Ik word bang.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:54 schreef Sirolf het volgende:
En toch kan ik niet begrijpen waarom mensen dit leuk vinden. Ik vind 't toch echt herrie.
Ik ook ja.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:55 schreef Bellatrix het volgende:
Ik krijg altijd een beetje plaatsvervangende schaamte van metal.
Ik ook, ik kan dit ook echt niet aankijken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:55 schreef Bellatrix het volgende:
yep gewoon stereotype emo/nerd/fokker/tweakerquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:54 schreef DrDentz het volgende:
Kom op dit is gewoon een doodnormale metalliefhebbende puber.
In dit programma zeker. 9,5 van de 10 aanwezigen daar vinden er niks aan.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:55 schreef Bellatrix het volgende:
Rain Man?quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:57 schreef fespo het volgende:
weet iemand hoe die flim heet?
Nee, dan heb ik toch liever liftmuziek.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:06 schreef Roi het volgende:
Wat een liftmuziek, dan luister ik nog liever naar die metal...
Ik denk het ook.quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:15 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk toch dat de verrader dan Frits Sissing is. Wat een gladjanus is dat zeg.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:11 schreef DrDentz het volgende:
Wie is de Mol heb ik nooit gekeken en ik snap ook niks van dit gesprek.
Gevierd inderdaad niet, maar goed is ze wel.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:16 schreef Xenomaniac het volgende:
"Sanne Vogel, gevierd actrice."
Gevierd actrice?? Kom op nou Matthijs.
Geen idee wie die lui allemaal zijn.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:16 schreef Xenomaniac het volgende:
"Sanne Vogel, gevierd actrice."
Gevierd actrice?? Kom op nou Matthijs.
Ik ook niet. Wat een gestoorde gasten zeg.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:11 schreef DrDentz het volgende:
Kim wilde A en B vermenigvuldigen in plaats van optellen, dus x ipv +.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:18 schreef Dichtpiet. het volgende:
wat is het verschil tussen c2 = b2 + a2 en c2 = a2 + b2
Niks, maar het ging om plus en keer.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:18 schreef Dichtpiet. het volgende:
In een niet-abelse groep genoeg.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:18 schreef Dichtpiet. het volgende:
dat meen je nietquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kim wilde A en B vermenigvuldigen in plaats van optellen, dus x ipv +.
ik denk dat dat met die Japanse 3 wel expres was ja.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:25 schreef Iblis het volgende:
Die complottheorieën echter, ik heb coherente topics in TRU over Nostradamus’ voorspellingen gelezen. Waren die mensen nu werkelijk serieus?
Tja, puzzelen is wel deel van de lol van het programma, en er zit altijd wel een theorie tussen die klopt.. één jaar zat achteruitgespeeld 'Fur Elise' onder een scene omdat Elise de mol was, één jaar zat er een hint in de tijden waarop de stopwatch stil bleef staan..quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:25 schreef Iblis het volgende:
Die complottheorieën echter, ik heb coherente topics in TRU over Nostradamus’ voorspellingen gelezen. Waren die mensen nu werkelijk serieus?
Same here, maar ik ben nu wel benieuwd wie aan tafel gelijk had.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:11 schreef DrDentz het volgende:
Volgende week pas. Is altijd.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:46 schreef Modus het volgende:
Ik zag net het laatste stukje van de Mol maar het zou vanavond toch bekend gemaakt worden??
Dat dacht ik ook idd, heb ik voor niks het laatste stuk zitten kijken.:')quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:46 schreef Modus het volgende:
Ik zag net het laatste stukje van de Mol maar het zou vanavond toch bekend gemaakt worden??
Matthijs had het volgens mij toch echt over de finale?quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:50 schreef marcodej het volgende:
Volgende week pas. Is altijd.
Volgende week blikken ze terug en laten ze ook de molacties en aanwijzingen van de mol zien. Dan wordt dus bekend wie de mol is.quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Matthijs had het volgens mij toch echt over de finale?
Dat denkt Van Nieuwkerk en dat denkt zijn redactie. Dat is al jaren niet meer zo, maar niemand van de redactie kijkt blijkbaar naar WIDMquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:46 schreef Modus het volgende:
Het was echt de stem van Frits niet, wat Gerard zei..Dat heb ik nooit gevonden dat de stem van Frits is.quote:
Komt toch op mij allemaal sterk over als gejat van Lostquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:29 schreef Maartel het volgende:
[..]
Tja, puzzelen is wel deel van de lol van het programma, en er zit altijd wel een theorie tussen die klopt.. één jaar zat achteruitgespeeld 'Fur Elise' onder een scene omdat Elise de mol was, één jaar zat er een hint in de tijden waarop de stopwatch stil bleef staan..
Alleen begon Wie Is De Mol in 1999, en Lost in 2004quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Komt toch op mij allemaal sterk over als gejat van Lost
quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
Komt toch op mij allemaal sterk over als gejat van Lost
Ook dat al die aanwijzingen met cijfers en complottheorien en zo? Ik had niet het idee dat dat altijd al zo was namelijk..quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:26 schreef Maartel het volgende:
[..]
Alleen begon Wie Is De Mol in 1999, en Lost in 2004
tja, dat is gewoon cryptisch he, het is niet alsof de serie Lost het begrip "verborgen boodschap" heeft bedachtquote:Op donderdag 18 maart 2010 23:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ook dat al die aanwijzingen met cijfers en complottheorien en zo? Ik had niet het idee dat dat altijd al zo was namelijk..
Nee jong, d'r staat gewoon een vent die begint te klappen, en de rest doet wel meequote:Op donderdag 18 maart 2010 20:08 schreef Modus het volgende:
Het Applaus bordje zullen ze nog nooit zo hard nodig gehad hebben ws..
Opnameleider noemen ze dat ..heb dat ook meerdere keren meegemaakt.bij Paul de Leeuw.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:18 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nee jong, d'r staat gewoon een vent die begint te klappen, en de rest doet wel mee
Juist, ik zocht het woord alquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Opnameleider noemen ze dat ..heb dat ook meerdere keren meegemaakt.bij Paul de Leeuw.
Nee een regisseur zit achter de schermen in de regie kamerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:08 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Juist, ik zocht het woord al
Een regisseur kan je hem niet echt noemen
Is zeker een aanrader!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee een regisseur zit achter de schermen in de regie kamerIk zou ook graag naar DWDD willen.
quote:De gasten van de uitzending van vrijdag 19 maart zijn: Maurice de Hond, Felix Rottenberg, Stef Biemans, Alexander Klöpping, T.I.M en Marc-Marie Huijbregts.
Hehe inderdaad.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:11 schreef pberends het volgende:
Felix... kan hij niet aftreden als fractievoorzitter van DWDD?
Propaganda.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:03 schreef Cheiron het volgende:
Pff.. zijn de gasten op ofzo? Is het Rottenberg niet is het de Hond wel. Is het de Hond niet zit Halsema er.
Moet zeggen dat ik het programma minder en minder begin te kijken.
Volgens het CBS: 32% van de 75 plus stemt CDA, 17% van 18-25. Ze zijn wel de grootste, maar het aandeel is aanmerkelijk kleiner.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:37 schreef marcodej het volgende:
MM
En De Hond lult onzin: het CDA was ook onder jongeren de grootste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |