4 puntjes..quote:Op zaterdag 20 maart 2010 17:13 schreef icebliss het volgende:
Catalonië
1. LL Sanchez
2. Mosquera
3. Joaquim Rodriguez
4. Menchov
5. Castroviejo
excuus, ik zet je er de volgende keer in, heb de sheet al naar Hetsj verstuurd.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:44 schreef icebliss het volgende:
Mij over het hoofd gezien?
[..]
4 puntjes..
5 puntjesquote:Op maandag 22 maart 2010 09:28 schreef Beregd het volgende:
ronde van whatever
1. kreuziger
2. leipheimer
3. LL sanchez
4.Efimkin
5.J rodriguez
Stomme Roelandtsquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:13 schreef hetsjhokleek het volgende:
1 Boasson Hagen
2 Breschel
3 Eisel
4 Burghardt
5 Roelandts
Hey Hetsj en Jakkop, ik heb voor Catalonie (ik meen 7) en GW (4) geen punten gekregenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:02 schreef solaire het volgende:
Catalonie
1 LL Sanchez
2 Menchov
3 Kreuziger
4 J Rodriguez
5 Tondo
Gent Wevelgem
1 Boasson Hagen
2 Flecha
3 Gilbert
4 Boonen
5 Freire
Klopt inderdaad, ik verwerk beide scores in het excel sheet na de Ronde van Vlaanderen staat alles weer goed in de tussenstand.quote:Op maandag 29 maart 2010 10:08 schreef solaire het volgende:
[..]
Hey Hetsj en Jakkop, ik heb voor Catalonie (ik meen 7) en GW (4) geen punten gekregen
groeten
Doe je ook die van Beregd en Icebliss?quote:Op maandag 29 maart 2010 11:28 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, ik verwerk beide scores in het excel sheet na de Ronde van Vlaanderen staat alles weer goed in de tussenstand.
Die eerste 3 stonden inderdaad al in mijn planquote:Op maandag 29 maart 2010 11:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Benieuw hoeveel variaties van het rijtje Cancellara, Boonen, Flecha, Pozzato, Breschel er nu gaan komen.
Ja je zou er 1 of 2 gokken in kunnen zetten. Laten we Maaskant als voorbeeld nemen. Stel Maaskant word eerste dan heb je mogelijk 7 extra punten op (ervan uitgaande dat je maaskant op de eerste plek hebt voorspelt) de overige deelnemers. En als je tweede gok (laten we Iglinsky nemen) tweede eindigd (en je hebt hem zelf ook als tweede gegokt) dan wordt dat totaal 12 (7+5) punten. Maar goed dit zijn twee voorbeelden. De kans dat dat echt gebeurt is natuurlijk heel, heel erg klein. Maarja je weet het nooit. Ikzelf verwacht niet dat dit zal gebeuren. Ik zal Maaskant en Iglinsky niet op plek 1 en twee zetten.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Benieuw hoeveel variaties van het rijtje Cancellara, Boonen, Flecha, Pozzato, Breschel er nu gaan komen.
Zo'n gok is waarschijnlijk veels te kostbaar. Als je wilt gokken dan kun je het denk ik beter met de plaatsen 4 en 5 doen, daar kun je misschien net wat minder mee winnen, maar het verlies is ook een stuk minder groot als het niet uit komt.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:05 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ja je zou er 1 of 2 gokken in kunnen zetten. Laten we Maaskant als voorbeeld nemen. Stel Maaskant word eerste dan heb je mogelijk 7 extra punten op (ervan uitgaande dat je maaskant op de eerste plek hebt voorspelt) de overige deelnemers. En als je tweede gok (laten we Iglinsky nemen) tweede eindigd (en je hebt hem zelf ook als tweede gegokt) dan wordt dat totaal 12 (7+5) punten. Maar goed dit zijn twee voorbeelden. De kans dat dat echt gebeurt is natuurlijk heel, heel erg klein. Maarja je weet het nooit. Ikzelf verwacht niet dat dit zal gebeuren. Ik zal Maaskant en Iglinsky niet op plek 1 en twee zetten.
Drie of 4 namen die SOK noemt zijn grote kanshebbers om in mijn top 5 te komen.
De puntenverschillen komen vaak ook door de posities. Ik had in MSR toevallig de top 3 goed, maar het is niet alsof niet bijna iedereen Freire, Boonen en Alejet in hun lijstje had. Toch leverde het veel punten opquote:Op maandag 29 maart 2010 12:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zo'n gok is waarschijnlijk veels te kostbaar. Als je wilt gokken dan kun je het denk ik beter met de plaatsen 4 en 5 doen, daar kun je misschien net wat minder mee winnen, maar het verlies is ook een stuk minder groot als het niet uit komt.
Ja dusquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
RvV:
1. Breschel
2. Boonen
3. Pozzato
4. Flecha
5. Cancellara
Ben benieuwd of iemand renners buiten deze 5 gaat kiezen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |