Voor iedereen denk ikquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:14 schreef De_Hertog het volgende:
Ja, het zou makkelijker zijn als ik de naam nog wist.
Dat dus. Wanneer er binnen 5 minuten niemand komt met de juiste naam dan gaat het punt naar jouw.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:13 schreef De_Hertog het volgende:
Een soort tekenset bestaande uit een plastic plaat met een gat erin waar tandjes aan zitten en een kleiner tandwiel met verschillende gaten erin waar je dan je pen in kunt zetten, als je dan dat tandwiel ronddraait met je pen krijg je deze vormen. Of iets vergelijkbaars met een grote streep als je tandwiel los schiet.
En dat was inderdaad het irritante van het spel. Bijna klaar en dan schiet het tandwiel los.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:13 schreef De_Hertog het volgende:
Of iets vergelijkbaars met een grote streep als je tandwiel los schiet.
Met de beschrijviing van Hertog heb je geen plaatje meer nodig.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:12 schreef slaveloos het volgende:
stomme firewall hier, ik zie weer eens geen plaatje
De_Hertog +1quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:13 schreef De_Hertog het volgende:
Een soort tekenset bestaande uit een plastic plaat met een gat erin waar tandjes aan zitten en een kleiner tandwiel met verschillende gaten erin waar je dan je pen in kunt zetten, als je dan dat tandwiel ronddraait met je pen krijg je deze vormen. Of iets vergelijkbaars met een grote streep als je tandwiel los schiet.
'Oh ja'quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:23 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
De_Hertog +1
Spirograph was het antwoord
Dat is wat het is, niet waar de naam vandaan komt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:30 schreef banaantjeEE het volgende:
Spaans aperitiefhapje?
De veelheid? Huh?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:31 schreef banaantjeEE het volgende:
Ow, verkeerd gelezen, het komt van tapar, en betekent afdekken, vandaar de veelheid als je dat besteld...
De veelheid aan bordjes dat je krijgt waardoor je tafel meteen gevuld is (lees: volledig afgedekt is). Is het te moeilijk?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
De veelheid? Huh?
Stand #1919
1 nightcowboy
2 De_Hertog
1 slaveloos
1 tomtomaat
1 banaantjeEE
Nee, het is fout, maar ik kan het afdekken-gedeelte helaas niet fout rekenen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:34 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
De veelheid aan bordjes dat je krijgt waardoor je tafel meteen gevuld is (lees: volledig afgedekt is). Is het te moeilijk?
Welke redenering volg jij dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:36 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, het is fout, maar ik kan het afdekken-gedeelte helaas niet fout rekenen.
Het komt van het afdekken van eten of drank (sherry) met een broodje of een schaaltje kleine hapjes.quote:
Aperitiefhapjesquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:30 schreef banaantjeEE het volgende:
Spaans aperitiefhapje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |