Met natte oogjes en een adembenemende gaap waar mijn krullende schraaptong bijna bij uitvalt, kijk ik inschattend weer leip om mij heen... Hmmm, baasje lacht naar mij +1 baasje, Jacky mijn grote broer(irritante Russel) wendt gedwee zijn hoofd af +1 Jacky. Het leven is goed, watertje slorpen en koetje kauwen. Ah Beertje heeft zichzelf weer bij elkaar geraapt en ligt wat aangedaan naar het plafond te staren. Zakemnogges? Neu lama, eerst eens zien wat voor effect mijn meedogenloos handelen heeft op derden.
quote:
Ach wat lief, bij deze nodig ik
jou uit voor een kopje thee met hondekoekje erbij.
Bij deze wil ik je ook even informeren over mijn kwaliteiten als zijnde acupuncturist(het leven stroomt eruit) en body-modificator.
Ik ben geroemd vanwege mijn snelle piercing zetten(wel zelf knopje of staafje meenemen) en doof maken van al te waakse viervoeters.
quote:
Nee, maar wat niet is kan nog komen, ik kom van laag en misschien klim ik door naar de top.
Dan kun je je mijn gruweldaden(oh ik voel me zo goed) zonder inbeeldings vermogen aanschouwen.
Zoals die ene keer dat ik mijn nichtje(pluizige herderspup) rustig aan mij liet snuffelen en toen ineens mijn sabeltand in haar neus sloeg en hem er openrijtend weer uittrok(snotkind jagh).
Het bloed spoot eruit en maakte mijn witte vachtje rood, ik voelde me net een slachter in een x-rated horrorfilm. Hééééééérlijk.
Zijn er nog meer van mijn soort alfa-mannetjes op het FOK aanwezig? Ik zou graag weten hoe jij je directe omgeving domineert en terroriseert.
Paw.