aanpassingquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:44 schreef Sporttv het volgende:
1. Boonen
2. Cancellara
3. Gilbert
4. Pozzato
5. Flecha
Wijziging!quote:Op donderdag 1 april 2010 12:26 schreef Felagund het volgende:
Ronde van VLaanderen:
1. Boonen
2. Cancellara
3. Breschel
4. Flecha
5. Ballan
Toch een beetje riskantquote:Op zaterdag 3 april 2010 23:23 schreef jakkop het volgende:
1. Cancellara
2. Flecha
3. Boonen
4. Breschel
5 Ivanov Gilbert
Komt me bekend voor, deze pronostiek.quote:Op zondag 4 april 2010 05:14 schreef wimderon het volgende:
1. Breschel
2. Boonen
3. Cancellara
4. Flecha
5. Gilbert
Lekker, weet je zeker dat je goed gaat scoren.quote:Op zondag 4 april 2010 10:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Komt me bekend voor, deze pronostiek.
Hij mag blij zijn, in mijn debuutjaar 2009 stond ik boven hem totdat ik tijdens de Tour op vakantie ging en vervolgens stoptequote:Op zondag 4 april 2010 11:14 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Lekker, weet je zeker dat je goed gaat scoren.
De laatste twee jaar won wim de prono.
En ook de schaatsprono dit jaar en in de XL tennisgame staat ie ook altijd hoogquote:Op zondag 4 april 2010 11:14 schreef hetsjhokleek het volgende:
[..]
Lekker, weet je zeker dat je goed gaat scoren.
De laatste twee jaar won wim de prono.
Ik weet dat het mierenneuken is, maar volgens mij heb ik met het bovenstaande rijtje 14 punten behaald i.p.v. 12 punten.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:15 schreef Illuminator het volgende:
Ronde van Vlaanderen
1. Fabian Cancellara
2. Tom Boonen
3. Juan Antonio Flecha
4. Matti Breschel
5. Philippe Gilbert
Het verschil is idd erg groot.quote:Op maandag 5 april 2010 13:36 schreef ScottTracy het volgende:
Gelukkig, wat winst geboekt omdat ik Canc-Boonen had en niet Boonen-Canc, dat scheelt zomaar even 8 punten
Maakt niet uit, ik heb het voor je aangepast in de excel sheet. Na Parijs Roubaix zal je tussenstand weer kloppen.quote:Op maandag 5 april 2010 15:48 schreef Illuminator het volgende:
[..]
Ik weet dat het mierenneuken is, maar volgens mij heb ik met het bovenstaande rijtje 14 punten behaald i.p.v. 12 punten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |