld. Dat bedoel ik dus.
Mijn opmerking was sarcastisch ....quote:Op maandag 5 april 2010 23:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Van een Belg had ik meer wielerkennis verwacht.
* Ofyles2 in de foetushouding schiet...
Zoiets dergelijks.quote:Op maandag 5 april 2010 20:33 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja Armstrong krijgt EPO voorgeschreven.
quote:Op zondag 11 april 2010 17:41 schreef bl_henkie2 het volgende:
[..]
Zoiets dergelijks.
Zonder zijn teelbalkanker met bijbehorende medicatie had hij niet eens de Amstel race kunnen winnen.
Met ook niet met dank aan Dekker, Boogerd en Bartoliquote:Op zondag 11 april 2010 17:41 schreef bl_henkie2 het volgende:
[..]
Zoiets dergelijks.
Zonder zijn teelbalkanker met bijbehorende medicatie had hij niet eens de Amstel race kunnen winnen.
Deze postquote:Op zondag 11 april 2010 20:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Wie denkt dat Cancellara van de zomer nog de Tour kan winnen, opgelet: Fabian moet zijn klimcapaciteiten verbeteren.
Wie denkt dat Cancellara de Tour kan winnen, denkt niet.quote:Op zondag 11 april 2010 20:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Wie denkt dat Cancellara van de zomer nog de Tour kan winnen, opgelet: Fabian moet zijn klimcapaciteiten verbeteren.
Ik hoop dat dit een troll isquote:Op zondag 11 april 2010 20:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Toekan?quote:Op zondag 11 april 2010 20:22 schreef Skonk het volgende:
wie denkt dat cancerella de toek kan winen is een kkr mogol
Fabian zelf zegt dat het een grote droom is, maar daarbij zal het ook blijven.quote:Op zondag 11 april 2010 20:21 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Wie denkt dat Cancellara de Tour kan winnen, denkt niet.
Lekker nutteloze actie.quote:Op zondag 11 april 2010 20:33 schreef Jahr00n het volgende:
Cancellara trapt 1500 watt, evenveel als een scooter. Hij gaat de tour gewoon winnen let op mijn woorden. Hij rijdt Contandor helemaal kapot op de Alp Duez.
Kijk dat bedoel ik. Het was gewoon een krabbelaar in het peleton die op één dag met stortregens in Oslo, en een instelling van de dood of de gladiolen in de afdaling, een behoorlijke prestatie neerzette. Daarvoor en daarna tot aan zijn tragische maleur HELEMAAL NIETS presteerde.quote:Op zondag 11 april 2010 17:41 schreef bl_henkie2 het volgende:
[..]
Zoiets dergelijks.
Zonder zijn teelbalkanker met bijbehorende medicatie had hij niet eens de Amstel race kunnen winnen uitrijden.
Dikke care dan pakt ie hem op de eerste beste berg.quote:Op zondag 11 april 2010 20:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Lekker nutteloze actie.
Alpe d'Huez zit niet in de tour dit jaar
Alp Duezquote:Op zondag 11 april 2010 20:33 schreef Jahr00n het volgende:
Cancellara trapt 1500 watt, evenveel als een scooter. Hij gaat de tour gewoon winnen let op mijn woorden. Hij rijdt Contandor helemaal kapot op de Alp Duez.
Zijn watt/kg ligt veel hoger dan die van contador let op mijn woord hij pakt hem in.quote:Op zondag 11 april 2010 20:40 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Alp Duez![]()
![]()
![]()
Cancellara is DE baas op dit moment, maar voor de tour gewoon een paar kilo te zwaar en verliest dus teveel tijd in de ritten met aankomst bergop.
Want zijn concurrentie deed dat niet, dat waren jongens die het nog op een boterham met pindakaas deden.quote:Op zondag 11 april 2010 20:38 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
En als er nog mensen zijn die er aan twijfelen... Doe het maar niet, Armstrong gebruikte alle jaren EPO of een daaraan verwant medicijn. Ooit zal er wel eens een arts zijn die uit de school zal klappen.
Denk dat hij geen probleem heeft met dat opofferen. Op tijdrijden is hij sowieso al een beetje uitgekeken.quote:Op zondag 11 april 2010 20:35 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Fabian zelf zegt dat het een grote droom is, maar daarbij zal het ook blijven.![]()
De Amstel Gold Race, L-B-L en Lombardije heel misschien wel, maar dan moet hij wel inleveren qua massa en spieren en moet hij zijn tijdritten en kasseienklassiekers opofferen.
Klopt, dat ving ik ook op bij sporza vanmiddag.quote:Op zondag 11 april 2010 20:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Denk dat hij geen probleem heeft met dat opofferen. Op tijdrijden is hij sowieso al een beetje uitgekeken.
quote:Op maandag 5 april 2010 16:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Bereid je maar vast mentaal voor op Parijs-Roubaix dan. Als Cancellara dan net zo goed is als gisteren, rijdt 'ie met een km of 50 te gaan van de rest weg en daarna wordt 't gat alleen maar groter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |