Misschien heb ik geluk gehad, maar van mijn auto zijn ze afgebleven. Kreeg wel een grote mond.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:47 schreef Amos_ het volgende:
[..]Ik bedoel; stel je doet dat, en uit woede trappen ze je auto stuk. Bumper eraf, lampen kapot, spiegels etc.
Dan zul je iets van aangifte moeten doen voor de verzekering. En als dan de verklaring is dat jij zachtjes tegen ze aanreed, dan zit je nog steeds "fout" helaas.
Noem me ouderwets, maar dan zou ik me erg moeten inhouden om ze niet bij de oren te pakken en ze naar hun ouders te slepenquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Misschien heb ik geluk gehad, maar van mijn auto zijn ze afgebleven. Kreeg wel een grote mond.
Ken het gevoel.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:51 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Noem me ouderwets, maar dan zou ik me erg moeten inhouden om ze niet bij de oren te pakken en ze naar hun ouders te slepen
Waar?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:36 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Is het aan de rechterzijde van het politieke spectrum nu echt zo hip om simpele werkwoordsvervoegingen niet machtig te zijn?
Misschien word ik dan wel weer een echte linkse rakker hoor
Daar kan ik mij ook aan ergeren. Ik kreeg ook regelmatig tranen in mn ogen van Wilders' taalgebruik en zinsopbouwquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:36 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Is het aan de rechterzijde van het politieke spectrum nu echt zo hip om simpele werkwoordsvervoegingen niet machtig te zijn?
Misschien word ik dan wel weer een echte linkse rakker hoor
Neuh. Nooit geweest ook trouwens.quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:38 schreef Seam het volgende:
Maar Heerlen is nog steeds de meest criminele stad van Nederland toch?
Vervelend. En wat heeft de buurt toen gedaan? Een foto van Geert Wilders in het buurtcentrum opgehangen? Waterstofperoxide ingeslagen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:05 schreef ElectricEye het volgende:
Ah, dus daarom was het anderhalve rustig in de wijk.
Dan kan ik de Veenendalers weer geruststellen, gisterenavond begon hier in Ede weer een Marokkaan met een ketting in te slaan op een bewoner die hem aansprak op zijn wangedrag.
mwah, als die kakkerlakken je dochter aanranden en de overheid niks doet en je vervolgens ook nog bedreigingen krijgt aan je huisadres...quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:52 schreef Bastard het volgende:
Nou nou dat mag ik toch niet hopen..
Trouwens...., ik kan mij niet eens herrineren wanneer ik voor het laatst een stuk las over een stel blonde knapen die een man/vrouw met een getinte huidskleur in elkaar hadden geslagen.
Zal nog wel even duren. Nederlanders laten vrij veel toe maar als het zover is gaat het écht heel ver komen! De haat en woede is jaren aan het groeien. Marocs denken dat nederlanders laf zijn, echter uit eigen ervaring, durven marocs in hun eentje he-le-maal niks. Dan rennen en huilen ze.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:48 schreef gameniet het volgende:
[..]
men moet idd niet raar opkijken als je opeens charles bronson praktijken er komen.
geheel terecht als er een paar van die kutmarokkanen om zeep worden geholpen, alleen al om een voorbeeld te stellen
Tja dan sta ik ook niet voor de gevolgen in!quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:54 schreef gameniet het volgende:
[..]
mwah, als die kakkerlakken je dochter aanranden en de overheid niks doet en je vervolgens ook nog bedreigingen krijgt aan je huisadres...
een vriend van mij was vroeger een beetje een nerdig typje.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:54 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Zal nog wel even duren. Nederlanders laten vrij veel toe maar als het zover is gaat het écht heel ver komen! De haat en woede is jaren aan het groeien. Marocs denken dat nederlanders laf zijn, echter uit eigen ervaring, durven marocs in hun eentje he-le-maal niks. Dan rennen en huilen ze.
Ps.
Wil ik er wel bij zeggen dat ik ook echt wel goede marokkanen ken, maar dat terzijde.
Nee want als het een blanke was zetten ze dat niet in het artikel..quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:52 schreef Bastard het volgende:
Nou nou dat mag ik toch niet hopen..
Trouwens...., ik kan mij niet eens herrineren wanneer ik voor het laatst een stuk las over een stel blonde knapen die een man/vrouw met een getinte huidskleur in elkaar hadden geslagen.
Leuk rijtje symptoom bestrijding. Wat doe je aan de oorzaak?quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:51 schreef Gillette_M5 het volgende:
- Hogere straffen voor crimineel gedrag en invoering minimumstraffen voor misdrijven en overtredingen
- Na drie zware geweldsmisdrijven levenslange gevangenisstraf
- Afschaffen van de korting op de maximumstraf in geval van poging tot misdrijf
- Wettelijke verplichting OM tot voordeelsontneming daders bij misdrijven
- Minder taakstraffen
- Afschaffen verjaring gewelds- en zedenmisdrijven
- Geen kwijtschelding deel gevangenisstraf bij goed gedrag
- Introductie heropvoedingskampen
- Preventief fouilleren in het hele land
- Herinvoering jeugd- en zedenpolitie
- Denaturalisatie en uitzetting recidiverende (Marokkaanse) straatterroristen met dubbele nationaliteit
- Introductie van administratieve detentie bij terrorisme
- Niet-Nederlanders die een misdrijf plegen worden direct uit Nederland verwijderd
- Agressie tegen politiefunctionarissen en andere hulpverleners: 1/3 hogere minimumstraf en 1/3 hogere maximumstraf
- Reorganisatie politie: terug van 26 naar 4 politieregio's, plus KLPD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |