Is al.quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:33 schreef Laysa het volgende:
Gert , Pietje...mogen we een TT change ter Eer en Glorie van Baby Florian?
[RLS SC #1005] Ter Eer en Glorie van Baby Florian
dus een beetje een zelfbedacht verhaaltje met kernen van waarheid alwaar ik regelmatig wat wilde gaan posten al was het een echte leven soap hoort hier niet thuis? Als dat het geval is waarom heb je mijn topic dan niet even overgezet naar een ander subforum? Dat het jou niet boeit doet niet terzake toch, een klein uitlegje eventjes en een klein beetje modereren en je hebt me er mee geholpen.quote:Op donderdag 15 april 2010 08:25 schreef Gert het volgende:
Het forum is niet dood, het slaapt.![]()
Het luiert gewoon een beetje.
En ik heb geen gestook gezien gisteren? Gezeik wel maar da's zo'n beetje de bestaansreden van heel FOK!
Ja, users schofferen.quote:Op maandag 6 december 2010 15:48 schreef fockonfockoff het volgende:
[..]
dus een beetje een zelfbedacht verhaaltje met kernen van waarheid alwaar ik regelmatig wat wilde gaan posten al was het een echte leven soap hoort hier niet thuis? Als dat het geval is waarom heb je mijn topic dan niet even overgezet naar een ander subforum? Dat het jou niet boeit doet niet terzake toch, een klein uitlegje eventjes en een klein beetje modereren en je hebt me er mee geholpen.
Nou zal ik vast wel weer iets fout doen..
Zelfbedachte verhaaltjes horen hier in principe niet thuis, dat klopt.quote:Op maandag 6 december 2010 15:48 schreef fockonfockoff het volgende:
[..]
dus een beetje een zelfbedacht verhaaltje met kernen van waarheid alwaar ik regelmatig wat wilde gaan posten al was het een echte leven soap hoort hier niet thuis? Als dat het geval is waarom heb je mijn topic dan niet even overgezet naar een ander subforum? Dat het jou niet boeit doet niet terzake toch, een klein uitlegje eventjes en een klein beetje modereren en je hebt me er mee geholpen.
Nou zal ik vast wel weer iets fout doen..
Dus: poging tot leuk nieuw topic niet geslaagd. Lik je wonden, op naar de volgende uitdaging.quote:Op maandag 6 december 2010 14:00 schreef fockonfockoff het volgende:
[..]
miauw miauw, get a life zeikteven, lik je kut leeg!
en dat terwijl jij zelf heel leuk dieper ingaat op iemand die een persoon een joden-figuur noemt.quote:Op maandag 6 december 2010 16:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Zelfbedachte verhaaltjes horen hier in principe niet thuis, dat klopt.
En de bereidwilligheid om behulpzaam te zijn of om het eventueel naar een ander forum te verplaatsen, wordt er niet groter op bij posts als:
[..]
Dus: poging tot leuk nieuw topic niet geslaagd. Lik je wonden, op naar de volgende uitdaging.
Dank je wel PietjePukquote:Op zaterdag 18 december 2010 13:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is zojuist een topic geopend.
Sprak de feaubeauxloze held die niet op de meet was.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:37 schreef willem-jozef het volgende:
wil iemand deze link verwijderen
-weg-
belachelijk, hoe zit het met onze privacy hier op fok
k heb lekker wel een fobo en was op de meet jonguhquote:Op maandag 10 januari 2011 21:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sprak de feaubeauxloze held die niet op de meet was.
Nee, dat doen we niet.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik wil graag weten waarom ik hedenavond een note heb gekregen. Wil degene die dat gedaan heeft zich hier even melden en ook even de reden aangeven?
Ik was het. Om alvast te oefenen.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik wil graag weten waarom ik hedenavond een note heb gekregen. Wil degene die dat gedaan heeft zich hier even melden en ook even de reden aangeven?
Geen waarschuwing, zou ook niet weten waarvoor, want geen enkele valse intentie, maar wel notes schrijven. Vies, goor en achterbaks gedoe Remlofquote:
Oi, ik zet er zo nog één hoor.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Geen waarschuwing, zou ook niet weten waarvoor, want geen enkele valse intentie, maar wel notes schrijven. Vies, goor en achterbaks gedoe Remlof
Jij mag dat, maar ik meen het serieus. Vies en misselijk backstabben van mensen die bevooroordeeld zijn.quote:
En ik zou trouwens ook niet weten waarom ik de reden niet mag weten. Dat lijkt mij een volledig normale vraag die ook een normaal antwoord verdient.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |