tv aangezet na deze opmerkingquote:
past goed bij zijn hoofdquote:
Gisteravond, die van Huppel. Vanmiddag mijn eigenquote:
Lekker is de scrub hequote:Op donderdag 18 maart 2010 20:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gisteravond, die van Huppel. Vanmiddag mijn eigen
En nu gaan we chickflick kijkenquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gisteravond, die van Huppel. Vanmiddag mijn eigen
Laat mij raden die cinderella film?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En nu gaan we chickflick kijken
Jaquote:
Jaquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Laat mij raden die cinderella film?
Zwitsal rulesquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
JaIn de kroeg steeds die tube opendoen en eraan ruiken
Zwitsal mamma-lijnquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:34 schreef suikertaartje het volgende:
ZWITSAL SCRUB?![]()
Ik bedoel...ik heb een kind..en ongeveer ALLES van Zwitsal..
Zelfs de parfum voor mezelf...
Maar SCRUB?
Dat rijmtquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zwitsal mamma-lijnHet is superfijn! Ga het zoeken! Bij de Etos hier in Emmen hebben ze ;m sowieso, en daar was ;ie ook goedkoper dan bij de trekpleister
Maar het meeste daarvan ruikt toch heul niet naar Zwitsal? Die wel dus?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zwitsal mamma-lijnHet is superfijn! Ga het zoeken! Bij de Etos hier in Emmen hebben ze ;m sowieso, en daar was ;ie ook goedkoper dan bij de trekpleister
Jaaaaaaaaaaaahquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar het meeste daarvan ruikt toch heul niet naar Zwitsal? Die wel dus?
Jaquote:
Omg omg omg!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |