Ja iPhone abbonnement is veel te duur met smsjes. En ze hebben nu europese regels voor de maximum prijs van een smsje, maar dat geld dan alleen voor buitenland.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:03 schreef onderjas het volgende:
[..]
Bij abbo maakt dat denk ik niks uit. Maar dat is wel gek eigenlijk.
Nee het is onderjas, ja zeg maar na, onderjas, nee onder, o, o, o, onder, onder, onderjas. JAAA goed zoquote:
nog 1 miljoen treden te gaanquote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:08 schreef onderjas het volgende:
[..]
Nee het is onderjas, ja zeg maar na, onderjas, nee onder, o, o, o, onder, onder, onderjas. JAAA goed zo
Bijna niemand dus he..in een rokjequote:
ik weet het, en het beloofde nog wel een mooie dag te wordenquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bijna niemand dus he..in een rokje
dat was het ookquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:09 schreef 3keernix het volgende:
[..]
ik weet het, en het beloofde nog wel een mooie dag te worden
de volgende tree bedoel je?quote:
mwa den haag was bewolktquote:
quote:
hier was het heerlijk!quote:
en morgen gaat het regenen alweerquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hier was het heerlijk!
en in Hoogeveen ook trouwens
Dat zeg je nou wel, maar dat hebben ze eigenlijk wel al...een hele week zelfs met Oktoberfestquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:19 schreef 3keernix het volgende:
dat komt pas als je rokjesdag ook in munchen hebt geintroduceerd
Ja, daar moet ik echt geenquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:21 schreef Neelix het volgende:
[..]
Dat zeg je nou wel, maar dat hebben ze eigenlijk wel al...een hele week zelfs met Oktoberfest
dan is het maar goed dat ik er nu zo van heb genotenquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:14 schreef 3keernix het volgende:
[..]
en morgen gaat het regenen alweer
Gewoon in de zomer is het ook prima hoor. Ik heb gehoord dat het echt krankzinnig druk is met Oktoberfest. En al helemaal dit jaar omdat het het 200 jarig jubileum is..quote:
En bedankt dat je ook een select groepje hebt laten meegenietenquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan is het maar goed dat ik er nu zo van heb genoten
Ja, maar dat was niet meer buitenquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:23 schreef Neelix het volgende:
[..]
En bedankt dat je ook een select groepje hebt laten meegenieten
Ja idd ook gehoord. Als het met me school niet lukt ga ik ik daar me slag zijnquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:23 schreef Neelix het volgende:
[..]
Gewoon in de zomer is het ook prima hoor. Ik heb gehoord dat het echt krankzinnig druk is met Oktoberfest. En al helemaal dit jaar omdat het het 200 jarig jubileum is..
Mensen buiten hebben het toch ook gezien ?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar dat was niet meer buiten
Let wel, als je gaat proberen een hotel of camping te krijgen voor die tijd moet je snel zijn anders vervijfvoudigen de prijzen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:24 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ja idd ook gehoord. Als het met me school niet lukt ga ik ik daar me slag zijn
Wait, whut?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:23 schreef Neelix het volgende:
[..]
En bedankt dat je ook een select groepje hebt laten meegenieten
ik ga dan met een T5 transporterquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:26 schreef Neelix het volgende:
[..]
Let wel, als je gaat proberen een hotel of camping te krijgen voor die tijd moet je snel zijn anders vervijfvoudigen de prijzen.
Dat is waarquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:25 schreef Neelix het volgende:
[..]
Mensen buiten hebben het toch ook gezien ?
wait wut?quote:
Nope, misschien moeten we hem even bellen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:30 schreef suikertaartje het volgende:
Weet trouwens iemand waarom ajf in Munchen zit?
Ik heb hem aan zijn foto niet herkend dat hij hier is.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:30 schreef suikertaartje het volgende:
Weet trouwens iemand waarom ajf in Munchen zit?
hier is in de conferentie waar ik zit.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:32 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik heb hem aan zijn foto niet herkend dat hij hier is.
Hij is wel ICT-meneerquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:32 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik heb hem aan zijn foto niet herkend dat hij hier is.
Huppel weet dat welquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:31 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Nope, misschien moeten we hem even bellen?
Goed idee! ik ga me Jupiler even halenquote:
Heb jij ook een stukje Jupiter gekocht?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:35 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Goed idee! ik ga me Jupiler even halen
quote:
niets hoor, gewoon een foto van mij in een rokjequote:
Dat niet maar met het geld wat ik al jaren in Jup steek ben ik zo langzamerhand wel baas van Jupilerquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:37 schreef onderjas het volgende:
[..]
Heb jij ook een stukje Jupiler gekocht?
Ik bedoelde jupiterquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:39 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Dat niet maar met het geld wat ik al jaren in Jup steek ben ik zo langzamerhand wel baas van Jupiler
O....nee, ken ik nietquote:
Supermarkt dicht?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:46 schreef Neelix het volgende:
Oh, we moeten nog even een kwartiertje wachten...
Ja, meteen alle contact verbrekenquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:48 schreef Neelix het volgende:
Nee afgesproken met iemand, die nog nuttige dingen te doen had. Schandalig.
Hmja, vanavond nog even de local gebruiken om een goed plekje voor bier te vinden en daarna kan ie meteen gedumpt wordenquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:49 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ja, meteen alle contact verbreken![]()
zo hoort het!quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:50 schreef Neelix het volgende:
[..]
Hmja, vanavond nog even de local gebruiken om een goed plekje voor bier te vinden en daarna kan ie meteen gedumpt worden
Consumptiemaatschappijquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:55 schreef Neelix het volgende:
Iets heel anders, ik wist dat overgewicht een probleem was in de VS, maar in sommige staten blijkt dat meer dan 30% (!!!) van de bevolking een BMI heeft van meer dan 30!
http://www.cdc.gov/obesity/data/trends.html
Zeker, en fast food is er ontzettend goedkoop, gezond voedsel is duur en moeilijk te vinden in de supermarkt (ja echt).quote:
Goed voor op de barbecuequote:
Even zoeken naar die BMI test hoor, doe ik hem ook even.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:02 schreef Neelix het volgende:
[..]
Zeker, en fast food is er ontzettend goedkoop, gezond voedsel is duur en moeilijk te vinden in de supermarkt (ja echt).
Maar damn, 30% met een BMI over de 30 dat is echt vet veel vet.
hey studeer jij cmd?quote:
ik ook! samen ijs eten?quote:
Ik ga niet op een weegschaal.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:11 schreef onderjas het volgende:
[..]
http://www.voedingscentrum.nl/bmi.aspx
Hoeveel?
okéquote:
Waarom toch digitale communicatie?quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
oké![]()
Ik heb het propedeuse jaar cmd/dc gedaan en daarna voor digitale communicatie gekozen. In Arnhem overigens.
pffoe altijd lastig uit te leggen. Ik zal een voorbeeld geven. Wij kregen als projectgroep als opdracht om een manier te bedenken om oudere mensen te enqueteren over domotica (technische hulpmiddelen voor ouderen) en tegelijkertijd ook voorlichting te geven zodat de weerstand daartegen zou verlagen. Nou dat soort opdrachten maken dc zo leuk (voor mij danquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom toch digitale communicatie?
Ik ook.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Heb je het al uitgeprobeerd?quote:
tv aangezet na deze opmerkingquote:
past goed bij zijn hoofdquote:
Gisteravond, die van Huppel. Vanmiddag mijn eigenquote:
Lekker is de scrub hequote:Op donderdag 18 maart 2010 20:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gisteravond, die van Huppel. Vanmiddag mijn eigen
En nu gaan we chickflick kijkenquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gisteravond, die van Huppel. Vanmiddag mijn eigen
Laat mij raden die cinderella film?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En nu gaan we chickflick kijken
Jaquote:
Jaquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Laat mij raden die cinderella film?
Zwitsal rulesquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
JaIn de kroeg steeds die tube opendoen en eraan ruiken
Zwitsal mamma-lijnquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:34 schreef suikertaartje het volgende:
ZWITSAL SCRUB?![]()
Ik bedoel...ik heb een kind..en ongeveer ALLES van Zwitsal..
Zelfs de parfum voor mezelf...
Maar SCRUB?
Dat rijmtquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zwitsal mamma-lijnHet is superfijn! Ga het zoeken! Bij de Etos hier in Emmen hebben ze ;m sowieso, en daar was ;ie ook goedkoper dan bij de trekpleister
Maar het meeste daarvan ruikt toch heul niet naar Zwitsal? Die wel dus?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zwitsal mamma-lijnHet is superfijn! Ga het zoeken! Bij de Etos hier in Emmen hebben ze ;m sowieso, en daar was ;ie ook goedkoper dan bij de trekpleister
Jaaaaaaaaaaaahquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar het meeste daarvan ruikt toch heul niet naar Zwitsal? Die wel dus?
Jaquote:
Omg omg omg!quote:
quote:
Ja die ruikt wel naar zwitsalquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar het meeste daarvan ruikt toch heul niet naar Zwitsal? Die wel dus?
Scrubben ipv staalborstel morgen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die ruikt wel naar zwitsal![]()
En is heel lekker en
Bedankt.quote:
quote:
Hoeraaaaaaaaa voor julliequote:Op donderdag 18 maart 2010 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja die ruikt wel naar zwitsal![]()
En is heel lekker en
quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Scrubben ipv staalborstel morgen?
quote:
STOEPLIEFquote:
Nee, tbh. Die maar eens gaan zoeken een keerquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoeraaaaaaaaa voor jullie![]()
Jullie wisten al wel van de parfum dus?
Parfum? WAAR? HEBBEN!quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Huppel is boos op mij. Moet jij ook niet boos zijn?quote:
IK HAD 4 UUR GESLAPEN!! SPECIAAL VOOR JOU MN WEKKER ALLEMEJEZUSVROEG GEZET EN DAN STAAT JE FOON UITquote:
Hoe is het met de hoofdpijnquote:
Ik kan niet boos op jou blijven, daar ben je te liev voor.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:57 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Huppel is boos op mij. Moet jij ook niet boos zijn?
Ik was al wakker en ik wilde niet weer in slaap vallen, dus ik stond voor 6:45 al onder de douche.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
IK HAD 4 UUR GESLAPEN!! SPECIAAL VOOR JOU MN WEKKER ALLEMEJEZUSVROEG GEZET EN DAN STAAT JE FOON UIT![]()
Ja maar ik dacht dat je die alleen online kan bestellenquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo goed als weg. Nog af en toe vandaag wat druk op den schedel gevoeld, maar verder niets noemenswaardigs.quote:
Dus je was wel eerst boos?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan niet boos op jou blijven, daar ben je te liev voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |