Ha je gaat op pad met een compagnie van het 11de Infbat Luchtmobiel? De A-Cie PARA?quote:Op maandag 5 april 2010 18:33 schreef Bouke-p het volgende:
En ik mag zo richting kazerne, vanacht om 0400 opstaan en dan op oefening/ondersteuning.10dagen met luchtmobiel op stap, mogen ze ns laten zien of ze echt zo goed zijn. De voorbereiding is iig ruk. maar goed, als er idioten rondlopen die van dat pantserglas(Dat dubbele glas met kippegaas dr in) inslaan/trappen omdat ze met hun zatte harses hun sleutels niet kunnen vinden....
Of slaapkamerdeuren inschoppen omdat ze sleutels vergeten zijn..quote:Op maandag 5 april 2010 18:33 schreef Bouke-p het volgende:
En ik mag zo richting kazerne, vanacht om 0400 opstaan en dan op oefening/ondersteuning.10dagen met luchtmobiel op stap, mogen ze ns laten zien of ze echt zo goed zijn. De voorbereiding is iig ruk. maar goed, als er idioten rondlopen die van dat pantserglas(Dat dubbele glas met kippegaas dr in) inslaan/trappen omdat ze met hun zatte harses hun sleutels niet kunnen vinden....
Lol, gebeurd dat echt? In de 8 jaar dat ik bij LMB werkte heb ik dat nog nooit gezien.quote:Op maandag 5 april 2010 20:00 schreef Esses het volgende:
[..]
Of slaapkamerdeuren inschoppen omdat ze sleutels vergeten zijn..
Is gewoon strafrecht idd.quote:Op maandag 5 april 2010 20:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lol, gebeurd dat echt? In de 8 jaar dat ik bij LMB werkte heb ik dat nog nooit gezien.
Dat is wel het toppunt van lompheid.
Mooi RM plus proces verbaal voor zulk soort lieden.
Ik weet nog wel dat wij ook wel eens op andere wijze de legeringskamer ingingen na een avondje stappen.quote:
En dan klaag jij over de mensen die nu deuren intrappen? Een bed welke op scherp staat, klapt naar beneden, mooi om je enkelbanden door te snijden enzo... Tjah...quote:Op maandag 5 april 2010 20:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat wij ook wel eens op andere wijze de legeringskamer ingingen na een avondje stappen.
1 nitwit had de sleutel van de kamer op de man maar was er nog niet. Gewoonlijk behoord men die sleutel in te leveren bij de zgn "sleutelwacht aka soldaat/korporaal van dienst in het cie's gebouw.
Omdat er geen "loper, masterkey" was hebben we wel eens de kamer gewoon van buiten genomen door een raampje welke openstond en het bed van betrokkene "op scherp" gesteld.
Dat valt wel mee hoor mits je het hoofdeinde enkel op scherp stelt.quote:Op maandag 5 april 2010 20:39 schreef Esses het volgende:
[..]
En dan klaag jij over de mensen die nu deuren intrappen? Een bed welke op scherp staat, klapt naar beneden, mooi om je enkelbanden door te snijden enzo... Tjah...
En dan hopen dat iemand aan 't voeteneinde gaat zitten?quote:Op maandag 5 april 2010 20:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor mits je het hoofdeinde enkel op scherp stelt.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand aan het voeteneinde ging zitten. Echt waar, nog nooit.quote:Op maandag 5 april 2010 20:53 schreef Esses het volgende:
[..]
En dan hopen dat iemand aan 't voeteneinde gaat zitten?
Je kan bij de kazernebedden van de KL een paar dingetjes veranderen in de opbouw zodat het er normaal uitziet, maar zodra men erin gaat liggen of op gaat zitten, zakt het in elkaar.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:46 schreef Lightning_NL het volgende:
Wát is een bed op scherp stellen?
De poten eronder vandaan halen en de zooi zo neerzetten dat alles er goed uitziet en blijft staan, tot betrokkene op zijn bed gaat zitten en de hele zooi inelkaar stort.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:46 schreef Lightning_NL het volgende:
Wát is een bed op scherp stellen?
Al heel lang verboden. Tenminste toen ik in 93 in dienst kwam was het al 1 van de waarschuwingen om niet zo'n stunt uit te halen. Matrozenbedje daarintegen mocht dan weer wel.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:54 schreef Vortix het volgende:
Door een aantal incidenten volgens mij ondertussen verboden, maar het zal nog steeds wel af en toe gebeuren als er iets te geinen valt of zo.
Laten we het gewoon op een poging tot zware mishandeling houden? Dat is bij mijn weten echt al jaar en dag verbodenquote:Op dinsdag 6 april 2010 20:54 schreef Vortix het volgende:
[..]
Je kan bij de kazernebedden van de KL een paar dingetjes veranderen in de opbouw zodat het er normaal uitziet, maar zodra men erin gaat liggen of op gaat zitten, zakt het in elkaar.
Door een aantal incidenten volgens mij ondertussen verboden, maar het zal nog steeds wel af en toe gebeuren als er iets te geinen valt of zo.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
De poten eronder vandaan halen en de zooi zo neerzetten dat alles er goed uitziet en blijft staan, tot betrokkene op zijn bed gaat zitten en de hele zooi inelkaar stort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |