Is al.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:33 schreef Laysa het volgende:
Gert , Pietje...mogen we een TT change ter Eer en Glorie van Baby Florian?
[RLS SC #1005] Ter Eer en Glorie van Baby Florian
dus een beetje een zelfbedacht verhaaltje met kernen van waarheid alwaar ik regelmatig wat wilde gaan posten al was het een echte leven soap hoort hier niet thuis? Als dat het geval is waarom heb je mijn topic dan niet even overgezet naar een ander subforum? Dat het jou niet boeit doet niet terzake toch, een klein uitlegje eventjes en een klein beetje modereren en je hebt me er mee geholpen.quote:Op donderdag 15 april 2010 08:25 schreef Gert het volgende:
Het forum is niet dood, het slaapt.![]()
Het luiert gewoon een beetje.
En ik heb geen gestook gezien gisteren? Gezeik wel maar da's zo'n beetje de bestaansreden van heel FOK!
Ja, users schofferen.quote:Op maandag 6 december 2010 15:48 schreef fockonfockoff het volgende:
[..]
dus een beetje een zelfbedacht verhaaltje met kernen van waarheid alwaar ik regelmatig wat wilde gaan posten al was het een echte leven soap hoort hier niet thuis? Als dat het geval is waarom heb je mijn topic dan niet even overgezet naar een ander subforum? Dat het jou niet boeit doet niet terzake toch, een klein uitlegje eventjes en een klein beetje modereren en je hebt me er mee geholpen.
Nou zal ik vast wel weer iets fout doen..
Zelfbedachte verhaaltjes horen hier in principe niet thuis, dat klopt.quote:Op maandag 6 december 2010 15:48 schreef fockonfockoff het volgende:
[..]
dus een beetje een zelfbedacht verhaaltje met kernen van waarheid alwaar ik regelmatig wat wilde gaan posten al was het een echte leven soap hoort hier niet thuis? Als dat het geval is waarom heb je mijn topic dan niet even overgezet naar een ander subforum? Dat het jou niet boeit doet niet terzake toch, een klein uitlegje eventjes en een klein beetje modereren en je hebt me er mee geholpen.
Nou zal ik vast wel weer iets fout doen..
Dus: poging tot leuk nieuw topic niet geslaagd. Lik je wonden, op naar de volgende uitdaging.quote:Op maandag 6 december 2010 14:00 schreef fockonfockoff het volgende:
[..]
miauw miauw, get a life zeikteven, lik je kut leeg!
en dat terwijl jij zelf heel leuk dieper ingaat op iemand die een persoon een joden-figuur noemt.quote:Op maandag 6 december 2010 16:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Zelfbedachte verhaaltjes horen hier in principe niet thuis, dat klopt.
En de bereidwilligheid om behulpzaam te zijn of om het eventueel naar een ander forum te verplaatsen, wordt er niet groter op bij posts als:
[..]
Dus: poging tot leuk nieuw topic niet geslaagd. Lik je wonden, op naar de volgende uitdaging.
Dank je wel PietjePukquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is zojuist een topic geopend.
Sprak de feaubeauxloze held die niet op de meet was.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:37 schreef willem-jozef het volgende:
wil iemand deze link verwijderen
-weg-
belachelijk, hoe zit het met onze privacy hier op fok
k heb lekker wel een fobo en was op de meet jonguhquote:Op maandag 10 januari 2011 21:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sprak de feaubeauxloze held die niet op de meet was.
Nee, dat doen we niet.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik wil graag weten waarom ik hedenavond een note heb gekregen. Wil degene die dat gedaan heeft zich hier even melden en ook even de reden aangeven?
Ik was het. Om alvast te oefenen.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik wil graag weten waarom ik hedenavond een note heb gekregen. Wil degene die dat gedaan heeft zich hier even melden en ook even de reden aangeven?
Geen waarschuwing, zou ook niet weten waarvoor, want geen enkele valse intentie, maar wel notes schrijven. Vies, goor en achterbaks gedoe Remlofquote:
Oi, ik zet er zo nog één hoor.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geen waarschuwing, zou ook niet weten waarvoor, want geen enkele valse intentie, maar wel notes schrijven. Vies, goor en achterbaks gedoe Remlof
Jij mag dat, maar ik meen het serieus. Vies en misselijk backstabben van mensen die bevooroordeeld zijn.quote:
En ik zou trouwens ook niet weten waarom ik de reden niet mag weten. Dat lijkt mij een volledig normale vraag die ook een normaal antwoord verdient.quote:
Voor 5 euro kan je zelf even kijken. En daar krijg je gratis inzicht op al je vórige notes bij. Voor niets!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En ik zou trouwens ook niet weten waarom ik de reden niet mag weten. Dat lijkt mij een volledig normale vraag die ook een normaal antwoord verdient.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jep, Fok! geeft steeds minder openheid van zaken, keert zich steeds meer naar binnen toe en daar pas jij met je achterbakse streken prima bijquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die reeks aan kwalificaties mag je best achterwege laten. Notes zijn een administratie van de crew en daar hoeven we geen enkele uitleg over te geven.
Onzin, ik heb die modjes nog nooit vrijwillig uitleg zien geven over notes of wat dan ook.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, Fok! geeft steeds minder openheid van zaken,
Vroeger kon je niet eens na elk meningsverschil snel kijken of je nog nieuwe notes had gehad. Dan was dit gezeik er niet eens geweest, met dat op hoge toon en met allerlei neerbuigende kwalificaties opheldering eisen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, Fok! geeft steeds minder openheid van zaken, keert zich steeds meer naar binnen toe en daar pas jij met je achterbakse streken prima bij
Schei alsjeblief uit Gert, ik heb gisteren geen onvertogen woord gezegd noch de intentie gehad zulks te doen. Maar het feit dat de crew hier uit een vriendenclubje bestaat met daarom omheen nog een paar mensen die elkaar überaardig vinden resulteert in het feit dat derden zelfs geen lol meer mogen hebben om dat wat gisteren passeerde, want dat is al genoeg voor het geven van een note. Het gaat mij niet om de note, jullie schrijven maar raak, maar om het feit dat ik hem krijg.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Vroeger kon je niet eens na elk meningsverschil snel kijken of je nog nieuwe notes had gehad. Dan was dit gezeik er niet eens geweest, met dat op hoge toon en met allerlei neerbuigende kwalificaties opheldering eisen.
En nu is het ook klaar hoor, met dat achterbaks dit en misselijk dat. "Discussie" gesloten. Over notes werden en worden geen mededelingen gedaan.
Prima, maar jij deelde gisteren verkapt heel wat meer sneren uit dan ik, want ik heb er niet eentje geplaatst. Zowel in mijn richting met je zes pixels en nog meer tekst waarbij je zelf aangaf dat je je aan het verlagen was als in de richting van Soury. Ondertussen je vriendinnetje, de aanstichtster van alles en die over de pis ging teasen met Beeb en met privé meets. Het beeld dat je neerzette was duidelijker dan duidelijk en onderschrijft exact wat ik zowel gisteren als vandaag meld. Daarmee diskwalificeer je jezelf als objectief en om je in deze rol serieus te nemen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wij moeten wel verantwoording afleggen, namelijk aan FA's en A's. In feedback aankaarten is prima, ik geef je dan ook normaal antwoord. Je weet echter niet waar de note over ging, dus de rest van je verhaal is puur giswerk en daar ga ik dan ook niet op in.
Ian, het is hier geen slowchat.
Weer prima, maar daar gaat wat mij betreft nu juist de discussie over. Op zich niets mis met suffe grapjes (afhangende van de lading en intentie), maar je neemt dat wat ik schreef schreef heel anders dan suf en maakt er onmiddellijk een notitie van. Door dat regelmatig te doen snoer je anderen de mond maar je voelt jezelf wel vrij om dat te doen wat anderen niet toegestaan wordt. Je staat er daardoor niet boven, je kiest partij. De harde woorden komen in beginsel dan ook niet van mij, maar van hem of haar die het nodig vind om een aantekening te maken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tsja, dat mag je vinden. Ik vind 't nogal harde bewoordingen voor wat suffe grapjes.
Okéquote:Op maandag 17 januari 2011 10:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Danny heeft 't aangemerkt als spam, dan is er geen bron meer, zonder bron is er niets meer en dus heb ik 't maar geslot. Dat heeft verder niets met jou te maken.
Ik denk dat het weghalen van de hele eerste alinea beter is. Nu staat er nog steeds dat Fok! toestemming heeft om nu het persbericht al te plaatsen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |