Ja iPhone abbonnement is veel te duur met smsjes. En ze hebben nu europese regels voor de maximum prijs van een smsje, maar dat geld dan alleen voor buitenland.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:03 schreef onderjas het volgende:
[..]
Bij abbo maakt dat denk ik niks uit. Maar dat is wel gek eigenlijk.
Nee het is onderjas, ja zeg maar na, onderjas, nee onder, o, o, o, onder, onder, onderjas. JAAA goed zoquote:
nog 1 miljoen treden te gaanquote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:08 schreef onderjas het volgende:
[..]
Nee het is onderjas, ja zeg maar na, onderjas, nee onder, o, o, o, onder, onder, onderjas. JAAA goed zo
Bijna niemand dus he..in een rokjequote:
ik weet het, en het beloofde nog wel een mooie dag te wordenquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bijna niemand dus he..in een rokje
dat was het ookquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:09 schreef 3keernix het volgende:
[..]
ik weet het, en het beloofde nog wel een mooie dag te worden
de volgende tree bedoel je?quote:
mwa den haag was bewolktquote:
quote:
hier was het heerlijk!quote:
en morgen gaat het regenen alweerquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hier was het heerlijk!
en in Hoogeveen ook trouwens
Dat zeg je nou wel, maar dat hebben ze eigenlijk wel al...een hele week zelfs met Oktoberfestquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:19 schreef 3keernix het volgende:
dat komt pas als je rokjesdag ook in munchen hebt geintroduceerd
Ja, daar moet ik echt geenquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:21 schreef Neelix het volgende:
[..]
Dat zeg je nou wel, maar dat hebben ze eigenlijk wel al...een hele week zelfs met Oktoberfest
dan is het maar goed dat ik er nu zo van heb genotenquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:14 schreef 3keernix het volgende:
[..]
en morgen gaat het regenen alweer
Gewoon in de zomer is het ook prima hoor. Ik heb gehoord dat het echt krankzinnig druk is met Oktoberfest. En al helemaal dit jaar omdat het het 200 jarig jubileum is..quote:
En bedankt dat je ook een select groepje hebt laten meegenietenquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan is het maar goed dat ik er nu zo van heb genoten
Ja, maar dat was niet meer buitenquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:23 schreef Neelix het volgende:
[..]
En bedankt dat je ook een select groepje hebt laten meegenieten
Ja idd ook gehoord. Als het met me school niet lukt ga ik ik daar me slag zijnquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:23 schreef Neelix het volgende:
[..]
Gewoon in de zomer is het ook prima hoor. Ik heb gehoord dat het echt krankzinnig druk is met Oktoberfest. En al helemaal dit jaar omdat het het 200 jarig jubileum is..
Mensen buiten hebben het toch ook gezien ?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar dat was niet meer buiten
Let wel, als je gaat proberen een hotel of camping te krijgen voor die tijd moet je snel zijn anders vervijfvoudigen de prijzen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:24 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ja idd ook gehoord. Als het met me school niet lukt ga ik ik daar me slag zijn
Wait, whut?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:23 schreef Neelix het volgende:
[..]
En bedankt dat je ook een select groepje hebt laten meegenieten
ik ga dan met een T5 transporterquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:26 schreef Neelix het volgende:
[..]
Let wel, als je gaat proberen een hotel of camping te krijgen voor die tijd moet je snel zijn anders vervijfvoudigen de prijzen.
Dat is waarquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:25 schreef Neelix het volgende:
[..]
Mensen buiten hebben het toch ook gezien ?
wait wut?quote:
Nope, misschien moeten we hem even bellen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:30 schreef suikertaartje het volgende:
Weet trouwens iemand waarom ajf in Munchen zit?
Ik heb hem aan zijn foto niet herkend dat hij hier is.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:30 schreef suikertaartje het volgende:
Weet trouwens iemand waarom ajf in Munchen zit?
hier is in de conferentie waar ik zit.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:32 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik heb hem aan zijn foto niet herkend dat hij hier is.
Hij is wel ICT-meneerquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:32 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik heb hem aan zijn foto niet herkend dat hij hier is.
Huppel weet dat welquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:31 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Nope, misschien moeten we hem even bellen?
Goed idee! ik ga me Jupiler even halenquote:
Heb jij ook een stukje Jupiter gekocht?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:35 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Goed idee! ik ga me Jupiler even halen
quote:
niets hoor, gewoon een foto van mij in een rokjequote:
Dat niet maar met het geld wat ik al jaren in Jup steek ben ik zo langzamerhand wel baas van Jupilerquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:37 schreef onderjas het volgende:
[..]
Heb jij ook een stukje Jupiler gekocht?
Ik bedoelde jupiterquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:39 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Dat niet maar met het geld wat ik al jaren in Jup steek ben ik zo langzamerhand wel baas van Jupiler
O....nee, ken ik nietquote:
Supermarkt dicht?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:46 schreef Neelix het volgende:
Oh, we moeten nog even een kwartiertje wachten...
Ja, meteen alle contact verbrekenquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:48 schreef Neelix het volgende:
Nee afgesproken met iemand, die nog nuttige dingen te doen had. Schandalig.
Hmja, vanavond nog even de local gebruiken om een goed plekje voor bier te vinden en daarna kan ie meteen gedumpt wordenquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:49 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ja, meteen alle contact verbreken![]()
zo hoort het!quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:50 schreef Neelix het volgende:
[..]
Hmja, vanavond nog even de local gebruiken om een goed plekje voor bier te vinden en daarna kan ie meteen gedumpt worden
Consumptiemaatschappijquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:55 schreef Neelix het volgende:
Iets heel anders, ik wist dat overgewicht een probleem was in de VS, maar in sommige staten blijkt dat meer dan 30% (!!!) van de bevolking een BMI heeft van meer dan 30!
http://www.cdc.gov/obesity/data/trends.html
Zeker, en fast food is er ontzettend goedkoop, gezond voedsel is duur en moeilijk te vinden in de supermarkt (ja echt).quote:
Goed voor op de barbecuequote:
Even zoeken naar die BMI test hoor, doe ik hem ook even.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:02 schreef Neelix het volgende:
[..]
Zeker, en fast food is er ontzettend goedkoop, gezond voedsel is duur en moeilijk te vinden in de supermarkt (ja echt).
Maar damn, 30% met een BMI over de 30 dat is echt vet veel vet.
hey studeer jij cmd?quote:
ik ook! samen ijs eten?quote:
Ik ga niet op een weegschaal.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:11 schreef onderjas het volgende:
[..]
http://www.voedingscentrum.nl/bmi.aspx
Hoeveel?
okéquote:
Waarom toch digitale communicatie?quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
oké![]()
Ik heb het propedeuse jaar cmd/dc gedaan en daarna voor digitale communicatie gekozen. In Arnhem overigens.
pffoe altijd lastig uit te leggen. Ik zal een voorbeeld geven. Wij kregen als projectgroep als opdracht om een manier te bedenken om oudere mensen te enqueteren over domotica (technische hulpmiddelen voor ouderen) en tegelijkertijd ook voorlichting te geven zodat de weerstand daartegen zou verlagen. Nou dat soort opdrachten maken dc zo leuk (voor mij danquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom toch digitale communicatie?
Ik ook.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Heb je het al uitgeprobeerd?quote:
tv aangezet na deze opmerkingquote:
past goed bij zijn hoofdquote:
Gisteravond, die van Huppel. Vanmiddag mijn eigenquote:
Lekker is de scrub hequote:Op donderdag 18 maart 2010 20:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gisteravond, die van Huppel. Vanmiddag mijn eigen
En nu gaan we chickflick kijkenquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gisteravond, die van Huppel. Vanmiddag mijn eigen
Laat mij raden die cinderella film?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En nu gaan we chickflick kijken
Jaquote:
Jaquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Laat mij raden die cinderella film?
Zwitsal rulesquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
JaIn de kroeg steeds die tube opendoen en eraan ruiken
Zwitsal mamma-lijnquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:34 schreef suikertaartje het volgende:
ZWITSAL SCRUB?![]()
Ik bedoel...ik heb een kind..en ongeveer ALLES van Zwitsal..
Zelfs de parfum voor mezelf...
Maar SCRUB?
Dat rijmtquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zwitsal mamma-lijnHet is superfijn! Ga het zoeken! Bij de Etos hier in Emmen hebben ze ;m sowieso, en daar was ;ie ook goedkoper dan bij de trekpleister
Maar het meeste daarvan ruikt toch heul niet naar Zwitsal? Die wel dus?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zwitsal mamma-lijnHet is superfijn! Ga het zoeken! Bij de Etos hier in Emmen hebben ze ;m sowieso, en daar was ;ie ook goedkoper dan bij de trekpleister
Jaaaaaaaaaaaahquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar het meeste daarvan ruikt toch heul niet naar Zwitsal? Die wel dus?
Jaquote:
Omg omg omg!quote:
quote:
Ja die ruikt wel naar zwitsalquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar het meeste daarvan ruikt toch heul niet naar Zwitsal? Die wel dus?
Scrubben ipv staalborstel morgen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die ruikt wel naar zwitsal![]()
En is heel lekker en
Bedankt.quote:
quote:
Hoeraaaaaaaaa voor julliequote:Op donderdag 18 maart 2010 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die ruikt wel naar zwitsal![]()
En is heel lekker en
quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Scrubben ipv staalborstel morgen?
quote:
STOEPLIEFquote:
Nee, tbh. Die maar eens gaan zoeken een keerquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoeraaaaaaaaa voor jullie![]()
Jullie wisten al wel van de parfum dus?
Parfum? WAAR? HEBBEN!quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Huppel is boos op mij. Moet jij ook niet boos zijn?quote:
IK HAD 4 UUR GESLAPEN!! SPECIAAL VOOR JOU MN WEKKER ALLEMEJEZUSVROEG GEZET EN DAN STAAT JE FOON UITquote:
Hoe is het met de hoofdpijnquote:
Ik kan niet boos op jou blijven, daar ben je te liev voor.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:57 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Huppel is boos op mij. Moet jij ook niet boos zijn?
Ik was al wakker en ik wilde niet weer in slaap vallen, dus ik stond voor 6:45 al onder de douche.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IK HAD 4 UUR GESLAPEN!! SPECIAAL VOOR JOU MN WEKKER ALLEMEJEZUSVROEG GEZET EN DAN STAAT JE FOON UIT![]()
Ja maar ik dacht dat je die alleen online kan bestellenquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo goed als weg. Nog af en toe vandaag wat druk op den schedel gevoeld, maar verder niets noemenswaardigs.quote:
Dus je was wel eerst boos?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan niet boos op jou blijven, daar ben je te liev voor.
Ah, mooiquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:59 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Zo goed als weg. Nog af en toe vandaag wat druk op den schedel gevoeld, maar verder niets noemenswaardigs.
Ik was vooral teleurgesteld.quote:
dank je wel Suikertaartjequote:Op donderdag 18 maart 2010 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
Huppel, DW, Panda: http://xclusive4u.com/index.php?main_page=product_info&cPath=63_66&products_id=41
Heul snel in huis en het kost geen drol![]()
Of ophalen in Den Haag
Maar dan moet het niet uitverkocht zijn natuurlijk...![]()
Oh. Nou, uitleg staat op de vorige pagina.quote:
Het is uitverkochtquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
Huppel, DW, Panda: http://xclusive4u.com/index.php?main_page=product_info&cPath=63_66&products_id=41
Heul snel in huis en het kost geen drol![]()
Of ophalen in Den Haag
Maar dan moet het niet uitverkocht zijn natuurlijk...![]()
Ik weet hetquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:04 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh. Nou, uitleg staat op de vorige pagina.
Zou ik het morgenochtend goed kunnen maken?quote:
gewoon 4 in één keer kopenquote:
Heequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hee![]()
Was het bier lekker?hey suikertje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
bier was wel okay deze keer, eten ook wel aardig. Begin het zowaar bijna zat te worden![]()
Je mag ook bijna naar huis toch?quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:42 schreef Neelix het volgende:
hey suikertje!![]()
![]()
bier was wel okay deze keer, eten ook wel aardig. Begin het zowaar bijna zat te worden
ik ga zondagavond pas naar huis...maar tot dan mag ik vrij spelenquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je mag ook bijna naar huis toch?
vanaf nu al?quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:53 schreef Neelix het volgende:
[..]
ik ga zondagavond pas naar huis...maar tot dan mag ik vrij spelen
dat weet ik toch nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat ik vandaag nog meer gedaan heb
karten?quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
heb ik je gisteren nog verteld of was het al vandaag
Ja, ik weet het, verschrikkelijk!quote:
Ik weet dat ik vaak ga maar zo vaak, nee ging vanuit het werk bijna meteen door naar judo en daarna nog de jaarvergaderingquote:
Niet alles alles hoor, dan zou ik nergens anders meer aan toe komenquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:01 schreef Neelix het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij alles onthield...
ojaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet dat ik vaak ga maar zo vaak, nee ging vanuit het werk bijna meteen door naar judo en daarna nog de jaarvergadering
Nee, ik voel me kut.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alles goed? en hoe ging het gesprek?
Jammer dat jij je minder voeltquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:10 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nee, ik voel me kut.![]()
Maar het gesprek ging goed.
Heb ik wel nodig vandaag, nachtje doorhalenquote:
Same here.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:16 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Heb ik wel nodig vandaag, nachtje doorhalen
WAAROM?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:16 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Heb ik wel nodig vandaag, nachtje doorhalen
Hoeraaaaaaaaa!quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:18 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik mag 3 dagen in de week gaan werken ipv 1...
Dat zijn de berichtenquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:18 schreef 8108139dpths het volgende:
GO ERWINquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:18 schreef 8108139dpths het volgende:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:18 schreef 8108139dpths het volgende:
Gezelllig! ben ik iig niet alleenquote:
maar waarom?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:24 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Gezelllig! ben ik iig niet alleen
Schoolquote:
Hahha, nee hoor geen nachtschoolquote:
En dan zit je nu een beetje enorm te soggen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:31 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Hahha, nee hoor geen nachtschoolheb nog een paar veel dingen te doen, als ik dat niet haal ben ik de klos
klinkt inderdaad wel heel erg als soggenquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En dan zit je nu een beetje enorm te soggen?![]()
Of heb je koffiepauze?
Daar ben ik nu ook mee bezig alleen is het hier niet studie waar de s voor staatquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:34 schreef Neelix het volgende:
[..]
klinkt inderdaad wel heel erg als soggen
hoe was het bier?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:34 schreef Neelix het volgende:
[..]
klinkt inderdaad wel heel erg als soggen
ik ookquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:42 schreef Neelix het volgende:
[..]
bier was primamaar mijn studie zit er al op
Ik heb weekend!
Kan ik er langer van genietenquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:46 schreef Neelix het volgende:
[..]
Waarom moet je dan vannacht doorhalen als je daarna weekend hebt?
Kan niet..zondag werkenquote:Op donderdag 18 maart 2010 22:51 schreef Neelix het volgende:
[..]
uitgerust een weekend in gaan valt ook wel iets voor te zeggen.
Heb alleen de vrijdag en de zaterdag nogquote:
Ja, dat lijkt me best naar...maar aan de andere kant zal je zondag wel meer verdienen dan, of niet?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:54 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Heb alleen de vrijdag en de zaterdag nog
200% dus dat is wel nicequote:Op donderdag 18 maart 2010 22:56 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me best naar...maar aan de andere kant zal je zondag wel meer verdienen dan, of niet?
Zeker weten. Wat doe je voor werk dan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:07 schreef 3keernix het volgende:
[..]
200% dus dat is wel niceis iig meer dan werken op de zaterdag
en op zondag voor het loon van 2 polenquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:14 schreef 3keernix het volgende:
Ik werk in een klerewinkelvoor een polenloon
Hahha, ja dus dat is net genoeg om van rond te komenquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:14 schreef Neelix het volgende:
[..]
en op zondag voor het loon van 2 polen
dan zit er maar een ding op lijkt mequote:Op donderdag 18 maart 2010 23:15 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Hahha, ja dus dat is net genoeg om van rond te komen
Nope, terug naar het omaland als ik eindelijk werk heb ( Duitsland)quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:16 schreef Neelix het volgende:
verthuizen naar polen, want zij kunnen het blijkbaar wel
nee dat is goedkoop.quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:18 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Nope, terug naar het omaland als ik eindelijk werk heb ( Duitsland)
quote:
Nee zover ga ik nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:25 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ohja, Oost-Duitsland natuurlijk wel.
Gute Nacht Freund!quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:35 schreef Neelix het volgende:
het is genoeg voor vandaag, ik ga naar bed, weltrusten!
Ga je ook ergens heen op minivakantie?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 09:16 schreef Neelix het volgende:
Goeiesmorges.
Ben zo alweer weg, ik ga heerlijk van mijn minivakantie en het vroege lenteweer genieten
Onderjasquote:
Motor10quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Onderjas![]()
![]()
![]()
Please doe ff terug juichen want deluna en panda slaan mijn gewoon over
Dat deed ik niet expresquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Onderjas![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Een hele goede morgen eNGine10quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Onderjas![]()
![]()
![]()
Inderdaadquote:
* DevilsWhore geeft Luna liefdequote:
Ik wil ook rijlessenquote:
Deze werkt nog,quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
ik wil niet meer werken en ik wil een werkende george
Je wilt een Zwitsalbad met mij nemen he?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
ik wil niet meer werken en ik wil een werkende george
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je wilt een Zwitsalbad met mij nemen he?jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar hebben we geen tijd voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
jamaar hebben we geen tijd voor
Ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je wilt een Zwitsalbad met mij nemen he?zwitsalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,en spoiler
![]()
The Devil made me do it
I cant stop what he is telling me
He sits on my shoulder and he is singing a wicked melody
Unleashing that Hell in me
hij zit daar anders maar een beetje te zittenquote:
Je hebt een rijbewijs dus jij kan er ook in rijdenquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je hebt een rijbewijs dus jij kan er ook in rijden
Of het mag is een ander verhaalquote:
Jeujquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:48 schreef DeLuna het volgende:
Jahaaa, nu mag ik definitief het hele weekend mee naar Amsterdam![]()
Zwemmen tegen mensen die veel beter zijn, maar dat maakt niet uitquote:
haha oke succes dan maarquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zwemmen tegen mensen die veel beter zijn, maar dat maakt niet uit
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
haha oke succes dan maarAltijd leuk zwemmen
Tofquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:48 schreef DeLuna het volgende:
Jahaaa, nu mag ik definitief het hele weekend mee naar Amsterdam![]()
verkeerd bezorgd misschien?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:12 schreef Panda72 het volgende:
Nou ja zeg ik krijg zomaar een kadootje![]()
en ik ben niet eens jarig
Nee gekregen van mijn lieve collega'squote:
oh dat is wel aardigquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee gekregen van mijn lieve collega's
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
oh dat is wel aardigWat heb je gekregen?
beetje teleurstellend vind je niet?quote:
Nee hoor want zo'n pot kost 18 euro niet gek voor een zomaar kadootje.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
beetje teleurstellend vind je niet?
Ik was denk ik voor de geheel verzorgde vakantie gegaanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:25 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee hoor want zo'n pot kost 18 euro niet gek voor een zomaar kadootje.
Ja ik had natuurlijk liever een auto of een geheel verzorgde vakantie gehad maar ja je mag een gegeven paard niet in de bek kijken natuurlijk
Ik ook maar de vakantie hadden ze niet aangebodenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik was denk ik voor de geheel verzorgde vakantie gegaan![]()
En het is zowieso altijd leuk om een cadeau te krijgenEn nu kun je weer flink lotionen
ach dan boek je zelf toch gewoon een weekje Egypte ofzoquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ook maar de vakantie hadden ze niet aangeboden![]()
Go Nanda de Vriesquote:
Tunesie in oktober en in juli naar Frankrijkquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ach dan boek je zelf toch gewoon een weekje Egypte ofzo
Oh maar dan ga je al genoeg op vakantiequote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Tunesie in oktober en in juli naar Frankrijk
Nou de startlijsten staan online van de wedstrijd volgende week. Maar ik ga natuurlijk niet die hele lijst hier neerzetten.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Go Nanda de Vries![]()
Ook al weet ik niet wat het plaatje weergeeft.
Je kunt nooit genoeg met vakantie gaan vind ik.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh maar dan ga je al genoeg op vakantieJe kunt de lotion misschien wel veel beter gebruiken
(al zou ik niet weten waarvoor maargoed)
Ik mag meedoen aan een wedstrijd in Amsterdamquote:
eensquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Je kunt nooit genoeg met vakantie gaan vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |