quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
Telt een half hoofd ook?
[ afbeelding ]
Zelfportret.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:40 schreef fFarl het volgende:
Nog eentje van dezelfde première. Balen dat ik D_A mijn flitser heb geleend...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Avondje de stad in
Groot uiteraard op mijn Flickr te vinden.
quote:
Ik vind de overbelichte stukken toch erg storend. En denk dat de ballon ook te veel overheerst.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:30 schreef Danny het volgende:
M'n zoontje blaast een ballon op...
[ link | afbeelding ]
(klik = groter)
Ach dit was beter dan een TVP neerzettenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:28 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vind het niet echt portretten. Het zijn eigenlijk een soort van snaps bij een optreden. Een portretfoto heb je iets meer moeite voor moeten doen. Beetje sturen en zo
Dat kloptquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach dit was beter dan een TVP neerzetten
quote:Op zondag 21 maart 2010 17:26 schreef zquing het volgende:
de eerste heb ik beoordeeld in het foto van de dag topic
over de 2e(hij klikt niet goed naar groter formaat, heb je mischien van GoT gecopypased?)
Het wordt een beetje een vreemde brij naar linksonder toe, hoewel je bokeh heerlijk zacht is lijdt hij imho op deze manier af
Misschien is 't de compressie, maar ik vind de huidtinten een beetje vreemd, maar verder wel een lekker plaat. Trekt je aandacht wel naar de ogen toe
Ja oke, dat kun je vinden, maar voor mij was het experimenteel omdat ik dit soort bewerkingen nooit doe. Het sloeg meer op mijn eigen werk. En mijn goal was niet een 'lomo look'...quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:54 schreef zquing het volgende:
Zo heel experimenteel vind ik 't niet. Je pose is, tjah......... en dan wat lomo eroverheenVele zijn je voorgegaan
Ja ik zat ook heel erg te twijfelen, heb de foto gecropped, alleen ik vind hem écht niet leuk anders, zoals die origineel was..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:22 schreef fresta het volgende:
Mooie foto's Pumpkinsoup! Maar die laatste foto, zit te twijfelen zou het niet mooier zijn geweest als je die wat wijder had genomen? het (re)oog ziet er nou een beetje gek uit vind ik (maar ben maar een leek hoor) Die zwart/wit foto vind ik heel tof!
Jij ook hierquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:48 schreef Alerion het volgende:
[ afbeelding ]
Model: Chantal
[ afbeelding ]
Nogal experimenteel zelfportret, benieuwd wat jullie hiervan vinden.
Je kan beter een Test/showcase openen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:12 schreef The-Rock het volgende:
Ben al aantal jaartjes met fotografie bezig maar heb me tot nu toe nooit echt in het 'open' gegooid..
Maar goed...laat ik maar wat werk van me hier droppen..
Jullie mening is welkom...
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |