Ik steek niet zo snel uit mezelf een peuk op, alleen op school, of als ik aan ;t zuipen gaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is best knap, want normaal als je ergens gewoon kan roken dan ga je meestal juist wat meer roken.
Een sigaret is lekker bij veel drank !quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik steek niet zo snel uit mezelf een peuk op, alleen op school, of als ik aan ;t zuipen ga
Gefrustreerd, meegedaan aan PS/P battle, maar het wou niet.quote:
Vooral bij bier.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Een sigaret is lekker bij veel drank !
Nu is het een verboden vrucht
Ik ben ermee gestoptquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vooral bij bier.
Waarom een verboden vrucht?
Props. Ik kan echt niet stoppen, ik word dan te chagrijnigquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben ermee gestopt
Ben fanatiek aan het sporten dus dan moet ik het gewoon laten.
En je moet uitkijken dat je niet teveel gaat eten !quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Props. Ik kan echt niet stoppen, ik word dan te chagrijnig
Je lichaam zoekt gewoon een andere verslavingquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:30 schreef DevilsWhore het volgende:
Wat ik waarschijnlijk wel ga doen ja.
Seks?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je lichaam zoekt gewoon een andere verslaving
Daarom juistquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Een gezonde verslaving nog wel !
Altijd gezelligquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:44 schreef Trevland het volgende:
en hoe is die hier?
Maanlichtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |