Goed idee! ik ga me Jupiler even halenquote:
Heb jij ook een stukje Jupiter gekocht?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:35 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Goed idee! ik ga me Jupiler even halen
quote:
niets hoor, gewoon een foto van mij in een rokjequote:
Dat niet maar met het geld wat ik al jaren in Jup steek ben ik zo langzamerhand wel baas van Jupilerquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:37 schreef onderjas het volgende:
[..]
Heb jij ook een stukje Jupiler gekocht?
Ik bedoelde jupiterquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:39 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Dat niet maar met het geld wat ik al jaren in Jup steek ben ik zo langzamerhand wel baas van Jupiler
O....nee, ken ik nietquote:
Supermarkt dicht?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:46 schreef Neelix het volgende:
Oh, we moeten nog even een kwartiertje wachten...
Ja, meteen alle contact verbrekenquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:48 schreef Neelix het volgende:
Nee afgesproken met iemand, die nog nuttige dingen te doen had. Schandalig.
Hmja, vanavond nog even de local gebruiken om een goed plekje voor bier te vinden en daarna kan ie meteen gedumpt wordenquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:49 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ja, meteen alle contact verbreken![]()
zo hoort het!quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:50 schreef Neelix het volgende:
[..]
Hmja, vanavond nog even de local gebruiken om een goed plekje voor bier te vinden en daarna kan ie meteen gedumpt worden
Consumptiemaatschappijquote:Op donderdag 18 maart 2010 17:55 schreef Neelix het volgende:
Iets heel anders, ik wist dat overgewicht een probleem was in de VS, maar in sommige staten blijkt dat meer dan 30% (!!!) van de bevolking een BMI heeft van meer dan 30!
http://www.cdc.gov/obesity/data/trends.html
Zeker, en fast food is er ontzettend goedkoop, gezond voedsel is duur en moeilijk te vinden in de supermarkt (ja echt).quote:
Goed voor op de barbecuequote:
Even zoeken naar die BMI test hoor, doe ik hem ook even.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:02 schreef Neelix het volgende:
[..]
Zeker, en fast food is er ontzettend goedkoop, gezond voedsel is duur en moeilijk te vinden in de supermarkt (ja echt).
Maar damn, 30% met een BMI over de 30 dat is echt vet veel vet.
hey studeer jij cmd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |