quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:23 schreef nightcowboy het volgende:
Voornaam vader + son of dottir
Vaag dat je dat weetquote:
Het is niet verdacht dingen te weten, het is alleen verdacht eerst eenvoudige dingen te gokken en daarna minder voor de hand liggende dingen te weten en te gaan schelden ipv gewoon te reageren als iemand ernaar vraagt.quote:
Kijk, volgens mij zelfs gepost voor ik de extra uitleg gafquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:35 schreef slaveloos het volgende:
ironic van Alanis morisette?
jazeker!quote:
Voor iedereen denk ikquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:14 schreef De_Hertog het volgende:
Ja, het zou makkelijker zijn als ik de naam nog wist.
Dat dus. Wanneer er binnen 5 minuten niemand komt met de juiste naam dan gaat het punt naar jouw.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:13 schreef De_Hertog het volgende:
Een soort tekenset bestaande uit een plastic plaat met een gat erin waar tandjes aan zitten en een kleiner tandwiel met verschillende gaten erin waar je dan je pen in kunt zetten, als je dan dat tandwiel ronddraait met je pen krijg je deze vormen. Of iets vergelijkbaars met een grote streep als je tandwiel los schiet.
En dat was inderdaad het irritante van het spel. Bijna klaar en dan schiet het tandwiel los.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:13 schreef De_Hertog het volgende:
Of iets vergelijkbaars met een grote streep als je tandwiel los schiet.
Met de beschrijviing van Hertog heb je geen plaatje meer nodig.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:12 schreef slaveloos het volgende:
stomme firewall hier, ik zie weer eens geen plaatje
De_Hertog +1quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:13 schreef De_Hertog het volgende:
Een soort tekenset bestaande uit een plastic plaat met een gat erin waar tandjes aan zitten en een kleiner tandwiel met verschillende gaten erin waar je dan je pen in kunt zetten, als je dan dat tandwiel ronddraait met je pen krijg je deze vormen. Of iets vergelijkbaars met een grote streep als je tandwiel los schiet.
'Oh ja'quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:23 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
De_Hertog +1
Spirograph was het antwoord
Dat is wat het is, niet waar de naam vandaan komt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:30 schreef banaantjeEE het volgende:
Spaans aperitiefhapje?
De veelheid? Huh?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:31 schreef banaantjeEE het volgende:
Ow, verkeerd gelezen, het komt van tapar, en betekent afdekken, vandaar de veelheid als je dat besteld...
De veelheid aan bordjes dat je krijgt waardoor je tafel meteen gevuld is (lees: volledig afgedekt is). Is het te moeilijk?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
De veelheid? Huh?
Stand #1919
1 nightcowboy
2 De_Hertog
1 slaveloos
1 tomtomaat
1 banaantjeEE
Nee, het is fout, maar ik kan het afdekken-gedeelte helaas niet fout rekenen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:34 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
De veelheid aan bordjes dat je krijgt waardoor je tafel meteen gevuld is (lees: volledig afgedekt is). Is het te moeilijk?
Welke redenering volg jij dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:36 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, het is fout, maar ik kan het afdekken-gedeelte helaas niet fout rekenen.
Het komt van het afdekken van eten of drank (sherry) met een broodje of een schaaltje kleine hapjes.quote:
Aperitiefhapjesquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:30 schreef banaantjeEE het volgende:
Spaans aperitiefhapje?
Hahaha, jij bent echt de zieligheid zelve.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:40 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het komt van het afdekken van eten of drank (sherry) met een broodje of een schaaltje kleine hapjes.
Vreemd dat je wel het werkwoord met vertaling kent maar niet de bijbehorende verklaring.
Ikquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:41 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
AperitiefhapjesWie zegt dat nou.
Ach kom, je geeft keer op keer op een vreemde manier antwoord en doet moeilijk over de puntentelling, dan moet je niet gaan schelden als mensen je daar op wijzen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:42 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Hahaha, jij bent echt de zieligheid zelve.
Oei, letterlijkquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:44 schreef Yankee het volgende:
Wiki Scott;
Tapas kan verwijzen naar:
- Tapas, Spaanse aperitiefhapjes
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tapas
Close, maar dat is het nietquote:
aperitiefhapjes zijn de normale gangbare benaming...quote:
Ja... het is geen bewijs, maar wel verdacht, en niet de eerste keer.quote:
Ik ga ook alles in vraag beginnen stellen telkens een antwoord wordt gegeven. Deal?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:48 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja... het is geen bewijs, maar wel verdacht, en niet de eerste keer.
Eerlijk is eerlijk, hij komt uit Belgie en bij zoeken kom ik een hoop .be sites tegen die ook die benaming gebruiken. Ik blijf vinden dat hij verdachte antwoorden geeft, irritant doet en te veel scheld maar volgens mij is ie te slim om letterlijk dingen van wiki te kopieren en Tapas zijn nu ook weer niet zo onbekend dat hij dit op moet zoeken.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:48 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja... het is geen bewijs, maar wel verdacht, en niet de eerste keer.
Onzin. 'Aperitiefhapjes' kán wel, maar normaal zeg je toch gewoon 'hapjes', zeker iemand als jij die graag het punt wil hebben (het is sneller om te typen). En bij iemand anders zou ik 't niet verdacht vinden, maar er zijn de afgelopen tijd meerdere malen vraagtekens gezet bij jouw antwoorden en NOOIT heb je een verklaring kunnen geven voor je gedrag, je ging altijd meteen in de aanval. Nu ook weer. Dat werkt écht niet in je voordeel.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:49 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik ga ook alles in vraag beginnen stellen telkens een antwoord wordt gegeven. Deal?
Jij hebt echt tijd te veelquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:52 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, hij komt uit Belgie en bij zoeken kom ik een hoop .be sites tegen die ook die benaming gebruiken. Ik blijf vinden dat hij verdachte antwoorden geeft, irritant doet en te veel scheld maar volgens mij is ie te slim om letterlijk dingen van wiki te kopieren en Tapas zijn nu ook weer niet zo onbekend dat hij dit op moet zoeken.
Dat hij wel weet van welk Spaans werkwoord het afkomt maar niet weet welke verklaring hierbij hoort vind ik dan wel weer verdacht trouwens
Hhaha, ik geef telkens een antwoord, maar jullie willen het gewoon niet geloven? Of zijn te kortzichtig?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:53 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Onzin. 'Aperitiefhapjes' kán wel, maar normaal zeg je toch gewoon 'hapjes', zeker iemand als jij die graag het punt wil hebben (het is sneller om te typen). En bij iemand anders zou ik 't niet verdacht vinden, maar er zijn de afgelopen tijd meerdere malen vraagtekens gezet bij jouw antwoorden en NOOIT heb je een verklaring kunnen geven voor je gedrag, je ging altijd meteen in de aanval. Nu ook weer. Dat werkt écht niet in je voordeel.
Het kan dat we bezig zijn met een heksenjacht, in dat geval mijn oprechte excuses, maar echt... het zijn meerdere kleine dingen die mij (en anderen) gaan opvallen. Als iemand structureel dingen opzoekt, komt dat vroeg of laat altijd wel uit. Ik hoop echt dat ik je kan vertrouwen, en ik doe ook mijn best, maar soms is dat niet altijd even makkelijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:55 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Hhaha, ik geef telkens een antwoord, maar jullie willen het gewoon niet geloven? Of zijn te kortzichtig?
Waarbij ik zou moeten geloven dat tapar en afdekken tot je parate kennis behoort, maar de associatie met 'schaaltje' niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:54 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Jij hebt echt tijd te veel
Merk op dat je ook een antwoord kan geven dat juist is, maar waarbij je een foute redeneerwijze volgt en gewoon de achtergrond niet goed kent.
wat? Je bent weer vanalles aan het uitvinden? En schrijf toch normaal gozer. Zo slim ben je nu ook weer niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waarbij ik zou moeten geloven dat tapar en afdekken tot je parate kennis behoort, maar de associatie met 'schaaltje' niet.
Het is nu eenmaal zo dat het altijd eerder verhalen zijn die mensen bijblijven (tapas komt van schaaltje afdekken) dan gewoon woordjes als tapar. Ik vind het niet vreemd dat mensen tapar kennen, maar wel dat mensen tapar kennen, de associatie met tapas en afdekken kunnen maken maar het verbindinde element hieruit vergeten.
kleideeltjesquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:36 schreef banaantjeEE het volgende:
*plaatje*
Wat stelt het bruine in de rivier voor?
Nee, klei refereert meer naar slib, ik zoek de benaming waarbij zand enz wordt afgezetquote:
Ik schrijf normaal, jij leest verkeerd. Je kapt een zin af maar de rest van die zin hoort erbij.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:00 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
wat? Je bent weer vanalles aan het uitvinden? En schrijf toch normaal gozer. Zo slim ben je nu ook weer niet.
Doe geen moeite, je zin klopt echt gewoon niet punt. Zoals ik reeds zei, stop met zoveel moeite te doen, je lijkt er heus niet slimmer door, integendeel.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:03 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik schrijf normaal, jij leest verkeerd. Je kapt een zin af maar de rest van die zin hoort erbij.
+1 terpquote:
Tering, ik heb geprobeerd mijn hand uit te steken, maar je bent écht een oerdomme klootzak.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:05 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Doe geen moeite, je zin klopt echt gewoon niet punt. Zoals ik reeds zei, stop met zoveel moeite te doen, je lijkt er heus niet slimmer door, integendeel.
Hahahaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:14 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Tering, ik heb geprobeerd mijn hand uit te steken, maar je bent écht een oerdomme klootzak.Je hebt al mijn respect nu wel verloren.
Trouwens die zin is gewoon volledig fout geformuleerd, ik snap wel wat hij bedoelt, maar de constructie rammelt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:14 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Tering, ik heb geprobeerd mijn hand uit te steken, maar je bent écht een oerdomme klootzak.Je hebt al mijn respect nu wel verloren.
Correctemundoquote:
jazeker!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
Tsja, je denkt misschien dat ik iets tegen jou persoonlijk heb maar dat is echt niet zo. Ik verdedig je in dezelfde post ook tegen een andere aantijging. Ik vind alleen dat je je, een aantal keer al, verdacht gedraagt. En door iedere keer zo fel te reageren en met persoonlijke aanvallen te komen maak je het echt niet beter. En dat is niet alleen mijn mening, je kunt hierboven zien dat anderen ook twijfelen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:05 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Doe geen moeite, je zin klopt echt gewoon niet punt. Zoals ik reeds zei, stop met zoveel moeite te doen, je lijkt er heus niet slimmer door, integendeel.
ik ook...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:17 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
FOUT
Ik heb op de spoiler geklikt.
Inderdaad, en ik ben deze keer niet het onderwerp van discussiequote:
neequote:
Ik wou net zeggen.... Maar je grote vriend qonmann is weg, dus je hebt weinig meer te vrezen....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:54 schreef starla het volgende:
[..]
Inderdaad, en ik ben deze keer niet het onderwerp van discussie![]()
Ik zoek vragen niet op, ik vergeet ze te stellen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |