abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 maart 2010 @ 00:32:36 #1
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_79280265
Veenendaal 2e Culemborg

Veenendaal is hard opweg een 2e Culemborg te worden.
quote:
Burgemeester:Geweld V'daal onacceptabel
VEENENDAAL - De Veenendaalse burgemeester Elzenga is geschokt door het geweld afgelopen weekend in de binnenstad. Hij noemt de drie berovingen, waarbij ook gestoken is, a-sociaal en onacceptabel. Dat zei hij op een persconferentie over de zaak.

De politie heeft een rechercheteam met acht agenten op de zaak gezet om het verband tussen de incidenten te onderzoeken. Er zijn aanwijzingen dat het om dezelfde groep gaat.

Burgemeester Elzenga heeft aan het einde van de dag een spoedoverleg met woordvoerders van de Marokkaanse gemeenschap. Mogelijk dat de daders dus in die hoek moeten worden gezocht.
Bron: http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/232417
De incidenten met 'lichtgetinte' daders even op een rijtje:

- http://www.veenendaalsekrant.nl/page/Lokaal/Regionaal/112 -> dader(s): Mannen met een licht getinte huidskleur.

- http://www.veenendaalsekr(...)roofd-in.506603.news -> dader(s): drie jongens met licht getint uiterlijk

- http://www.veenendaalsekr(...)shandeld.504995.news -> dader(s): Dader 1:- man van Noord-Afrikaanse afkomst, Dader 2: - man van Noord-Afrikaanse afkomst , Dader 3: - man van Noord-Afrikaanse afkomst.

- http://www.veenendaalsekr(...)ndaal-13.495509.news -> dader(s): jongen één heeft een Marokkaans uiterlijk, Jongen twee heeft een Marokkaans uiterlijk, Jongen drie heeft een Marokkaans uiterlijk.

- http://www.veenendaalsekr(...)t-jongen.492124.news -> dader(s): een groep van ongeveer vijftien Marokkaanse jongens

- http://www.veenendaalsekr(...)andeling.489790.news -> dader(s): Het is een lichtgetinte jongeman.

Goed, totzover deze 'Hall of fame', waarbij het weer eens duidelijk wordt hoe goed deze multikul is gelukt. Neuh, Job Cohen hoeft zich geen zorgen te maken. Want hij heeft genoeg Pickwick in huis om ook dit probleem te bestrijden.

Scheer je weg!
pi_79280299
Je moet natuurlijk zeggen dat het rasechte Hollandse boerenjongens zijn, ander ben je xenofoob
  Moderator / Redactie FP donderdag 18 maart 2010 @ 00:34:52 #3
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_79280309
Alle Marrokanen terug naar Turkije! EINZ!

pun intended
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_79280379
Maar Heerlen is nog steeds de meest criminele stad van Nederland toch?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_79280482
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 00:32 schreef Gillette_M5 het volgende:

... 'lichtgetinte' ...

Goed, totzover deze 'Hall of fame', waarbij het weer eens duidelijk wordt hoe goed deze multikul is gelukt. Neuh, Job Cohen hoeft zich geen zorgen te maken. Want hij heeft genoeg Pickwick in huis om ook dit probleem te bestrijden.

A) Het stereotype van alleen maar thee drinken is onterecht, afgezaagd en onorigineel

B) Wat is jouw (realistische en uitvoerbare) oplossing voor het probleem?

C) Ik lees 'lichtgetinte' - gaan we tegenwoordig mensen weer beoordelen op hun huidskleur?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2010 00:43:01 ]
  donderdag 18 maart 2010 @ 00:45:18 #6
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_79280515
Goede zaak dat je de boel in de smiezen hebt M5
  donderdag 18 maart 2010 @ 00:51:25 #7
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_79280608
A: Dat is niet voor niets, gezien zijn 'successen' in Amsterdam... Waar denk je dat die naam vandaan komt? Niet zo het domme jongetje spelen. Je weet wat er wordt bedoeld.
B: Als ik een oplossing zal noemen weet ik jouw volgende reactie al: niet uitvoerbaar. Bij deze antwoord op de vraag. Maar ik kan het toch niet laten, dus ik zet het er wel neer:

- Hogere straffen voor crimineel gedrag en invoering minimumstraffen voor misdrijven en overtredingen
- Na drie zware geweldsmisdrijven levenslange gevangenisstraf
- Afschaffen van de korting op de maximumstraf in geval van poging tot misdrijf
- Wettelijke verplichting OM tot voordeelsontneming daders bij misdrijven
- Minder taakstraffen
- Afschaffen verjaring gewelds- en zedenmisdrijven
- Geen kwijtschelding deel gevangenisstraf bij goed gedrag
- Introductie heropvoedingskampen
- Preventief fouilleren in het hele land
- Herinvoering jeugd- en zedenpolitie
- Denaturalisatie en uitzetting recidiverende (Marokkaanse) straatterroristen met dubbele nationaliteit
- Introductie van administratieve detentie bij terrorisme
- Niet-Nederlanders die een misdrijf plegen worden direct uit Nederland verwijderd
- Agressie tegen politiefunctionarissen en andere hulpverleners: 1/3 hogere minimumstraf en 1/3 hogere maximumstraf
- Reorganisatie politie: terug van 26 naar 4 politieregio's, plus KLPD

C: Ik zou zeggen, huil uit bij veenendaalsekrant.nl, die zetten dit er namelijk neer in daderprofiel. Dus helaas voor jou zijn dit feiten, en niet verzonnen dingen. Moet jouw multikulhartje pijn van doen.
Scheer je weg!
  donderdag 18 maart 2010 @ 00:54:50 #8
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_79280668
Ben sinds gister weer voor drie weken in Veenendaal en net zoals vorige vakantie voelde ik me toch niet echt op mijn gemak in het dorp. Bij de Trekpleister kwam een "licht getinte man" na het betalen nog even terug om een handvol eitjes uit de bak naast de kassa te graaien, met een houding van "je kan me toch niks maken". Dat is gewoon brutaal, dat doe je niet. Wil niet zeggen dat alleen Marokkanen dat doen, natuurlijk, een Hollandse knul van vijftien zal zoiets ook wel flikken, maar deze was minstens 25 en misschien wel ouder. Dan mag je toch wel wat beschaving verwachten?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_79280775
TS heeft geenstijl gelezen.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  donderdag 18 maart 2010 @ 01:15:35 #10
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_79280989
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 01:00 schreef FunkyHomosapien het volgende:
TS heeft geenstijl gelezen.
Ik heb anders nog geen GS linkje gezien. Maar vertel, als je GS leest mag je per definitie niet meer meedoen met de intellectuele hoogstandjes op Fok! ofzo?
  donderdag 18 maart 2010 @ 01:16:51 #11
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_79281005
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 01:15 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik heb anders nog geen GS linkje gezien. Maar vertel, als je GS leest mag je per definitie niet meer meedoen met de intellectuele hoogstandjes op Fok! ofzo?
dat mag wel hoor, ik lees het zelf ook anders wist ik niet dat deze linkjes van geenstijl kwamen.

tevens ben ik gewoon een beetje aan het bitchen.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_79281059
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 00:51 schreef Gillette_M5 het volgende:
A: Dat is niet voor niets, gezien zijn 'successen' in Amsterdam... Waar denk je dat die naam vandaan komt? Niet zo het domme jongetje spelen. Je weet wat er wordt bedoeld.
B: Als ik een oplossing zal noemen weet ik jouw volgende reactie al: niet uitvoerbaar. Bij deze antwoord op de vraag. Maar ik kan het toch niet laten, dus ik zet het er wel neer:

- Hogere straffen voor crimineel gedrag en invoering minimumstraffen voor misdrijven en overtredingen
- Minder taakstraffen
- Denaturalisatie en uitzetting recidiverende (Marokkaanse) straatterroristen met dubbele nationaliteit
- Niet-Nederlanders die een misdrijf plegen worden direct uit Nederland verwijderd
- Agressie tegen politiefunctionarissen en andere hulpverleners: 1/3 hogere minimumstraf en 1/3 hogere maximumstraf

C: Ik zou zeggen, huil uit bij veenendaalsekrant.nl, die zetten dit er namelijk neer in daderprofiel. Dus helaas voor jou zijn dit feiten, en niet verzonnen dingen. Moet jouw multikulhartje pijn van doen.
Copy-pase van het verkiezingsprogramma van de PVV

Ik hoef geen politiestaat waar ik als hardwerkende Nederlander ook last van ga ondervinden. Ik denk dat we heel ver komen als we criminelen met een buitenlands paspoort direct het land uitzetten na veroordeling. Ook de grenzen sluiten heeft talloze voordelen.
  donderdag 18 maart 2010 @ 01:30:59 #13
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_79281147
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 00:42 schreef Igen het volgende:

C) Ik lees 'lichtgetinte' - gaan we tegenwoordig mensen weer beoordelen op hun huidskleur?
Afkomst mag wel? Want ik zie ook "Noord Afrikaans" en "Marokkaans" voorbij komen.
pi_79281198
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 01:22 schreef SvMp het volgende:
Ik hoef geen politiestaat waar ik als hardwerkende Nederlander ook last van ga ondervinden. Ik denk dat we heel ver komen als we criminelen met een buitenlands paspoort direct het land uitzetten na veroordeling.
Dat. De ratten eruit, de normaal meedraaienden laat je ongemoeid.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 18 maart 2010 @ 08:43:58 #15
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_79283516
quote:
Oh hey, kijk jou eens hele domme dingen zeggen waaruit blijkt dat je geen idee hebt waar je het over hebt.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_79283552
en dit lijkt op culemborg omdat?
Lawamena hitihala Lawamena haulala
  donderdag 18 maart 2010 @ 08:47:47 #17
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_79283579
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 08:46 schreef EricT het volgende:
en dit lijkt op culemborg omdat?
Marokkanen jeweettoch. allemaal hetzelfde. Zie je ergens 1 Marokkaan lopen, dan weet je dat zijn matties in de omringende gebouwen met kalashnikovs zitten.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_79283709
  donderdag 18 maart 2010 @ 09:05:29 #19
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_79283942
Ah, dus daarom was het anderhalve rustig in de wijk.
Dan kan ik de Veenendalers weer geruststellen, gisterenavond begon hier in Ede weer een Marokkaan met een ketting in te slaan op een bewoner die hem aansprak op zijn wangedrag.
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
  donderdag 18 maart 2010 @ 10:09:47 #20
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_79285667
Een tweede Culemborg, een tweede Culemborg, ik weet het nog niet zo net hoor.

Ik zou zelf eerder zeggen: een derde Gouda.
The End Times are wild
pi_79285720
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:05 schreef ElectricEye het volgende:
Dan kan ik de Veenendalers weer geruststellen, gisterenavond begon hier in Ede weer een Marokkaan met een ketting in te slaan op een bewoner die hem aansprak op zijn wangedrag.
Een grapje?
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_79285728
quote:
Blijkbaar heb jij de afgelopen jaren onder een steen geleefd.
quote:

- Minder taakstraffen
Heel leuk, maar ik mis toch de terugkoppeling naar het probleem. Hoe gaat de "introductie van administratieve detentie bij terrorisme" helpen om geweld op straat tegen te gaan? Hoe gaat het "afschaffen verjaring gewelds- en zedenmisdrijven" helpen om geweld op straat tegen te gaan? Om maar eens wat te noemen.
quote:
Een signalement is een feit, maar op het ras van de vermoedelijke dader criminaliteit bij elkaar gaan zoeken, tsja, hoe zouden we dat nou moeten noemen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2010 10:12:43 ]
  donderdag 18 maart 2010 @ 10:19:01 #23
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_79285916
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 00:32 schreef Gillette_M5 het volgende:
Verklaar waarom 'deze multikul' is mislukt? Doel je alleen op onze Marokkaanse medemens of de gehele multiculturele samenleving? In het geval van het laatste zit je dom te zwetsen, in het geval van het eerste valt er wel wat voor te zeggen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 18 maart 2010 @ 10:23:21 #24
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_79286034
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 10:11 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Een grapje?
Nee.
Gisteren rond 17.30 à 18.00 uur gebeurd, net achter het ziekenhuis.
Sic transit gloria mundi
I drink, therefore I am!
pi_79286063
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 10:23 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

Nee.
belachelijk.
pi_79286471
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 10:23 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

Nee.
Gaat ook goed in jouw plaatsje.
  donderdag 18 maart 2010 @ 10:39:33 #27
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_79286543
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 10:37 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Gaat ook goed in jouw plaatsje.
Erger nog: mijn wijkje ....... waar ik mijn kinderen probeer op te voeden.
Sic transit gloria mundi
I drink, therefore I am!
  donderdag 18 maart 2010 @ 10:40:16 #28
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_79286566
Hier in mijn dorp wonen ook wel wat Marokkanen, maar daar heb ik (of iemand anders, ik hoor er niks van) in ieder geval nooit een probleem mee. Één keer een moordpartij, maar dat was binnen de eigen kring dus soit.

Als het percentage minder dan 3% bedraagt dan houden ze zich nog heel rustig en vriendelijk. Als ik met een kinderwagen de trein in wil stappen dan helpen ze me gewoon met tillen als ik het vraag.
The End Times are wild
pi_79286590
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 10:40 schreef LXIV het volgende:
Hier in mijn dorp wonen ook wel wat Marokkanen, maar daar heb ik (of iemand anders, ik hoor er niks van) in ieder geval nooit een probleem mee. Één keer een moordpartij, maar dat was binnen de eigen kring dus soit.

Als het percentage minder dan 3% bedraagt dan houden ze zich nog heel rustig en vriendelijk. Als ik met een kinderwagen de trein in wil stappen dan helpen ze me gewoon met tillen als ik het vraag.
Ja maar dat is ook logisch. Een Marokkaan staat niet gelijk aan tuig. Het probleem is meer dat ze kampen met een grote groep binnen de eigen gelederen die overheersend negatief aanwezig is. En dat is jammer.
pi_79287209
Ik woon zelf in Veenendaal en had voorheen nooit echt ergens last van ze. Maar de laatste tijd wordt het steeds erger, in het gezicht getuft worden als je langs fietst, terug komen uit het dorp en op de plek waar je fiets stond staan nu twee ''licht getinte'' jongens naar je te grijnzen. Dit zijn nog slechts enkele persoonlijke voorbeelden, maar hoor de laatste tijd steeds vaker verhalen als deze.. waar ligt de oplossing?
Fantasie is belangrijker dan kennis, want kennis is begrensd.
pi_79287251
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:00 schreef erniee het volgende:
Ik woon zelf in Veenendaal en had voorheen nooit echt ergens last van. Maar de laatste tijd wordt het steeds erger, in het gezicht getuft worden als je langs fietst, terug komen uit het dorp en op de plek waar je fiets stond staan nu twee ''licht getinte'' jongens naar je te grijnzen. Dit zijn nog slechts enkele persoonlijke voorbeelden, maar hoor de laatste tijd steeds vaker verhalen als deze.. waar ligt de oplossing?
Ja hoorde het ook al van een collega van me, ze gaan gewoon midden op de weg staan en laten je er niet langs rijden met je auto enz enz.
  donderdag 18 maart 2010 @ 11:04:20 #32
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_79287345
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 10:40 schreef LXIV het volgende:

Je moet ook niet in de Wildersismen vervallen. Er zijn zat toffe Marokkanen, ik ken er iig genoeg.
Maar dat wil ook weer niet zeggen dat ik naar de PvdA-ideologie overstap, dat iedereen meetelt.
Dit soort Marokkanen telt helemaal niet mee en ze mogen ook nooit meer meetellen in onze maatschappij.
Deze gasten plaatsen zichzelf buiten de Nederlandse maatschappij, maar ook buiten de Marokkaanse gemeenschap. Hun enige toekomst is de criminaliteit, ze zijn nu al bezig met drugsdealen of drugs vervoeren voor hun grotere broers en neven.

De huidige rechtsstaat staat de veiligheid van onze gezinnen in de weg, dus moet dat aangepast worden. Als zo'n lage IQ-er van Riffijnse afkomst voor de derde keer in korte tijd op het bureau zit, want de politie wil ze graag oppakken dat is het probleem niet, dan moet zo'n OvJ ze niet laten gaan wegens gebrek aan bewijs, maar ze een lange straf geven wegens herhaaldelijk overlast en crimineel gedrag.
Sic transit gloria mundi
I drink, therefore I am!
pi_79287768
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:01 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ja hoorde het ook al van een collega van me, ze gaan gewoon midden op de weg staan en laten je er niet langs rijden met je auto enz enz.
Waarom horen we hier niks over?
  donderdag 18 maart 2010 @ 11:26:52 #34
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_79288193
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:15 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Omdat je niet weet waar je moet zoeken? Of moeten dit soort dingen bij De Wereld draait door en nu.nl gemeld worden?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_79288236
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:01 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ook wel eens gehad. Gewoon doorrijden. Niet hard, maar zachtjes duwen met je auto. Dan rotten ze wel op.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_79288256
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ook wel eens gehad. Gewoon doorrijden. Niet hard, maar zachtjes duwen met je auto. Dan rotten ze wel op.
Of ze slaan je auto in puin. En leg dan maar eens uit waarom ze dat deden. Ben je altijd de pineut bij de verklaring.
pi_79288368
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:28 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Of ze slaan je auto in puin. En leg dan maar eens uit waarom ze dat deden. Ben je altijd de pineut bij de verklaring.
Even voor de duidelijkheid: ik verdedig straatterroristen ook niet. Waarom ze dat deden? Omdat het etterige pubermannetjes zijn.
pi_79288408
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid: ik verdedig straatterroristen ook niet. Waarom ze dat deden? Omdat het etterige pubermannetjes zijn.
Ik bedoel meer dat er een risico aan kleeft aan jouw advies.
pi_79288993
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:32 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Ik bedoel meer dat er een risico aan kleeft aan jouw advies.
Ligt eraan met voor figuren je hebt te maken. Bij ons in de stad zijn het voornamelijk grote monden, maar weinig daden. Ze durven zich ook niet meer te laten zien in het uitgaansgebied nadat ze er een paar hardhandig zijn uitgerost.
pi_79289035
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ligt eraan met voor figuren je hebt te maken. Bij ons in de stad zijn het voornamelijk grote monden, maar weinig daden. Ze durven zich ook niet meer te laten zien in het uitgaansgebied nadat ze er een paar hardhandig zijn uitgerost.
Ik bedoel; stel je doet dat, en uit woede trappen ze je auto stuk. Bumper eraf, lampen kapot, spiegels etc.
Dan zul je iets van aangifte moeten doen voor de verzekering. En als dan de verklaring is dat jij zachtjes tegen ze aanreed, dan zit je nog steeds "fout" helaas.
pi_79289155
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:47 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Ik bedoel; stel je doet dat, en uit woede trappen ze je auto stuk. Bumper eraf, lampen kapot, spiegels etc.
Dan zul je iets van aangifte moeten doen voor de verzekering. En als dan de verklaring is dat jij zachtjes tegen ze aanreed, dan zit je nog steeds "fout" helaas.
Misschien heb ik geluk gehad, maar van mijn auto zijn ze afgebleven. Kreeg wel een grote mond.
pi_79289199
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Misschien heb ik geluk gehad, maar van mijn auto zijn ze afgebleven. Kreeg wel een grote mond.
Noem me ouderwets, maar dan zou ik me erg moeten inhouden om ze niet bij de oren te pakken en ze naar hun ouders te slepen
pi_79289369
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:51 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Noem me ouderwets, maar dan zou ik me erg moeten inhouden om ze niet bij de oren te pakken en ze naar hun ouders te slepen
Ken het gevoel.
  donderdag 18 maart 2010 @ 12:27:26 #44
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_79290626
Nu komen de linksen er weer bij die alles moeten ''relativeren'' om het vervolgens te bagataliseren. Wij Nederlanders disgriemieneren gewoon eins !!!!!!!!!11

[ Bericht 0% gewijzigd door phpmystyle op 18-03-2010 12:37:13 ]
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
  donderdag 18 maart 2010 @ 12:36:34 #45
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_79290972
Is het aan de rechterzijde van het politieke spectrum nu echt zo hip om simpele werkwoordsvervoegingen niet machtig te zijn?

Misschien word ik dan wel weer een echte linkse rakker hoor
Intelligent, but fucked up.
  donderdag 18 maart 2010 @ 12:37:27 #46
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_79291010
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:36 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Is het aan de rechterzijde van het politieke spectrum nu echt zo hip om simpele werkwoordsvervoegingen niet machtig te zijn?

Waar?
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_79291078
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:36 schreef Fortune_Cookie het volgende:

Daar kan ik mij ook aan ergeren. Ik kreeg ook regelmatig tranen in mn ogen van Wilders' taalgebruik en zinsopbouw
  donderdag 18 maart 2010 @ 12:43:43 #48
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_79291236
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 00:38 schreef Seam het volgende:
Maar Heerlen is nog steeds de meest criminele stad van Nederland toch?
Neuh. Nooit geweest ook trouwens.
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:05 schreef ElectricEye het volgende:
Vervelend. En wat heeft de buurt toen gedaan? Een foto van Geert Wilders in het buurtcentrum opgehangen? Waterstofperoxide ingeslagen?
  donderdag 18 maart 2010 @ 12:44:00 #49
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_79291252
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:37 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Waar?
TT
pi_79294541
We moeten gewoon wachten tot de Mesias Cohen aan de macht komt dan worden de problemen ineens allemaal opgelost onder het matje geveegt.
  donderdag 18 maart 2010 @ 14:25:35 #51
8372 Bastard
Persona non grata
pi_79295012
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:15 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Heerlijk die naieviteit
The truth was in here.
  donderdag 18 maart 2010 @ 14:52:21 #52
8372 Bastard
Persona non grata
pi_79295979
Nou nou dat mag ik toch niet hopen..

Trouwens...., ik kan mij niet eens herrineren wanneer ik voor het laatst een stuk las over een stel blonde knapen die een man/vrouw met een getinte huidskleur in elkaar hadden geslagen.
The truth was in here.
pi_79296061
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 14:52 schreef Bastard het volgende:

Trouwens...., ik kan mij niet eens herrineren wanneer ik voor het laatst een stuk las over een stel blonde knapen die een man/vrouw met een getinte huidskleur in elkaar hadden geslagen.
mwah, als die kakkerlakken je dochter aanranden en de overheid niks doet en je vervolgens ook nog bedreigingen krijgt aan je huisadres...
pi_79296070
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 14:48 schreef gameniet het volgende:

[..]

men moet idd niet raar opkijken als je opeens charles bronson praktijken er komen.
geheel terecht als er een paar van die kutmarokkanen om zeep worden geholpen, alleen al om een voorbeeld te stellen
Zal nog wel even duren. Nederlanders laten vrij veel toe maar als het zover is gaat het écht heel ver komen! De haat en woede is jaren aan het groeien. Marocs denken dat nederlanders laf zijn, echter uit eigen ervaring, durven marocs in hun eentje he-le-maal niks. Dan rennen en huilen ze.

Ps.
Wil ik er wel bij zeggen dat ik ook echt wel goede marokkanen ken, maar dat terzijde.

[ Bericht 3% gewijzigd door Frutsel op 18-03-2010 16:03:01 ]
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  donderdag 18 maart 2010 @ 14:56:13 #55
8372 Bastard
Persona non grata
pi_79296149
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 14:54 schreef gameniet het volgende:

[..]

mwah, als die kakkerlakken je dochter aanranden en de overheid niks doet en je vervolgens ook nog bedreigingen krijgt aan je huisadres...
Tja dan sta ik ook niet voor de gevolgen in!
The truth was in here.
pi_79296445
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 14:54 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Zal nog wel even duren. Nederlanders laten vrij veel toe maar als het zover is gaat het écht heel ver komen! De haat en woede is jaren aan het groeien. Marocs denken dat nederlanders laf zijn, echter uit eigen ervaring, durven marocs in hun eentje he-le-maal niks. Dan rennen en huilen ze.

Ps.
Wil ik er wel bij zeggen dat ik ook echt wel goede marokkanen ken, maar dat terzijde.
een vriend van mij was vroeger een beetje een nerdig typje.
erg mager, jampotglazen en schuchter.
die is dus ook lange tijd herhaaldelijk door een groep marokkanen getreiterd en keihard in elkaar geslagen.
de politie, school en gemeente deed niks.

die jongen heeft toen in een jaar tijd keihard zitten trainen.
kickboxen+krav magna en daarbij nog krachttrainig.
na dat jaar heeft die zijn kwelgeesten thuis opgezocht en voor de deur in elkaar gemept.
en als pa of broer probeerde in te grijpen heeft die ze ook de grond in gemept.

hij is uiteraard veroordeeld wegens geweldpleging maar door een zeer goede advocaat slechts 2 maanden moeten zitten.
een van die kutmarokkanen heeft nog steeds zijn neus scheef staan en een gigantische jaap op zijn kop

[ Bericht 1% gewijzigd door Frutsel op 18-03-2010 16:03:15 ]
  donderdag 18 maart 2010 @ 15:04:16 #57
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_79296479
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 14:52 schreef Bastard het volgende:

Nee want als het een blanke was zetten ze dat niet in het artikel..
pi_79297265
quote:

- Minder taakstraffen

Leuk rijtje symptoom bestrijding. Wat doe je aan de oorzaak?
  donderdag 18 maart 2010 @ 15:31:15 #59
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_79297567
Marokkanen beginnen langzamerhand een nationaal veiligheidsprobleem te worden. Wat zal de nieuwe leider van de PvdA, de kleurloze en conflictmijdende Cohen, het moeilijk krijgen in debatten met Geert Wilders. Let maar op. Niet alleen omdat Job geen onderricht heeft op het gebied van economische vraagstukken maar juist op het kardinale vraagstuk van migratie en migranten. Links strooit zichzelf zand in de ogen door over Wilders alsmaar te roepen dat hij wel problemen signaleert, maar geen oplossingen aandraagt. Een soort ‘linkse mantra’, een amulet tegen het voorspelde succes van de PVV van Wilders. Wonderlijk. Want Wilders doet juist niets anders dan telkenmale met oplossingen komen. Van wegsturen van criminele migranten tot beperking van de bouw van moskeeën. Cohen strooit alleen met vrome bezweringen. Je kunt het niet eens zijn met Wilders, maar speel niet de Oost-Indische dove. Je maakt jezelf belachelijk en schoffeert daarmee bovendien de oprechte aanhangers van zijn partij die de buik vol hebben van Bos, Cohen en van hun beider grootste voorbeeld Wim Kok, die eerst moord en brand riep over de verschrikkelijke bankiers die zich schandalig en ‘exorbitant verrijken’ en zodra hij maar gelegenheid daartoe kreeg, hetzelfde deed.

Ik voorspel dat de euforie rondom Cohen spoedig na zijn eerste debat met Geert Wilders wegebt.
  donderdag 18 maart 2010 @ 15:34:21 #60
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_79297710
Tijd dat FC Utrecht Bunnik zijde eens wat hooligans bij elkaar roept en die gasten eens trakteert op wat geweld.
  donderdag 18 maart 2010 @ 15:44:44 #61
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_79298144
Burgemeester Veenendaal: ‘Ga niet alleen over straat’

VEENENDAAL - Het is te gevaarlijk om ’s nachts in Veenendaal alleen over straat te gaan. Dat zegt burgemeester Ties Elzenga, nadat een mishandelde man er onlangs ontkleed op het spoor werd gelegd. Elzenga gebruikt in een verklaring de termen ‘schokkend, afschuwelijk, laf en gewetenloos’.

De politie roept mensen op alert te zijn en spreekt over een niet eerder vertoonde vorm van geweld. Zij spreekt over een nieuwe vorm van geweld. „Dat komt door de combinatie van beroven en keihard vernederen”, zegt een politiewoordvoerder.

In de nacht van zaterdag op zondag werd een 21-jarige Veenendaler in een tunnel door vier jongens van zijn fiets getrokken. Hij werd geschopt, geslagen en beroofd. Daarna werd hij ontkleed op de nabijgelegen spoorrails gelegd. Hij wist terug te lopen naar het fietspad en riep daar, met alleen een broek aan, om hulp. Geen van de aangesproken fietsers reageerde en niemand belde de politie. Uiteindelijk wist het slachtoffer zelf contact met de politie op te nemen.

Dezelfde nacht werden nog twee mannen uit Veenendaal in de buurt van het centrum door drie mannen overvallen. Een 19-jarige man werd naar de grond gewerkt, beroofd en ontkleed. Een 20-jarige man verzette zich hevig en werd gestoken met een scherp voorwerp, dat zijn hart maar net miste. Hij ligt nog met een klaplong in het ziekenhuis.

Zondag zijn direct acht rechercheurs op de zaak gezet. „De politie neemt dit net als wij heel hoog op”, zei Elzenga. „We halen alles uit de kast om dit op te lossen. Je kan bijna niet adviseren om niet alleen over straat te lopen, maar ik moet dat nu wel. Loop niet alleen door Veenendaal.”

De politie steunt de oproep niet. „Wij vinden het te ver gaan om te zeggen dat mensen in groepjes moeten gaan fietsen”, zegt de woordvoerder. „Dat hebben we eerder wel gedaan bij de Utrechtse serieverkrachter. Wat we mensen wel vragen is om alert te zijn. Deze jongens zijn behoorlijk meedogenloos.”

Woensdagavond had de burgemeester een gesprek met vertegenwoordigers uit de Marokkaanse gemeenschap. „Ook daar is dit keihard aangekomen. Want dit is die minderheid tussen al die goede mensen die we allemaal kennen.”
pi_79298158
Zo, ik zie mensen die denken dat er iets komt als tegenactie? Een soort kristalnacht? Hoe zal die de boeken ingaan.... de kaasnacht? Staat goed naast de Nachtwacht....
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_79298394
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:44 schreef slashdotter3 het volgende:
Woensdagavond had de burgemeester een gesprek met vertegenwoordigers uit de Marokkaanse gemeenschap. „Ook daar is dit keihard aangekomen. Want dit is die minderheid tussen al die goede mensen die we allemaal kennen.”
Kunnen we nog wel spreken van een minderheid?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_79298520
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:44 schreef slashdotter3 het volgende:
Burgemeester Veenendaal: ‘Ga niet alleen over straat’

VEENENDAAL - Het is te gevaarlijk om ’s nachts in Veenendaal alleen over straat te gaan. Dat zegt burgemeester Ties Elzenga, nadat een mishandelde man er onlangs ontkleed op het spoor werd gelegd.
Dus ze is al gecapituleerd

Maar ze spreekt zichzelf wel tegen, het gaat maar om "incidenten" maar toch kun je maar beter thuis blijven.

En de reacties op de veenendaalse websites zijn ook mooi: de politie heeft wel tijd om bonnen uit te schrijven voor het ontbreken van licht maar als 100 meter verderop iemand in elkaar geslagen wordt durven ze niks te doen. Sad but true
  donderdag 18 maart 2010 @ 15:56:43 #65
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_79298667
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:45 schreef AlphaOmega het volgende:
Zo, ik zie mensen die denken dat er iets komt als tegenactie? Een soort kristalnacht? Hoe zal die de boeken ingaan.... de kaasnacht? Staat goed naast de Nachtwacht....
Denken ?

Ik heb nu al rapporten gezien waar een escalatie vanuit Griekenland (links) overslaat naar Italie (Milaan, Rome) waar ze omslaan in rassenrellen dan via Frankrijk (Marseille, Parijs) doorslaat naar Brussel rond deze tijd zijn er in alle grote steden betogingen en worden auto's in de brand gestoken.

En dan ja dan.. Komt de tegen reactie.

Word iig een interesante zomer
pi_79298669
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:53 schreef kakner2 het volgende:

En de reacties op de veenendaalse websites zijn ook mooi: de politie heeft wel tijd om bonnen uit te schrijven voor het ontbreken van licht maar als 100 meter verderop iemand in elkaar geslagen wordt durven ze niks te doen.
Dat is altijd al het geval geweest, 20 jaar geleden ook al alleen waren het toen de tokkies die de overlast veroorzaakten en waar de politie toen niets tegen durfde te ondernemen.

Verder worden veel websites op dit moment door xenofobe mensen oversrtroomt die zulke verhalen van de vriend van de oom van de overbuurman hebben gehoord, maar bijna nooit iemand die het ook zelf gezien heeft.
pi_79298739
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:56 schreef Buschetta het volgende:

Ik heb nu al rapporten gezien waar een escalatie vanuit Griekenland (links) overslaat naar Italie (Milaan, Rome) waar ze omslaan in rassenrellen dan via Frankrijk (Marseille, Parijs) doorslaat naar Brussel rond deze tijd zijn er in alle grote steden betogingen en worden auto's in de brand gestoken.
Nou dan zijn we hier wel benieuwd naar die rapporten of liggen die bij de pvv in een kluis?
  donderdag 18 maart 2010 @ 15:59:09 #68
265768 NBT
Bigger is better.
pi_79298784
.. ik moet zeggen ik woon in Veenendaal, maar heb nergens last van xD
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
pi_79299014
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:59 schreef NBT het volgende:
.. ik moet zeggen ik woon in Veenendaal, maar heb nergens last van xD
Kom eens achter die computer vandaan en ga de straat op.
pi_79299027
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:56 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dat is altijd al het geval geweest, 20 jaar geleden ook al alleen waren het toen de tokkies die de overlast veroorzaakten en waar de politie toen niets tegen durfde te ondernemen.

Verder worden veel websites op dit moment door xenofobe mensen oversrtroomt die zulke verhalen van de vriend van de oom van de overbuurman hebben gehoord, maar bijna nooit iemand die het ook zelf gezien heeft.
criminaliteit vanuit white trash is toch echt anders....ook 20 jaar geleden.
die houden zich meer bezig met illegale praktijken zoals het verkopen van gejatte kleding, omkatten auto's wietteelt, etc.
criminaliteit die indirect vervelend is maar heel anders dan de keiharde criminaliteit van marokkanen.

en als white trash... of tokkies werden gepakt dan incasseerden ze dat gewoon...ze wisten dat dat erbij hoorde.
maar goed, mensen zoals jou proberen dit allochtonen terreur altijd te baggetaliseren
  donderdag 18 maart 2010 @ 16:04:02 #71
3542 Gia
User under construction
pi_79299042
Op dit soort voorvallen, en dat zijn er toch veel, wordt nauwelijks nog gereageerd, maar owee als er een moskee besmeurd wordt.......
  donderdag 18 maart 2010 @ 16:04:33 #72
265768 NBT
Bigger is better.
pi_79299069
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 16:03 schreef Goldfish80 het volgende:

[..]

Kom eens achter die computer vandaan en ga de straat op.
ik kom elke dag op straat! ik fiets elke dag door het dorp.... etc..... maar, nee.. nergens last van....
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
pi_79299238
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:56 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Denken ?

En dan ja dan.. Komt de tegen reactie.

Word iig een interesante zomer
Precies Bousatta. Wij, de mannen van jihad, bereiden ons al jaren voor op dit grote moment. Gelukkig zitten veel kaaskopjes nog te slapen wat weer in ons voordeel werkt aankomende zomer
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  donderdag 18 maart 2010 @ 16:10:27 #74
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_79299344
Scratch a liberal and you will find a fascist
  Moderator donderdag 18 maart 2010 @ 16:10:47 #75
8781 crew  Frutsel
pi_79299354
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 16:04 schreef Gia het volgende:
Op dit soort voorvallen, en dat zijn er toch veel, wordt nauwelijks nog gereageerd, maar owee als er een moskee besmeurd wordt.......
Das ook best onzin en dat weet jezelf ook
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 16:04 schreef NBT het volgende:

[..]

ik kom elke dag op straat! ik fiets elke dag door het dorp.... etc..... maar, nee.. nergens last van....
Jij mept zelf in het rond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')