Uiteindelijk hoereert alles met iedereen. Behalve de SP en PVV eigenlijk. En die worden dan daarom weer verketterd. Het is nooit goed.quote:Op maandag 19 april 2010 12:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Denkje dat VVD gaat meewerken aan een (centrum) links kabinet? Hypotheekaftrek kern energe immigratie.
Het lijkt me bijzonder sterk, maar dan misschien ook VVD-CDA-D66 (als ze het halen) en anders VVD-CDA-PvdA.quote:Op maandag 19 april 2010 12:28 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
en wanneer VVD de grootste wordt?
SP en PVV hoereren ook, maar trekken de lelijkste klanten.quote:Op maandag 19 april 2010 12:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uiteindelijk hoereert alles met iedereen. Behalve de SP en PVV eigenlijk. En die worden dan daarom weer verketterd. Het is nooit goed.
Over HRA valt een compromis te bedenken waar iedereen zich wel in kan vinden. De hoogste schijf naar 49% in ruil voor een stevige inperking van het maximaal aftrekbare bedrag bijvoorbeeld. Of een aanpassing waarbij niet het lenen maar het aflossen financieel gestimuleerd wordt (onder de noemer goed rentmeesterschap).quote:Op maandag 19 april 2010 12:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het was een vraag, ik suggereerde niets. Maar om toch even op je post in te gaan.
Over dat kern energie en immigratie gedoe valt wel te praten ja, maar de HRA ook denkje?
Je ziet aan alles dat de vijver waar ze uit vissen extreem klein is en dat ze al snel kiezen voor kandidaten van discutabel niveau om de lijsten maar gevuld te krijgen.quote:Op maandag 19 april 2010 12:52 schreef El_Matador het volgende:
De PVV gaat niet meedoen. Sowieso hebben ze geen geschikte ministers klaarstaan of externen die hun naam aan die partij willen verbinden (anders dan bij de LPF dus).
Nee, de SP en de PVV hebben gewoon veel dingen die ze niet inleveren. Tegenstanders vinden dan niet goed, ik vind het wel goed. Dat maakt dat ze staan voor hun kernwaarden (anders dan walgelijke partijen als CDA en PvdA).quote:Op maandag 19 april 2010 12:53 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
SP en PVV hoereren ook, maar trekken de lelijkste klanten.
middenpartijen: luxe bordeel
SP, PVV: tippelzone
Ze hebben er wel een paar hoor, en misschien moeten ze dan maar wat minder ministerposts innemen.quote:Op maandag 19 april 2010 12:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je ziet aan alles dat de vijver waar ze uit vissen extreem klein is en dat ze al snel kiezen voor kandidaten van discutabel niveau om de lijsten maar gevuld te krijgen.
Ja precies. En Fortuyn was een intelligente man die met name onder het meer gestudeerde deel van Nederland veel aanhang had (hetzij in stem, hetzij in stille instemming). Wilders is vooral populair bij "het Tokkievolk". Niet dat alle Wildersstemmers dom zouden zijn, helemaal niet. Maar het is niet de intelligentsia.quote:Op maandag 19 april 2010 12:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je ziet aan alles dat de vijver waar ze uit vissen extreem klein is en dat ze al snel kiezen voor kandidaten van discutabel niveau om de lijsten maar gevuld te krijgen.
Denk dat ze nog meer moeite zullen hebben om geschikte kandidaten te vinden dan de CU en die hebben dan nog wel een achterban met veel meer bestuurservaring.quote:Op maandag 19 april 2010 12:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ze hebben er wel een paar hoor, en misschien moeten ze dan maar wat minder ministerposts innemen.
Het grootste deel van de Fortuynaanhang zat ook meer in de tokkiecatergorie maar het was allemaal wel een stuk acceptabeler dan de PVV dat klopt wel.quote:Op maandag 19 april 2010 12:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja precies. En Fortuyn was een intelligente man die met name onder het meer gestudeerde deel van Nederland veel aanhang had (hetzij in stem, hetzij in stille instemming). Wilders is vooral populair bij "het Tokkievolk". Niet dat alle Wildersstemmers dom zouden zijn, helemaal niet. Maar het is niet de intelligentsia.
Waarom denk je dat? De PVV hanteert de 'Big government' aanpak, harde bezuinigingen blijven eigenlijk achterwege. De PVV schaar ik op economisch gebied onder de linkse partij, zo tussen de PvdA en SP.quote:
Maar dan slechter voor de economie.quote:Op maandag 19 april 2010 18:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? De PVV hanteert de 'Big government' aanpak, harde bezuinigingen blijven eigenlijk achterwege. De PVV schaar ik op economisch gebied onder de linkse partij, zo tussen de PvdA en SP.
quote:Gewoon schokkend. Dit land wordt steeds asocialerOp vrijdag 22 oktober 2010 11:44 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Sterke opmars wel van de VVD.
quote:Ja klamp je daar maar aan vast. Ik ben wel benieuwd welke term de volgende maand weer tevoorschijn wordt getoverd.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:46 schreef Hexagon het volgende:
Net als in het andere topic
Wittebroodsweken
quote:Ik hoop dat je gelijk hebtOp vrijdag 22 oktober 2010 11:46 schreef Hexagon het volgende:
Net als in het andere topic
Wittebroodsweken
quote:De samenleving verhardt met de dag. Ik kijk er niet van op.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:50 schreef Hexagon het volgende:
Neuh hoor, misschien wordt het wel succesvol
Maar te vroeg juichen kunnen de fans van dit kabinet beter niet
quote:Dan zijn de wittebroodsweken meestalnog niet voorbij. Die duren meestal wel een paar maanden.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:49 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd welke term de volgende maand weer tevoorschijn wordt getoverd.
quote:Valt wel mee, Geert heeft Mark bij beide ballen beet, althans voorlopig nog.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De samenleving verhardt met de dag. Ik kijk er niet van op.
quote:Ik hoop het.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Valt wel mee, Geert heeft Mark bij beide ballen beet, althans voorlopig nog.
quote:Mwah, in mijn ogen is de verzorgingsstaat aan een flinke revisie toe.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik hoop het.(voor de sociaal economische thema's zoals sociale zekerheid en zorg etc, ik ben het niet eens met anders behandelen van mensen
)
quote:Geert vindt gelukkig van niet.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, in mijn ogen is de verzorgingsstaat aan een flinke revisie toe.
quote:Heel stiekem is Geert ook een VVD'er, temeer omdat hij destijds ook al voorstellen deed om de bijstand af te schaffen, uitkeringen te verlagen, belasting druk verminderen, ontslagrecht versoepelen. Dit doet Wilders puur uit electorale redenen (nee het is GEEN populist), want ik denk oprecht dat hij het beste wil alleen weet ie zelf ook wel dat de sociale zekerheid zoals we die nu kennen wel op het einde van z'n latijn is.
quote:vvd/cda/d66/gl heeft 76 zetels! laat die verkiezingen maar komen!Op vrijdag 22 oktober 2010 11:44 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Sterke opmars wel van de VVD.
quote:CDA zal echt niet meer heulen met links, ze weten wat voor implicaties dat heeft. Ze schuren nu al tegen de VVD aan, en op sommige dossiers halen ze de VVD al rechts in.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:17 schreef Asphias het volgende:
[..]
vvd/cda/d66/gl heeft 76 zetels! laat die verkiezingen maar komen!
quote:Tja en dan nog zal het gesteggel niet ophouden, dat maakt de politiek ook zo'n leuke hobby.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dan zijn de wittebroodsweken meestalnog niet voorbij. Die duren meestal wel een paar maanden.
Tegen de tijd dat er beleid gevoerd gaat worden dan zullen we het zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |