Eens.quote:Op maandag 5 april 2010 17:29 schreef Jahr00n het volgende:
Op Armstrong na de grootste baas van het peloton.
Rot op zeg met die door injectienaalden lekgeprikte epo addict...... maar wel met een doktersattest hé....quote:Op maandag 5 april 2010 17:29 schreef Jahr00n het volgende:
quote:Op maandag 5 april 2010 17:29 schreef Jahr00n het volgende:
Enig idee hoe vaak hij wordt gecontroleerd?quote:Op maandag 5 april 2010 19:12 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Rot op zeg met die door injectienaalden lekgeprikte epo addict...... maar wel met een doktersattest hé....
Heel vaak. En zolang hij maar steeds dat doktersattest kan laten zien kan de EPO die is voorgeschreven niet als doping worden bestempeld. Dat bedoel ik dus.quote:Op maandag 5 april 2010 19:20 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Enig idee hoe vaak hij wordt gecontroleerd?
Ja Armstrong krijgt EPO voorgeschreven.quote:Op maandag 5 april 2010 20:31 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Heel vaak. En zolang hij maar steeds dat doktersattest kan laten zien kan de EPO die is voorgeschreven niet als doping worden bestempeld. Dat bedoel ik dus.
Mijn opmerking was sarcastisch ....quote:Op maandag 5 april 2010 23:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Van een Belg had ik meer wielerkennis verwacht.
* Ofyles2 in de foetushouding schiet...
Zoiets dergelijks.quote:Op maandag 5 april 2010 20:33 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja Armstrong krijgt EPO voorgeschreven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |