Oh weet ik veel, las alleen de eerste paginaquote:Op maandag 12 april 2010 14:22 schreef Amos_ het volgende:
...
Welk gebash? Je haalt jezelf al onderuit met je eigen infantiele post.
En jij gaat vervolgens terug naar Mongolië? Weet jij überhaupt wel iets over Armeniërs?quote:Op maandag 12 april 2010 14:15 schreef Turquaz52 het volgende:
OpgeKANKERD met die Armeniers daar, NIKS te zoeken daar.. Illegaal werken en geen belasting werken?? WEGGGG..
Zouden de meesten van hun graag doen. Jammer alleen dat je ze systematisch hebt zitten assimileren en/of uitroeien.quote:En dan nog durven te beweren dat er iets als een genocide heeft plaats gevonden, rot op man, ga na huis![]()
Ja inderdaad, eerst ze dumpen in een woestijn en vervolgens vragen ze om erkenning! Schandalig!quote:Wel de schuld van Turkije, we zijn te aardig en hebben een te goede hart voor deze harteloze mensen, stank voor dank
Sikerim die Armeniers, ik hoef niks te weten over hun..quote:Op maandag 12 april 2010 15:18 schreef Kardash het volgende:
[..]
En jij gaat vervolgens terug naar Mongolië? Weet jij überhaupt wel iets over Armeniërs?
[..]
Zouden de meesten van hun graag doen. Jammer alleen dat je ze systematisch hebt zitten assimileren en/of uitroeien.
[..]
Ja inderdaad, eerst ze dumpen in een woestijn en vervolgens vragen ze om erkenning! Schandalig!
Vergeven de mods me als ik hieruit de meest logische conclusie trek door Turquaz52 als untermensch te bestempelen?quote:Op maandag 12 april 2010 15:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Sikerim die Armeniers, ik hoef niks te weten over hun..
Een SCHIJT Volk is het, meer niet.
Genocide is nooit geweest, zal er ook nooit zijn, tenzij.....
Jouw land? Wat doe je hier dan?quote:Op maandag 12 april 2010 16:07 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik doe normaal, maar als er mensen zijn die MIJN LAND beschuldigen van Genocide, dan ga ik er ook op in..
radicaal sociaal-liberaalquote:Op maandag 12 april 2010 16:05 schreef Kardash het volgende:
[..]
Vergeven de mods me als ik hieruit de meest logische conclusie trek door Turquaz52 als untermensch te bestempelen?
Is ook mijn landquote:
Bron? Moet jij naar Zion toe?quote:Op maandag 12 april 2010 17:00 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wat doe jij hier nog, Iran is toch jouw land
Laat Erdogan maar zitten waar hij zit. Prima vent. Vooral m.b.t. Israel.quote:Op maandag 12 april 2010 17:02 schreef DeParo het volgende:
Overigens, wie neemt Erdogan nu nog serieus, zeker als hij kritiek uitoefent op andere landen.
Het leger moet ingrijpen het zou eens tijd gaan worden.
En jou hier achterlaten zeker, moh, daar heb ik geen zin in.quote:
Principes AR, principes, het is zo grappig om te zien hoe jij jezelf telkens in de vingers snijdt.quote:Op maandag 12 april 2010 17:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Laat Erdogan maar zitten waar hij zit. Prima vent. Vooral m.b.t. Israel.
Variabele principes.quote:Op maandag 12 april 2010 17:04 schreef DeParo het volgende:
[..]
Principes AR, principes, het is zo grappig om te zien hoe jij jezelf telkens in de vingers snijdt.
![]()
![]()
![]()
Wellicht moet je alles niet zo serieus nemen.quote:Op maandag 12 april 2010 17:05 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat zal de waarde van je mening niet echt goed doen![]()
.
Wellicht moet jij jezelf niet eens zo serieus nemenquote:Op maandag 12 april 2010 17:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wellicht moet je alles niet zo serieus nemen.
Nee hoor. Maar dan moet je wel enig interpretatievermogen hebben.quote:Op maandag 12 april 2010 17:07 schreef DeParo het volgende:
[..]
Wellicht moet jij jezelf niet eens zo serieus nemen![]()
, de lijn verdwijnt namelijk uit je verhaal, op deze wijze.
Feitelijk vind je dan dat je de enige bent die dat heeft, dus feitelijk, ben je de enige die het niet heeftquote:Op maandag 12 april 2010 17:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar dan moet je wel enig interpretatievermogen hebben.
Debiel.quote:Op maandag 12 april 2010 16:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
radicaal sociaal-liberaalEn wat ben jij dan? De Jood?
![]()
Weet tegen wie je praat vriend.. cCc
Ahh, de drie c's waren manenquote:Op maandag 12 april 2010 20:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Nationalist_Movement_Party
Het zijn een soort van wannabee Nazi's. Hun jeugdbeweging heeft goede connecties met Neo-Nazi's in Duitsland. Dat verklaart voor mij meteen ook de idiotheidsgehalte van zijn opmerkingen.quote:
Hoe debiel ze ook zijn, de vergelijking met neo-nazi's gaat niet op. De MHP van nu is niet de MHP van 40 jaar terug.quote:Op maandag 12 april 2010 22:17 schreef Kardash het volgende:
[..]
Het zijn een soort van wannabee Nazi's. Hun jeugdbeweging heeft goede connecties met Neo-Nazi's in Duitsland. Dat verklaart voor mij meteen ook de idiotheidsgehalte van zijn opmerkingen.
Wat een idealisten die Duitse nazi's. Overigens geloof ik niet dat Duitse neo-nazi's werkelijk met de Turken heulen. Als de neo-nazi's ergens wel een hekel aan hebben dan zijn dat wel de Turken.quote:Op maandag 12 april 2010 22:17 schreef Kardash het volgende:
[..]
Het zijn een soort van wannabee Nazi's. Hun jeugdbeweging heeft goede connecties met Neo-Nazi's in Duitsland. Dat verklaart voor mij meteen ook de idiotheidsgehalte van zijn opmerkingen.
Je weet maar nooit, tijdens WOII konden ze het goed met elkaar vinden.quote:Op maandag 12 april 2010 22:51 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat een idealisten die Duitse nazi's. Overigens geloof ik niet dat Duitse neo-nazi's werkelijk met de Turken heulen. Als de neo-nazi's ergens wel een hekel aan hebben dan zijn dat wel de Turken.
''De vijand van mijn vijand is mijn vriend'' zullen maar zeggen. Wellicht een gezamenlijke vijand die voor verbroedering zorgt en ik heb sterk het idee dat dat vast de Joden zullen zijn.quote:Op maandag 12 april 2010 22:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je weet maar nooit, tijdens WOII konden ze het goed met elkaar vinden.
Bron?quote:Op maandag 12 april 2010 22:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je weet maar nooit, tijdens WOII konden ze het goed met elkaar vinden.
Juistem, dit met name wanneer de Islamisten of nationalisten macht grijpen in Turkije.quote:Op maandag 12 april 2010 22:59 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
''De vijand van mijn vijand is mijn vriend'' zullen maar zeggen. Wellicht een gezamenlijke vijand die voor verbroedering zorgt en ik heb sterk het idee dat dat vast de Joden zullen zijn.
Mwoah, ik vind deze foto's niet sterk genoeg om te stellen dat de Turken en nazi's het goed met elkaar konden vinden in WOII.quote:Op maandag 12 april 2010 23:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://www.subumbraaquilae.com/turkalmanfotoeng.html
Kracht en verleiding van samengaande belangen moet je nooit onderschatten zoals Arya al aankaart, zo heeft Stalin zich zowel met Hitler als Churchill geheuld.quote:Op maandag 12 april 2010 23:02 schreef IHVK het volgende:
Turken en neo-nazi's gaan samenwerken als Pasen en Pinksteren op één dag vallen.
Volgens mij is er een hele Turkse familie met kinderen en al in Duitsland omgebracht door neo-nazi's die een Turks huis opzettelijk in de fik hebben gestoken.
De neo-nazi's hebben het inderdaad niet zo op de moslims, maar wanneer de gezamenlijke vijand om de hoek komt kijken zijn ze er als de kippen bij. Zo liepen ze niet heel lang geleden nog in een pro-Ahmadinejad demonstratie.quote:Op maandag 12 april 2010 23:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Juistem, dit met name wanneer de Islamisten of nationalisten macht grijpen in Turkije.
De fotos zijn referenties naar onderlinge relaties, niet alleen pixels.quote:Op maandag 12 april 2010 23:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind deze foto's niet sterk genoeg om te stellen dat de Turken en nazi's het goed met elkaar konden vinden in WOII.
Net als die foto's van die moeftie met een nazi-officier. Zegt ook niet veel in mijn ogen.
Geniaal.quote:Op maandag 12 april 2010 23:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De neo-nazi's hebben het inderdaad niet zo op de moslims, maar wanneer de gezamenlijke vijand om de hoek komt kijken zijn ze er als de kippen bij. Zo liepen ze niet heel lang geleden nog in een pro-Ahmadinejad demonstratie.
Dat zijn poltieke leiders. Je hebt het over Turken en neo-nazi's.quote:Op maandag 12 april 2010 23:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kracht en verleiding van samengaande belangen moet je nooit onderschatten zoals Arya al aankaart, zo heeft Stalin zich zowel met Hitler als Churchill geheuld.
Vind je het raar dat leiders van twee landen elkaar bezoeken in tijden van oorlog?quote:Op maandag 12 april 2010 23:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De fotos zijn referenties naar onderlinge relaties, niet alleen pixels.
http://www.monstersandcri(...)_at_World_Cup_reportquote:Op maandag 12 april 2010 23:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geniaal.
Heb je hier een bron van?
Zowel Turkse als Duitse politieke leiders regeren het volk tot er een opstand of revolutie plaatsvindt. Het is niet zo dat de Turkse of Duitse Nazis beter dan elkaar zijn of elkaar zouden uitsluiten bij belangen.quote:Op maandag 12 april 2010 23:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat zijn poltieke leiders. Je hebt het over Turken en neo-nazi's.
Dat is net zo onwaarschijnlijk als een samenwerking tussen joden en nazi's..
Blijft een absurde stelling.
Het is een moslim. Dat is de grootste reden. Voor de rest heeft Ahmadinejad het niet zo op het ''Arisch'' zijn en de Arische symbolen in Iran.quote:Op maandag 12 april 2010 23:09 schreef IHVK het volgende:
Waarom zou een neo-nazi per definitie gekant moeten zijn tegen Achmedinejad dan?
Neo-nazi's hebben niks tegen moslims, zolang ze maar in hun eigen land blijven.quote:Op maandag 12 april 2010 23:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Het is een moslim. Dat is de grootste reden. Voor de rest heeft Ahmadinejad het niet zo op het ''Arisch'' zijn en de Arische symbolen in Iran.
Ze hebben wel degelijk iets tegen moslims. Net zoals ze een hekel aan Joden hebben, of die nou in Israel leven of daarbuiten, alleen zijn de anti-Joodse gevoelens iets sterker bij sommige neo-nazi's dan de anti-islamitische sentimenten.quote:Op maandag 12 april 2010 23:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Neo-nazi's hebben niks tegen moslims, zolang ze maar in hun eigen land blijven.
Niet als ze bondgenoten zijn, hetgeen wat niet het geval was.quote:Op maandag 12 april 2010 23:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Vind je het raar dat leiders van twee landen elkaar bezoeken in tijden van oorlog?
Turkije had ook een belang bij een Duits overwinning op Engeland, een versoepeling van kwestie Hatay en Moesul, de schulden van het Ottomaanse rijk etc. Zo beloofde Engeland ook vele belangen aan Turkije bij steun tegen Duitsland, dat is precies wat ik en Arya bedoelen met inspelen waar je belangen kunt halen. Daarnaast was het niet beperkt tot 'een bezoek' zoals je zelf ook wel kunt zien, bij alle 3 de partijen en termijnen niet.quote:Turkije was neutraal in de WOII. Van grootschalige samenwerking was totaal geen sprake. Die foto heeft evenveel waarde als een foto van een bezoek van Churchill naar Turkije.
En aan het einde van de oorlog sloot men zich ook nog aan bij de geallieerden. Dat geeft volgens mij ook genoeg te denken. Hoewel daar ook geopolitieke belangen bij spelen.
Klopt, Turkije bleef neutraal. Dus bezoeken van beide partijen zouden in dat geval mogelijk kunnen zijn.quote:Op maandag 12 april 2010 23:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet als ze bondgenoten zijn, hetgeen wat niet het geval was.
Dat zou heel goed kunnen, er spelen altijd belangen mee. Toch heeft Turkije zich nadrukkelijk niet aangesloten bij Duitsland en aan het einde nadrukkelijk wel bij de geallieerden. Dat is wat ik dan weer bedoel.quote:Turkije had ook een belang bij een Duits overwinning op Engeland, een versoepeling van kwestie Hatay en Moesul, de schulden van het Ottomaanse rijk etc. Zo beloofde Engeland ook vele belangen aan Turkije bij steun tegen Duitsland, dat is precies wat ik en Arya bedoelen met inspelen waar je belangen kunt halen. Daarnaast was het niet beperkt tot 'een bezoek' zoals je zelf ook wel kunt zien, bij alle 3 de partijen en termijnen niet.
Neutraal qua warfare wellicht, qua partij waren ze niet echt neutraal te noemen.quote:Op maandag 12 april 2010 23:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Klopt, Turkije bleef neutraal. Dus bezoeken van beide partijen zouden in dat geval mogelijk kunnen zijn.
Turkije heeft zich aangesloten in een alliantie tegen Duitsland nadat Duitsland zich zo goed als verloren had opgegeven. Zo heeft wel ieder land Duitsland oorlog verklaard. Zo gezien heeft zelfs Duitsland, Nazi Duitsland oorlog verklaard met her en der opstanden.quote:Dat zou heel goed kunnen, er spelen altijd belangen mee. Toch heeft Turkije zich nadrukkelijk niet aangesloten bij Duitsland en aan het einde nadrukkelijk wel bij de geallieerden. Dat is wat ik dan weer bedoel.![]()
Zelfs in de huidige wereld kan het, als een Karzai zelfs op sommige fronten Taliban boven de VS verkiest, dan hou ik mijn hart vast voor wat er allemaal kan gebeuren wanneer maar de juiste belangen spelen.quote:En in de huidige wereld, zoals ook hierboven werd gesteld, kan het al helemaal niet. Turken in Duitsland hebben veel te verduren gehad van neo nazi's. Mishandelingen, moorden, families die leven in brand zijn gestoken, het is allemaal wel gebeurd.
Ik vind het inderdaad lachwekkend, omdat veel neo-nazi's helemaal niets van de moslims moeten hebben en omdat alles waar de islam voor staat tegen het ''Germaanse'' en ''arische'' indruist, maar zodra de gemeenschappelijke vijand om de hoek komt kijken ze al hun idealen en principes laten varen. Hypocrieten zijn het.quote:Op maandag 12 april 2010 23:20 schreef IHVK het volgende:
Jij vind het raar dat Jodenhaters zich vereenzelvigen met Bin Laden en Iran? Als je dan meeneemt welkt beeld in het westen heerst over die twee hiervoor genoemde dingen?
Alles kan.quote:Op maandag 12 april 2010 23:21 schreef Triggershot het volgende:
Zelfs in de huidige wereld kan het, als een Karzai zelfs op sommige fronten Taliban boven de VS verkiest, dan hou ik mijn hart vast voor wat er allemaal kan gebeuren wanneer maar de juiste belangen spelen.
Inderdaad, historisch genoeg zijn er vele voorbeelden hier van.quote:Op maandag 12 april 2010 23:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad lachwekkend, omdat veel neo-nazi's helemaal niets van de moslims moeten hebben en omdat alles waar de islam voor druist tegenover het ''Germaanse'' en ''arische'' staat, maar zodra de gemeenschappelijke vijand om de hoek komt kijken ze al hun idealen en principes laten varen. Hypocrieten zijn het.
Ik had het over bondgenootschappen waar je voor je eigen belangen opkomt, niet assimileert in een nieuw groep. Groot verschil tussen beide voorbeelden en potentie om te gebeuren.quote:Op maandag 12 april 2010 23:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
Alles kan.
Maar het is zo goed als uitgesloten dat het gebeurd.
De Paus kan zich ook tot de islam bekeren en de sint pieterskerk verbouwen tot een moskee. Als de juiste belangen spelen. Maar ik denk niet dat het gebeuren.
Klopt. Zo ook de huidige Iraanse machthebbers die zo fel tegen de staat Israel tekeer gaan, maar vergeten zijn dat ze tijdens de Iran-Irak oorlog nog in het geheim van Israel wapens kochten. Dat ze de Amerikanen nog geholpen hebben m.b.t. Afghanistan en dat Amerika ook ten tijde van de Iran-Irak oorlog in geheim wapens verkocht aan Iran. Ach, politiek is een smerig spelletje. Er zijn weinig echte idealisten in de wereld.quote:Op maandag 12 april 2010 23:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Inderdaad, historisch genoeg zijn er vele voorbeelden hier van.
Hitler & Stalin vs Churchill
Stalin & Churchill vs Hitler
Saddam & VS vs Iran
Afghanen & VS vs Rusland
VS vs Afghanen etc.
Zijn verhaal had ik wel eens gelezen op die Kafka (ofzo) site. Je moet eens kijken bij de KKK in Amerika, die laten al een tijdje katholieken toe, en het schijnt als je 1 Joodse Ouder hebtquote:Op maandag 12 april 2010 23:19 schreef AryaMehr het volgende:
Wat te denken van Eite Homan die in Nederland toch bekend staat als één van de meest fanatieke Jodenhater en bovendien een neo-nazi is, maar toch een Bin Laden shirt draagt en in zijn hand een Iraanse vlag heeft:
[ afbeelding ]
Hij heeft zelf eens contact gezocht met Al Qaida.![]()
communist..quote:
quote:Op maandag 12 april 2010 23:19 schreef AryaMehr het volgende:
Wat te denken van Eite Homan die in Nederland toch bekend staat als één van de meest fanatieke Jodenhater en bovendien een neo-nazi is, maar toch een Bin Laden shirt draagt en in zijn hand een Iraanse vlag heeft:
[ afbeelding ]
Hij heeft zelf eens contact gezocht met Al Qaida.![]()
nietusquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |