Nee volgens mij ook niet DW maar ik had gegoogeld wat er in nederland voor straffen worden gegeven voor moord of doodslag vandaar die 30 jaar maar volgens mij is niemand ooit tot 30 jaar veroordeeld.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat laatste wist ik niet.![]()
En in NL kan je toch geen 30 jaar krijgen? Dacht ik?
Inderdaadquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:05 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nederland is veel te mild met haar straffen...
Een van de strengste van west europaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:05 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Kan zijn, maar zwaardere straffen zijn niet perse nodig. Ze hebben geen extra nut. En bij langere celstraffen heb je ook nog ;t probleem dat de veroordeelde vervreemd van de maatschappij.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:05 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Echt wel hoor zie plaatjequote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:07 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Jij is een wolf?![]()
* 8108139dpths wegduikt...![]()
![]()
Ik snap nog steeds niet dat er mensen voor de doodstraf kunnen zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:10 schreef Neelix het volgende:
[..]
Wat dan, moeten we de doodstraf hier invoeren? Lijkt me niet zo'n goed idee.
Vaak is het 20 of levenslang toch?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee volgens mij ook niet DW maar ik had gegoogeld wat er in nederland voor straffen worden gegeven voor moord of doodslag vandaar die 30 jaar maar volgens mij is niemand ooit tot 30 jaar veroordeeld.
Mij ook niet hoor heeft ook geen enkel nut de doodstraf.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:10 schreef Neelix het volgende:
[..]
Wat dan, moeten we de doodstraf hier invoeren? Lijkt me niet zo'n goed idee.
Mee eens, maar of ze nu 20 of 30 jaar in de cel zitten, dat heb je toch wel... het gaat mij erom dat dat soort lui óf de hulp krijgen die ze nodig hebben (psychiatrische hulp, TBS), óf zo lang mogelijk uit de maatschappij / van straat worden gehaald.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan zijn, maar zwaardere straffen zijn niet perse nodig. Ze hebben geen extra nut. En bij langere celstraffen heb je ook nog ;t probleem dat de veroordeelde vervreemd van de maatschappij.
Voor sommige mensen toch wel...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet dat er mensen voor de doodstraf kunnen zijn.
Inderdaad. Denk je werkelijk dat het uitzicht van je leven lang op water en brood in een 3 bij 2 kamertje zitten zonder hoop dat het ooit beter wordt of je leven wel zin heeft ook maar in de verste verte beter is dan de doodstraf?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet dat er mensen voor de doodstraf kunnen zijn.
Hoe langer weg, hoe erger ;t wordt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:13 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Mee eens, maar of ze nu 20 of 30 jaar in de cel zitten, dat heb je toch wel... het gaat mij erom dat dat soort lui óf de hulp krijgen die ze nodig hebben (psychiatrische hulp, TBS), óf zo lang mogelijk uit de maatschappij / van straat worden gehaald.
In nederland krijgt men in de gevangenis geen water en brood.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Inderdaad. Denk je werkelijk dat het uitzicht van je leven lang op water en brood in een 3 bij 2 kamertje zitten zonder hoop dat het ooit beter wordt of je leven wel zin heeft ook maar in de verste verte beter is dan de doodstraf?
Mee eensquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe langer weg, hoe erger ;t wordt.
En dat moet ook ja, maar er is bewezen dat zwaardere straffen vaak averechts kan werken. Ik ben niet perse tegen zwaardere straffen, maar wel tegen het uit de maatschappij weghouden. Zonder hulp wordt het sowieso niks. Ik vind dat er meer gedaan moet worden aan TBS en psychiatrische hulp, en dat het beter geregeld moet worden.
Het systeem is er op gericht criminelen te rehabiliteren. 30 of 40 jaar zal zo'n verschil niet maken. Écht levenslang kennen we, terecht naar mijn mening, alleen in de vorm van TBS. Mensen die te ziek zijn om terug te komen in de samenleving, en bij wie rehabilitatie geen zin heeft, verdwijnt daar voor de rest van zijn leven.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:13 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Mee eens, maar of ze nu 20 of 30 jaar in de cel zitten, dat heb je toch wel... het gaat mij erom dat dat soort lui óf de hulp krijgen die ze nodig hebben (psychiatrische hulp, TBS), óf zo lang mogelijk uit de maatschappij / van straat worden gehaald.
In hoeveel landen zit je nou echt levenslang opgesloten, terwijl je levenslang gekregen hebt?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Inderdaad. Denk je werkelijk dat het uitzicht van je leven lang op water en brood in een 3 bij 2 kamertje zitten zonder hoop dat het ooit beter wordt of je leven wel zin heeft ook maar in de verste verte beter is dan de doodstraf?
Ik zeg ook niet dat we dat hebben, alleen dat de doodstraf een makkelijke uitweg is in vergelijking met wat óók kan.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:17 schreef Panda72 het volgende:
[..]
In nederland krijgt men in de gevangenis geen water en brood.
Om eerlijk te zijn vind ik de reactie van heel Nederland wel een beetje overdreven. Het is schandalig wat er gebeurd is, en dat het een politieagent is is helemaal erg. Maar er zitten echt wel mensen in de gevangenis die ergere dingen gedaan hebben, die niet zo in het nieuws gekomen zijn.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:13 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat weet ik toch wolfje dat je dat bedoeldquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat we dat hebben, alleen dat de doodstraf een makkelijke uitweg is in vergelijking met wat óók kan.
Levenslang wordt hier in Nederland niet zo snel uitgedeeld, maar als je ;t krijgt zit je ook echt je leven lang.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het systeem is er op gericht criminelen te rehabiliteren. 30 of 40 jaar zal zo'n verschil niet maken. Écht levenslang kennen we, terecht naar mijn mening, alleen in de vorm van TBS. Mensen die te ziek zijn om terug te komen in de samenleving, en bij wie rehabilitatie geen zin heeft, verdwijnt daar voor de rest van zijn leven.
In overige gevallen is een langere gevangenisstraf dan dat we nu hebben niet nodig.
In de VS, bijvoorbeeld. Daar betekent life without the possibility of parole ook precies dat.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
In hoeveel landen zit je nou echt levenslang opgesloten, terwijl je levenslang gekregen hebt?
Sowieso, wat voor leven heb je dan nog als je vrijkomt?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:19 schreef Neelix het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik de reactie van heel Nederland wel een beetje overdreven. Het is schandalig wat er gebeurd is, en dat het een politieagent is is helemaal erg. Maar er zitten echt wel mensen in de gevangenis die ergere dingen gedaan hebben, die niet zo in het nieuws gekomen zijn.
Het moet niet zo zijn dat hij nu een hogere straf krijgt omdat het nieuws erop gedoken is.
In de VS was het zo dat je nog wel vrij kon krijgen, tenzij je meerdere keren levenslang kreegquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In de VS, bijvoorbeeld. Daar betekent life without the possibility of parole ook precies dat.
Dat ben ik ook helemaal met je eens...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoe langer weg, hoe erger ;t wordt.
En dat moet ook ja, maar er is bewezen dat zwaardere straffen vaak averechts kan werken. Ik ben niet perse tegen zwaardere straffen, maar wel tegen het uit de maatschappij weghouden. Zonder hulp wordt het sowieso niks. Ik vind dat er meer gedaan moet worden aan TBS en psychiatrische hulp, en dat het beter geregeld moet worden.
In Estland trouwens ook.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In de VS, bijvoorbeeld. Daar betekent life without the possibility of parole ook precies dat.
Volgens Wikipedia nog best wel veel landen: http://en.wikipedia.org/wiki/Life_sentencequote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
In de VS was het zo dat je nog wel vrij kon krijgen, tenzij je meerdere keren levenslang kreegWeet niet of het nu nog zo is.
Als hij tien jaar zit, dan zijn de meeste mensen dat toch vergeten al?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sowieso, wat voor leven heb je dan nog als je vrijkomt?
Maar zo gaat het toch altijd als er zoiets gebeurd in Nederland iedereen is verontwaardigd, boos en verdrietig. Maar dan ebt de aandacht weg en word het slachtoffer na een tijdje vergeten net als de slachtoffers van zinloos geweld. Want weten de meesten mensen nog wie Kevin Duinmeijer, Meindert Tjoelker, Jos Kloppenburg zijn. Iedereen was ook zo boos over de dood van Marianne Vaatstra maar word er uberhaupt nog aan haar gedacht behalve door de direct betrokennen natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:19 schreef Neelix het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik de reactie van heel Nederland wel een beetje overdreven. Het is schandalig wat er gebeurd is, en dat het een politieagent is is helemaal erg. Maar er zitten echt wel mensen in de gevangenis die ergere dingen gedaan hebben, die niet zo in het nieuws gekomen zijn.
Het moet niet zo zijn dat hij nu een hogere straf krijgt omdat het nieuws erop gedoken is.
Lekker overdreven altijd die amerikanen alsof iemand 400 jaar kan wordenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]In de VS kan je verdorie 400 jaar gevangenisstraf krijgen
Dat is dus het kromme, het gebeurd niet altijd. Er zijn best een aantal moorden of andere misdaden die net zo schrijnend zijn, maar niet het nieuws halen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:26 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Maar zo gaat het toch altijd als er zoiets gebeurd in Nederland iedereen is verontwaardigd, boos en verdrietig.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]In de VS kan je verdorie 400 jaar gevangenisstraf krijgen
Ik denk niet dat Dordt dit snel vergeetquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:25 schreef Neelix het volgende:
[..]
Als hij tien jaar zit, dan zijn de meeste mensen dat toch vergeten al?
Maar ja, echt lekker zal je inderdaad niet meer kunnen rondlopen.
Daarom moet dat ook beter geregeld wordenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:27 schreef timmmmm het volgende:
Sowieso is het systeem nu niet je van het. Als je uit het gevang komt na, zeg, 5 jaar, heb je niets. Geen werk, geen huis, helemaal niets. Als je dan geen familie en geen geld hebt, ben je genaaid. Niemand neemt een crimineel aan, een uitkering krijg je ook niet, want je hebt geen woning, een woning kan je niet krijgen omdat je geen geld hebt. Dan heb je de keuze tussen zwerveren en weer terugvallen in je oude bestaan. Niet helemaal goed voor rehabilitatie.
Dat denk ik ook wel jaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Dordt dit snel vergeetBuiten Dordt wel ja. Maar als jij te horen krijgt over 10 jaar dat Sander V in jouw woonplaats komt te wonen, gaat er vast wel weer een lichtje bij je branden.
Dat is inderdaad waar het vaak misgaat... we straffen de 'criminelen' voor hun daden, maar denken niet aan wat er moet gebeuren als ze vrijkomen... ik zal je eerlijk zeggen, ik heb zelf een paar maanden in de cel gezeten, en het is dat mijn mams en mijn advocaat (hele aardige manquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:27 schreef timmmmm het volgende:
Sowieso is het systeem nu niet je van het. Als je uit het gevang komt na, zeg, 5 jaar, heb je niets. Geen werk, geen huis, helemaal niets. Als je dan geen familie en geen geld hebt, ben je genaaid. Niemand neemt een crimineel aan, een uitkering krijg je ook niet, want je hebt geen woning, een woning kan je niet krijgen omdat je geen geld hebt. Dan heb je de keuze tussen zwerveren en weer terugvallen in je oude bestaan. Niet helemaal goed voor rehabilitatie.
En het ergste is dat je er niet uit kan komen. Uitkering kan je niet aanvragen, want je hebt geen adres, maar aan een adres kan je niet komen omdat je geen geld hebt. Maar aan geld kun je niet komen omdat niemand je aan zal nemen als je een gat van 10 jaar in je CV hebt omdat je in de cel zat.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:32 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar het vaak misgaat... we straffen de 'criminelen' voor hun daden, maar denken niet aan wat er moet gebeuren als ze vrijkomen... ik zal je eerlijk zeggen, ik heb zelf een paar maanden in de cel gezeten, en het is dat mijn mams en mijn advocaat (hele aardige man) één van de woningstichtingen hier in Purmerend ertoe gepushed hebben zo snel mogelijk een huis te regelen, anders had ik dus ook op straat geleefd...
true, en dat is dus o.a. waar het Nederlands rechtssysteem faalt... zag de regering dat ook maar eens in...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En het ergste is dat je er niet uit kan komen. Uitkering kan je niet aanvragen, want je hebt geen adres, maar aan een adres kan je niet komen omdat je geen geld hebt. Maar aan geld kun je niet komen omdat niemand je aan zal nemen als je een gat van 10 jaar in je CV hebt omdat je in de cel zat.
Ja, maar dat is toch ook erg? Hij is dus nu al door de media veroordeeld en gestraft, zwaarder dan het rechtssysteem ooit kan doen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Dordt dit snel vergeetBuiten Dordt wel ja. Maar als jij te horen krijgt over 10 jaar dat Sander V in jouw woonplaats komt te wonen, gaat er vast wel weer een lichtje bij je branden.
Ìnderdaad. Misschien stom voorbeeld, maar op de A7 tussen Bolsward en Sneek heb je zo;n hele stomme bocht waar je opeens nog maar 80 mag, en een vriend van Raph (die mij thuis heeft gebracht) heeft een halfjaar rijontzegging gekregen omdat hij daar 134 reed, omdat hij zijn gas nog los moest laten. En dat terwijl hij onderweg was naar zijn mokkel die aan het bevallen was. En nu mag hij weer rijden, vandaag nieuwe auto gekocht, maar die kan hij nu niet in de verzekering krijgen omdat niemand hem wilt hebben. Of hij moet een premie van 150,- per maand betalen. Hij heeft een boete, taakstraf en rijontzegging gehad, maar daar blijft ;t niet bij.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:32 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar het vaak misgaat... we straffen de 'criminelen' voor hun daden, maar denken niet aan wat er moet gebeuren als ze vrijkomen... ik zal je eerlijk zeggen, ik heb zelf een paar maanden in de cel gezeten, en het is dat mijn mams en mijn advocaat (hele aardige man) één van de woningstichtingen hier in Purmerend ertoe gepushed hebben zo snel mogelijk een huis te regelen, anders had ik dus ook op straat geleefd...
Daarom zijn zware straffen neit nodigquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:38 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch ook erg? Hij is dus nu al door de media veroordeeld en gestraft, zwaarder dan het rechtssysteem ooit kan doen.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ìnderdaad. Misschien stom voorbeeld, maar op de A7 tussen Bolsward en Sneek heb je zo;n hele stomme bocht waar je opeens nog maar 80 mag, en een vriend van Raph (die mij thuis heeft gebracht) heeft een halfjaar rijontzegging gekregen omdat hij daar 134 reed, omdat hij zijn gas nog los moest laten. En dat terwijl hij onderweg was naar zijn mokkel die aan het bevallen was. En nu mag hij weer rijden, vandaag nieuwe auto gekocht, maar die kan hij nu niet in de verzekering krijgen omdat niemand hem wilt hebben. Of hij moet een premie van 150,- per maand betalen. Hij heeft een boete, taakstraf en rijontzegging gehad, maar daar blijft ;t niet bij.
House is ook leukquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:33 schreef Panda72 het volgende:
mmmm House ipv Law and Order SVU op net 5![]()
Inderdaad en dat vind ik niet kunnen. Vroeger hadden we een schandpaal, maar daar zijn we van af gestapt. En nu hebben we dus weer gewoon een schandpaal.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daarom zijn zware straffen neit nodig
Sowieso, ook al blijkt opeens dat hij onschuldig is en een ander veroordeeld wordt, dan wordt hij alsnog met de nek aangekeken.
ik vind er niks aan sorryquote:
Ik ook niet, maar er is niks aan te doen. En dit soort dingen kan je nu eenmaal niet uit de media houden.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:46 schreef Neelix het volgende:
[..]
Inderdaad en dat vind ik niet kunnen. Vroeger hadden we een schandpaal, maar daar zijn we van af gestapt. En nu hebben we dus weer gewoon een schandpaal.
Dat kanquote:
Jij komt je melden en ik heb gelijk een peuk nodigquote:
valt mee het is hier wel eens sneller gegaanquote:
Ik had al 3 uur lang niet gerooktquote:
Ben je bij Ez of nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik had al 3 uur lang niet gerookt
10 sigaretten per dag ofzo ?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:35 schreef DevilsWhore het volgende:
Nope.
Ik ben thuis. Als ik bij Ez was had ik niet zolang niet gerooktquote:
Hangt er vanaf, als ik thuis ben tussen de 5 en 10 per dag ja, als ik naar school/werk ben pakje per dag denk ik.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
10 sigaretten per dag ofzo ?
Dat had ik ookquote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, als ik thuis ben tussen de 5 en 10 per dag ja, als ik naar school/werk ben pakje per dag denk ik.
Thuis echt het minimalequote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat had ik ook
Op het werk of bij vrienden veel en thuis bijna niets
Vraag maar aan Remlof, SwJ of murp..die willen het vast maar al te graag herhalenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Waar staat UDOWU eigenlijk voor ?
Volgens mij is het niet positiefquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vraag maar aan Remlof, SwJ of murp..die willen het vast maar al te graag herhalen
Nope...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet positief
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Weer eens vergeten je lenzen uit te doen ?
Al stond er Poep-SC in de TT !quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:56 schreef Zeroku het volgende:
Wat maakt die TT uit. Als het maar gezellig is
.
Ga je al weg ?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
Joh, hoi... Joh, doei...
Zo is het.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Al stond er Poep-SC in de TT !
Ik heb 4 brillen ofzo, maar ik haat brillen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Een bril is veel makkelijker.
msnen tijdens het poepen schijten?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ga naar bed, en eerst naar de wc /msn
Ik 2 maar het is gewoon te makkelijkquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:03 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik heb 4 brillen ofzo, maar ik haat brillen.
Oke veel succes !quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ga naar bed, en eerst naar de wc /msn
Garage. En sowieso als ik alleen thuis ben bij Ez (waar binnen gerookt mag worden), rook ik ook veel minderquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zeker ook buiten roken thuis ?
Dat is best knap, want normaal als je ergens gewoon kan roken dan ga je meestal juist wat meer roken.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Garage. En sowieso als ik alleen thuis ben bij Ez (waar binnen gerookt mag worden), rook ik ook veel minder
Ik steek niet zo snel uit mezelf een peuk op, alleen op school, of als ik aan ;t zuipen gaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is best knap, want normaal als je ergens gewoon kan roken dan ga je meestal juist wat meer roken.
Een sigaret is lekker bij veel drank !quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik steek niet zo snel uit mezelf een peuk op, alleen op school, of als ik aan ;t zuipen ga
Gefrustreerd, meegedaan aan PS/P battle, maar het wou niet.quote:
Vooral bij bier.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Een sigaret is lekker bij veel drank !
Nu is het een verboden vrucht
Ik ben ermee gestoptquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vooral bij bier.
Waarom een verboden vrucht?
Props. Ik kan echt niet stoppen, ik word dan te chagrijnigquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben ermee gestopt
Ben fanatiek aan het sporten dus dan moet ik het gewoon laten.
En je moet uitkijken dat je niet teveel gaat eten !quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Props. Ik kan echt niet stoppen, ik word dan te chagrijnig
Je lichaam zoekt gewoon een andere verslavingquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:30 schreef DevilsWhore het volgende:
Wat ik waarschijnlijk wel ga doen ja.
Seks?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je lichaam zoekt gewoon een andere verslaving
Daarom juistquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Een gezonde verslaving nog wel !
Altijd gezelligquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:44 schreef Trevland het volgende:
en hoe is die hier?
Maanlichtquote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:00 schreef Trevland het volgende:
Sommige zeggen hai ik zeg doei![]()
mijn wekker gaat al weer om 6:30
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:00 schreef Trevland het volgende:
Sommige zeggen hai ik zeg doei![]()
mijn wekker gaat al weer om 6:30
Daarom zit je op FOK! ?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo het bier is op bij de bejaarde![]()
Nooit gedacht dat een verjaardag bij zo'n oud wijf leuk zou zijn
Nee ik zit op fok omdat ik net terug ben van de verjaardag. Het bier daar was op dusquote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo het bier is op bij de bejaarde![]()
Nooit gedacht dat een verjaardag bij zo'n oud wijf leuk zou zijn
Jawel ik zit er elke maandagochtend zonder bier dusquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Zonder bier is het niet meer leuk !
ik ook dacht 9uur zijn we weer thuis,maar was gezelliequote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel ik zit er elke maandagochtend zonder bier dus![]()
Maar was wel even verrassend gezellig. Ik had verwacht dat ik binnen een uurtje weer thuis zou zijn
Gelukkig is maandag de winkel openquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel ik zit er elke maandagochtend zonder bier dus![]()
Maar was wel even verrassend gezellig. Ik had verwacht dat ik binnen een uurtje weer thuis zou zijn
Ik ga toch geen bier meenemen naar mn werkquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gelukkig is maandag de winkel open
Nee nee zo bedoel ik het nietquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga toch geen bier meenemen naar mn werk
Hoe dan wel?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee nee zo bedoel ik het niet
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ik zit op fok omdat ik net terug ben van de verjaardag. Het bier daar was op dus
Thuis heb ik nog wel hoor, eerst ergens anders het bier opzuipen he dan pas je eigen bierquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maandag kun je nieuwe halen voor thuis
Zo moet het ookquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Thuis heb ik nog wel hoor, eerst ergens anders het bier opzuipen he dan pas je eigen bier
Wil jij iets doen voor mij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |