abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80477767
ik denk dat de VVD ook wel wat aan de HRA wil doen, mits ze een kadootje er voor terug krijgen (lagere loonbelasting of zo)
pi_80477823
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:12 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Denkje dat VVD gaat meewerken aan een (centrum) links kabinet? Hypotheekaftrek kern energe immigratie.
Uiteindelijk hoereert alles met iedereen. Behalve de SP en PVV eigenlijk. En die worden dan daarom weer verketterd. Het is nooit goed.

VVD en GL zou goed kunnen gaan als Halsema de kar blijft trekken, zij is een stuk liberaler dan een groot deel van de GL-achterban, dat zijn van die wereldvreemde islamknuffelende simpele zielen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_80477889
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:28 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

en wanneer VVD de grootste wordt?
Het lijkt me bijzonder sterk, maar dan misschien ook VVD-CDA-D66 (als ze het halen) en anders VVD-CDA-PvdA.

De PVV gaat niet meedoen. Sowieso hebben ze geen geschikte ministers klaarstaan of externen die hun naam aan die partij willen verbinden (anders dan bij de LPF dus).
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_80477940
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Uiteindelijk hoereert alles met iedereen. Behalve de SP en PVV eigenlijk. En die worden dan daarom weer verketterd. Het is nooit goed.
SP en PVV hoereren ook, maar trekken de lelijkste klanten.

middenpartijen: luxe bordeel
SP, PVV: tippelzone
pi_80477946
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:50 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Het was een vraag, ik suggereerde niets. Maar om toch even op je post in te gaan.

Over dat kern energie en immigratie gedoe valt wel te praten ja, maar de HRA ook denkje?
Over HRA valt een compromis te bedenken waar iedereen zich wel in kan vinden. De hoogste schijf naar 49% in ruil voor een stevige inperking van het maximaal aftrekbare bedrag bijvoorbeeld. Of een aanpassing waarbij niet het lenen maar het aflossen financieel gestimuleerd wordt (onder de noemer goed rentmeesterschap).
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_80478014
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:52 schreef El_Matador het volgende:

De PVV gaat niet meedoen. Sowieso hebben ze geen geschikte ministers klaarstaan of externen die hun naam aan die partij willen verbinden (anders dan bij de LPF dus).
Je ziet aan alles dat de vijver waar ze uit vissen extreem klein is en dat ze al snel kiezen voor kandidaten van discutabel niveau om de lijsten maar gevuld te krijgen.
pi_80478103
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:53 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

SP en PVV hoereren ook, maar trekken de lelijkste klanten.

middenpartijen: luxe bordeel
SP, PVV: tippelzone
Nee, de SP en de PVV hebben gewoon veel dingen die ze niet inleveren. Tegenstanders vinden dan niet goed, ik vind het wel goed. Dat maakt dat ze staan voor hun kernwaarden (anders dan walgelijke partijen als CDA en PvdA).

maandag 19 april 2010 @ 12:59:00 #98
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_80478130
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:55 schreef du_ke het volgende:

[..]

Je ziet aan alles dat de vijver waar ze uit vissen extreem klein is en dat ze al snel kiezen voor kandidaten van discutabel niveau om de lijsten maar gevuld te krijgen.
Ze hebben er wel een paar hoor, en misschien moeten ze dan maar wat minder ministerposts innemen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_80478145
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:55 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ja precies. En Fortuyn was een intelligente man die met name onder het meer gestudeerde deel van Nederland veel aanhang had (hetzij in stem, hetzij in stille instemming). Wilders is vooral populair bij "het Tokkievolk". Niet dat alle Wildersstemmers dom zouden zijn, helemaal niet. Maar het is niet de intelligentsia.

pi_80478366
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:59 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ze hebben er wel een paar hoor, en misschien moeten ze dan maar wat minder ministerposts innemen.
Denk dat ze nog meer moeite zullen hebben om geschikte kandidaten te vinden dan de CU en die hebben dan nog wel een achterban met veel meer bestuurservaring.
pi_80478400
quote:
Op maandag 19 april 2010 12:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja precies. En Fortuyn was een intelligente man die met name onder het meer gestudeerde deel van Nederland veel aanhang had (hetzij in stem, hetzij in stille instemming). Wilders is vooral populair bij "het Tokkievolk". Niet dat alle Wildersstemmers dom zouden zijn, helemaal niet. Maar het is niet de intelligentsia.
Het grootste deel van de Fortuynaanhang zat ook meer in de tokkiecatergorie maar het was allemaal wel een stuk acceptabeler dan de PVV dat klopt wel.
pi_80489514
quote:
Op zondag 18 april 2010 20:15 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

En je 2e keus is pvv cda vvd?
Waarom denk je dat? De PVV hanteert de 'Big government' aanpak, harde bezuinigingen blijven eigenlijk achterwege. De PVV schaar ik op economisch gebied onder de linkse partij, zo tussen de PvdA en SP.
  maandag 19 april 2010 @ 18:51:03 #103
177885 JoaC
Het is patat
pi_80491044
quote:
Op maandag 19 april 2010 18:10 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Waarom denk je dat? De PVV hanteert de 'Big government' aanpak, harde bezuinigingen blijven eigenlijk achterwege. De PVV schaar ik op economisch gebied onder de linkse partij, zo tussen de PvdA en SP.
Maar dan slechter voor de economie.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 juni 2010 @ 22:40:53 #104
862 Arcee
Look closer
pi_82213918
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 22:35 schreef Arcee het volgende:

Hier ook weer even een update.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:44:20 #105
862 Arcee
Look closer
pi_87825464

Sterke opmars wel van de VVD.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_87825507
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 11:44 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]

Gewoon schokkend. Dit land wordt steeds asocialer :r
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:46:57 #107
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_87825570
Net als in het andere topic

Wittebroodsweken
pi_87825677
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 11:46 schreef Hexagon het volgende:

Wittebroodsweken
Ja klamp je daar maar aan vast. Ik ben wel benieuwd welke term de volgende maand weer tevoorschijn wordt getoverd.
pi_87825688
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 11:46 schreef Hexagon het volgende:

Wittebroodsweken
Ik hoop dat je gelijk hebt :)
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:50:43 #110
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_87825714
Neuh hoor, misschien wordt het wel succesvol

Maar te vroeg juichen kunnen de fans van dit kabinet beter niet
pi_87825761
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 11:50 schreef Hexagon het volgende:
Neuh hoor, misschien wordt het wel succesvol

Maar te vroeg juichen kunnen de fans van dit kabinet beter niet
De samenleving verhardt met de dag. Ik kijk er niet van op.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:53:09 #112
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_87825804
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 11:49 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd welke term de volgende maand weer tevoorschijn wordt getoverd.
Dan zijn de wittebroodsweken meestalnog niet voorbij. Die duren meestal wel een paar maanden.

Tegen de tijd dat er beleid gevoerd gaat worden dan zullen we het zien
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:43:47 #113
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_87829665
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 11:52 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

De samenleving verhardt met de dag. Ik kijk er niet van op.
Valt wel mee, Geert heeft Mark bij beide ballen beet, althans voorlopig nog.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_87836921
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 13:43 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Valt wel mee, Geert heeft Mark bij beide ballen beet, althans voorlopig nog.
Ik hoop het. :) (voor de sociaal economische thema's zoals sociale zekerheid en zorg etc, ik ben het niet eens met anders behandelen van mensen :Y )
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:12:32 #115
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_87837414
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 16:59 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik hoop het. :) (voor de sociaal economische thema's zoals sociale zekerheid en zorg etc, ik ben het niet eens met anders behandelen van mensen :Y )
Mwah, in mijn ogen is de verzorgingsstaat aan een flinke revisie toe.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_87837452
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 17:12 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Mwah, in mijn ogen is de verzorgingsstaat aan een flinke revisie toe.
Geert vindt gelukkig van niet. :)
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:15:32 #117
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_87837548
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 17:13 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Geert vindt gelukkig van niet. :)
Heel stiekem is Geert ook een VVD'er, temeer omdat hij destijds ook al voorstellen deed om de bijstand af te schaffen, uitkeringen te verlagen, belasting druk verminderen, ontslagrecht versoepelen. Dit doet Wilders puur uit electorale redenen (nee het is GEEN populist), want ik denk oprecht dat hij het beste wil alleen weet ie zelf ook wel dat de sociale zekerheid zoals we die nu kennen wel op het einde van z'n latijn is.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_87837615
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 11:44 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]

vvd/cda/d66/gl heeft 76 zetels! laat die verkiezingen maar komen! :7

:P
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:18:19 #119
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_87837654
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 17:17 schreef Asphias het volgende:

[..]

vvd/cda/d66/gl heeft 76 zetels! laat die verkiezingen maar komen! :7

:P
CDA zal echt niet meer heulen met links, ze weten wat voor implicaties dat heeft. Ze schuren nu al tegen de VVD aan, en op sommige dossiers halen ze de VVD al rechts in.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_87839067
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 11:53 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dan zijn de wittebroodsweken meestalnog niet voorbij. Die duren meestal wel een paar maanden.

Tegen de tijd dat er beleid gevoerd gaat worden dan zullen we het zien
Tja en dan nog zal het gesteggel niet ophouden, dat maakt de politiek ook zo'n leuke hobby.
Hoe dan ook zal er aardig bezuinigd gaan worden, daar heb ik vertrouwen in. Ook wordt er flink doorgepakt als het gaat om immigratie en aanverwante zaken. Veiligheid komt ook op de agenda en dus komen er hogere straffen (en nee die lossen niet de misdaad volledig op, maar 't is beter dan de slappe hap die we normaal geserveerd krijgen).

Daarnaast is er momenteel de discussie in de EU omtrent zwangerschapsverlof. Op zo´n moment ben ik dolblij met een CDA/VVD regering die flink tegengas geeft. Met een Paars kabinet was er waarschijnlijk zelfs een schepje bovenop gedaan en was Nederland haantje de voorste geweest.

D66 zal overigens best goed oppositie kunnen voeren vermits ze het niet blijven gooien op Wilders maar vooral de technische kant van het sociaaleconomische beleid bekritiseren. Daar valt ook in mijn ogen best wat op af te dingen, maar ik denk dan wel bij mezelf: dat zou ook zo geweest zijn met een ander kabinet omdat daar de PvdA in zou zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')